12/13/13

Happy Winter!

red_beanie_winter_fashionpea

How are you enjoying winter so far?
We're having severe weather conditions here in Israel. In the last few days it has been extremely cold and raining nonstop (snowing in the North and in Jerusalem).
We are definitely not used to this kind of weather but I will not lie to you - I actually kinda like it and it is a great excuse to use the "heavy artillery" laying in my closet and finally wear those nubby, chunky and massive coats and sweaters.

Hope you have a lovely weekend!

אז איך אתם נהנים מהסערה החורפית?
אני מקווה שכולכם מחוברים לחשמל ושאתם מצליחים להתחמם ולהתכרבל, גם אם נאלצתם להיות נצורים בבית.
מזג האוויר הזה בהחלט משוגע וחריג בכל קנה מידה ישראלי אבל לא אשקר לכם ואומר שאני סובלת - הסערה הזו היא הזדמנות אופנתית מעולה, להוציא מהארון את המעילים המאסיביים והמחממים, אלה ששמורים לאירועי מז"א מיוחדים ונסיעות לחו"ל.
הדבר הפחות נחמד הוא שהסופה הזו מעוררת בי את יצר הצרכנות ובא לי לקנות כמעט כל מה שהוא צמרירי, דמוי פרווה ו/או מאפשר כירבול. ומה שבעיקר מתחשק לי להוסיף כעת למלתחה: מעילים.
בתחתית הפוסט כמה רעיונות למעילים שווים בהשראת המעיל שאני לובשת.
שבת שלום, תישארו יבשים!