12/28/14

bump diaries: week 25 / אפונה בהריון: שבוע 25

fashionpea bump diaries, bump diary, maternity, pregnancy, 25 weeks, pregnant fashion blogger, בלוג אופנה, אופנת הריון, בגדי הריון, סטייל בהריון, שבוע 25, הריונית, בלוג אופנה ישראלי, אופנה בהריון, יומן הריון



היוש,
ברוכים הבאים לסיכום של שבוע 25, השבוע שהוא מבחינתי קו פרשת המים של ההריון הזה.
עד אליו זה היה משחק נחמד (למעט הטרימסטר הראשון שאפשר להגיד עליו הכל חוץ מ"נחמד") עם כל מיני גימיקים מוזרים ומשעשעים, אבל עכשיו הבטן כבר די גדולה והכובד מורגש.
והסרעפת המסכנה שלי... :/
בואו נאמר שמתחילת השבוע, כשנופל לי משהו לרצפה זה מינימום טרגדיה.
וכמובן שנופלים לי הרבה יותר דברים מהיד לאחרונה - חוק מרפי.
מישהו יכול לארגן לי איזה גאדג'ט לאיסוף חפצים מהרצפה בלי להתכופף?

ולפני שאני ממשיכה לחפור, בואו נעשה את זה בצורה מסודרת - ומאחר והפינה נהיתה קבועה, יש גם אריזה גרפית חדשה (! ואמביוולנטית מבחינת gender):

שבוע הריון: שבוע 25


גודל העובר (בהשוואה לפרי/ירק) 
: דלעת ערמונים
זה רק אני, או לפי המקור שאני מסתמכת עליו העובר נהיה קטן משבוע לשבוע?? :)
בתמונה אני מצולמת בשבוע 24 בו העובר היה באורך של תירס.


איך אני מרגישה:
בסדר גמור, עגלה אבל אופטימית!


מה אני אוכלת השבוע:
הכל, עם חיבה גדולה למתוקים ובייחוד לפנקייקים.

גילוי נאות, אף פעם לא הייתי טיפוס של מתוק והטעמים שעושים לי את זה בשגרה הם בעיקר חמוץ ומלוח.
ההריון טרף את הקלפים ובתקופה האחרונה אין סיכוי שאסרב לעוגת שוקולד, פרוסת לחם עם נוטלה, וופל אמריקאי עם קצפת ותותים, ערימת חביתיות טריה עם סוכר (אני הורגת את עצמי פה) ושאר דברי מתיקה למיניהם. מעניין אם זה יישאר כך גם אחרי הלידה...

מה מפריע לי:
העובדה שאני לא יכולה להתרומם מישיבה או משכיבה בלי לתמוך בעצמי.
כאבים בגב התחתון.
להתנשף אחרי כל ארוחה.

להתנשף אחרי 20 צעדים.
להתנשף באופן כללי (שיחות טלפון איתי השבוע נהיו מאוד סקסיות, מי שרוצה להשתעשע - give me a call!
זה רק 14.99 ש"ח לדקה, לא כולל מע"מ).
 

המרענן הרשמי של שבוע 25:
שידורים חוזרים של בנות גילמור.
לא יודעת אם זה אפקט הקינון או חוסר הסבלנות שלי לתוכניות אקשן או מתח, מה שבטוח הוא שהדבר החם ביותר בספריית הסרטונים על המחשב שלי הוא פרקים ישנים של לורליי ורורי חופרות.

יש בסדרה העתיקה הזאת משהו מאוד מרגיע, חביב ונעים, וזה בדיוק מה שאני מחפשת כרגע לצפות בו.

שבוע 25 מבחינה אופנתית:
מאתגר.
האקססוריז בלבוש התחילו לתפוס את מרכז הבמה - משקפי שמש, תיקים וצעיפים מככבים ואני מוציאה מהארון להיטים ישנים כמו גם חדשים. וגם איפור נהיה יותר משמעותי.
נעליים קצת פחות כי זה פרויקט לנעול נעליים אז אני נדבקת לרוב לשניים או שלושה זוגות נוחים וקלים לנעילה.


למה אני מחכה
לחזור למותן הפרה-הריונית שלי. סתם..
לקורס הכנה ללידה.
נרשמתי לקורס סטנדרטי מטעם קופת החולים, ואני מקווה שיעשה את העבודה.
מבחינתי זה אומר שגם אם לא באמת יכין אותי ללידה, לפחות שיהיה בעל "אפקט פלצבו מנטלי" שבהשפעתו לפחות ארגיש שאני יודעת לקראת מה אני הולכת :)


שיהיה שבוע טוב!
נתראה בקרוב 3>


Hi there!
Here's the bump diary of week 25 which definitely marked a shift in my pregnancy.
No more fun and games, I've become a heavy lady. And my poor diaphragm... :/

It's become really hard to bend down and pick up stuff, so whenever I drop something it's almost a tragedy. So before I get into more details let's do this in an orderly manner:

Pregnancy week: week 25

Baby is the size of a: Acorn squash

How am I feeling: Good.
Heavy but rolling with it.


What am I eating:
Everything, but I've become a fan of all things sweet so my favorite meal at the moment would be pancakes. I've never been a sweet-tooth before and always liked salty and sour foods but now I can't get enough of sweets, waffles, nutella on a slice of bread, donuts and other sugary stuff. I wonder if I stay that way after I deliver the baby.

What bothers me:
The fact that I need to support myself when I get up.
Having lower back pain.
Breathing heavily after every meal.

Breathing heavily after taking 20 steps.
Breathing heavily in general (talking with me on the phone lately has become extremely sexy, so, gimme a call :)).


Week 25 - fashion wise:
Dressing has become a challenge.
I'm focusing mainly on accessories and shoes, with bags, scarves and sunglasses taking front row. Shoes are a bit hard to put on so I'm sticking to 2-3 pairs that are the easiest to wear.

What I'm waiting for:
Going back to my pre-pregnancy waist... hehe.
Taking the Lamaze class we already registered to, and getting some more info about delivery and what's going to happen when I give birth.

Wishing you a nice holiday!
XX