4/24/13

50 shades of blue (and green)

whistles blouse, givenchy bag, nine west suede pumps, zara skirt, בלוג אופנה, ניין ווסט, אסוס, קניות ברשת, תיקי מעצבים

whistles blouse, givenchy mini nightingale bag, nine west suede pumps, zara skirt, בלוג אופנה, ניין ווסט, אפונה בלוג אופנה, קניות ברשת, תיק ג'יבנשי

As I promised earlier this month, here is my complete blue and green outfit, which was posted hastily on instagram.
As you can see my affection towards the cooler shades of the color palette is only growing and I think I might be hooked. It's all because of that bag, I tell you! This is what bags do...

And speaking of being affectionate, I'm currently digging all plain tee blouses, crew neck ones, without any zips or buttons. After my search for the ultimate buttoned shirt last year I think we have reached the buttonless era... Wish me luck in my new quest!
After wearing this lovely silk blouse I added pretty much everything else blue/green/teal I had in the closet, and I was done.
Have a great-rest-of-the-week!


כפי שהבטחתי בתחילת החודש, הנה האאוטפיט המלא שתועד באינסטגרם בחטף.
וכמו שניתן לראות אני מטפחת חיבה הולכת וגוברת לצבעים הקרים והרעננים של הסקאלה. נראה לי שבהכל אשם התיק, הוא התחיל את מסע החקר לעבר הכחולים, הירוקים והטורקיזים. כאלה הם תיקים...
ואפרופו מסעות חקר, החודשים האחרונים היו מוקדשים למציאת החולצה המושלמת ללא כפתורים. בשנה שעברה הייתי חזק בקטע של חולצות מכופתרות, ועכשיו אני מחפשת את ההיפך - בלי כפתורים, בלי רוכסנים, בלי עבודה מיותרת.
נראה לי שזו, שהעליתי בחכתי בסיבוב השופינג המקוון האחרון, היא מועמדת די טובה לכתר. ההדפס אמנם מזכיר לי קצת ציורים על משי, שהם לא בדיוק הדבר הכי מגניב בעולם (כל מיני אימהות ופנסיונריות מצאו בהם פורקן יצירתי אי שם בשלהי הנייניז - זוכרים?), אבל איכשהוא יצא פה הדפס מאוד הרמוני שנעים להסתכל עליו.

שילבתי אותה עם כל שאר גווני הכחול/ירוק שיש לי בבית מקודם, ו-יאללה...

whistles blouse, givenchy mini nightingale bag, nine west suede pumps, zara skirt, בלוג אופנה, ניין ווסט, אפונה בלוג אופנה, קניות ברשת, תיק ג'יבנשי

givenchy mini nightingale bag, אפונה בלוג אופנה

givenchy bag, בלוג אופנה, תיק ג'יבנשי

givenchy mini nightingale bag, whistles blouse


תודה לאריאל על הצילומים! המשך שבוע טוב.

אני לובשת:
חולצה whistles מאסוס (אזלה מהמלאי)/ whistles silk blouse via asos
חצאית זארה (ישנה) / zara skirt, old
נעלי עקב ניין ווסט, ישנות / nine west pointy toe pumps, old
שרשראות מגוונות, אקססורייז / accessorize assorted necklaces
תיק ז'יבנשי / givenchy mini nightingale bag