7/21/10

take it to the maxi

maxi_dress2

maxi_dress7

maxi_dress6

maxi_dress3

maxi_dress5
שמלת מקסי גאפ, שרשרת אתנית מהדר בחיפה, עיטור יד שלי, תיק H&M, נעליים מנגו (מלפני כמה עונות)

שמלת מקסי נחשבת כבר עשורים כפריט אופנה חובה לקיץ, אך משום מה הטרנד או יותר נכון המוסכמה הזאת הצליחה לפסוח עלי שנה אחר שנה. ליתר דיוק, היתה לי תקופה חזקה של שמלות מקסי בגיל 17 בערך ואלו היו 'שמלות היציאה' העקריות שלי אבל מאז אותה שנה ועד הקיץ הזה, יצא שהתעלמתי לחלוטין מכל יצירת בד שעוברת את אורך הברך.
אז כנראה שהחום, יצר ההתנסות והגיוון והסיילים של הקיץ עשו את שלהם... אחרי שניסיתי כמה שמלות עם מחשופים שלא הותירו מקום לדימיון ותוויות מחיר שלא הותירו מקום לשופינג נוסף מצאתי את השמלה הידידותית הזו בגאפ והופתעתי לגלות שהיא תפורה היטב וכוללת דיטיילים רבים כמו בטנה עם שסעים לנוחיות התזוזה, כתפיות מתכווננות ומצטלבות והשוס הגדול - כיסים! מה שנקרא, יש תמורה בעד האגרה!
השמלה הזו בהחלט ממלאת את משבצת המקסי שבמלתחה שלי בצורה מצויינת בלי הרבה צורך בתגבור ומתפקדת כמשהו קל ונוח שאפשר לעטות ולצאת אל החום הגדול אבל ללא ספק אמשיך להתעניין בסוגיית האורך המלא ולעקוב אחר דגמים פוטנציאליים להוסיף למלתחה.

Maxi dresses have been considered a summer must have for decades, but for some reason I managed to skip this trend. Actually, I had a serious "maxi phase" when I was about seventeen but ever since that age I pretty much ignored anything that was below knee-length.
So I guess the heat, my need for variety and the current sales did their thing.... After trying on a couple of maxi dresses (both with too big cleavages and too many digits on the price tag) I found this friendly little dress at the GAP, and was happy to discover it was fully lined with slits along the sides of the bottom lining + criss-cross adjustable straps + pockets (I love pockets!). so I feel it was a good value for money.
This dress definitely checks the 'maxi' box in my wardrobe, but I guess I'm still gonna be on the lookout for other nice longer pieces... (Chiffon anyone?)

To wrap things up I'm adding a few pics I took at the H&M fall-winter 2010-2011 showroom that took place here in Tel Aviv this week. As expected from previous H&M events it was a great time, fun meeting my other blogger friends and of course the cute finger food served was delicious. I love finger food!
Here's to chillier days!

לסיום אני מצרפת כמה תמונות מהשואו-רום של H&M לקולקציית סתיו חורף 2010-2011. הפרזנטציה התקיימה בתחילת השבוע בבית קסטיאל וכצפוי מאירועי H&M לא איכזבה. בתפריט: בלוגרי אופנה ישראלים מחטטים בין הקולבים ומתבקשים לסמן את 5 הפריטים המעניינים ביותר בעיניהם, כאשר בפועל רובם עוסקים בלרשום לעצמם את תאריכי ההגעה של הפריטים לחנויות (זה מה שנקרא inside information). וכמובן, כיבוד בצורת אוכל קטן, שיקי וטעים - האוכל האהוב עלי...
מאחלת לכולם מחשבות על ימים קרירים!

hm_fall3

hm_fall1
משמאל: מכנסי הרמון סריג מגניבים - אם אתם פחות מ-1.80 מ' אל תנסו את זה בבית. אם כן, בכיף ותשלחו לי גם תמונות!

hm_fall5

hm_fall2

hm_fall4

20 comments:

נראה לי שבפוסטים האחרונים את עושה לנו סיור לאורך עשורים עברו...
שיעור בתולדות האופנה, הפעם את לוקחת אותנו לשנות השבעים, על אף
שאני שונאת את סדרת הטלויזיה ההיא !
המראה שלך רענן, משובב נפש ומלהיב,
באמת משהו שמתאים לאקלים הכיבשני של ארצנו.
וווואאאאאוווו... איזה כיף לך, להיות
בפרזנטציה של H&M, יש דברים מעניינים באמת שם ???
ביי
לינדה H

הי דר!

אני מתה על שמלות מקסי בקיץ.
השמלה מאוד מחמיאה לך.
ואם כבר העלית את הנושא - אני שולחת לך למייל תמונות של השמלה הורודה הארוכה מטורונטו.

לילה טוב!
הילה

I love your dress!
Just a couple of days ago I found my perfect one on sale, but unfortunately they didn't have my size anymore...

xoxo

יש לי רק שתי שמלות מקסי בארון, והאמת היא שהקיץ עדיין לא לבשתי אותן משום מה! (ככה זה כשיש יותר מידי בגדים בארון).
לגאפ יש יציאות ממש טובות, רק חבל שהמחירים בארץ לא משתווים לאלה שבארה"ב.

שרונה

שמלה מאוד יפה ומחמיאה לך, קשה להאמין שהיא מגאפ. אהבתי מאוד את כל הטוטאל לוק.

אביטל.

Linda H - כיבשני בהחלט.. מה שכן השמלה הזו עברה את מבחן החום באיזור מישור החוף בהצלחה. :)
בהייץ' אנד אם יש דברים מעניינים לדעתי, והרשת הזאת מבחינתי היא קצת כמו קראק. ממכרררר... (ממה ששמעתי על קראק :))

הילה - את עושה לי דחף אדיר לנסוע לטורונטו עם התמונות שלך.. :)) תודה מותק!

style pursuit -
oh, I hate it when that happens. I wish you better luck next time... :) Thanks hun!

photo.fashion.passion - ספרי לי על זה! מסכימה איתך לגבי גאפ, עכשיו בסייל זה עוד היה סביר. מה שכן אפשר תמיד להזמין מחו"ל גאפ - יצא לי לראות ב-asos בזמנו פריט ממש יפה של הרשת שבכלל לא הגיע לארץ. כמו בכל דבר בחיים, תמיד יש עוד אופציה... :)

lili loft - כן, גם לי זו היתה הפתעה טובה. אני ממש לא מאלה שכססו ציפורניים עד להגעת הרשת הזו לארץ, ומצד שני כמו שאת מכירה אותי אני לא פוסלת כלום... :) תודה!

Wauw girl! Your dress is beautiful!

woow I just love your style!
lovely outfit!
bisous

מגניב!

השמלה נראית מצויין!

אני גם אוהבת את עיטור היד שהכנת,הוא מקסים.

אני מתה על שמלות מקסי, יש לי אוסף מטורף רק שאני כמעט לא מספיקה ללבוש אותו היות וכלי הרכב העיקרי שלי הוא אופניים וזה לא ממש מסתדר....

שמלה ממש מהממת! אני מתה על שמלות מקסי... תתחדשי!
הבגדים של אייץ' אנד אם נראים טו-אוב!!! רק מהתמונות שלך כבר שמתי עין על כמה פריטים :)

נו דר, אז מהם 5 הפריטים? גם בגלות אנחנו צריכים הכנה

טוב,אז ככה, אם את שואלת.... :) הפריטים שמשכו את עיני ביום שני הם:

1.ז'קט פתוח בצבע אפרפר
2.קרדיגן סוסים
3.תיק דמוי קרוקו (רואים אותו כאן בתמונה עם הנעליים. הוא היה מאוד חביב למראה, היו לי ולחברותי רק כמה השגות לגבי הרצועה אבל אפשר להתגבר על זה.)
4. מגפוני 'זמש' שחורים. למי שאין וגם למי שכבר יש (אני כבר רואה את עצמי מחפשת עוד זוג החורף, שיגבה את 'נעלי הספורט' שלי מהחורף הקודם) זה חובה.
5. שמלה מליין ה-trend במראה רטרו, צבע שנהבי אפרפר עם עיטור של פרח בד בקצה של כל שרוול. תגיע רק לסניפים שמחזיקים את הליין הזה (כלומר לסניף בחיפה לא. בו..הו..).

עוד כמה דברים שכבר כיכבו העונה וממשיכים לסתיו, ובטח אנשים כבר הצטיידו בהם: חולצת ג'ינס מכופתרת, חולצת תחרה בצבע שמנת - בייסיקים רב שימושיים.
שיהיה סופ"ש מעולה גם בגלות... :)

marina - כן, גם עלי הן מתחילות 'לגדול'... תודה! לגבי הפריטים, אני מחכה לראות מה עוד הם מחזיקים באמתחתם, על אף המבחר הרחב שהיה בפרזנטציה זה נראה לי רק שבריר מהקולקציה... :)

איפה מחזיקים בארץ את ליין trend(אם בכלל)?
אני בדרך כלל מגיעה לחנות בעזריאלי ולא מוצאת שם כ-ל-ו-ם! (על אחת כמה וכמה את הליין הזה).
נורא מתסכל למי שמכיר את חנויות הרשת בחו"ל (אני מתה על הסניף במנהטן ברחוב 34, של השלוש קומות, מכירה?)...

השמלה מגאפ ממש מקסימה...שמלות מקסי זה תמיד נורא נסיכותי (ולפעמים גם רומנטי) בעיני..כנראה בגלל האורך:))
שמתי לב שלגאפ יש כמה וכמה דגמים ממש ממש יפים וטרנדיים של שמלות מקסי.
הקולקציה של h&m לחורף נראית מעניינת ויפה במיוחד! אבל אני עוד רוצה להמשיך להנות מהבגדים והקולקציות של הקיץ..ואת?
התיק מh&m הורססס! שמתי לב שחוץ מהפוסט שפירסמת די בתחילת הקיץ עם החצאית התכלת המשובצת והתחרה העדינה בסופה ששודכה לג'קט ג'ינס, וחוץ מהפוסט הנוכחי התיק הזה הופיע גם בפוסט הקודם עם הפונצ'ו(???) אני צודקת..? ואם אפשר גם לשאול- מהו הגובה שלך?
תודה רבה והמשך קיץ נעים!

את מזכירה לי את תמר קרוון! בסטייל ובכתיבה

Hi Dar, I love this dress and you is very nice.
Greetings from Spain

מהממת כרגיל
מצחיק אותי שיש לי בול אותו תיק עם אותם דיטיילים רק בשחור וכסוף מTNT

זוהר - זה תיק ממש מעולה, אני חורשת עליו, הגודל מצוין. מקווה שגם את נהנית משלך :) תודה!

הילה - H&M trend יש בסניף בקניון עזריאלי בלבד נכון לעכשיו (אני עדיין לא יודעת מה יהיה כשהרשת תהיה בפריסה רחבה יותר, אולי יהיו עוד סניפים שיחזיקו את הליין). בחנות בעזריאלי לא יצא לי להיות ב-כ-ל-ל מאז אירוע ההשקה במרץ אבל את הסניף החיפאי בגרנד קניון אני פוקדת די הרבה וממש מרוצה ממנו (וזוכרת את הסניף ברח' 34, ב-רור!!).

אנונימית - כן, השמלה הזאת באה גם בלבן עם הדפסים ורדרדים/כתומים והם לגמרי יצאו בסדר עם השמלות מקסי שלהם... :)
כרגע אני לא מסוגלת לחשוב על ללבוש בגדי חורף, אבל כשמכניסים אותי לחלל ממוזג ונעים עם מלא בגדים מגניבים למשש ולבדוק וטקסטורות מפתות ומושכות את העין אני ישר מגיבה בחיוב. נראה לי שגם אחרים היו מגיבים כך :)
לגבי הגובה, פעם בלשכת גיוס מדדו אותי ורשמו 1.60. אני מניחה שלא גבהתי הרבה מאז אם כי לא ממש בדקתי את הענין...

Vicen -
Thanks dear, hope you're not too hot over ther in Spain... Kisses!

מצחיק, מה שהראית כאן בכלל לא דומה למה שיש בחנויות שלהם בארהב
יש להם המון דברים בסגנון צבאי, יותר קשת של אפורים שחורים עם נגיעות של חרדל
ממש לא אותו הסטייל, כנראה קשור לקניין ולמזג האויר
לטעמי בארהב יש דברים מעלפים

ayeletk - מההיכרות רבת השנים שלי עם h&m ברחבי העולם ולאחרונה גם בארץ, נראה לי שברשת הזאת זה מאוד עניין של על איזה סניף נפלת. יש סניפים לא להיט וסניפים טובים יותר, בניו יורק זה במיוחד בא לידי ביטוי (בעיקר כי יש הרבה סניפים ואפשר להשוות). מבחינתי הסניף הרלוונטי היחיד כרגע בארץ זה הסניף בחיפה שכמו שאמרתי קודם, אני בהחלט מרוצה ממנו. הדבר היחיד שחבל הוא שאין בו את ליין טרנד. או אולי עדיף ככה :)