5/6/14

being a girl in this beautiful place

בלוג אופנה, אפונה בלוג אופנה, קטיף נוריות, שמלת ג'ינס, fashion blog, ranunculus field, denim dress

ranunculus, flowers of Israel, field, קטיף נוריות קדמה, נוריות, פרחי ארץ ישראל

בלוג אופנה, אפונה בלוג אופנה, פרחים, שמלת ג'ינס, fashion blog, flowers, fashionpea, denim dress

 קטיף נוריות קדמה ,בלוג אופנה, סלסלה, כובע, קטיף נוריות, שדה פרחים, hat, ranunculus field, basket bag, blossom

בלוג אופנה, שמלת ג'ינס, נוריות, fashionpea, denim dress, ranunculus, קטיף נוריות קדמה

ranunculus, flowers of Israel, orange, קטיף נוריות קדמה, נורית, כתום

אפונה בלוג אופנה, שמלת ג'ינס, אאוטפיט, כובע, סל, פרחים, נוריות, קטיף נוריות, fashionpea, denim dress, hat, basket bag

בלוג אופנה, אפונה בלוג אופנה, קטיף נוריות, שמלת ג'ינס, fashion blog, ranunculus field, denim dress

אפונה בלוג אופנה, שמלת ג'ינס, כובע, דר משיח, fashionpea, fashion blog, hat, outfit, denim dress

ranunculus, flowers of Israel, field, קטיף נוריות קדמה, נוריות, פרחי ארץ ישראל

 קטיף נוריות קדמה ,בלוג אופנה, שמלת ג'ינס, סלסלה, כובע, קטיף נוריות, שדה פרחים, hat, ranunculus field, basket bag, denim dress, espadrilles, picking flowers

 נעלי אספדריל ,בלוג אופנה, קטיף נוריות, שמלת ג'ינס, fashion blog, ranunculus field, denim dress, espadrilles

אפונה בלוג אופנה, שמלת ג'ינס, אאוטפיט, כובע, אספדריל, סל, פרחים, נוריות, קטיף נוריות, fashionpea, denim dress, espadrilles, hat, basket bag

espadrilles, striped espadrilles, pull&bear espadrilles, נעלי אספדריל, אספדריל פול אנד בר, כפכפי פסים, אספדריל, נוריות, בלוג אופנה

בלוג אופנה, שמלת ג'ינס, כובע, שדה נוריות, קטיף נוריות, denim dress, ranunculus field, hat, fashionpea

שדה נוריות, קטיף נוריות בקדמה, נוריות, ranunculus field, yellow, flowers of Israel

אפונה בלוג אופנה, שמלת ג'ינס, כובע, דר משיח, fashionpea, fashion blog, hat, outfit, denim dress

Happy birthday Israel!
These images were taken about a month ago, but I figured independence day will be the best occasion to post them.
Here I am, in one of the many many (many...) beautiful places we have in this amazing country, enjoying the spring blossom and wonderful nature Israel has to offer.
Of course I had the best time shooting this post, I think it actually was the most fun post to shoot ever.
Now I'm gonna run to my traditional independence day BBQ and leave you with these pics. 


All images by Ronen Frieman, full album here.
Hope you enjoy!

XX




מזל טוב ויום עצמאות שמח לגברת מדינת ישראל!
לא נראית דקה מעל חמישים ;)


הפוסט הזה צולם עוד בפסח, כשקטיף הנוריות היה בתחילתו, אבל החלטתי שהתזמון המתאים לפרסום שלו יהיה דווקא יום העצמאות.
ולא בגלל שמלת הג'ינס הכחולה.

היום שבו צילמנו את התמונות היה יום אביבי ויפה, שבמהלכו רונן ואני טיילנו ברחבי הארץ, אכלנו בייגל סלמון מעולה בצומת קסטינה, עלינו אחד לשני על העצבים תוך כדי הצילומים (רונן: "תחשבי גבוה" אני: "הכי גבוה שאני יכולה לחשוב זה 1.60 מטר"  // רונן: "יאללה צריך לזוז ללוקיישן הבא" אני: "רגע! רק עוד כמה תמונות לאינסטגרם..." // רונן: "יש לך את המבט הזה ביותר עייף?" אני: "בעעעעעעעעעע") וקינחנו בטוסט ובירה בפאב תל אביבי.
בקיצור, עפ"י הקריטריונים שלי מדובר בלא פחות מיום מושלם, בחברת שותף לעשייה שהוא חבר טוב, ומקומות מדהימים שטענו אותי בשפע של אנרגיות חיוביות.

יש הרבה דברים שמעצבנים במדינה, יותר מדי מלחיץ פה, ויש ימים בהם התסכול גובר על כל רגש אחר, אבל, זו המדינה שלנו. ואין לנו ארץ אחרת.
ועם כל כמה שהיא יודעת להיות מעיקה לפעמים, היא גם מופלאה, ונהדרת ויפהפיה הורסת, ומלאה בפינות קסומות ומקומות שעושים טוב בלב, והרבה אנשים טובים.

אז אני שמחה להקדיש את הפוסט הזה למדינה שלי, למקום שבו אני נמצאת, ושלא הייתי רוצה להחליף אותו בשום מקום אחר בעולם.
ולתפארת מדינת ישראל :))

מקווה שנהניתם מהתמונות כמו שאנחנו נהנינו  - אלבום התמונות המלא מקטיף הנוריות בקדמה כאן.
צילומים: רונן פריימן.

נ.ב. תודה להדר על הרעיון.

חג שמח!




אני לובשת:
שמלת ג'ינס טופשופ / topshop denim dress
כובע נקנה בסרדיניה / hat from Sardinia
סל הום סנטר / basket from a home supply store
כפכפי אספדריל פול אנד בר / pull&bear espadrilles