3/19/13

thank you

givenchy mini nightingale bag, israeli fashion blog, carrera sunglasses, בלוג אופנה, תיק מעצבים, משקפי שמש, סווטשירט פרחוני זארה

givenchy mini nightingale bag, israeli fashion blog, ash sneakers, בלוג אופנה, תיק ג'יבנשי, משקפי שמש, סניקרס

First of all, I have to say a huge thank you to all the readers who wrote me such sweet emails regarding my last post: celebrating Fashion Pea's birthday.
I was very touched by them and it feels great getting to know (even if just a little bit) the lovely people who take the time to read and care about what I post here. I don't take this for granted and I think you guys are awesome!

Thank you so very much!

And taking a shift to talk about outfit stuff: This is what I wore Saturday afternoon to grab lunch and take a walk outside.
I'm very much into sweatshirts at the moment, but try not to wear them too much for work. Not that there is any dress code in this country which I have to follow, but rather I don't like dressing too casually to the office.

The bag is my ultimate accessory for the upcoming seasons. I know I wrote only two posts ago about my craving for white bags (and I still do crave them. a lot) but I can't ignore the major trend of handbags in bold and bright colors.
So this is my opening statement for spring, let's see what else will follow.. although I'm not quite ready to say goodbye to winter...
Wishing you a great rest-of-the-week!

קודם כל אני חייבת לפתוח בתודה, לכל הקוראים המקסימים ששלחו לי בימים האחרונים (ועדיין שולחים) מיילים המברכים על יום ההולדת של הבלוג ומתייחסים לפוסט האחרון שלי.
דרך המיילים שלכם הצלחתי לקבל הצצה קטנה למי שנמצא מהצד השני של המחשב, שאני בדרך כלל לא מכירה באופן אישי.
התרגשתי מאוד ממה שקראתי ושמחתי לגלות אנשים אינטלגנטיים ואיכותיים שמתעניינים במה שאני מעלה בבלוג ומבחינתי זה ההישג הכי גדול שלי בחמש פלוס השנים האלה - שאנשים כמותכם מוצאים עניין ועוקבים.
אני מעריכה זאת ביותר. תודה רבה לכם!

ונעבור לענייני דיומא: את סוף השבוע העברתי בתלבושת קז'ואלית ביותר, עיניכם הרואות. אני נוטה לאחרונה יותר מתמיד לכיוון של ג'ינס וסווטשירט, כתלבושת דיפולטיבית, במיוחד לסופ"ש.

קצת נזהרת לא לזלוג עם זה יותר מדי למלבושי העבודה, כי אני לא הטיפוס וגם לא ממש מצדדת בזה, אבל לפעמים זה מתבל קצת את שגרת נעלי העקב והג'קטים.
התיק הוא מבחינתי יריית הפתיחה לקיץ, אמנם כתבתי לפני שני פוסטים על כך שאני מתאווה ביותר לתיק לבן (ואני עדיין לגמרי לגמרי בקטע), אך במקביל אני לא יכולה להתכחש לכך שתיקים בעלי צבעים רעננים ועזים הולכים להיות ה-אקססורי באביב ובקיץ הקרובים. כיאה לעונות חמות.
אז שיהיה לכולנו אביב נפלא, רק אם אפשר עוד לקבל עוד קצת מנחת זרועו של החורף לפני שהוא סוגר את הבסטה, אני ממש אשמח.
תודה לאריאל על הצילומים, המשך שבוע טוב!

סווטשירט בסגנון יפני זארה / zara printed japanese top
ג'ינס טופשופ / topshop skinnies
סניקרס ash, נראו כאן, כאן וכאן / ash sneakers
תיק ז'יבנשי / givenchy bag