12/10/14

fuzzy stripes / חולצת פסים מכופתרת ומעיל חבובות

fashionpea, fuzzy coat, fluffy coat, stripe shirt, michel vivien booties, celine bag, tel aviv streetstyle, בלוג אופנה ישראלי, מעיל, תיק סלין, אפונה בלוג אופנה, חולצת פסים, LOVES, מגפונים, אאוטפיט, אופנה בתל אביב

fashionpea, fuzzy coat, fluffy coat, stripe shirt, celine bag, tel aviv streetstyle, בלוג אופנה ישראלי, מעיל, תיק סלין, אפונה בלוג אופנה, חולצת פסים, LOVES, אאוטפיט, אופנה בתל אביב

fashionpea, fuzzy coat, fluffy coat, stripe shirt, celine bag, tel aviv streetstyle, בלוג אופנה ישראלי, מעיל, חולצה מכופתרת, חולצת פסים מכופתרת, תיק סלין, אפונה בלוג אופנה, חולצת פסים, LOVES, אאוטפיט, אופנה בתל אביב



כבר שנתיים שאני חולמת להיות קארין רויטפלד.
טוב לא ממש להיות היא, אולי יותר נכון להתלבש כמוה או לעטות מעיל בסגנון שלה (אפרופו "להתלבש כמו",
זוכרים את הפוסט הזה? אח, להיות צעירה ונטולת דאגות...) והנה זה קרה. הפכתי להיות דמות מהחבובות! :))
מזג האוויר הסגרירי שהיה לפני כמה שבועות סיפק תירוץ מצוין ללבוש את המעיל הזה אבל מאז הוא חזר להשתעמם על הקולב.

כמו כן, מצאתי חולצה מכופתרת שאני יכולה ללבוש!
היא היתה כל הזמן מתחת לאף שלי ולא העזתי אפילו לנסות אותה מחשש שלא אצליח לכפתר עד הסוף מעל הבייבי באמפ, אבל הפלא ופלא, היא התכפתרה מצוין והאמת שגם אם לא הייתי בהריון הייתי לובשת בדיוק את אותה חולצה כי אין כמו חולצת פסים מכופתרת ומשוחררת במידה הנכונה.
באאוטפיט הזה כנראה שאף אחד לא יגיד לי "בשעה טובה" או ישאל באיזה שבוע אני, אבל העיקר שמקדם השיק גבוה!

אני לובשת:
מעיל נקנה בחו"ל / fuzzy camel coat, bought in china
חולצת פסים LOVES, עכשיו בהנחה / LOVES stripe shirt

תיק סלין / celine bag
מגפונים מישל ויויאן, מלפני כמה שנים / michel vivien booties, from a couple of years ago

המשך הרפתקאותי בבגדי פסים (לא-יכולה-להפסיק-ללבוש-פסים) בקרוב מאוד.

For about two years now I've been dreaming of being Carine Roitfeld.
Well, not exactly being her, but dressing like her, or more accurately, wearing a coat like hers.
And finally, it happened. I'm now officially a member of the Muppet show :)

We've had about a week of solid winter a few weeks ago, but ever since, this fuzzy coat is sitting bored in the closet.
Plus, I have found a button down shirt that I can wear over my baby bump! I have had it the whole time but didn't even try it on because I thought I wouldn't be able to button it all down. but Hurrah! There's nothing like a great loose stripe button blouse in my opinion...


Have a nice rest-of-the-week!
XX