8/6/14

Hello from Porto Cervo, Sardinia / היוש מסרדיניה

porto_cervo7



סוג של מנסה לחזור לשגרה.
מובילי הטנקים כבר חזרו צפונה, ובעלי הכריז אתמול ש"די, אני פותח את החלון של הממ"ד".
אבל אני עדיין לא כתמול שלשום.
הולכת לישון עם חיילים מתים בלב.

קמה בבוקר לשנאת ישראל יוקדת ברשתות החברתיות.
כבד העסק הזה.


בחורה חמודה שאני עוקבת אחריה באינסטגרם (haya itis) העלתה אתמול אחה"צ תמונה של חוף ים עם הכיתוב "אפשר כבר לחזור למקום שעצרנו בו לפני חודש?"
השאלה הזאת הריצה את המוח שלי מייד לכל מיני כיוונים, ומהר מאוד הבנתי שאני באופן אישי, לא אוכל לחזור יותר לאותו מקום.
גם אם ארצה ואנסה ממש חזק.

משהו בי נשבר והשתנה סופית, ללא אפשרות לחזור לאחור.
סוג של התבגרות או התפכחות, מה שבא לכם, וגם אם במבט לעתיד זה יהיה דבר חיובי, כרגע זה בעיקר כואב.
כואב ומכביד.

=========

סוג של מנסה לחזור לשגרה 2.
התמונות האלה צולמו בסרדיניה לפני מספר שבועות.
לא יכולנו לבחור עיתוי גרוע או לא מתאים יותר מהתאריך בו יצאנו לחופשה, אך מאחר והכל הוזמן ושולם כמה חודשים טובים מראש, החלטנו להמשיך בתוכניות.

היה מאוד מוזר לנסות "לנפוש" כשבארץ קורה מה שקורה, והאמת שלא ממש הצלחנו, כפי שאפשר להבין.
וזה מה שזה.
עם זאת ארזתי מראש את מיטב השיק החופשתי שלי וידעתי שיש לפחות כמה אנשים בקהל שמחכים לקבל טיפים והשראה לאאוטפיטי חופשה, כשנוכל להתעסק בזה, אז השתדלתי לתעד את המלבושים.

זה מה שלבשתי באחד הימים בביקור בעיירה Porto Cervo, אחד הלוקיישנים היוקרתיים ביותר באי.
החנויות הן מלכודות תיירים והכל יקר להחריד, אבל העיירה יפהפייה ומקסימה, ויש בה סניף של גלידריה אקסטרה משובחת (ולא יקרה) בשם pasqualina.
כל כך משובחת שזללתי גלידה אחת, ומייד לאחר שסיימתי הזמנתי עוד גלידה, ומי שמכיר אותי יודע שאין אצלי דברים מהסוג הזה. מעולם לא אכלתי שתי גלידות ברצף.

באאוטפיט הזה אני מרשה לעצמי לחשוף את הפופיק (על אף שאכלתי רק דקות לפני כן 2 גלידות..).
זה משהו שהתלבטתי לגביו במשך תקופה, ולבסוף החלטתי שיש לי עוד כמה חודשים טובים (לא הרבה) לפני שאהיה זקנה מדי וזה יהיה ממש פאתט ללכת עם חולצות בטן.
סליחה על השמרנות, אבל אני מעדיפה להיראות קצת יותר סולידית, מאשר להיראות כמו בחורה מבוגרת שמנסה להתלבש כמו בת 15.

אז זו הוריאציה המפוספסת שלי לשילוב הדפסים, אני מאוהבת בכל מה שקשור לפסים וביחוד לגרסאות שלהם בכחול, לבן ואדום ולאיך שהם משתלבים בהרמוניה.

תודה לאריאל על הצילומים.
בתקווה לימים טובים יותר 3> 3> 3>


porto_cervo_view5

porto_cervo8

porto_cervo_view1

porto_cervo4

porto_cervo_view2

porto_cervo1

porto_cervo11

porto_cervo_view3

porto_cervo2

porto_cervo6

porto_cervo_view4

porto_cervo5