6/26/10

floppy

floppy_hat1

floppy_hat3

floppy_hat4

floppy_hat2

floppy_hat5
שמלה מנגו, כובע משוק הכרמל, סנדלים אלדו, שרשרת תות ממילאנו

בתכל'ס אני מרגישה עכשיו כמו הכובע הזה עם השוליים השמוטים: אני שרועה על הספה (שזה אגב הישג שבכלל אפשר לשבת על הספה, עד הערב הסלון נראה כמו מחסן) הגפיים שלי שמוטות לצידי הגוף ואני שוקעת אט אט למצב מאוזן...
לא קל לעבור דירה אבל עשינו זאת בשלום והחשש העיקרי שלי לגבי כמה קשה יהיה להעביר את החתול התבדה - הוא כבר הספיק להתאקלם לא רע בכלל וכרגע הוא מנמנם לצידי על הספה שעד היום בבוקר בכלל לא היתה מוכרת לו.
הטיפ העיקרי לכל מי שצריך להעביר חתול דירה ושמסתמך על המלצות שקיבלתי מחברים מנוסים הוא: החתול עובר דירה ראשון. לפני הכל. צריך להוציא אותו מהדירה שעוזבים עוד לפני שהמובילים מגיעים ולהכניס אותו לחדר סגור בדירה החדשה, יחד עם כל המיטלטלים שלו, כשבמקרה של ציון הם: שירותים, כלי אוכל, שמיכי, בובת צעצוע של כלב, שרוך משחק - הידוע בכינויו "שרוך", פוף רביצה. צריך לתת לחתול להתרגל לחדר היחיד החדש ולהשאיר אותו שם בשקט, בלי שהמובילים יכניסו לחדר דברים. אחרי שהמובילים עוזבים אפשר לשחרר את החתול להמשך חקירה ברחבי הדירה. בשבילי ובשביל ציון זה עבד די טוב...
עכשיו אני הולכת לקרוס לתוך שינה עמוקה, שיהיה מעבר קל לכל העוברים ושבוע טוב!
ותודה רבה לאריאלה...


Right now I pretty much feel like the floppy hat with the slouchy brim I'm wearing in these pictures: I'm lying on the couch (which is a great accomplishment since until this evening the living room looked like some kind of storage space) my limbs are dropped to the sides of my body and I'm slowly "melting away" into a horizontal state...
Moving is not easy, but I'm very happy that my main concern about this move turned out to be a non- issue. I was pretty worried about moving my crazy cat but he quickly settled in and there was actually nothing to worry about.
The main tip I can give to anyone who has to move a cat from one apartment to another is: the cat moves first, before anything else. You should take the cat out from the old apartment before the movers arrive and put him in a quiet closed room in the new place, with all his belongings: litter box, food and water dishes, blanket, toys etc. And only after the movers have left the new apartment and moved everything you should let the cat out to explore his new digs. This certainly worked out for me and for my cat Zion, and thanks to my experienced friends who gave me this tip.
So now I'm going to crash into bed for some much needed rest. Wishing you all a greet weekend and easy move to those of you who are moving... Good luck!

outfit details: dress mango, floppy hat from a market in Tel-Aviv, sandals aldo, strawberry necklace from Milan

32 comments:

Thanks for the advice on moving with cats, who knows maybe one day I'll have to take my two furry ladies somehwere!
I'm in love with your shoes and necklace!

xoxo

love your hat and dress...
!!and shoes
you look gorgeous
kiss

מקסים, השמלה (מהעונה הנוכחית?), הכובע, הסנדלים(מהעונה הנוכחית??? לא ראיתי אותם באלדו) והשילוב ביניהם. איזה ליפסטיק זה, אם אפשר לשאול? את נראית מדהים

לובה - נראה לי שאני מעדיפה "עידן חדש!" ... :))

אנונימית - הנעליים והשמלה מהעונה הנוכחית (ליתר דיוק מהסיילים הנוכחיים), השפתון של מדינה מילאנו בגוון 323. תודה!

Style_Pursuit -
yeah, you can never know, and it's good to hear from someone who already did that, especially if you have two of them... :))

שיהיה בשעה טובה, אני שמחה בשבילך שהכל עבר בשלום!

השמלה מקסימה לדעתי, אמא שלי שמרה לי שמלה ממש דומה לזו (רק ארוכה יותר) מהתקופה שהייתה צעירה ורעננה.. מדדתי אותה לא מזמן, ובסופו של דבר החלטתי להשאיר אותה עוד קצת בארון של אמא. עכשיו כששמת את התמונות האלה, הזכרת לי את השמלה, ונראה לי שהגיע הזמן לאמץ אותה לעצמי :)

שבוע טוב,
שרונה

היי דר, אני גם עוברת דירה בקרוב. איך העברת את המלתחה? בארגזים רגילים? אמרת משהו על קופסאות פלסטיק, תוכלי לפרט למה התכוונת ואיפה אפשר לרכוש?יש לי המון בגדים ואין לי מושג איך להעביר אותם בלי שייזוקו.
תודה!

אנונימית - העברתי את המלתחה בכמה אופנים: חלק מהדברים היו בארגזים רגילים (כל מיני דברים שלא מתקמטים וכבדים - כמו ג'ינסים, סוודרים...). כל מה שהיה בארגז רגיל גם נעטף בשקית ניילון גדולה לפני שהוכנס לארגז, על כל צרה שלא תבוא. דברים עדינים יותר שלא רציתי שיימעכו, כמו תיקים וחלק מהנעליים ארזתי בקונטיינרים מפלסטיק שקניתי בהום סנטר. הם באים בכל מיני גדלים. נעליים נוספות ארזתי בקופסאות נעליים אותן קשרתי לצרורות כדי שיהיה אפשר לסחוב בקלות מס' זוגות ביחד, או הכנסתי לארגז. ואת הדברים הכי הכי עדינים ויקרים (כמו השמלה שלבשתי לחתונת אחי) פשוט תליתי באוטו והעברתי בעצמי... שיהיה מעבר קל ונעים!

photo.fashion.passion - תודה! הכי חשוב שכל בני הבית מתאקלמים אט אט... :)
וכל כך כיף למצוא דברים כאלה 'בארון של אמא' (כל אחת ואמא שלה..), את מזכירה לי שאני מתכננת כבר כמה זמן פשיטה נוספת שעוד לא התבצעה... :)

וואו! אני ממש לפני כשבוע הייתי במנגו וראיתי את השמלה המדהימה הזו והתלבטתי קשות האם לקנות אותה או אחת אחרת בסגנון דומה מאוד...לבסוף בחרתי את השמלה השנייה..(הסיבה העיקרית לבחירתה היא הדיטיילים שלה וגוון הצבע שלה שהתאים מאוד לעורי השזוף)
אני מאוד מאוד אוהבת פרטי רטרו(ווינטג') וזה מקסים ורומנטי בעיני, ולכן יש לי חולשה בייחוד לשמלות 'רטרואיות' שכאלו!!
כובעי סומבררו הם פשוט ה-דבר לקיץ! כל כך מקסים, שימושי ואקססורי מנצח!!

Awesome outfit! You look beautiful in hat,on first picture you are like a movie star:)

צודקת!! אני מה זה מבינה אותך... גם אני כשעברתי דירה החתולה שלי הקטנה היתה פשוט בטראומה, ולא ידעה איפה להחביא את עצמה מרוב פחד... היא פשוט נכנסה להיסטריה, ולא נתנה אפילו לי להתקרב אליה (מאז גם נהיה לה תסביך של פחד מזרים ומאנשים שהיא לא מכירה...)
אפרופו חתולים - בתור אחת שיש לה המון בגדים, מעניין אותי לדעת מה את עושה עם כל השערות שציון משיר לך. מניסיון - כמה שלא מנקים, פשוט יש השערות לא נגמרות, וגם נשארות בייחוד על בגדים שחורים (וכל בעלי החתולים יבינו היטב על מה אני מדברת...)
מזל טוב על המעבר וד"ש לציון המתוקי, ושיסתגל במהרה!!

פשוט שלמות!!! מאוד אהבתי את הכובע, אני מתה לקנות אחד כזה, אבל יודעת שלא ממש אשים- כי אנשים לא רגילים לראות את זה ממש ברחוב עדיין, אז הם נועצים מבטים בד"כ.

בהצלחה עם המעבר דירה והכל- שיהיה המון מזל טוב! לאן את עוברת אגב?

אני צריכה לעבור דירה בעוד חודש...רק המחשבה על זה מעבירה לי צמרמורת. לא סובלת מעברים. הליך פשוט מתיייש

המון המון מזל טוב לרגל המעבר !
התאקלמות מהירה, והגעה למנוחה ולנחלה.
טוב שלא עושים זאת לעיתים קרובות,
אותי כל האריזה, פריקה וסידור גמרה אותי לזמן ארוך ביותר.
המלצה: דברי וינטג' ושמלות יחודיות לתלות על מתלה, לעטוף לזמן המעבר בנילון ענק של פחים, או לרכוש בחנות עטיפה המיועדת לשמירה נגד אבק,
ולהעביר בשכיבה לבד.
ולעיקר: אני מאוהבת ברטרו, יופי
של אוטפיט, מתה על האודם שלך,
ובכלל הטוטל לוק שלך מדהים.
ביי
לינדה H

השרשרת תות נפלאה! ומזל טוב על המעבר...
אלי הגיע חתול בן 11 מהעיר, ואחרי יומיים מתחת למיטה , התרגל יפה מאוד לחצר!
(:

You look awesome and got beautiful eyes! Greetings from Poland:)

אנונימית 12:40 - נשמע שעשית את הבחירה הנכונה! וזו בהחלט השמלה האידאלית לקיץ, הצבע הבהיר והדפס הפרחים הקטנטנים עושה אותה לדעתי לשמלה שתשמש אותי עוד שנים רבות. מקווה שהשמלה שבחרת תהיה גם כך עבורך. :)

מ.י.צ.י - גם ציון חתול די חרד מזרים, צריך להתנהג עם אלה בעדינות יתר ולא לחשוף אותם ליותר מדי זרים בבת אחת... :)
לגבי שערות החתול, גלגלת דביקה נמצאת בבית בהישג יד ת-מ-י-ד (יש אחת אקסטרא בהיכון) וכמו כן אני לא זורקת בגדים סתם כך על רהיטים (מיטה, ספה) אלא מכניסה היישר לארון כדי שלא יידבקו בהם יותר מדי שערות.

revital - תודה!
זה נראה לי אקססורי קייצי למשעי. אפשר להתחיל מללכת איתו לים (מקובל בהחלט, לא?)
לגבי המעבר, איי היר יו סיסטר, מאחלת לך הרבה הצלחה בכך וקחי את זה באיזי - יום המעבר הוא תמיד הכי מתיש אבל הפריקה של הדבים יכולה להיעשות בהדרגתיות וברוגע. זה לפחות מה שאני מנסה...

Linda H - אחלה טיפ!
ואני מזדהה מאוד עם מה שכתבת, זה מתיש לאללה. אני לא מכירה הרבה אנשים שנהנים מהמעברים האלה, ואם כן בטח אין להם ארון ענק וחתול משוגע... שיהיה שבוע מעולה!

הדס שטרן גולדשטיין - ממש הפך מחתול העיר לחתול הכפר... :) ציוני נשאר בחור עירוני!

היי דר,
המון מזל טוב לכבוד המעבר! אני יודעת שהיו לבטים בנושא ואשמח לשמוע איפה בסופו של דבר התמקמת.
אגב, יש לי כובע דומה בצבע לבן עם סרט מוזהב שעלה לי לא מעט כסף באיטליה. הבעיה איתו זה שהוא מאוד קל ולכן כל פעם שאני יוצאת איתו לרחוב אני צריכה להחזיק אותו שלא יעוף- מה שמשאיר אותו רוב הזמן בארון :(

שיהיה מעבר קל ושבוע טוב!
אליסה

מזל טוב דרדושית!!! איקלום מהיר וקל!
אנחנו כבר כמעט צ'כנות כמו פעם...
והשמלה הזו פשוט מקסימה!

מזל טוב. זה אכן קשה לעבור דירה אבל גם ממש כיף!
הכל ממש יפה, במיוחד השמלה. בדיוק השבוע עברתי ליד מנגו והתלבטתי אם להכנס או לא. בסוף ויתרתי כי הם ממש מאכזבים אותי בזמן האחרון...אולי חבל שלא נכנסתי :)

Congratulations on this outfit.
Greetings from Spain.

cutie outfit:) the hat is a must 4 this summer!!

Elinor - תודה! גם אני לא הכי התלהבתי מהקולקציה של מנגו העונה, אבל דווקא לקראת הסייל התחילו לצוץ בסניף הקרוב אלי דברים ממש יפים. כמובן שלא הזיק שכמעט כל המלתחה שלי היתה בעיר אחרת כבר, אז הייתי 'חייבת' לקנות משהו ללבוש :)) ואני מחכה בסבלנות להמשך ההנחות שלהם...

Tutti - yay!!
סוף סוף, עכשיו צריך להתחיל לנצל את היותנו צ'כנות... :)

missy cheeks -
I agree, even last summer it was already one of my must haves. hats are great!

alisa - תודה מותק! קשה להגיד שהתמקמתי, תני לי עוד שבוע-שבועיים :) ואני יודעת על מה את מדברת, גם הכובע הזה קצת קליל (נראה לי שהשוליים הרחבים מוסיפים יתרון אווירו-דינמי), לפני כמה שבועות בים כמעט איבדתי אותו!

vicen -
kisses from Israel (from another part of the country but still the same holy land!)

Amazing dress and the shoes. Thanks for the advise maybe once ill have a cat and ill need to move somewhere :)

יש לי את השמלה הזו והיא רשמית השמלה האהובה עליי הקיץ. היא פשוט כל כך כיפית וקלילה.
הבעיה היחידה שיש לי איתה היא שהיא הרבה יותר קצרה עליי מאשר עלייך וכשיש רוח אני חייבת להחזיק את החצאית אחרת העוברים והשבים יזכו לראות כמה פירטי לבוש שלא הייתי רוצה שיראו.

ועל זה אני תמיד אומרת: אם לא גנבת אותם אין לך במה להתבייש.. ;)

amazing blog,im now a follower.I found you thanks to Elle.es!!
Pls visit me whenever you have time and if you wanna support me as well I would be more than glad!Kisses from mexico!!

אוי. מקסים.
אני גם קניתי את השמלה הזו לא מזמן; זוכרת שהיית ב'אלדו' בגרנד וניגשה אלייך מישהי ששאלה אותך אם את דר מ'אפונה'? אז זו הייתי אני. ובערך חצי שעה לאחר מכן רכשתי את השמלה הפרחונית הזו :)

את מדהימה ומעוררת השראה., כהרגלך. אני גם בחיפושים אחר כובע רחב שוליים בצבע טבעי.

I love your dress


http://annawintourhatesus.blogspot.com/