10/14/11

blocks

coor_block_top_mango11

color_block_top_mango5

coor_block_top_mango12

color_block_top_mango6
חולצה מנגו / top mango
חצאית designers remix collection (נקנתה בחו"ל) / skirt
designers remix collection
נעליים אלדו / pumps aldo

החצאית הזו היא אחד הדברים היותר מופלאים שיש לי בארון. כולה מורכבת עלעלים עלעלים של בד, שנתפרו זה על גבי זה בעבודת יד קפדנית. יש אפילו שני עלעלים שבמקרה "נפלו" מעל הרוכסן, אז אני צריכה לנתק את הקצה של כל אחד מהם ולחבר אותו בחזרה עם תיק תק קטן ונסתר בכל פעם שברצוני ללבוש אותה. לזה אני קוראת אופנה ללא פשרות!
לצערי, לא נראה לי שאפילו חצי מהמופלאות שלה עוברת בתמונות (בעיקר בגלל שהיא שחורה וזה צבע מאוד בעייתי לצילום) אבל נראה לי שאתם יכולים לסמוך על המילה שלי בעניין זה.
צירפתי לה הפעם חולצה המורכבת מבלוקים של צבע ומתכתבת עם הטרנד האופנתי הנחרש ביותר של הקיץ, אבל פניה דווקא לסתיו ולחורף. עוד התווספו הנעליים שאני פחות או יותר חיה בהן לאחרונה. מישהי מהעבודה אמרה לי שהן נראות קטלניות לכף הרגל, אבל דווקא ההיפך הוא הנכון ועל זה נאמר: אל תסמכו על מראה עיניים. בהזדמנות אני אולי אעשה כאן פוסט בנוגע לנעלי עקב ונוחות - נראה לי שהגעתי לפריצת דרך מבחינת המאמצים שלי להבין אילו עקבים יהיו נסבלים ביותר ואילו פחות.
תודה לאריאל על הצילומים.חג שמח!

This skirt is one of the most wonderful items I have in my closet. It's all made of little fabric scallops sewn (by hand I can assume) one on top of the other which makes it very 3 dimentional and quite interesting. Unfortunately, it doesn't photograph half as wonderful (mainly because it's black and this color is hard to photograph in details), so you're just gonna have to trust me on that one.
Paired it with a color-block top which will be suitable also for the upcoming seasons (as you can see it's pretty much still summer here) and my trusty and comfy pumps which I wear non-stop lately, and there you have it. Have a cool weekend!