2/2/12

happy pants

current_elliot_stilleto_zara_navajo_topshop_polkadot

I think "happy pants" are a great way to start the month so I'm happy to show you a few pairs of pants that recently joined my closet. You already know how I love bold prints and colorful patterns but for some reason lately I especially like to wear them on the bottom half of my body.
These are really fun pants to wear and mix and match with other items. I guess you have probably seen how I chose to wear the navajo print trousers from zara, hopefully I'll soon be able to display here outfits with the other two as well. Have a lovely weekend and a great February!


אין כמו להתחיל את החודש ולפתוח את הסופ"ש עם מכנסיים משמחים (או כל פריט לבוש משמח אחר, אני לא מפלה, אבל כעת נתמקד במכנסיים) אז תכירו בבקשה את שלושת זוגות המכנסיים שנכנסו לאחרונה לארון הבגדים שלי. אתם כבר יודעים כמה אני אוהבת הדפסים מעניינים ודוגמאות צבעוניות, אבל לאחרונה אני מעדיפה במיוחד לעטות אותם על פלג גופי התחתון.
מדובר במכנסיים שכל כך כיף ללבוש ולשלב עם פריטים אחרים מהמלתחה ואפילו סתם להסתכל עליהם עושה לי טוב בלב. כבר ראיתם איך בחרתי ללבוש את המכנסיים בעלי ההדפס השבטי מזארה, מקווה שייצא לי להציג כאן בקרוב גם את השילובים שמצאתי עבור שני הזוגות האחרים. שיהיה לכולנו חודש מעולה!

מכנסי ג'ינס מנומרים קארנט אליוט (שלי מאיביי) / current elliott leopard stiletto skinny jeans, find them here
מכנסיים בהדפס שבטי זארה / zara navajo print trousers, similar here
מכנסיים בהדפס נקודות טופשופ / topshop polkadot trousers, the skirt version here



bloglovin