12/15/10

off duty

denim_shorts_over_tights1

denim_shorts_over_tights3

denim_shorts_over_tights4

denim_shorts_over_tights5
חולצה מפוספסת שקופה מנגו (מלפני 10 שנים) / striped sheer blouse mango, from 10 years ago
שורטס ג'ינס טופשופ / denim shorts topshop
קבקבים ג'פרי קמפבל / clogs jeffrey campbell

הסופ"ש האחרון עבר בעצלות יתרה ובהנאה ממזג האוויר הסגרירי, כולל התאבזרות בזוג מגפוני emu (שזה כמו ugg רק קצת יותר זול. לא הרבה) - רק אל תצפו לראות אותם פה, הם נועדו עבורי בעיקר להסתובבות בבית. בעודי נהנית מהחורף שסוף סוף הגיע, לא שיערתי לעצמי שאעמוד כמעט לפני טביעה ביום המחרת והרס פוטנציאלי של מעיל הקאמל שבטיפשות רבה החלטתי לעטות על עצמי ביום א'. למרבה המזל אתמול הוא התחיל להראות סימני התייבשות והיום הוא ממש חזר לעצמו. למעיל שלום!
זה מה שלבשתי על עצמי קצת לפני בואו הרשמי של החורף - מאז מעילים דמויי פרווה וסוודרים צמריריים כבר נכנסו לרוטציה - ואני בעננים... תודה לאריאל על הצילומים, יום חמישי מוצלח לכל.


Been pretty lazy during the last weekend - mainly enjoyed the winter weather here (finally!) and as part of that also got myself a pair of chestnut emo boots (pretty similar to uggs, but a bit cheaper. just a bit). Just don't expect seeing them on this blog, I usually wear these kinds of shoes only around the house. so cozy!
While I was enjoying the weather, I didn't suspect that I was going to nearly drown on Sunday (rain didn't stop pouring) + almost ruin my lovely camel coat. Luckily it started drying off yesterday, and today it's almost back to what it used to be...

And on the pics you can see what I wore just a little while before winter came here with all its glory. Since then my faux fur coats, gilets and wool sweaters are workin' round the clock and I couldn't be happier. Have a great Thursday!

18 comments:

כל כך אוהבת את האוטפיט שלך! במיוחד חולצה!!! ממבט ראשון חשבתי שהצטלמת עם שלג והבנתי שזה קיר לבן חחח

את מוזמנת לבקר גם בבלוג שלי :))

אני ממש אוהבת את הפנים שלך בתמונה הראשונה, לא יודעת אם זה האיפור, האור או משהו בהבעה.. בכל מקרה, את נראית מעולה!
שיהיה סופ"ש שמח (יום חמישי הגיע!!)

נשיקות
אליסה

That shirt is amazing dear! I love your shoes too



Love Cindy
www.glamourblog.tk

אהבתי מאוד את השורטס והבלייזר, מאיפה הוא?

אהבתי מאוד,שילוב מנצח!
יום חמישי וסופ"ש מעולים לך!

אבל מאיפה ג'קט הקטיפה??? אני חשה אהבה ממבט ראשון!

התמונה עם הבלייזר פשוט הורסת!
אאוטפיט מעולה!
מקווה שהתאוששת מהסערה, גם אצלי בדירה בת ה 70 שנה (מרכז ת"א...) הייתה בקרת נזקים לא קטנה בכלל.

אהבתי...יש לי את אותו בלייזר מקטיפה הזדמנות בשבילו לצאת מהארון

renerene -
השלג עדיין לא הגיע לאיזור חיוג 03... תודה לאל?! אבל מספיק קר בלילות. מבטיחה לבקר, תודה!

Glamour Bbey -
thanks dear!

alisa - אני מצטרפת לתרועות הידד ליום חמישי! תודה בובה :)

LILI LOFT - תודה! ושיהיה סופ"ש מצוין :)

Chic Happens, Hadar Cohen - הוא ישן נושן מזארה (לפחות 5 שנים אחורה). חשבתי שלא עברו היטב האיכויות הקטיפתיות שלו בצילום, מסתבר שכן :)

הילה - תודה מותק! :) נראה לי שיש עוד לא מעט אנשים שמלקקים את הפצעים שיצרה הסערה הזו. בהצלחה בהתאוששות!

rama - מעולה! יש לי עוד אחד זהה בבורדו, דבר שלא קורה אצלי הרבה במלתחה, אבל בגלל שהכחול כל כך מוצלח החלטתי לשחזר את התהילה.

Es un look muy bonito, los zapatos me encantan y te quedan muy bien, en conjunto puedo valorar un 10 de puntuación pero es que no bajas de ahí en elegancia siempre espectacular.
Besos desde la ahora fría España.

החורף הגיע, וזה הזמן המושלם לשאול את השאלה החשובה, שחיכתה יותר מדי זמן במרתפי "לא רלוונטי" -
איך את אוכלת את הקרמבו שלך?
ופחות חשוב - איזה צבע מסתתר מתחת לשוקולד?
דרך אגב, כל האאוטפיט נראה מושלם.

כמה דינר יש בגרביונים שאת לובשת?
ואני מסכימה עם אלו שמעליי, הג'קט מדהים:)

Vicen -
Hi Vicen, Thank you as always for your kind words. keep warm over there.. big hug!

Andy -
קרמבו זה מאוד מאוד רלוונטי לחורף!
נתחיל מהשאלה הפחות חשובה: לבן. אני בחורה קלאסית.
ואת הקרמבו אני אוכלת מהלמעלה ומשאירה לסוף את העוגייה, שהיא כמובן ההיי לייט של כל הסיפור.

אני מתה על הנעליים האלה, כבר מיליון פעם התפתיתי לקנות משהו בסגנון באסוס ותמיד השתפנתי בסוף. הן נוחות? כי הקאצ' שלהן הוא שהן נראות קצת נוקשות מדי בשביל להיות נוחות באמת

מרג'ורי מורנינגסטאר - ובכן, נוחות זה עניין יחסי וגם אינדיבידואלי. בסה"כ הופתעתי מהן לטובה - הן קלות יותר ממה שציפיתי ובנוסף, על אף שהעקב גבוה, הרגל לא בשיפוע מכאיב (הודות לפלטפורמה הרצינית מקדימה). הן לא ממש רכות אבל אני מרפדת את כרית כף הרגל עם מדרס ג'לי שמרכך את העניינים...

אנונימית - נראה לי ש-20 או 30 דנייר, לא יותר.

היי דר,
את נראת נפלא בשורטס+גרביונים,
חולצה+ג'קט, הקלאסקה במיטבה !
מחכה לראות אותך באוטפית חורפי...
סוף שבוע מקסים.
לינדה H

אני שונאת את החורף, אני רוצה לצאת רחק משלג ובקור! כאן שלג יותר מחודש, איכס!
מאיפה הטבעת שלך? אני התאהבתי!

Dina -
למה ככה?! D:
והטבעת ממנגו, ישנה.