11/1/14

bump diaries: week 17 / אפונה בהריון: שבוע 17

אופנה, בלוג אופנה, בלוג אופנת הריון, אופנה בהריון, בגדי הריון, שבוע 17, הריון, maternity style

היוש,
אני בהחלט לא מתכוונת להפוך את הבלוג הזה לבלוג הריון, אבל אי אפשר להתכחש לכך: זה דבר מאוד משמעותי שקורה לי עכשיו, פיזית כמובן, וגם משפיע בערך כל על ההיבטים האחרים בחיי ועומד לשנות את החיים שלי לגמרי (טוב, בואו לא נהיה דרמטיים!! או שכן... ?).
כמו כן, אני לא בנאדם רגשני מטבעי, ולא נוטה להיות רומנטית ולפעמים, במבט לאחור קצת מתפספסים לי אירועים ותקופות מהסוג הזה, אז החלטתי שהפעם חשוב לי לתעד את מהלך ההריון ואני מקווה שאצליח לעמוד בכך, לפחות בשביל עצמי.
אז הנה זה בא... כרגע אני בשבוע 18 כבר, אז הנה סיכום של השבוע שעבר.

שבוע הריון: שבוע 17

בחודשים זה: ארבעה וקצת חודשים
בפוסט הזה, הזה, והזה כבר הייתי בהריון. גם כאן, אבל אני בעצמי לא ידעתי כשזה צולם :)


גודל העובר: אגס

איך אני מרגישה: הרבההההההההההההה יותר טוב מבהתחלה. הבחילות כמעט ונעלמו לגמרי ואחרי תקופה ארוכה שבה הרגשתי כאילו אני חולה תמידית ולא היה לי כוח, אנרגיה ומוטיבציה לעשות כלום בערך, אפשר להגיד שדי חזרתי לעצמי. מינוס ההירדמות ב-21:30. וחוש הריח החד להפליא. כן, הפכתי לכלב ואני מסוגלת להריח מישהו שהפליץ ממרחק 3 קילומטרים.

מה אני אוכלת השבוע: בעיקרון הכל (חוץ ממה שאסור, ואסור לנשים בהיריון בישראל לאכול הרבה דברים), עם העדפה לקורנפלקס בחלב, ובשר. אדום. (לא ביחד). התנצלותי לטבעונים ולצמחונים שמביניכם.
התחלתי גם לחבב מאוד פירות, מכל הסוגים, מה שלא אהבתי בעבר. אני טיפוס של ירקות.

מה דוחה אותי: ריח של עוף מבושל. באופן כללי עוף ממש ממש לא מושך אותי בהריון הזה וחוץ משניצלים אני די נגעלת מכל תצורה אחרת שלו. יאק!

המרענן הרשמי של שבוע 17: אפרסמון.
הפרי הזה תמיד ניבט אלי מדוכן הפירות בכל פעם שעשיתי קניות אבל אף פעם לא עורר בי עניין מיוחד. נראה לי פרי כזה פאסה, של האייטיז, חסר שיק וסקס-אפיל. אבל הוא התחיל לככב אצלי בגדול, ומהווה מרכיב עיקרי בסלט אפרסמון, סלרי ואגוזי פקאן (כן, זה כל המתכון, פלוס קצת שמן זית, לימון ומלח). טעים.

שבוע 17 מבחינה אופנתית:
זה השבוע שבו רשמית התעורר הצורך בבגדי הריון, או בעיקר בחלקים תחתונים של המתלחה שמתחשבים בבטן שקפצה החוצה וממשיכה להתפתח.
אחרי שהעברתי כמעט שבוע שלם בטייץ (תרגישו חופשי לאנפל אותי) והייתי על סף דיכאון מהעובדה שאני צריכה להגיד ביי ביי לאוסף הג'ינסים והחצאיות האהוב שלי, רכשתי לי סופסוף סקיני ג'ינס ממחלקת מטרניטי ואני מאושרת. לגבי חולצות וחלקים עליונים, עדיין אין בעיה מיוחדת, אם כי חולצות באורך המותן (מה שמאוד אופנתי בשנים האחרונות) מתחילות להיות גבוליות.
עם זאת, מסתמן שינוי סגנוני שנובע מהמצב הפיזי, על כך עוד בהמשך.

מה עשיתי בשביל עצמי השבוע:
1. נרשמתי לקורס יוגה בהריון. עוד לא התחלתי, שיהיה בהצלחה :)
2. קניתי זוג מגפונים לקראת החורף.

למה אני מחכה:
להרגיש את העובר. זה עוד לא קרה.
לקנות עוד בגדים שיתאימו לסגנון החדש שלי ולפיגורה המתעגלת. דאאא.


שבוע טוב,
נתראה בקרוב 3>



Hi there! So this is not going to turn into a maternity blog, but I'm going through a huge change right now that effects all aspects of my life and will soon change them completely (well, let's not get too dramatic... or maybe we should?), so I decided to try and document as much as I can.
Here goes.

I'm already in week 18, so this is a summery of the past week:

Pregnancy week: week 17

Baby is the size of a: pear

How am I feeling: wayyyyyyyyy better! Nausea is almost completely gone and after feeling non-stop sick-like for almost 3 straight months I finally feel like I'm back to my old self again, thankfully!
Minus going to bed so early at 21:30 (I never used to do that) and having a dog's sense of smell. The perks of being pregnant!


What am I eating: pretty much everything (except for things that are not recommended to pregnant women), with strong preference to cereal with milk and to red meat. I also started to like all kinds of fruit, and that's weird 'cause I usually don't like most fruit.

What I find gross: Cooked chicken. Yuck!! And any other kind of chicken except Schnitzel.

Great thing that happened in week 17: I discovered the fruit called persimmon. Never cared about this one before but this week I started loving it. Mainly making persimmon, celery and pecan salad (with some olive oil and lemon juice) and enjoing every bite!

Week 17 - fashion wise: After having to let go of my lovely and valuable skinny jeans collection and wearing tights for a whole week (feel free to unfollow me) I finally got myself 4 pairs of maternity skinny jeans and I feel better about my wardrobe options. No problem with tops yet.
But there is a shift in my personal style due to the growing bump - more on that soon.


What I did for myself on week 17:
1. Joined a pregnancy yoga class.
2. Bought a new pair of booties for the upcoming winter.

I'm waiting:
To feel the baby kick. Hasn't happened yet.
To get myself some more maternity clothing suitable for my new style. Duhhh!


Have a great weekend!
See you soon

XX