8/6/10

black on white

polka_dot_blouse1

polka_dot_blouse5

polka_dot_blouse4

polka_dot_blouse2

polka_dot_blouse3
חולצה שקופה מנוקדת עונות / sheer blouse Onot
חצאית דמוית עור הייץ' אנד אם / faux leather skirt H&M
סנדלים זארה (ממזמן) / sandals Zara
תיק מלברי / bag Mulberry

טוב, כנראה שהחום המטורף גרם לי (חוץ מלהיות מיוזעת ולקטר) גם עיוורון צבעים כי משום מה כל מה שאני יכולה ללבוש לאחרונה זה שחור ולבן. וגם חולצות גדולות ושקפקפות עם שרוולים מקופלים. כבר ביססתי לעצמי קולקציה לא קטנה של חולצות כאלה וזוהי התוספת האחרונה לאוסף, שהתגלגלה אלי בדרך מפתיעה ונחמדה מאוד.
ביום חמישי האחרון הגעתי למשרדי חברת האופנה "עונות", במסגרת איזשהוא פרויקטון שאני עובדת עליו איתם ופגשתי את המעצבת המגניבה (והמכורה קשות לאיביי, כמוני) טובית, שהציגה בפני את הקולקציה לסתיו הקרוב וגם נתנה לי לקחת הביתה את החולצה הסופר מדליקה הזאת [צריך רק לבקש. אני: "איזה חולצה מדליקה, אני לגמרי יכולה לעבוד איתה" טובית:"מצאה חן בעיניך? תקחי אותה"], שסוגרת לי היטב את הפינה של נקודות שחורות על רקע לבן (למי שזוכר). האמת שהרקע הוא לא לבן בוהק אלא קרמי, מה טוב, ותודה לאל על הדיטיילים הקטנים והמעניינים כמו כפתורי הפנינה והכיסים, שלא נראים בתמונות הפעם, אולי בפעם הבאה...
כבר כמה שבועות שאני מתכוונת לעשות פוסט השראות לחורף, אבל משום מה זה לא ממש קורה. עוד לא הצלחתי להסתגל לחום וללחות בגוש דן (בכל סופ"ש שאני מגיעה לחיפה אני נושמת לרווחה), ועל אף שהייתי בתחילת השבוע בבית חולים (אל דאגה, לא אני הייתי הפציינטית, באתי רק כדי ללוות), שהוא כידוע מקום קר ביותר, לא הצלחתי להביא את עצמי לידי פנטזיות על מעילים וחצאיות צמריריות. אולי בשבוע הבא...


תודה לאריאלה על הצילומים, ולטובית ושירלי מעונות. שיהיה סופ"ש נעים!


Well, I guess the serious heat here has also made me color blind because for some reason I can only wear white + black recently. And also oversized sheer blouses with rolled up sleeves. I have already established quite a collection of blouses of this sort (maybe I'll show it to you here soon) and this is the latest addition to the collection, which I received in a surprising and fun way.
This Thursday I went to a meeting at an Israeli fashion company for a little project I'm working on, and met with the lovely head designer, who is also totally addicted to eBay (as I am) and who also let me take home this blouse, after I expressed my interest in it.
This blouse totally fits the category of black polka dots over white (or actually cream) background, which I am fascinated with (for those of you
who remember), and the lovely details such as pearly buttons and pockets (unseen here) are a great bonus.
I have been meaning to do a post about fall-winter inspirations but I haven't managed to do it yet. The heat is too unbearable, and although I spent the beginning of the week in the hospital, which is a very chilly place (don't worry, I'm fine I only came to accompany someone and not as a patient), I couldn't bring myself to fantasize about coats and wooly skirts. Maybe next week...
Wishing you all a good weekend!

33 comments:

אהבתי מאוד את הצבע של הלק , מאיפה השגת ?

I love this shirt and how you've paired it with the leather skirt, I'd definitely wear such combination myself! :)

xoxo

אהבתי את התלבושת שלך!
מוזמנת לבקר בבלוג שלי.
טלי:)

מעולה ומרענן!
אפשר לשאול מה את לובשת מתחת לחולצה? היא לא נראית שקופה.

הי מותק, הכול יושב עלייך ממש טוב אבל במיוחד החצאית!
והתיק פשוט משדרג את כל ההופעה! כל הכבוד על הרכישה (מתנה) הזו!

ווווואאאאאאוווווו,
איזה כיף, עוד אוטפיט מגניב ביותר !
אהבתי, אהבתי, אהבתי עד מאד.
חולצה וחצאית מגניבים, עקב בשמיים,
ותיק מהמם.
הבנתי שהגוון הזה (לק כמובן),
מאד אופנתי השנה.
להשתמע, וסופ"ש נעים וקר לכולכן.
לינדה H

שילוב מקסים וסתווי.קצת קשה לדמיין היום את החצאית הזאת, אבל אם היינו בעוד חודש וחצי בניו יורק זה היה מושלם ;-)
אהבתי מאד את התיק

שבת שלום
אריאלה

איך את מצליחה שהחזייה לא תיראה דרך החולצות? :)

oh, you look so beautiful! love the polka dots on your shirt!

הילה - תודה! חכי שתראי את הווריאציה השניה ללבישה של החולצה הזו, היא מגניבה לא פחות... :)

Linda H -
D: אני זוכרת שכשמצאתי את הזוג הזה לפני כמה שנים העקבים היו נראים לי נורא גבוהים, היום זה מהזוגות הטריויאליים, מדהים איך נקודת המבט משתנה עם הזמן... :)

טלי - תודה! תתחדשי לך!

אנונימית - הלק של beauty care.

אריאלה - אח, לא הייתי מתנגדת ללבוש אותה בניו יורק בעוד חודש וחצי :)) שבת שלום!

אנה, solas - עכשיו כשאני מסתכלת כל זה, אני פתאום קולטת שהחזייה עשתה את עבודתה כאן היטב. זו חזייה בצבע גוף, מינימליסטית, בלי תפרים ועם כתפיות דקות. עוד אופציה שמשמשת אותי לחולצות שקפקפות היא גופייה עדינה בצבע גוף - קניתי לפני כמה שנים כמה כאלה ממנגו, בצבעי גוף ובגוונים דומים לצבע גוף, מבד מאוד דק. אני לא יודעת אם הם עדיין עושים כאלה אבל זה גם פתרון טוב לעניין, בטוח אפשר למצוא גם במקומות אחרים. תודה!

אהבתי מאוד את החצאית.
משום מה הפעם הפוני שלך משך לי את תשומת הלב, הוא נראה טוב מהרגיל בתמונות הללו. ת"א עושה לך טוב...

this is how a sheer blouse shoul be worn, with a matching-skin tone bra, not a black one. Perfect outfit!

התמונה הראשונה מאוד מוצלחת! והלוק בכלל! התיק מוסיף את הטאצ' המתוחכם.

אאוטפיט יפיפה, אהבתי מאוד את התיק (מאוד מאוד)

החום באמת קשה, צריך לעזוב את הארץ קצת כדי לקבל השראה טובה לחורף.
וכל הכבוד על המציאה המעולה מ"עונות"!
לא הייתי מאמינה.

Todo el conjunto es muy bonito y te queda perfecto, un bonito look, me encanta como luces.
Pasa un buen finde semana.
Un abrazo desde España, (ahora mucho calor.)

D-OriGami -
:) תודה תודה, אזור המרכז מתייחס אלי יפה עד כה, אבל הפוני והתספורת הם made in Haifa מאז ומעולם!

Vicen -
oh, here it is also very very hot. big hug in the air from Israel!

Chic Happens -
לגמרי, וצריך לבחור במקום קריר בוודאות, כמו חצי הכדור השני... נראה לי שיותר מדי מקומות סובלים לאחרונה מגלי חום ושרב כבדים.
ובכל מקום יש הפתעות אופנתיות!

Modesty is Pretty -
I find this kind of bra very good for different kinds of outfits, not just sheer blouses. It's a staple in my wardrobe. thanks!

Topcoat -
thanks! :)

התאהבתי בלוק הזה , ובכלל בשחור-לבן.
אהבתי מאד את הטבעות ! מאד מוסיפות לטעמי....

אה, ושאלה-
ע"י איזו מצלמה מצולמות התמונות?
האיכות פשוט מדהימה !

yaya - תודה!
והמצלמה היא קנון 450d אני מרוצה מאוד ממנה...

איך בא לי חצאיות כאלה.. רק חבל שהשמנתי בשנה הזאת בצבא :(

תגידי, באיזה טווח מחירים נמצאות הנעלי בובה עם הפפיון בפוסטים למטה? אני פשוט לא רוצה לנסוע לשם סתם :)

תודה מותק

היי!
החולצה באמת מדליקה, אני בעיקר אהבתי את השילוב של החולצה המנוקדת, החצאית השחורה, והדובדבן שבקצפת- הלק הטורקיז ששבר את הכל! שילוב מנצח!
אשמח אם תציצי בבלוג שלי
www.fashionwhenitsizzles.blogspot.com
שבוע טוב!
XOXO
רתם

אני כלכך אוהבת נקודות

החולצה נהדרת !
והחצאית מזכירה את זו של אימך מעור אמיתי, החלופה לא פחות טובה למראה.
שבוע טוב.
אביטל

Anastasia -
אני לא בדיוק זוכרת ולא רוצה להטעות, הכי כדאי שתיכנסי לדף שלהן ותשאלי אותן ישירות על הנעליים:

http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000083620580&ref=ts

lili loft -
תודה, כן היא מזכירה, אם כי היא קצרה ממנה באופן משמעותי :) סחתיין על הזיכרון!

michalooshla - גם אני!! ביחוד שחורות על רקע קרם...

Rotem - הלק הזה לא מפספס אף פעם! :)) תודה!

וואו! ממש אהבתי!
ויש משהו שרציתי לשאול -
איך את מחליפה לקים בגונים שונים ולא רואים את ה"שאריות" מהלק הקודם??
מקווה שהבנת למה התכוונתי...
(דרך אגב התיק מדהים)

פשוט יפהיפה!! הסנדלים מקסימים ביותר וגם החצאית מעור(מעכשיו?) שנותנת טאצ' מאוד יפה לכל העסק. שמתי לב שיש בה חלקים מזמש(?) בצבע חום(??), זה נכון? אם אני צודקת וזה באמת זמש בעיני החצאית היא אפילו חורפית למדי, מה שגם אומר שאולי בכל זאת הצלחת לחשוב על ימים קרירים יותר בתת מודע שלך...:))
ואם אפשר לשאול- על איזה סוג של פרויקט את עובדת עם חברת עונות? המשך שבוע מקסים!

love your blouse!
nice blog!
XoXo
http://nightwriterequiem.blogspot.com/

אהבתי מאד את הלוק הזה! את נראית כאילו שלפו אותך ממגזין אופנה...

אנונימת 18:50 - אני מקווה שירדתי לסוף דעתך: כשאני מחליפה לקים (וזה קורה הרבה כפי שאפשר לראות) אני מסירה היטב את הלק הישן ואם יש צורך נעזרת במקלוני צמר גפן טבולים בקצת אציטון להוריד שאריות עקשניות יותר בפינות הציפורן.
תודה!

אנונימית 19:26 - תודה! לא נראה לי שיש כאן זמש, אני מניחה שזה חומר דמוי זמש כלשהו. ואני לגמרי חושבת על ימים קרירים יותר בתת מודע :) אני מנסה איכשהוא לקדם אותם הנה בכוח המחשבה! זה עוד לא הצליח, חבל... :)
לגבי עונות הכנתי להם אייטם שיהיה אפשר לראות בקטלוג הסתיו של החברה.

Ugly Jewelry -היי אדית, תודה! נראה לי שאני בעיקר נראית כמי ששלפו אותה מהמזגן... :))

The polka dotted blouse is so pretty!

exsqueeze me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא פה שבוע ואת קונה מאלברי?!?!

ואו! הוא מהמם, ויהיה לך אותו לנצח, תתחדשי.

Dana - תראי מה זה, אולי כדאי שתסעי יותר... :))) תודה מאמי!