5/4/14

white denim white shoes

michael kors sahar pumps, white jeans, אפונה בלוג אופנה, נעליים מייקל קורס, ג'ינס לבן, חולצת ג'ינס, בלוג אופנה

denim blouse, white jeans, outfit, בלוג אופנה, ג'ינס לבן, חולצת ג'ינס

michael kors sahar pumps, t-strap pumps, valentino rockstud, michael kors shoes, מייקל קורס, נעליים של מייקל קורס, ולנטינו, נעלי עקב לבנות, בלוג אופנה

denim blouse, white jeans, outfit, בלוג אופנה, ג'ינס לבן, חולצת ג'ינס

michael kors sahar pumps, white jeans, אפונה בלוג אופנה, נעלי מייקל קורס, ג'ינס לבן, חולצת ג'ינס, בלוג אופנה

michael kors sahar pumps, t strap pumps, white jeans, מייקל קורס ,אפונה בלוג אופנה, נעליים מייקל קורס, ג'ינס לבן, חולצת ג'ינס, בלוג אופנה

Hi there,
just a quick post before I run along to start my week.
As you can see still madly in-love with white, and white denim, this time in a more fitted version.

Not much more to say about the look other than mention the most exciting part of it - the SHOES!
These were a birthday present from myself to me. And as you all know, these are most definitely the best gifts ever, hehe.
This pair is a bit high on the $$$ scale but totally worth it, and compared to the Valentino Rockstuds, which of course these reference, they suddenly feel not that expensive.

These will be my go to fancy shoes for the upcoming summer for sure, and my investment shoes for the hot seasons ahead of us.

Have a great week!


היוש
פוסט קצר ואופנתי לתחילת השבוע, שיהיה אפשר לפתוח את השבוע כמו שצריך.

כפי שניתן לראות אני עדיין מאוהבת בלבן ובאופן ספציפי בג'ינס לבן, הפעם בגרסה יותר צמודה וחובקת את הגוף.

אין יותר מדי לומר לגבי האאוטפיט (ולא התלבשתי בכחול ולבן לרגל יום העצמאות. יהיה פוסט נפרד ומיוחד ליום העצמאות) מלבד להתייחס לגולת הכותרת. הנעליים!

כידוע אני לא ממש shoe person ואובססיית האקססוריז שלי מתמקדת בעיקר בתיקים, אבל החלטתי לא מזמן לפנק את עצמי במתנה לכבוד יום ההולדת שלי. הרי מתנות מעצמך לעצמך הן המתנות הטובות ביותר, לא? ;)

חדי העין שביניכם בוודאי מבחינים בדמיון בין הנעליים האלה לרוקסטאד של ולנטינו.
אכן הדמיון לא קטן, ומאחר והרוקסטאד הן בעיני פלא גמור ונעלים שהן גם משובחות, גם יפהפיות, וגם נוחות מאוד - שזה בדרך כלל שילוש שקשה למצוא מאוד - החלטתי להוסיף עוד משהו בסגנון למלתחת הנעליים.


אני מחפשת כבר כמעט שנה זוג נעלי ערב לבנות, אבל במהלך הזמן הזה לא הסתכמתי להתפשר על דגמים שהיו "בערך" או "כמעט".
ועכשיו, אחרי שמצאתי אותן אני יכולה לומר בבטחה שזה יהיה זוג הנעליים המהודר המוביל שלי לקיץ הקרוב.
ביום יום לא תראו אותי נועלת אותן, אבל הן הולכות להשתלב יפה בהרבה אאוטפיטי ערב, שמתוכננים להיות בעיקר לבנים אבל לא רק.

אני לובשת:
חולצת ג'ינס פול אנד בר (ישנה) / pull&bear denim shirt
ג'ינס לבן זארה (ישן) / zara white jeans
נעליים מייקל קורס, הזמנתי מאתר זאפוס / Michael Kors collection sahar t-strap pumps

תודה לאריאל על הצילומים.

שיהיה שבוע טוב,
נתראה ביום העצמאות עם פוסט מיוחד :)