7/28/12

sharp

zara_white_peplum_blouse2

zara_white_peplum_blouse3

zara_peplum_blouse_comme_des_garcons_polkadot

zara_white_peplum_blouse1

As I mentioned here a few posts back, I'm not really into peplums. Actually I'm really NOT into them since this is one of the more used and abused trends lately.
Another thing I'm not really into is a white blouse and black pants ensemble for work. I think it is one of the more boring combos around. Not very inspiring and mainly a big snooze fest.
But, surprisingly after being so reserved and explaining to you and myself why I dislike the above I found myself wearing the exact same things I have been trying to steer clear from. And enjoing every minute of wearing such sharp, crisp, distinguished (trust me, in the eyes of the non existing Israeli dress code this is considered pretty fancy for work) outfit. I also got a lot of compliments which is always nice.

Actually, all I wanna wear to work lately is black or a comination of black and white. This is very odd considering my taste and style for the past few years but I see it as a nice evolution and an opportunity to edit my wardrobe and start looking for cleaner and timeless items.
Have a nice weekend!


כפי שציינתי בפוסט לפני כמה שבועות, אני לא ממש בקטע של פפלום. יותר נכון אני ממש לא. זה אחד הטרנדים היותר לעוסים וטחונים שנתקלתי בהם לאחרונה, ובגדול השתדלתי לשמור מרחק, למרות שהרבה ממה שיש בחנויות כולל את התוספת המתלהבת הזו.
אני גם לא חסידה של חולצה לבנה ומכנסיים שחורים. נראה לי שכבר ציינתי בעבר שזו בעיניי האלטרנטיבה היותר משמימה ללבוש עבודה והקומבינציה הזו מעוררת בי תמיד פיהוק. שיעמום. חולצה לבנה ומכנסיים שחורים הם לטעמי כמו אליפות הברידג' של המתנ"ס השכונתי. בוררררררררררררררינג...
אבל, אחרי כל ההסתייגות החריפה הזו, מצאתי את עצמי לובשת את אותם דברים מהם נמנעתי בדיוק נמרץ. ונהנית מכל רגע ממראה מכובד והולם לעבודה, מדויק, נוח ללבישה וגם כזה שגורף הרבה מחמאות.
החולצה הזו היא אחד הפריטים היותר מוצלחים שנתקלתי בהם העונה, עם מראה נקי ומסודר אך נטול שרוולים (חובה חובה חובה בקיץ הישראלי) ופפלום נסבל חביב שמדגיש מתניים צרות.
בכלל, אני באיזשהוא קטע מינימליסטי לעבודה לאחרונה, כל מה שבא לי ללבוש זה שחור או שילוב של שחור ולבן. מוזר ביותר בהתחשב בטעמי ובסגנוני בשנים האחרונות, אבל אני רואה זו כמעין אבולוציה מבורכת והזדמנות לערוך קצת את הארון שלי ולחפש תוספות נקיות ועל זמניות.

תודה רבה לאריאל על הצילומים, שבוע טוב!

חולצה זארה / zara peplum blouse
ג'ינס טופשופ / topshop skinny jeans
נעליים אלדו (משנה שעברה), נראו כאן / aldo pumps, also seen here
קלאץ' קום דה גרסון, נראה גם כאן / comme des garçons clutch, also seen here