11/11/13

Isabel Marant pour H&M

isabelmarantpourhm2

Just got back from the VIP special sale of the famous Isabel Marant Pour H&M collection, at the H&M Azrieli tower store in TLV, and what can I say? Man oh man! It was really hectic and crowded.
People were binge shopping like crazy and I thought there was no chance in hell I'd get me something from the 3 item list I had in mind, but luckily, and in some miraculous way, without pushing and pulling stuff off a mannequin, I managed to snag two of the items I wanted.

The collection will launch Thursday November 14th, so if you're interested and have great survival skills maybe you should pay the H&M a visit.

Have fun and see you soon!

אז, נכחתי הערב באירוע המכירה המוקדמת של קולקציית איזבל מאראנט עבור ענקית האופנה H&M ואיך אפשר לסכם את האירוע? היתה חוויה מטלטלת.
קארן דונסקי ניסתה לדקור אותי עם קולב!
סתם, האמת שקארן דונסקי שמרה על נימוסים וגינונים אירופאים כהרגלה, חס וחלילה מלהוציא את דיבתה רעה, ממה שראיתי היא לא לקחה חלק בהילולת הבינג' שופינג אחוזת האמוק שהיו שותפים לה רוב נוכחי האירוע.

אין מה לעשות, כנראה שה-je ne sais quoi, השיק הצרפתי הלא מתאמץ שעשה לו שם בכל העולם, והמוניטין הנחשק של איזבל מאראנט יש בכוחם לגרום לאנשים לצאת מדעתם - גם אם הם מראשוני האיי ליסט של סלבס ארצנו וגם אם הם מאחרוני המקושרים (moi?).
לא אשאיר אתכם במתח ואעדכן שבסופו של דבר הצלחתי לקושש לי שני פריטים מהקולקציה, שבאופן מפתיע היו שניים מתוך השלושה ברשימת הקניות המתוכננת שלי.

ובמילה "קוששתי" אני מתכוונת לקוששתי: מהר מאוד קלטתי שאין לי, הרזה הקטנה והצנומה, שום סיכוי נוכח ההמונים החדורים, שכל אחד מהם/ן נשא/ה על זרועו/זרועה כ-20 פלוס קולבים עם פריטים.
אז החלטתי לוותר ופשוט עמדתי ליד מתלה ריק תוך כדי צפייה משועשעת בנעשה.
פתאום הגיעה בחורה ותלתה על המתלה הריק שלצידי חצאית בודדה, שבניתי עליה מראש, בדיוק במידה שלי. אז לקחתי. באורח פלא, קרה אותו דבר גם עם חולצה ששקלתי לבדוק אותה.
ליותר מזה היה כבר מוגזם לצפות (הפריטים של קולקציית הילדים, ועמם השרשרת שכה רציתי, אזלו ראשונים).


isabelmarantpourhm1
זה מה שתכננתי לקנות. וזה גם מה שהשגתי, מינוס השרשרת

ביציע של בית"ר או לחלופין באירוע חלוקת חתימות של ג'סטין ביבר בבית בושת בברזיל כנראה שלא הייתי שורדת עם כישורים שכאלה, אבל לפחות הצלחתי לשרוד את המכירה המוקדמת הזו.
אבל, בשורה התחתונה ענקית האופנה השוודית הצליחה לגרום לי להוציא מהארנק 699 ש"ח טבין ותקילין, אז כרגיל - המערכת ניצחה.
שאפו להייץ' אנד אם.

דפקתי כמה כוסיות קאווה על חשבון הברון (במתאבנים לא נגעתי, אני שומרת על הגזרה), צפיתי בכמה סלבריטאים אמיתיים מצטלמים על השטיח האדום, נטלתי את המתנה החינמית (צעיף מגניב) והלכתי לדרכי: המומה, שמחה, וקצת שתויה.
טוב, זה כי לא אכלתי כלום.

הקולקציה תושק לקהל הרחב באופן רשמי ביום חמישי הקרוב 14.11 אז בואו בהמוניכם לחנות בקניון עזריאלי.
זה כמובן אם יש לכם מרפקים חדים וחושי הישרדות מפותחים.
הייתי מציעה שניפגש לצהריים בבורגראנץ', אבל אני אמורה להיות בחו"ל.

אז צ'או, נתראה בקרוב!