11/19/11

finally winter

zara_coat_missoni_dress8

zara_coat_missoni_dress3

zara_coat_missoni_dress2

zara_coat_missoni_dress1

I don't know how but we managed to find a few dry moments to snap these photos, in a very rainy and cold weekend. And after spending most of the week in sweaters and jeans I decided to change it up a bit for my free days.
I'm wearing here my beloved coat from last year, which for some reason was not seen here till now. Paired it with a zig-zag missoni number I found this summer in Italy, cute shoes also from last year, little polka dot scarf and aubergine colored bag.
Hope you have a great weekend!

p.s You probably noticed the new design of the blog. I'm finally happy with it after being really over and done with the last desisgn. It took some time and effort to tweak the new template and I'm glad we finished it and my blog has a new look! Huge thanks to my boyfriend for helping me with that, and um... everything else.

איכשהוא הצלחנו למצוא כמה דקות יבשות ולצלם את האאוטפיט הזה בסוף שבוע סוער וגשום. לא שאני מתלוננת או משהו, אני לגמרי במצב רוח למזג אוויר שכזה, עם מלתחת חורף שרק מחכה לרגע הקריאה וארסנל מעילים שלא היה מבייש אף בחורה שמתגוררת בצפון אירופה. החורף הבטחתי לעצמי שאני לא הולכת להוסיף לו עוד מעיל, ובינתיים על אף פיתויים שונים אני מצליחה לעמוד בהבטחתי. החזיקו לי אצבעות.
ונעבור לאאוטפיט: מה שאני לובשת כאן מורכב בעיקר מפריטים שכבר נחרשו בחורף שעבר, אבל משום מה לא נראה לי שהופיעו כאן בבלוג. מחדל! המעיל הזה הוא מסוג מעילי החובה, שהולך עם כל דבר, שמלת הזיג זג נמצאה באיטליה בקיץ האחרון והנעליים החמודות גם הן מהשנה שעברה אבל לא פחות רלוונטיות ושימושיות.
תודה רבה לאריאל על הצילומים. שבוע טוב!

נ.ב בטח שמתם לב לעיצוב החדש של הבלוג. אחרי זמן קצר אך מרוכז של עבודה מאומצת סוף סוף גם הבלוג עומד בקצב ולובש אאוטפיט חדש משלו! נדרשו לא מעט מאמצים להפוך את התבנית למשהו שרציתי (או למשהו די דומה למה שרציתי) ולא הייתי יכולה לעשות את זה בלי עזרתו של אריאל ועל כך מגיעה לו תודה. נוספת. ונוספת. וענקית!

מעיל זארה (משנה שעברה) / zara coat, from last year
שמלה מיסוני / missoni dress
צעיף זארה (ישן) / zara scarf
תיק מלברי / bag mulberry mitzy hobo
נעליים ניין ווסט (משנה שעברה) / nine west shoes, from last year