1/20/12

nano

celine nano bag

celine_nano_bag3

celine_nano_bag2

celine_nano_bag4

The past few days have been really cold and rainy here in Israel so it was the perfect occasion to wear a chunky sweater and debut a few of the purchases from my trip to Paris. The chunky knit is of course by none other than Isabel Marant. I've been practically living in it since I got back home, but I think I need to take easy on the little fellow...
Paired it with a denim button down and a pair of crazy print tribal pants which I adore and another newcomer to my wardrobe - this Céline nano bag which will suit my winter wardrobe perfectly. When I bought it I thought nothing was gonna fit in it but I was surprised to discover that all my essentials can get in there with ease and happy to report that it really is a superb bag.

Wishing you a great weekend!

הימים האחרונים היו סגריריים ועגמומיים ביותר אך מאידך הזדמנות טובה להוציא את הסוודרים העבים והמאסיביים לשאיפת אוויר מחוץ לארון. במקרה הזה מדובר בסוודר שזה עתה נכנס לארון ונרכש בנסיעה האחרונה לפריז. אני בערך חיה בו מאז שחזרתי, אבל נראה לי שאני צריכה להרגיע קצת עם הקטנצ'יק-שמנמנצ'יק הזה לבית איזבל מארה אחרת עד החורף הבא יישארו ממנו רק כדורוני צמר...
לבשתי מתחתיו חולצת ג'ינס מכופתרת וצירפתי גם מכנסי קורדרוי בעלי הדפס פסיכודלי/שבטי ומשובב נפש שנמצאו גם הם בסייל, מגפונים חומים נוחים שליוו אותי גם בטיול ותיק של סלין. כשקניתי את התיק הייתי בטוחה ששום דבר בערך לא הולך להיכנס אליו אבל שמחתי לגלות שכל הדברים ההכרחיים (ארנק, נרתיק משקפי שמש ונרתיק/קלמר פיצ'יפקעס. וכמובן מפתחות, פלאפון וליפסטיק רנדומלי) נכנסים גם נכנסים וכעת הוא מוכרז כאחד התיקים המוצלחים שבבעלותי - קטן קטן אבל ממזר.
תודה רבה לאריאל על הצילומים, סופ"ש נעים וחמים לכולם!


סוודר איזבל מארה / Isabel Marant chunky knit
חולצת ג'ינס יוניקלו / uniqlo denim blouse
מכנסיים זארה / zara printed pants
מגפונים אלדו / aldo booties

תיק סלין / Céline nano bag
בושם Un Jardin sur le Toit של הרמס, מהדיוטי פרי / also wearing Un Jardin sur le Toit perfume by Hermès