12/24/10

ankle straps and autumn flowers

cable_knit4

cable_knit5

cable_knit2

cable_knit1
סוודר טופשופ / cable knit sweater topshop
חצאית זארה / leather skirt zara
נעליים אלדו / wedges aldo
גרביונים מנומרים הייץ' אנד אם (מלפני שנה) / tights H&M

כמה חיכיתי ללבוש את הסוודר הזה... הבאתי אותו מחו"ל באמצע אוגוסט (יחד עם החצאית שמצולמת כאן ועוד איזה מיליון כמה דברים) והוא אחד הפריטים שהכי קרצו לי בארון וממש התגרו בי במשך שלושה חודשים ארוכים. נו טוב, סופסוף הגענו לרגע המאפשר ללבוש אותו. בשעות הערב... אבל אני לא מתלוננת!
את הנעליים הוספתי למלתחה לפני זמן מה, בעיקר מתוך המחשבה שרצועת קרסול היא דבר שאיננו מספיק מוערך ולא מקבל תשומת לב בכמות הנאותה (אצלי בארון ובכלל) ומבחינתי משהו שמוסיף כל כך הרבה לחינניות ולעדינות של הרגל ראוי לפחות לתמונת תקריב הולמת.
תודה לאריאלה על הצילומים. סופ"ש נעים וחג מולד שמח לחוגגים.


Oh how I've waited to wear this sweater... I brought it from my trip to Warsaw in the middle of August (among the leather skirt in this outfit and a million few more other items) and it is one of the garments that really taunted my from the back of the closet, until winter (if you can call this winter) finally arrived here. But, no complaints - me and Mr. sweater have finally united!
I added these shoes to my wardrobe a while ago, mainly since I came to the realization that ankle straps are way underrated (in my closet and in general) and such lovely things that adds so much to the delicacy and beauty of the legs should be celebrated and at least receive a proper close up.
Merry Christmas to those of you who celebrate, and have a great weekend!

12 comments:

ווואאאאאוווו !!!
איך שאני אוהבת את האוטפיט הזה,
את נראת כל כך קלאסית בו.
ואפילו שאת לא נועלת מגפיים...
הנעליים ממש יפות ומאד מגרה ללכת מיד ולקנות לעצמי זוג שכזה.
שבת שלום וכל טוב.
לינדה H

הגרביון כל כך משנה את מראה הילדה הטובה התמים למשהו הרבה יותר כיפי!

החצאית היא מעור? היא נראית תנועתית.

לסוודר עם החצאית צריך להתרגל, אני כבר לא רגילה לשילוב של רחב עם רחב, מאחר שתדירות לבישת צמוד היא כל כך גבוהה...
אבל רואים איך בחירת דווקא הסוודר והחצאית הללו יוצר את האפקט שנשבר בגרביון - מחוכם!

שתהיה שבת נעימה ממש כמו מזג האוויר המנעים אותה!

היי דר! סוודר שלך פשוט מהמם!!! מאוד אהבתי תמונות :))
סוף שבוע נעים גם לך 3>

שלמות! בדיוק אתמול קיבלתי סוודר ורדרד דומה, רק מעט פחות צ'אנקי, וגם אותו רציתי לשלב עם חצאית מתרחבת, הידד!

ורוד וירוק זית נראים
כל כך טוב ביחד (זה ירוק נכון? בכל מקרה זה נראה מצוין ביחד) והתמונת תקריב של הנעליים הולמת בהחלט!

שיהיה שבוע טוב!

you look great :)
Merry Christmas

This sweater is one of my favourite knit pieces of the season!
Great outfit!

x

אאוטפיט מדהים! שילוב צבעים מעניין ביותר (גרביונים מנומרים!). רק מה עם החורף? רק הוא חסר.

Linda H - אני יודעת שאת מצפה לכך אבל קשה לי לומר שיצא לי ללבוש יותר ממגפונים מאז שהתחיל החורף... אני מתמקדת בנעליים סגורות ועדינות עד להודעה חדשה. שמחה שאהבת!

אנונימית - החצאית היא מעור ואכן השילוב של רחב ורחב הוא גיוון מסוים, אבל היי, הכל קורה בעצם בשביל לגוון. השבת היתה מצוינת, מקווה שגם שלך. תודה!

renerene - תודה רבה! שיהיה לך שבוע טוב.

לובה - לכי על זה! עוד לא הצלחתי בדיוק להכריע מה הגוון של הסוודר שלי - נראה לי משהו כמו אפרסק סמוק ?!! :)) אבל הוא כזה חמוד שגם בלי הגדרה הוא עובר את המבחן.

LILI LOFT - שאלת השאלות. אם כתבתי על הסוודר בתגובה הקודמת אזי שגם בחזית החצאית הצבע מתעתע. זה משהו בין חום לירקרק או כמו שמישהו אמר לי לא מזמן: חום קקי... :) זה מה שקורה כשאין מספיק שמות לגוונים ובני גוונים בשפה העברית... שבוע מצוין גם לך!

visala - Happy Holidays!

Style_Pursuit -
Thanks babe, it came from a cool place ;)

ילון - בהחלט, תגידי לו שיבוא כבר... :) תודה!

Hola Dar, bonito sweater,
los zapatos son muy bonitos y a mi personalmente me gustan los de punta redondeada,
"son más elegantes", para mi.
Las medias autenticas leopard.
Gracias por desearnos Feliz Navidad, en cierto modo es uno de vuestros legados.
Besos desde España

איך העקב של הנעליים? הן מאוד יפות!!

לאחרונה נחשפתי לעניין חדש אשר נקרא: haul video(-סרטונים אשר מתעדים פריטים לאחר שופינג..אפשר לחפש ביוטיוב) רציתי לשאול אותך מה את חושבת עליו ומהי עמדתך האישית בנוגע עניין.

דרך אגב- אני חובבת גדולה מאוד של תיקים ותהיתי אם תוכלי לעשות פוסט תיקים(לא של מותגי יוקרה) אני חושבת שישנן הרבה שיתחברו לפוסט שכזה:))

תודה על ההתייחסות....;)

שלי -
לשאלתך, הנעליים מצוידות בעקב רוקי.
לגבי ה-haul videos, אני מכירה את הז'אנר. באופן אישי לא מצאתי את הסרטונים האלה כדבר המרתק ביותר עבורי בתחום האופנה באינטרנט, אבל מי שכן, אין שום דבר פסול בזה כמובן.
whatever rocks your boat! :))

והצעתך נרשמה בפרוטוקול והוכנסה לתיבת ההצעות. תודה!