10/27/10

daytime bling

urban_outfitters_booties2

urban_outfitters_booties1

urban_outfitters_booties6

urban_outfitters_booties4

urban_outfitters_booties5
ג'קט אופנוענים מג'ינס זארה (ישן) / motorcycle denim jacket Zara
חולצת טי הייץ' אנד אם (ישנה) / striped tee H&M
מכנסיים הייץ' אנד אם / pants H&M
שרשרת קסטרו (ישנה) / necklace Castro
תיק מלברי / bag Mulberry
מגפונים אורבן אאוטפיטרז / suede booties Urban Outfitters

לכבוד הפוסט הנוכחי החלטתי להשקיע והוצאתי מהכספת את ענק היהלומים המרשים הזה ששוויו מוערך כמו החוב הלאומי של מדינה אפריקאית קטנה. סתם! כפי שבוודאי נוכחתם לראות, אין ברשותי תכשיטים "רציניים", כאלה אשר ראויים להישמר בכספת או משהו בסגנון, ומאחר ותחלופת האקססוריז שלי גבוהה יחסית, אני לא מרגישה מחסור או צורך להשקיע בשכמותם. במקום, אני מסתפקת בבלינג-בלינג מדומה שאני נהנית להתקשט בו בהקשרים קז'ואליים בעיקר.
לטעמי, אקססורי כזה עובד הכי טוב בשילוב עם פריטים לא מהודרים - כמו חולצות טי ובגדי ג'ינס. אתם יודעים, לשבור קצת את אווירת ה'הזמינו אותי לנשף בארמון בקינגהם אז זרקתי על עצמי את הענק הראשון שנקרה בדרכי' ולמתן את ניחוחות חגיגיות היתר ואפילו הצעקנות שעלולים לנדוף מפריט מסוג זה. בכלל, הוספת בלינג לבגדי קז'ואל נחשבת בעיניי לסוג של אמנות ואני ממש נמסה כשאני רואה באחד מבלוגי אופנת הרחוב/קוטור עלמה שעוטה על עצמה מלבושים עתירי פאייטים בשעות היום ונראית הכי נונשלנטית (נגיד, כמו ג'ואנה בתמונה הזאת ובזאת
. שלמות).
ברשותכם, אני הולכת לחלום עכשיו על קצת בלינג בלינג ונצנצים... נדבר על המשך האאוטפיט אולי בפעם הבאה או בפוסט נעלי החורף הגדול שאני עובדת עליו. תודה רבה לאריאל והמשך שבוע מוצלח!

Especially for this post I decided to take this huge diamond necklace out of the vault and play with it. Well, just kidding!! As you have probably seen already, I don't own any 'serious' pieces of jewelry and I don't really feel the urge to invest in any. I like to change my accessories pretty often so I can do just fine with this fake bling which I enjoy decorating myself with in casual context.
For my taste, this accessory works especially well combined with non-fancy garments such as t-shirts and denim. You know, to loosen up the whole "I was invited to dinner at Buckingham Palace so I through on this little number" and to tone down the air of kitsch and slight tackiness this accessory may possess.

As a matter of fact, I find it some sort of artform to successfully wear lots of bling during daytime, and I just melt whenever I see in one of the street/couture fashion blogs a picture of a lady covered in sequins before lunchtime and looking very nonchelant (like, lets say, Joanna in this picture and in that one. perfection).
Going to dream of some sequins and glitter for now... Have a great almost-weekend guys!

23 comments:

You're really beautiful.
I love your heels, and the denim jacket very edgy indeed!

Puck
http://oneofpoints.blogspot.com

I love this look from head to toe

אורבן שיק מגניב ביותר!
אני ממש אוהבת לראות אותך עם מכנסיים! יש לך לוק מאוד עדין והשילוב עם מכנסיים יוצר אפקט מאוד נשי לטעמי.

נמסתי מהשילוב של הצמיד עם הגרביים :-)פשוט מקסים !!! תתחדשי על המגפיים. שוב אאוטפיט נפלא.

איזה יופי של אאוטפיט! שמים לב שאת ממש נותנת מחשבה בכל פסיק ופסיק במכלול האאוטפיט כולו..אני אומרת את זה בגלל הגרביים המגניבות. שגם אם רק מציצות- אבל עדיין נותנות את הטאצ' המגניב שלהן...רק מי שבאמת באמת אוהב אופנה(ומתעניין בזה) ולהתלבש ולא רק להראות טוב בשורה התחתונה, אלא גם ליצור אאוטפיטים מעניינים יפים ונכונים יכול לשים לב וליצור דיטייל כזה באאוטפיט-הגרביים. שאפו

אגב- מה קורה עם החנות המקוונת שלך..? יש דברים באופק?

היי,
איזה כיף לראות אותך במכנסיים ובאוטפיט מדליק ומאד מחמיי,
כן אני מאד אוהבת את הראש שלך,
וכיף מאד לפרגן !!!
סוף שבוע חורפי מוצלח :-)
לינדה H

לראות אותך במכנסיים זה בהחלט שינוי מרענן.

love the polished lookk.and great necklace...btw i've got the same mulberry bag...whooohoo...lol..
much love...
bisous!!!!...

היי!
הייתי ממש רוצה לדעת את שם הבלוג של ג'ואנה הזאת?
תודה רבה רבה!

גם אני מחפשת את הבלוג של ג'ואנה
תודה מראש,

וכמובן כייף כל פעם מחדש ..... (:

This is again a lovely look! Nice jacket and boots! Oh dear, your socks are cute too :D!

אנונימית 20:40 -
D: ג'ואנה הזאת היא ג'ואנה הילמן, עורכת בהארפרס בזאר. למיטב ידיעתי אין לה בלוג משלה, אבל בהיותה נמנית על זן בני האדם שהינם מושאי הצילום האהובים על צלמי אופנת הרחוב - דהיינו, עורכות אופנה - תוכלי למצוא תמונות רבות שלה בבלוגים כמו סרטוריאליסט, גאראנס דורה, streetpeeper ןכדומה.

Linda H - כן, זה מגיע!! אני מקווה שהתכוננת לכך כראוי... :) תודה יקרה.

הילה - תודה מותק! כבודו של שיק אורבני במקומו מונח וכך גם כבודם של המכנסיים. תקופת הביניים הזו גורמת לי להימשך אליהם יותר, גם אולי כ-wishful thinking .

rotem - אהה!! גילית את סוד האלוהים בפרטים הקטנים. :) בעיני אלו הדברים שקושרים את כל המראה יחדיו ונותנים את הטעם לכל האאוטפיט. אבל אולי אני סתם אובססיבית לדיטיילים... טוב, לא באמת :))
לגבי החנות, לצערי אני סובלת לאחרונה ממחסור חמור בזמן והחנות סופגת זאת. בקרוב מאוד יעלו דברים חדשים. תודה חמודה!

4ME - איזה כיף שהגרביים מקבלות כזה פרגון על אף ההופעה המינורית.. :)

שירה - אני תמיד בעד שינוי מרענן :)

Puck Litaay -
Thanks! I'm glad you like it!

Pues te queda muy bien además no hay que arriesgarse con joyas autenticas, siempre se pueden perder o peor aún alguien se encapriche de ellas, no por Dios.
Bueno te deseo un fin de semana feliz, yo voy a viajar este domingo a ver a mi hermana, solo son 300 km, en mi auto.
Besos desde España

אאוטפיט מקסים, אם כי הניגודים בין הצבעים גדולים מידי לטעמי והייתי הולכת על מכנס אפור כהה או משהו בסגנון.

חוץ מזה, אני תמיד נהנית לראות אותך(:

כבר הרבה זמן שאני מחפשת אלקסה ולא מצליחה להשיג אותו במחיר שפוי, מאיפה המהממים האלו?

Great pictures. Nice blog, hope you'll become a follower of my blog too?
xoxo

http://theonlyfashionprincess.blogspot.com

את מקסימה! דרך אגב, אפשר לשאול כמה את שוקלת?

חחח כשהפוני הישר נהיה ארוך מדי שמים אותו קצת לצד, אה? :)

אאוטפיט יפה, אהבתי.

Sweet and Sour - כן, קראת את מחשבותי... :) זה גם קצת שינוי מהפוני הרגיל עד הגיזום הבא, לא?

אנונימית - לשאול תמיד אפשר. תודה!

אנונימית - התייחסתי לזה כבר בפוסטים הקודמים בהם נשאלתי על כך, את יכולה לחזור אחורה ולחפש. בכל מקרה, לא הייתי מצפה למצוא דיל מטורף על אלקסה. זה it bag וחברת מלברי תסחט מהעניין הזה כל סנט. או פני... את יכולה לחפש מחיר אטרקטיבי באופן יחסי על ידי השוואה בין מחירי התיק באתרים לממכר פריטי מעצבים + להמתין לשער יורו נמוך. או לנסוע לחו"ל בזמן הסיילים ולקוות לטוב. בהצלחה.

Vicen -
hehe! haven't thought about it... you're right. :) Hope you had fun at your sister's and I send you wishes for a great week all the way from Israel. Kisses!

איזה אאוטפיט מקסים! אהבתי אהבתי אהבתי:) האמת שאני נמנעת מללכת עם תכשיטים או אביזרים אחרים המשובצים באבנים 'מזויפות' כאלו ואחרות כיוון שאני חוששת להגיע למצב אשר נקרא:'יהלומים בשקל' שנותנים מראה זול ופרחי. את נראית נהדר עם האבנים ה'מזויפות' שלך וכלל לא מתקרבת למראה ה'יהלומים בשקל'..
יש לך עצות אולי איך להמנע ממראה כזה כאשר הולכים עם פריט בסגנון זה??

יש לי עוד שאלה והפעם לגבי איביי- (אני יודעת שזה אולי נשמע מעט טיפשי..) לאחר שנרשמים לפייפל, צריך גם להרשם לאיביי או שזה מספיק? כלומר, אם רוצים לקנות משהו בbuy it now או במכרז, ונגיד שבחרתי פריט ואז אני לוחצת על buy it now- איזה שם משתמש וססמא אני צריכה להזין??(של פייפל או של איביי?))

בכל אופן אשמח אם תסבירי לי את הליך ההרשמה והקניה..תודה רבה רבה

הצבעים יפים, והשרשרת משתלבת טוב מאוד למרות שהבגדים עצמם הם לא בגדי ערב\שמלת נשף שבד"כ הולכת עם תכשיטים כאלו.
שיחקת אותה בקיצור, אהבתי מאוד.
גם הלבוש בפוסט הקודם מאוד לטעמי דרך אגב!
שיהיה לך יום נפלא :)

אנונימית -את לגמרי צודקת והאבנים המזוייפות האלה יכולות לדרדר את המראה בשניות. מבחינתי לפחות מה שעובד זה להוציא אותן מהקונטקסט הצפוי של בגדי ערב. דווקא בגרסה הקז'ואלית הן עוברות יפה.
לגבי איביי, הכניסה לאיביי - כדי לגלוש ולנבור בערימות או כדי לרכוש היא עם היוזר של איביי. רק לאחר שלחצת buy it now ואיביי הודיע לך שבלחיצה הזאת את מתחייבת לקנייה, רק לאחר מכן את עוברת לחשבון פייפאל על מנת לשלם.
אחרי ההתחייבות לקנייה, ואחרי שאיביי בירך אותך על הזכייה בפריט את נדרשת לשלם ורק אז את עוברת לחשבון הפייפאל.
מקווה שברור, שיהיה בהצלחה!

Yana - תודה יום נפלא גם לך!