12/22/14

I ❤ maternity clothes / מלתחת ההריון שלי: חלק א

בלוג אופנה, בגדי הריון, אופנת הריון, אבישג ארבל, חולצת פסים, ג'קט אופנוענים, בלוגרית אופנה ישראלית, israeli fashion blogger, maternity style, maternity fashion, style the bump, pregnant blogger, biker jacket, stripe shirt

בלוג אופנה, בגדי הריון, סטייל בהריון, אבישג ארבל, בגדים של אבישג ארבל, ג'קט אדום, חולצת פסים, הריונית, איך להתלבש בהריון, דר משיח, maternity style, maternity fashion, pregnancy fashion, style the bump, pregnant blogger

בלוג אופנה, בגדי הריון, אופנת הריון, אבישג ארבל, חולצת פסים, ג'קט אופנוענים, בלוגרית אופנה ישראלית, israeli fashion blogger, maternity style, maternity fashion, style the bump, pregnant blogger, biker jacket, stripe shirt

מעיל אדמירל אבישג ארבל, מעיל, בגדי הריון, מעיל קטיפה, אבישג ארבל

בלוג אופנה ישראלי, אפונה בלוג אופנה, מעיל אדמירל אבישג ארבל, טוניקה, טוניקת פסים, בגדי הריון, אופנת הריון, israeli fashion blog, stripe shirt, maternity clothing, pregnancy style

בלוג אופנה ישראלי, אפונה בלוג אופנה, ג'קט עור אדום, חולצת פסים, israeli fashion blog, stripe shirt, red leather jacket

בלוג אופנה, בגדי הריון, אופנת הריון, אבישג ארבל, חולצת פסים, ג'קט אופנוענים, בלוגרית אופנה ישראלית, israeli fashion blogger, maternity style, maternity fashion, style the bump, pregnant blogger, biker jacket, stripe shirt


בוקר טוב!

ברוכים הבאים לפוסט הראשון בסדרת הפוסטים שלי בנושא בגדי הריון , מקווה שזה יעניין גם את מי שלא בהריון. על כל פנים, הסגנון שלי נשאר כמו שהוא, רק מדובר בפריטים שיכולים ומותאמים במיוחד לאכלס bump, שמסתבר שזה עניין חשוב.


באופן עקרוני הצלחתי להסתדר עד כה (אפילו אחרי קו פרשת המים שהיתה שבוע 24, ועל כך ביומן ההריון הבא) עם בגדים רגילים, לא הריוניים. אני צריכה לעלות מידה או שתיים בחולצות וסריגים ואם אני רוצה חצאית רגילה היא חייבת להיות מבד סטרץ', עם גומי בחלק העליון ובמידה הכי גדולה שיש או כמעט הכי גדולה (אני מדברת על מידות רגילות/ממוצעות). כל זאת למעט מכנסיים, ג'ינסים וטייצים. 

אבל ככה לא עובדים ולא מתלבשים, ואם אני מחזיקה מעצמי חובבת אופנה מדופלמת אז רק מתבקש שאבדוק את נושא בגדי ההריון. וגם, הבאמפ מתחילה להיות ממש גדולה, אז חייבים להתאים לה ביגוד.
למזלי הבנות החמודות אצל אבישג ארבל הרימו להנחתה, והזמינו אותי להתרשם מהחנות בבאזל ולהרכיב לעצמי מלתחת הריון.

הצלחתי לצמצם את הבחירה הקשה שהיתה למלתחת קפסולה מושלמת בעיני בת 7 פריטים, שאני בהחלט מאמינה שיכולה לשרת אישה הריונית היטב בלי להצטרך לקנות עוד ועוד ועוד, ושניתן לשלב אותם עם פריטים מהארון וליצור לא מעט אאוטפיטים.
בפוסטים הבאים בסדרה אציג אט אט את כל הפריטים.


כאן אני לובשת תלבושת סתיו/חורף אולטימטיבית: ג'קט אופנוענים (ישן שלי) חולצת פסים, טייץ ומגפונים.
החולצה/טוניקה הזאת היא הדבר הראשון ששבה את לבי בחנות: משהו בפסים (דאאאאא), בגזרה המשוחררת ובהדפס של הלב המקושקש עשה לי את זה ויש מצב שאחרי שהגעתי איתה הביתה לבשתי אותה ברצף כמה ימים, פלוס שינה (אני לא מאשרת ולא מכחישה).

הפריט הנוסף שבחרתי הוא טייץ - מסוג הפריטים ה"לא זוהרים" שלא ממש מתעכבים עליו בבלוג אופנה, אבל חבר'ה, אין מה לעשות הבחור הזה עושה את העבודה.
מאז שהבטן התחילה לתפוח זה בגד המאסט שלי והפריט שאני לובשת הכי הרבה. וברגע שגיליתי טייץ מיוחד להריון מבד נעים ונמתח וגם יפה שאיננו טריקו (קצת קשה לראות בתמונה) עם חלק עליון המותאם לבטן, אני מכורה.
תקחו ממני את הטייץ ואני אבודה. 


לבסוף צירפתי למלתחה גם מעיל אדמירל ארוך ושחור עם בטנת קטיפה.
האמת שזה יותר בשביל הנשמה וכי יש לי פטיש למעילים, מאשר שזה בגד הריון הכרחי, אבל היי, גם נשים בהריון רוצות מעיל יפה ומרשים, ולא כבד מדי כי יש לנו מספיק מה לסחוב גם ככה.


אלה היו שלושת הפריטים הראשונים מתוך מלתחת ההריון היעודית שלי, ולכן ההריוניות שם בחוץ אני מעלה שאלה - מה פריט המאסט שלכן להריון? אשמח אם תספרו ותחלקו!

אני לובשת:
טוניקת פסים עם לב אבישג ארבל / Avishag Arbel maternity stripe tunic
טייץ הריון אבישג ארבל / Avishag Arbel maternity tights
מעיל אדמירל שחור אבישג ארבל / Avishag Arbel coat
ג'קט אופנוענים אדום ישן / old leather biker jacker
מגפונים עם ניטים נקנו בחו"ל / studded booties bought on one of my trips abroad

GM!
And welcome to my first post about maternity clothing. I hope it will be interesting also to the readers who are not pregnant.

I've managed to wear mostly "regular clothes" so far, but in the last few weeks the bump is becoming increasingly big, plus a pregnant woman really needs nice maternity clothing that are also versatile and comfy (because they are designated maternity clothing) to help her stay chic throughout the pregnancy.

Luckily, the girls at Avishag Arbel, which is one of the prominent maternity designers in Israel, invited me to check out her Tel Aviv boutique and pick a maternity wardrobe for myself.

I managed to narrow the (hard) choice down to 7 key items of a maternity wardrobe that I believe every pregnant woman would like to have and can make use of them daily in many different outfits.
In the next few posts I'll cover all of my maternity capsule wardrobe, and for now you can see a few of them, starting with this striped top/tunic.

This tunic is a no brainer. Who does not like / need a stripe top that will go along with everything plus has a nice heart print on it. Perfect. I may or may not have worn this one for numerous days in a row plus also sleeping in it...


Next must have maternity item on my list is the tights. Black tights are pretty much non issue and not interesting in the land of fashion blogs, but boy oh boy this is definitely my no. 1 maternity item.
Made from stretchy and nice looking fabric (can't really see in the pics) and super bump friendly, this piece does not go out of my outfit rotation. At all!

And lastly for this post, a long black coat which is not really a must have maternity piece, but more of a "something for the soul", since I'm so in love with coats and I'm sure any pregnant woman would love a nice statement coat, which is comfy and not so heavy. Since we have a lot to carry anyways.

Any pregnant women out there? what are your must have pregnancy clothing? Please share!

I wish you all a nice week and happy holiday!