6/7/10

wear sunscreen

polka_dot_skirt1

polka_dot_skirt3

polka_dot_skirt2

polka_dot_skirt5
חולצה (תודה לאנה), חצאית ונעליים זארה (מעונות שונות), חגורה מנגו (ישנה), גרביים קדס

polka_dot_skirt4

כנראה שבכ"ז אצטרך למרוח קרם הגנה מפני השמש כי השמשייה החמדמדה הזו לא ממש תעזור לי בעניין, עם כל החורים הקטנים והדקורטיביים שלה. אבל היא כל כך יפה ומלאכית שאני אסלח לה. אתם יודעים איך זה, ליפות סולחים על הכל...
חוצמזה שהיא גרמה לי להרגיש כמו עלמה מהתקופה הויקטוריאנית המטיילת להנאתה בגן לפני ארוחת ארבע של תה וסקונס עם ריבה. יאמ.. אין מה לומר, אחד האקססוריז המגניבים והכיפיים ביותר שברשותי!

כפי שאתם רואים, חיבתי ממשיכה להיות מופנית להדפסי נקודות (בכל הווריאציות מלבד לבן על גבי שחור, את זה אני אשמור לחורף) ולחולצות אווריריות, שהן כאמור חולצות הבייסיק שלי בקיץ. מעניין שדווקא היום מצאתי את חולצות הבייסיק המושלמות לחורף, בתזמון אופנתי לא הכי מושלם שבעולם, אבל, כשמוצאים בייסיק טוב לא נותנים לו להישאר בחנות - לא?

תודה רבה לאריאלה גיסתי (!!) על הצילומים, הם צולמו יומיים אחרי החתונה ואני לא יודעת מי היתה יותר מבואסת שהחתונה חלפה לה (בעצם אני יודעת - אני! ממש לקחתי את זה קשה, זה היה הערב הכי כייפי בעולם מבחינתי) אבל למרבה המזל זה לא ניכר בתמונות.

המשך שבוע טוב לכולם!

I guess I'm gonna have to wear sunscreen after all since this cute little parasol won't guard me from the sun. But it is so lovely and pretty that I'm going to let it slide... you know how it is with pretty things, they can get away with anything!
Besides, this parasol made me feel like a victorian lady walking around in the garden just before tea time at five... what can I say, it is one of the coolest accessories I own!
As you can see I continue to have warm feelings towards polkadots and breezy blouses, which are my summer basics. Kinda weird that I found today the perfect winter basic tops, in a very unfashionable timing, but when you find the perfect basic top you just can't leave it in the store, right?
Everything I'm wearing here is Zara, from various seasons, and the socks are Keds. Big thanks to my sister in law (!!) Ariela for the photos! We took these photos a couple days after the wedding and I was kinda bummed it was over (I had the best night of my life!), but I think it doesn't show in the pics...
Have a great week you all!

25 comments:

love the polk-a-dots, and the socks, beautiful and stunning look as always :):)

aRi

http://lacatrinadelamoda.blogspot.com/ -

הו, כמה שאת ענוגה ופריזאית בתמונות האלה, אאוטפיט מושלם לדעתי.

מושלם, מושלם, מושלם!
מאיפה השמשיה המדהימה הזו?! היא יכולה להיות אקסוסירי מדויק גם לבית.

מדהימה, כרגיל (;
הבלוג שלך כ"כ מעורר השראה להתלבש יפה

בתור קוראת נאמנה של הבלוג מהתחלתו האם יש מצב לפוסט על איפור?
והאם יש אפשרות שתעשי פוסט על שמלות שמתאימות למבנה גוף קטן? אובדת עצות בנושא הזה, כ"כ קשה לתפור שמלת מיני בלי מחשוף שלא תהיה צמודה כ"כ?!

המון תודה

בהחלט כך! מטריית תחרה לבנבנה מעטרת את חדרי, אני אמנם מצאתי אותה ברחוב והצלתי אותה ממוות..
אבל לקראת פורים ניתן להשיג כאלה יפהיפות בחנויות תחפושות שונות..
אם כמה שזה יפהיפה בתמונות, לי לא היה אומץ ללכת איתה ברחוב.. :)

gorgeous skirt. dots are one of my favourite trends of this season

לובה - אח, פריז. לא הייתי מתנגדת לנסוע לשם, עם השמשייה כמובן! :)

Tutti - היי מותק, יש בהחלט מצב שהיא תהיה אביזר דקורטיבי בדירתי הבאה :) והיא מגיעה מאיביי, מנפלאות הרשת!

מוריה - הרחובות החיפאיים טולרנטיים (שלא לומר אדישים) להכל... :) עשית מעשה טוב, שמשייה כזו ראויה להתפעל ולהינות ממנה ולא להיזרק ברחוב :)

אנונימית - יש מצב לפוסטים הנ"ל - אולי ייקח לי קצת זמן אבל רשמתי לעצמי. ושמלות למבנה גוף petite הן דבר שקרוב לליבי (רק על עצמי לספר ידעתי) אני אנסה לחשוב על משהו. תודה!

I like the whole, have combined very well, the umbrella is very charming.
kisses from Spain

מדהימה כרגיל.
האאוטפיט הזה כלכך אלגנטי ועדין, עם טעם (טוב) של פעם :P
אהבתי מאוד.
הצילומים רק הולכים ומשתפרים כל הזמן !
אני קוראת קבועה של הבלוג שלך אם כי הגבתי רק פעמיים בערך בתור אנונימי,
עכשיו החלטתי לפתוח בלוג משלי (!) אחרי כלכך הרבה זמן שנהנתי להסתכל בבלוג שלך ובעוד בלוגים כמו ההולכת ברחובות איי לוק ועוד רבים וטובים, ופשוט רציתי גם :]
עוד לא פרסמתי את הבלוג בשום מקום.
והאמת היא שתהיתי איך מתחיל כל העניין הזה....
ואשמח אם תתני לי איזה עצה בתור התחלה D:
היו לי רק 2 פוסטים עד עכשיו שהראתי אותם רק לחברות קרובות.

http://tal-is-in-the-mood.blogspot.com/

אודם אדום+ חולצה אוורירית לבנה + חצאית נקודות בצבע כחול כהה= מושלם!! אולם הצבעים האלה די מאופקים, אבל כשהם ביחד הם יוצרים מאין שיק ארופאי כזה...
והמטריה שלך בכלל הרסה אותי..
אהבתי ממש!!

יש לי חצאית ממש דומה שסבתא שלי נתנה לי, שהייתה שלה, ועדיין לא לבשתי אותה כי אין לי שמץ של מושג איזו חולצה אפשר לשים... אז תודה על הרעיון! (למרות שהחצאית עצמה טיפה יותר ארוכה..) ואפיל ושמשית כזו סבתא שלי פעם קנתה לי בתורכיה ומאז היא שוכבת איפשהו במחסן מחכה לסיבה טובה לצאת...

marina -
שמשיה, אני מבקשת... :)) היא כזאת מתוקה שבא לי לסרוג לה מחזיק לידית ממקרמה. אילו רק זכרתי איך עושים מקרמה. אני בטוחה שלמדתי פעם... :)

Tal - תודה רבה!
איך זה מתחיל? :)) הממ, נראה לי שאצל כל אחת זה אחרת (או שלא?), אצלי זה התחיל מחשק עז באחד מימי שישי אחה"צ ולחיצה אימפולסיבית על מקש "publish". מאז עברו כבר שנתיים וחצי והיד עוד נטויה. מאז ומעולם תמכתי בניסוי וטעייה ובלעשות מה שבא לך (לי), נראה לי שזו הפואנטה העיקרית של בלוג - את קובעת. תהני מזה! ובהצלחה... :))

Or - אהבתי את הראש של סבתא שלך! אגב, החצאית הזאת הולכת מבחינתי גם עם חולצה לבנה אוורירית ומכופתרת למשל. זה נבדק.. :)

So beautiful! I love your outfit. ^_^

אין עלייך! פשוט התעלית מעל עצמך בפוסט הזה. יצא מושלם מאי פעם.אהבתי מאוד! התמונות, הבגדים, איכות הצילום והלוקיישן פשוט יצאו מעולים. במיוחד מצאה חן בעיניי התמונה השנייה - היא מושלמת. אהה, ואני חומדת את השמשייה:)

את נראת נפלא באוטפיט הזה.
אני מהכל חומדת לך את הנעליים.
ביי
לינדה H

Hey there girl, I passed by your outfit on lookbook and I am in love with it!
http://bubbbbbbaf.blogspot.com
follow me?

אאוטפיט מקסים על טהרת הזארה!!:)
החולצה יפיפיה ושייכת ל'משפחת' החולצות הבייסיקיות הנפלאות, הקיציות, הנוחות(יחסית) והשימושיות מאוד בקיץ שנתת דוגמאות(יפהיפיות!!) להן בפוסטים קודמים.
גם לי יש חצאית מאוד מאוד דומה לזו והיא אכן יפה ומחמיאה מלבד כך שאני מאוד אוהבת ללבוש אותה עם אדום על הרעיון המלחי אדום-לבן-כחול שמככב בקיץ הזה וחביב עלי מאוד!!
הנעליים ה-ו-ר-ס-ו-ת!!!!
המשך שבוע נעים..:)

האאוטפיט בהחלט מדיף ניחוח אירופאי שאהוב עלי מאוד!!
החגורה מאוד יפה לטעמי(מאיפה היא??) ומוסיפה לאאוטפיט הרבה מאוד!
השימשיה קסומה שנראה שבלווי שלה אפשר ממש להרגיש כמו מין סוג של נסיכה:))
מדהים כמה אקססוריז שכאלו יכולים לשדרג הופעה!!

Lilya - תודה! זה היה ממש כיף, עוד מקום קרוב לבית שהיה לי תענוג לגלות, אני ממש חורשת את השכונה שלי לאורכה ולרוחבה.

Linda H - את יודעת שנעליים זה עניין רגיש! אבל לחמוד מותר... :)

אנונימית 15:25 - תודה רבה! התגובה שלך מבהירה לי שבהחלט העברתי את הקונספט של חולצות בייסיק אווריריות ושקפקפות :))
לגבי הצבעוניות המלחית הזאת, נראה לי שאיך שלא יקמבנו את זה, רב הסיכויים שיצא טוב, זה שילוב מנצח. והנעליים היו צריכות להופיע כאן כבר מזמן, לא ברור לי למה זה לא קרה. ראשים ייערפו כאן! :)

אנונימית 15:30 - החגורה ממנגו די ממזמן, אחת האהובות עלי - קטנה קטנה, אבל תותחית. מסכימה לכל מה שאמרת לגבי אקססוריז, הם נותנים את כל הטעם ולפעמים הפואנטה לאאוטפיט. תודה רבה!

המטריה ממש נפלאה היא מזכירה לי אליסה בארץ הפלאות קצת (:
אני אוהבת את הסגנון של אליסה בארץ הפלאות וכל הפסטל והרכות הזה (:
הייתי משלבת גם את החוצה עם חצאית בצבע ניוד ועקבי שמנת אבל צריך להיזהר שעקבי השמנת לא בצבע מבגר כזה כי לדעתי זה על הגבול (:

well עם חולצה וחצאית כאלה אי אפשר לטעות...

אני אוהבת את פרץ הנקודות שהשתלט לך על הבלוג לאחרונה...

Amazing!!! What a great style...great post!

גברת אפונה את מקסימה כל פעם מחדש,

אני תוהה (מסקרנות גרידא) אם את מחזיקה משהו שנקרא ג'ינס בארון?

שירה - חחח! בוודאי, יש לי לפחות 10 זוגות, רובם בגזרת סקיני, אבל ללא ספק הם לא הדברים שהכי מעניינים אותי בארון שלי כרגע.
ועם כל מה שאמרתי כרגע, חכי לפוסט הבא... :)