10/1/13

to the tee

sandro top, prada bag, spektre sunglasses, תיק פראדה, בלוג אופנה

sandro top, prada bag, israeli fashion blog, בלוג אופנה, תיק פראדה, אפונה בלוג אופנה

sandro top, prada bag, israeli fashion blog, בלוג אופנה, תיק פראדה, אפונה בלוג אופנה

Trying to get over the magnificent Valentino show presented today in Paris fashion week - WOW, even in it's pixel form, and through the computer screen and headphones it was beyond amazing - so I decided to whip up a quick outfit post to help me get back to my usual self.

I'm wearing here my basic uniform which include my favorite item of all times - a printed silk tee shirt. I think I'm going for a Guinness world record here, with the amount of tees like that which I have accumulated over the past couple of years.


Perfect for either work or play - It's not too revealing, not too loud or fancy, and goes well with either solid color items, or printed, if you're feeling creative.

Have a lovely week!


בעודי מנסה להתאושש מהתצוגה של ולנטינו בשבוע האופנה בפריז היום אחה"צ - אני מרגישה שקופידון ירה בי חץ - ועד שאצליח לעכל את כל החוויה המופלאה הזו שאפילו בצורתה הפיקסלית דרך מסך המחשב והאוזניות הצליחה להלך עלי קסם (ולחשוב על מי שישבה בשורה הראשונה. הו השורה הראשונה בולנטינו! ללא ספק האולימפוס של עולם  האופנה. הלוואי שיכולתי לזכות בחוויה הזו ולו פעם אחת בחיים) החלטתי להעלות פוסט קצר שיעזור לי לחזור לשגרה.

אני לובשת כאן את המדים הבסיסיים שלי שכוללים את הפריט האהוב עלי - חולצת טי מודפסת ממשי. נראה לי שאני מנסה לשבור את שיא גינס ולהחזיק באוסף הגדול ביותר של טי שירט מהסוג הזה. לפחות במזה"ת.
מסוג הפריטים שמאוד קל ללבוש ולשלב עם פריטים אחרים בצבע אחיד, וגם מודפסים. החלק העליון המושלם בעיני לעבודה - לא חושפני מדי ולא יומרני מדי. כמו שצריך.

ביוש בינתיים, שבוע מוצלח.


אני לובשת:
חולצת משי סנדרו / sandro silk tee
ג'ינס לבן זארה, ישן / zara white jeans
משקפי שמש ספקטרה / spektre sunglasses

סנדלים זארה
/ zara sandals
תיק פראדה / prada bag