5/13/14

SEX vs. Headache - which do you choose?

shoes, Birkenstock arizona, Michael Kors Sahar pumps, בלוג אופנה ,נעליים, נעלי מייקל קורס, בירקנשטוק

I've managed to arrange my summer shoe wardrobe already. Early bird catches the worm :)
And although this wardrobe consists of a few pairs, some continuing with me from previous seasons, here are my two top pics.

These two beauties, or shall I say beauty and the beast, represent the two edges of my shoe scale.
The Birkenstocks are extremely trendy at the moment (thanks to Celine's Mrs. Philo), both ugly and very comfy, but with the seal of approval from fashion's top designer who can object?

In the second corner the Michael Kors pumps, pure sex, will make your leg look awesome and will definitely get a thumbs up from the gentleman. But will be reserved mainly for special occasions.

Which ones do you prefer? Will you go for sex or headache this summer?

XX




אני כבר די מאורגנת* על מלתחת הנעליים שלי לקיץ הקרוב.
היא מורכבת מכמה זוגות שממשיכים איתי מהשנה שעברה או משנים קודמות ועוד כמה זוגות חדשים.


ומה שאתם רואים בתמונה לעיל הוא שני זוגות הדגל של מלתחת הנעליים שלי לקיץ 2014, שמייצגים את שני קצוות הסקאלה של אוסף הנעליים האמור.
רוב הנעליים** נופלות איפשהוא בטווח שבין הגולמיות השטוחה והנוחה של הבירקנשטוק לבין הסקס אפיל הבלתי מתפשר, שפיצי ומחמיא לרגלים של זוג נעלי מייקל קורס.

הבירקנשטוק הם ללא ספק הדבר הכי טרנדי שאימצתי בחודשים האחרונים למלתחה.
הנעליים האלה הן הדבר החם שקרה לסצינת הנעליים (בהנחייתה של פיבי פיילו לסלין, כמובן) ואל תאמינו לאף בחורה שאומרת לכם הקיץ שהיא נועלת אותן סתם כי זה נוח.
אלא אם אתם מכירים אותה באופן אישי ויש לכם ראיות שהיא הולכת עם ביקרנשטוק ברציפות מאז שנת 2002.  

בקיצור, זה טרנד לוהט ביותר בימים אלה, שגם קל מאוד לאמץ אותו כי הוא די זול ונוח מאוד.
וכולנו יודעים שבארץ אוהבים נעליים נוחות ומכוערות אז the shoe fits לגמרי.
היי, אני לא שופטת (יש לי בירקנשטוק בארון).

ונעבור לקצה השני של הזירה, נעלי מייקל קורס, הלא הן "סקס על מקל" והדובדבן שעל הקצפת במלתחת הנעליים.
יישמרו לאירועים מיוחדים אבל יגרמו לרגליים שלי להרגיש לא פחות מיוחדות.
דורשות מעט הכנה נפשית לקראת הנעילה, הרי במקומותינו זה מה שנקרא: "לדפוק הופעה"*** אבל יחסית סבירות לנעלי עקב ומאפשרות תגבור של כמה סנטימטרים, תוך שמירה על יציבה נורמאלית.

די ברור לי מה תהיה העדפה של המין הגברי מתוך הצמד הזה.
אבל היי, מתי נעלנו בפעם האחרונה נעליים בשביל גברים?

בנוגע להעדפה שלי, כולן היו בנותי, אז כמובן שקשה לי לבחור.
אין ספק שבקרים עצלים וחסרי מוטיבציה ימשכו אותי בעבותות אל הבירקשנטוק, אבל עולם האופנה לא הומצא ולא מתקיים בשביל לשרת סתמיות שכזו.

ומה הבחירה שלכם? סקס או כאב ראש?
תיבת התגובות מחכה לכם, דברו איתי!

----------
* די מאורגנת = סיימתי את תקציב הנעליים לעונה זו.
** אני מתכוונת לנעול גם נעלי אולסטאר, סנדלים מכל מיני סוגים, סניקרס slip on או plimsolls, וכמובן נעלי אספדריל.
*** בתלאביבית זה אומר: "התלהבת, אה?!"