9/25/10

down by the river

polka_dots1

polka_dots2

polka_dots3

polka_dots4
טוניקה מנוקדת עונות / polka dot blouse-tunic-dress Onot

חגורה נלקחה מאמא / belt taken from mom's closet
סנדלים סטיב מאדן (מאיביי) / sandals Steve Madden via eBay
תיק מלברי / bag Mulberry

היום גיליתי במקרה שחלק מסוים מנהר הירקון זורם ממש בחצר האחורית שלי. טוב, לא בדיוק בחצר האחורית כי אין לי כזאת - כרגע אני מצוידת במרפסת שמשמשת בעיקר לאיחסון דברים וכפלטפורמת יציאה לאימוני הטייס של ציון - אבל מספיק קרוב כדי שאוכל להרגיש כך.
מסוג התגליות הקטנות האלה שעושות לך את היום כמו לגלות שטר של 50 ש"ח במגירה או בכיס פנימי נידח של אחד התיקים (מרגיש מינימום כמו לזכות בלוטו!), או למצוא בתחתית הארון בגד שהיית בטוחה שכבר זרקת או שאבד-נשכח איפה שהוא. אני בהחלט מתכוונת לנצל את האוצר הזה שמצאתי ולחזור להליכות לאורך הגדה מתי שרק יזדמן.
בגיחה הספציפית הזו לבשתי את הטוניקה המנוקדת שלקחתי במתנה מעונות וש
נראתה גם בפוסט הזה וכמובן את הסנדלים החדשים והאהובים ביותר כרגע, המצוידים בפיצ'ר החביב עלי: עקבים עבים מעץ. ישנם עוד פיצ'רים נחשקים, שאני תרה אחריהם בנעלי חורף בשבועות האחרונים ולא ממש מוצאת את מבוקשי. נראה מה יגיע לחנויות בשבועות הקרובים ואם לא, תמיד יש את האינטרנט....
תודה לאריאל על הצילומים ושבוע טוב!


I just found out today that a part of the Yarkon River flows just outside my door... Well, not exactly outside my door but pretty close, and for not sounding really clueless I have to say that I have only been living here for less than 3 months so I haven't had the time to wander around and find hidden treasures like this. Until now!!
Anyway, I'm really happy about my recent discovery and am going to enjoy it by taking strolls along the bank as often as I can, and maybe even having a picnic there or something like that. I have never lived close to a river before, how great is that?
Wearing a polka dot oversized blouse,
also seen here, which functions just well as a dress (with a slip underneath) and my new favorite sandals with chunky wooden heels. I'm already looking for some winter footwear, and pretty much set on what I want, but for the mean time I'm waiting until more stuff hits the stores (hopefully I won't have to wait until next winter - there sometimes is a big fashion trend delay in Israel, especially in the field of footwear).
Have a great weekend!

30 comments:

האאוטפיט נראה נהדר. יפה לך השילוב הזה בין זרוק (הגזרה של הטוניקה) לאלגנטי. שבוע טוב!

נשמע כמו גילוי כיפי!
הסנדלים מוצלחים ביותר וכך גם הלק שלרגלייך!

אוקיי דר, תחזיקי חזק
הגעתי למסקנה.
את חייבת לעשות קארה
אומה טורמן פאלפ פיקשן אבל טיפה יותר ארוך
מקווה שתשקלי את עצתי לחיוב

שבוע טוב!
אליסה

איזה כיף לגור בסמוך למאגר מים כלשהו, לי באופן אישי זה היה נותן המון השראה והרבה שעות ממושכות לצידי המאגר.

גם אני מחפשת נעליים חורפיות, ורק במסימו דוטי מצאתי זוג שטוח מעור, שמאוד מצאו חן בעייני. אחרי החתונה אני אלך לקנות אותם (כי כרגע אין לי ממש זמן לכלום!).

שבוע טוב,
שרונה

Wish I could still wear such lovely summer dresses here in Poland, but the weather is about to become really autumnal...
You look beautiful!

x

היי דר,
אני קוראת ומעיינת בעקביות בבלוג שלך, ולא חדלתי מלתהות-
זהו שיערך ממש, או שאת מעבדת אותו באיזשהו אופן? (פאן, מחליק שיער וכו').
אשמח אם תסכימי להשיב לשאלתי..

היי אפונה, מה הגובה שלך בעצם?

אאוטפיט נהדר! החולצה מעונות ממש תגלית.
אגב, מדעית הירקון הוא למעשה נחל ולא נהר (למעט בשיריו של רוני סומק - גם שם הירקון הוא נהר...).
גם אני רמת גנית המנצלת ללא הרף את הירקון, החלק שקרוב לרמת גן - אתר שבע תחנות הוא אחד המקומות המקסימים ביותר שלו.

הי דר

אהבתי את השמלה ובשילוב עם הנעליים פלוס האודם הלוהט, את נראית ממש מדהים!
האם זהו לוק שתלכי איתו לעבודה?

הסנדלים בפוסט הזה ובפוסט שאת מפנה אליו נראים די דומים. מה בעצם ההבדל בינהם (או יותר נכון התירוץ לקנות 2 פריטים מאוד דומים)?

הי דר,
רציתי לשאול אם המכס לא עושה בעיות עם נעליים/בגדים/ איפור מחו"ל.
ממש נמאס לי לשלם 700 ש"ח על נעל שעולה 100 $, אבל הזהירו אותי שזה יכול להוות בעיה.

האאוטפיט מדהים,
מיכל

היי, מצטרפת לסקרנות- מהו הגובה שלך בדיוק? אחלה טוניקה אגב, היא מהעונה הנוכחית של עונות?

יש משהו במה שאליסה אומרת קארה יהיה עליך מהמם.
אהבתי את הלוק לא את החגורה היא קצת...משעממת.

היי,
יצא אוטפיט מדהים וקליל לקייץ.
אהבתי, במיוחד אהבתי את התיק והשפתון.
ביי
לינדה H

Lilya, Noa Raviv - תודה!

אליסה - תגידי, את בקנוניה עם הספר שלי? כי הוא מנסה לשכנע אותי להסתפר כך כבר יותר משנה. מי יודע, אולי אני אשתכנע פעם. וכרגיל, זה יהיה מאוד מפתיע ופתאומי... :)

photo.fashion.passion - זה נחמד, בכלל לגלות כזה מקום פסטורלי בלב הכרך הגדול זה אחד הדברים היותר מפתיעים ומגניבים. שיהיה במזל טוב!

Style_Pursuit -
I wish I could switch places with you. I could really enjoy some cool weather since here it is hot hot hot with no autumn in sight... :(

nyc fashion - גם בקנוניה של אליסה והספר שלי? :)) ומה שחשוב באמת זה שהחגורה מעניינת אותי (והיא מעניינת לאללה)!

מיכל - תודה! וכן, יש מכס בארץ לפריטי הלבשה והנעלה מעל 50 דולר. בגלל זה כדאי לקנות בסייל, ובאתרים האמריקאיים יש סיילים כמעט כל הזמן, כנ"ל מחירים טובים באיביי (2 הזוגות שקניתי לאחרונה עלו פחות מ-50 דולר אז לא היה מכס עליהם). כמו כן, גם אם תקני בחיר מלא ותשלמי מכס ומשלוח, עדיין לא תגיעי למחיר של 700 ש"ח, אבל לא כל כך רחוק מזה, אז יש שיאמרו שזה לא שווה את הטירחה וההמתנה. כ"א יעשה מה שטוב לו.

solas - אין שני זוגות זהים! ובתכל'ס לא ממש צריך תירוץ/הצדקה/סיבה. בכל מקרה אם את מתעקשת, אומר שהזוג בפוסט הקודם גמר את הקריירה - נוצר סדק גדול באחד העקבים שגרם לי להשבית את הסנדלים האלה. די חבל, כי זה היה זוג מאוד מוצלח, אז חיפשתי מחליף.

אנונימית 00:23 - השיער שלי, אמיתי, אותנטי, לא הדבקתי ולא הלחמתי (ותודה לסבא ז"ל ולאמא)!

מורן - בהחלט! לבשתי ואלבש לעבודה. תודה רבה!

Phyeah - thanks!

אנונימית 11:22 - תודה רבה! גם על התיקון החשוב. נראה לי שהפרובינציאליות והעובדה שהכל פה קטן גורמת לי להפוך כל נחל לפיל... כלומר לנהר! :) מקום מקסים, עוד נקודת בונוס לר"ג שמוצאת חן בעיני יותר ויותר מיום ליום.

Glamour Bbey -
thanks will do! :)


אנונימית 14:17 - האמת שאין לי מושג לגבי הטוניקה. לקחתי/קיבלתי אותה היישר מהסטודיו אז אני לא יודעת להגיד לך לגבי העונה.

Linda H - תודה דארלינג! הייתי שמחה לאאוטפיט לא קייצי (אני מניחה שגם את) אבל, את יודעת, אילוצים... בקרוב, בקרוב!

Me encanta el vestido, el conjunto es precioso, una vez más te felicito por tu elección.
Besos desde España.

מהמם! בייחוד אהבתי את הנוף והסנדלים :-)

היי דר, אפשר לדעת מאיפה המעיל שאת לובשת בפוסט הקודם ?
בתודה מראש
שירה

הבגדים מגוונים הסטייל הורס את נראת נהדר, אבל האיפור- בדיוק כמו שאת נהנת לשחק עם המראות השונים אל תזנחי את האיפור, נכון הוא מחמיא לך והוא מהמם ונכון מאד לעכשיו, אבל הייתי שמחה לראות אותך עם דברים קצת יותר מגוונים.
רק כדי לא לשעמם.

I love the colour of your lipstick - can you tell me where it is from? The brand I mean ;)

sarit -
היי, אני סמוכה ובטוחה שהצעתך נאמרה בכוונה טובה ומתוך פרגון, אך הרשי לי בנימוס לוותר עליה. :)
בכנות, אני לא מתעניינת גדולה באיפור ולא משקיעה בזה כמעט משאבים. לצורך העניין, אין לי מושג מה זו "עין מעושנת" ואיך יוצרים את האפקט וכנראה שאני גם לא הולכת ללמוד כי זה לא הכי חשוב לי. כמו כן, אני בהחלט לא מתכוונת לעשות את זה במיוחד בשביל הבלוג ובטח שלא לשם המטרה "לא לשעמם" או להשביע את רצון האחרים.
בנקודה זו הרשי לי להבהיר איזו אי הבנה קטנה שמשתמעת מדברייך ולהדגיש שמה שאני עושה בבלוג הזה הוא הצגה של סגנוני וענייני האישי והאותנטי (בדגש על האותנטי) באופנה, והדבר האחרון שמשמעותי בעיני כשאני מפרסמת פה משהו הוא שחס וחלילה לא אשעמם מישהו.
אני לא דוגמנית ולא בובה שאנשים אחרים מחליטים איך להלביש ולאפר, ואני מספיק מבוגרת ובעלת טעם אישי מובהק בכדי להחזיק בדעה של איך אני מעוניינת להיראות (תאמיני לי שגם בגיל 3, כשזה היה מאוד מתקבל על הדעת שמישהו אחר יחליט את ההחלטות האופנתיות בשבילי התמרדתי ורציתי לקבוע לבד...). לכן אין להצעות מסוג זה מקום מבחינתי.
הכל כאן נעשה מנקודת מבטי האישית ובהתאם למה שמעניין אותי ולמה שיש ברשותי (לצורך העניין אני גם לא משאילה בגדים ולא "מדגמנת" כאן דברים שמישהו ביקש ממני ללבוש. הכל אותנטי ואישי).
בקיצור, מה שאת רואה/תראי כאן זה את הבחירות שלי - ללכת עם אותה תספורת כבר יותר משנתיים זו בחירה שלי, עדיין לא השתעממתי, וכאמור, רק השיעמום שלי הוא מה שיקבע פה. ואם מישהו אחר משתעמם או לא, זה כבר לא בשליטתי או אחריותי, אפשר לחפש ריגושים גם במקומות אחרים... :)
תודה!

שירה - בטח, המעיל מפול אנד בר מהחורף שעבר.

vicen -
thanks dear! kisses from Israel

Achajka -
sure, it is Madina Milano Classic Cream 323

אפונית יקרה, את מקסימה! אני עוקבת אחרייך באדיקות למן היום הראשון. יש לך טעם ממש משובח, ובכלל את נראית מדהים. הדבר היחיד שקצת חסר לי אישית (ואני אכן מודעת לכך שמדובר בבלוג אופנה), בגלל שכל כך התמכרתי לבלוג הוא לדעת קצת יותר עלייך האישה שמאחורי הבלוג מעבר למה שאת כותבת פה ושם. מאוד מעניין אותי, למשל, במה את עוסקת. ניכר שאת בחורה מאוד אינטיליגנטית וכלן זה פשוט מאוד מסקרן!
מקווה שלא תשיבי את פניי ריקם..

היי,
אני מתנצלת מראש אם אני דורכת
למישהיא על האצבעות...
לדעתי כל הרעיון בקיומו של בלוג אופנה, הינו הסגנון האישי של כותב
הבלוג, באופן הראשוני והאישי היותר !
כל ניסיון לשנות מבחוץ פוגע בכל
הרעיון.
חוץ מזה אני אישית באה רק בגלל
הסגנון והראש שדר מציגה כאן !!!
חג שמח לכולן.
לינדה H

אנונימית - את יכולה לקרוא עלי בדף שנקרא "about me - אודותי" ולמצוא את מבוקשך שם. מעבר לזה, אני יכולה לומר לך שאני אדם רגיל כמו כולם, קם לעבודה, חוזר בערב, מטפל בחיית מחמד ומנהל בית ויחסים עם קרובים וחברים ובמקרה בזמנו הפנוי אוהב אופנה (כמו שמישהו אחר אוהב לרכב על אופניים או קייט סרפינג), ומנהל בלוג על כך. הכל מאוד רגיל ושגרתי.

Linda H - אני שמחה שהבנת, וגם ממיילים אישיים שאני מקבלת בסה"כ ניכרת הבנה של מה שאני עושה פה. כמו כן, לצידה יש לעיתים אי הבנה כמו בתגובה הזו. בלוג הוא דבר אישי והבלוגר יקבע מה הוא עושה בו ואיך הוא מנהל אותו. מאחר וזה הבלוג שלי ככה אני רואה אותו, לא יעזור אם מישהו רוצה לשנות לי את התסרוקת או האיפור, אני קובעת את הדברים :)) ולמי שמשופע ברעיונות יצירתיים אני ממליצה בחום לפתוח בלוג משל עצמו! תודה על ההבנה, אני שמחה שאנחנו באותו ראש.

Your dress is beautiful! Nice shoes too xx

השילוב של לבן עם שחור מקסים ועוד במיוחד עם נקודות...
יפה לך המראה הזה :)

את מוזמנת לבקר
http://metoooltelet.blogspot.com/

במה את עובדת ???
(אני יודעת שזו לא שאלה בנויה לבלוג אופנה אבל זה פשוט עניין אותי וממש אהבתי את הבגדים)<3

היי,
אני די חדשה פה ופכם ראשונה שאני מגיבה.
אהבתי את הלוק ובייחוד אהבתי את העובדה שבחורה רזה נכנסה לעונות ומצאה אחלה טוניקה!!!
:)
ענבל