9/4/10

something old something new

secondhand_dress9

secondhand_dress1

secondhand_dress4

secondhand_dress3

secondhand_dress2
שמלה יד שניה / dress second hand
עליונית קרושה מנגו (ישנה) / crochet vest Mango
שרשרת הכנתי בעצמי / necklace made by me
סנדלים אלדו / sandals Aldo

לא יודעת אם זה הגוון הירקרק-כסוף, או הבד המקומט (או שניהם ביחד), אבל משהו בשמלה הזו גרם לה להישאר במלתחה שלי כבר לא מעט שנים ולשרוד די בקלות ניפויים וסדרים מחדש שמתרחשים מדי עונה. ואולי זה פשוט כי היא קלה וקטנה ולא תופסת הרבה מקום אז זה עזר לה לעבור מתחת לרדאר...
בכל מקרה, ההנאה הנוכחית שלי משילוב של גווני ירוק + גוונים חומים למיניהם (כמו למשל כאן. ניסיונות נוספים יגיעו בפוסטים באים) גרמה לי לשלוף אותה במהרה מהארון ולתת לה במה באאוטפיט הנוכחי. נראה לי שלפחות הצבעוניות מעבירה איזשהוא משב של קרירות כה נחוץ וגם, למען האמת, היום לא היה כל כך חם אז התחלתי ממש להרגיש אווירה של עונה חדשה!
וכחלק מהאוירת ההתחדשות נראה לי שמתחיל להיבנות מערך כוחות חדש בצבעוניות של המלתחה שלי וגוונים שונים של ירוק (בעיקר ירוק זית וירוק אפרפר) הופכים לצבעי הבייסיק החדשים והדומיננטיים שלי. מעניין מאוד... בינתיים אני מאמצת אותם בשמחה ורק ימים יגידו לאן הלך הרוח הזה יוביל. stay tuned !
תודה רבה לאריאל שצילם גם את התמונות בפוסט הקודם. שיהיה לכולם שבוע טוב והתארגנויות קלילות לחג!

I don't now if it's the silvery-green color, or the crinckled fabric (or both) but something about this dress made it stay in my wardrobe for a few years now and survive many cuts and reorganizations which take place every season. And maybe it's because it small and light and doesn't take so much space...
Anyway, my recent enjoyment of combining green shades + brown hues (for example here. more experiments will follow...) made me wear it instantly in this outfit. I feel like the color sceme here has at least a tiny chilly vibe, and I actually have to say that today for the first time I started to feel the begining of a new season!
As part of this new beginning, I feel a certain shift in the color palette of my entire wardrobe and I see the green shades (mainly olive green and grey-green) slowely becoming my new basic and dominant colors. We'll have to see where this shift leads, so stay tuned!
Have a lovely weekeend you guys!

17 comments:

השמלה נראית כ"כ אוורירית! אהבתי מאוד את הצבע שלה. מתאים לך:) תמונות מקסימות.

מאיזה בד עשויה השמלה? כי היא מצטלמת מהמם ואני תוהה ממה היא עשויה!

אווטפיט קליל וכייפי, אני אוהבת כאלה נוחים ולא מסורבלים מידי.

שרונה

יפה ולא מתאמצת כהרגלך :-)
שנה טובה!

Me gusta mucho la tonalidad del vestido, el chaleco combina muy bien así como los complementos son un acierto, los zapatos también son preciosos.
Ten un bonito fin de semana.

מקסים מאוד!
דר, כל הכבוד - ראשית על תדירות העדכונים בבלוג, איזה כיףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!
שנית - את לא מפסיקה להפתיע (ולרגש), לא משעמם איתך לרגע ואני איתך מהיום שפתחת את הבלוג. המרעננת הרשמית של ימי המשרד האפרוריים שלי, במיוחד עם ירוק הלימונענע הזה.
אל תפסיקי

אה, ועוד דבר -
חייבת לדעת היכן צולמו התמונות (לוקיישן). חייבת.

photo.fashion.passion - היי שרונה, אין לי מושג ממה היא עשויה - אין עליה תויות או משהו כזה אבל הבד די דק ומאוד נעים אז זה מה שחשוב. והיא נראית ככה גם במציאות, יש לה ברק מעניין.

Lilya - תודה, המקום הזה היה מקסים, הוא הכניס אותי לאווירה קסומה :)

ארו - שנה טובה! תודה!

Vicen -
thank you dear! I wish you a calm weekend. best wishes

אנונימית - תודה על הפרגון! אני עושה את מה שאפשר ונוח מבחינתי, שמחה שיש קונים :)) ולגבי שאלתך, אין בעיה, התמונות צולמו ברמת גן בשיכון וותיקים.

השמלה נראית כמין שמלת קומבינזון שכזו ולכן היא נראית באמת מאוד קלילה! ווסט הקרושה הזה נראה לי כמו פריט מנצח במיוחד- שימושי ורב גוונים!! לא ייאמן כמה פריט כזה יכול להקפיץ את האאוטפיט(ולאו דווקא את האאוטפיט הספציפי הזה..) אם אפשר לשאול- כמה עלתה לך בשקלים העליונית מטופשופ מהפוסט הקודם??

דר, האם לא נראה אותך בקרוב בסאגת צבעים אחרת מהירוקים חומים(שדרך אגב מאוד יפים..)??? אם תשתמשי בהם יותר מדי ייתכן ויימאס לך..:))

השמלה מדהימה. אבל האמת? שאני יותר מעוניינת בנעלים. בא לי גם כאלה. עם עקב צ'אנקי. הן יותר נוחות מסטילטוים למיניהם...

שמלה מהממת ! אורירית ונעימה,
אהבתי,והאיבזור מדהים.
שנה טובה, בריאות ואושר,
ביי
לינדה H

אנונימית - אל דאגה, יש מספיק צבעים במלתחה. עם זאת אני מרגישה קצת כמו תינוק שגילה צעצוע חדש, אני אשחק איתו הרבה ואחבוט בו עד שהוא יישבר... סתם... :)
לגבי העליונית מטופשפופ היא עלתה פחות ממאה ש"ח בסייל בחו"ל. ואת צודקת לגבי עליונית הקרושה הזאת, היא סופר שימושית וכמדומני הופיעה פה לא מעט, גם ביחס לדברים אחרים ושימושיים שיש לי. תודה!

scraping kitty - אין ספק שלפחות מבחינה פסיכולוגית עקב צ'אנקי נראה יותר יציב מסטילטו ונותן לך הרגשת רוגע. אני בטוחה שיש יוצאים מן הכלל, אבל הסנדלים האלו די נוחים... :)

Linda H -
ברכות רשמיות בפוסט הבא אבל... במיוחד בשבילך: שתהיה לך שנה מצוינת ומתוקה, עם הרבה אושר עושר, הצלחה ובריאות. :)
תודה!! :)

שמלה מקסימה.. וגם נעליים.. פחות חיבבתי את עליונית-מפת-השולחן, שהיא חמודה מאוד, אך נצפתה יותר מידי בחברת פרחולות [מוטיב חולצות הפרחים 2010] ולצערי אינני מחבבת אותה יותר. ובלי קשר לכלום,את בחורה ממש יפה עם שיער מדהים! ואת מצטלמת במיקומים מעניינים ביותר.. אה, גם מאוד אהבתי את התמונות מפולין- בהחלט לא המדינה שמצטיירת לי מידית [לאור היותה מרכז טראומת מלחה"ע השנייה עבור עמנו המיוסר] כצבעונית או מלאת חיים, אז שברת מוסכמות!

היי, פוסט שווה ביותר!

תגידי.. יש לי גם וסט קרוש כזה.. טוב לא ממש כזה.. משהו וינטג' מסבתא..XD
בכל מקרה.. אני מתלבטת אם מה ללכת עם זה.. יש לך רעיונות שאת יכולה להציע לי?.. אשמח מאוד לתגובה.
תודה, דנה.

הבד והצבע של השמלה כל כך מיוחדים... גם שמתי לב לטבעת התואמת המהממת, עם האבן הגדולה בצבע תכלת... אפשר לדעת מהיכן היא?

לורן - תודה! לגבי פולין, על אף שהשנים עברו הטראומה עדיין קיימת בתצורה קצת שונה והעיר הזאת מעניינת מכל מיני היבטים וגם מההיבט הזה. מקווה שייצא לי השנה להביא עוד נקודות מבט על מקומות אחרים ונוספים...

marina - בטח, הטבעת היא ממנגו, די ממזמן, האבן שלה היא מין שילוב של מספר גוונים (ירקרק הוא הגוון הדומיננטי) וממש מהפנטת כשקרני האור נשברות בה. אני כמו עורב כשאני רואה דברים כאלה, נמשכת לנצנוצים... :) תודה!

דנה - תודה רבה! יש לך עבודת קרושה של סבתא? עוד יותר טוב! את יכולה לשלב את זה פחות או יותר עם הכל: עם שמלת תחרה (ונעליים עם עקבי עץ בסגנון גס יותר כקונטרה), או עם גופיה עדינה ושורטס מג'ינס, או עם טי-שירט ומכנסונים בסגנון מחויט יותר ובצבעוניות כלשהי של חום לקראת הסתיו. אלה כמה רעיונות. את יכולה לראות גם עוד אופצית לבישה שלי בסוף הפוסט הזה:
http://afoona-pea.blogspot.com/2010/05/put-your-hands-up-in-air.html

מצטרפת למחמאות על השמלה המהממת! הצבע, הבד, הברק... אחח :)

תודה רבה רבה על העזרה D:
דנה.