1/3/12

neon skirt

missoni_top13

missoni_top12

missoni_top10

missoni_top9

disco_rosso_booties

missoni_top6

Today was one of those good days. And the fact that it's Tuseday makes it no wonder. Gotta love Tuesdays! I have quite a few balls in the air these days, but I finally feel capable of juggling them all at the same time, plus some are already on their way to the right place. Unless something goes awry and one of them will end up hitting me in the face... hehe! No, it's all good for now.
In order to celebrate this day I decided to go for a super fun and colorful outfit, combined of this 'lil old motorcycle jacket with the neon zippers which make me smile every time I take it out for a spin. Added the cute missoni top (remember that post?) and neon skirt and on my feet a pair of cool and comfy booties which can be definitely classified as :"oldies but goodies".
Have a great rest-of-the-week!

היום היה יום טוב, כמו שרק יום שלישי בשבוע יכול להיות. יש לי הרבה כדורים באוויר בתקופה האחרונה, אבל אני סוף סוף מרגישה שאני מסוגלת לג'נגל את כולם בו זמנית, מה גם שחלק מהם כבר נחתו או בדרך לנחות אל המקומות הנכונים שלהם. עד שאחד יסטה ממסלולו ויעוף לי ישר לתוך הפרצוף... הא הא! סתם, הכל בסדר לעת עתה.
אז לכבוד היום הנפלא מבין ימות החול של השבוע, וגם זה עם הפוטנציאל הכי גבוה מביניהם אם אתם שואלים אותי,
החלטתי ללכת על אאוטפיט עתיר צבעים וזרחני משהו. הג'קט די ותיק במלתחה אבל עדיין בכל פעם שאני שולפת אותו מהארון לסיבוב מפעים אותי מחדש עם מפגן הריצ'רצים הבוהקים בוורוד זוהר. החולצה הגיעה מהנסיעה האחרונה לאיטליה והפכה במהרה לאחת החביבות (אולי תזכרו אותה מהפוסט הזה), והמגפונים - או כמו שאני מעדיפה לכנותם "נעלי הספורט שלי" - נרכשו לפני כמה שנים ובכל חורף תובעים מחדש את מקומם ומחזירים את ההשקעה. או לפחות מצדיקים אותה.
תודה לאריאל על הצילומים. המשך שבוע טוב!

ג'קט אופנוענים מת'יו וויליאמסון להייץ' אנד אם / matthew williamson for H&M jacket
חולצה מיסוני / missoni top
חצאית זארה / zara skirt
מגפונים דיסקו רוסו (מלפני כמה שנים) / booties from a couple of years ago