6/19/10

corsage

powder1

powder2

powder4

powder3

powder5
טוניקה וחצאית הייץ' אנד אם, חגורה זארה, סנדלים אלדו

tunic and skirt H&M, belt Zara, sandals Aldo

אני לא יודעת אם זה בגלל שהאתר הזה - שהתגלה במהלך השיטוט היומי של אופנה ברשת - השאיר עלי חותם עמוק, או שמציאת הפרח הוורדרד בין ערימות השטויות והחפצים שאני שומרת (שהם באיזשהוא שלב בדרך להיות אקססוריז אבל עוד לא שם ואולי לא יהיו שם לעולם...) עשתה את שלה, אבל משום מה התחשק לי מאוד לענוד פרח על היד.
זה נראה לי גם אקססורי מתאים ומוצדק לעונת הקיץ הגדושה באירועים - חתונות, נשפים, מסיבות - כזה שלא מחייב אאוטפיט סופר מיוחד אבל ישדרג את כל מה שהוא מצטרף אליו. וכמובן שתמיד הקורסאז'ים (corsages) שהופיעו בפרקי נשף סיום התיכון בסדרות האמריקאיות נראו לי מאוד מגניבים וראויים לבדיקה.
שאר האאוטפיט נבנה פחות או יותר סביב 'פרח היד' הזה כשהקונספט הכללי היה פריטים בהירים, עדינים וקלילים, שיהיו גם עתירי דיטיילים (כרגיל) אך בלי להתחרות יותר מדי אחד בשני. את הטוניקה כבר ראיתם בפוסט הזה והפעם בחרתי ללבוש אותה כחולצה - היא עובדת מצוין כך או כך, לדעתי, וכמובן שוורסטיליות של פריט היא תמיד דבר מבורך.
לסיום, ברצוני לאחל לכולם שבוע מוצלח, אני מקווה שאעבור אותו בשלום שכן אני עומדת לבלות כמה ימים בנפרד ממלתחתי, שכבר הספיקה לעבור דירה בסוף השבוע האחרון. כיאה לקונטרול פריקית, אני לא סומכת על המובילים בענייני המלתחה הפרטית ואת ההעברה שלה עשיתי כמה ימים לפני, באופן עצמי. חוויות כאלה בהחלט בונות אישיות ושרירים, מעניין מה מכל הנדרים שנדרתי תוך כדי הסחיבות באמת יתקיים... :)
ותודה לאריאלה על הצילומים (ולאריאל על הקודמים)!

I don't know if it is because stumbling upon this site had influenced me, or because finding this flower among the piles of stuff (=items that are on their way to becoming accessories) I have had it's share, but for some reason I had the urge to wear a corsage.
It also sounds and looks like the perfect accessory for this event filled period - weddings, parties, proms, you name it... And this flower decoration does not require any extra special outfit, but it will definitely upgrade it. I also think the reason I didn't have a prom (it wasn't a custom in Israel to have a high-school prom, until a few years ago), that made me wanna check and try out those corsages I only saw on TV.
The rest of the outfit was pretty much built around the corsage, when the overall theme was light and breezy items that are filled with details (as always) and work together in harmony. You already saw the tunic in this post, this time I wore it as a top and it's always fun to find versatility in garments.
Wishing you all a great week, I hope it will be OK for me since I'm gonna spend it away from my wardrobe. I am moving to another apartment (and city) soon, and this weekend I already moved my entire closet (actually 2.5 closets) since I'm a control freak that doesn't trust the movers, as long as it comes to my clothing... :) So I have a few more days in my old apartment, sans clothes, which I'll try to enjoy as much as I can!

33 comments:

הצבע של כל התלבושת כ"כ מתאים לך
ואני חומדת לך את הנעליים...שמתאימות פרפקט לצילומים בגלל הרקע.

והקישור שנתת- התמונה הכי יפה היא עם הג'ינס הגבוה (שאני מנסה למצוא ולא מצליחה כבר הרבה זמן)והחולצה המנוקדת העדינה והשרשרת הפרחונית הכחולה המדהימה.

אז אם את סופרת- חמדתי בינתיים את הנעליים שלך ואת הג'ינס שלה. שאגב אם את שואלת אותי גם ילכו מעולה ביחד.

אה, והתכוונתי לקישור הראשון שנתת כמובן.

שיהיה שבוע מוצלח! (:

You carry an impressive look the detail of the rose is beautiful, wish you well with your new apartment.
An affectionate greeting.

מקסים, מקסים, מקסים!!!
ושאלות - האם הפריטים ההייצ'אנדאמים הם מהארץ? כי אני לא מוצאת כלוםםםםםםם. וכן לגבי הנעליים האם הם מהארץ ומהעונה הנוכחית.
שיהיה מעבר קל!
ובקשה קטנה - בגלל שאת כזאת opinion leader בנושאי עיצוב ובכלל - הייתי מאוד מאוד שמחה לראות דגימה קטנה מהבית החדש (אחרי שיהיה מעוצב, כמובן).
את מהממת!

הלוק הרומנטי במיטבו!:)

Stunning look girl! You look awesome!
Did you already checked my blog?

Love, Cindy

באמת שאהבתי כל פריט באאווטפיט הזה , במיוחד את הצבע המדהים הזה :)
הרעיון של הפרח חמוד ביותר !

צבעים מקסימים. צריכה לנסות את זה על עצמי. "בגדול", יש לנו אותם צבעי עור, שיער, עיניים ותסרוקת דומה. נכנסתי ללינק כדי לראות את הטוניקה באאוטפיט הקודם, ופשוט לא האמנתי! את יודעת מה היה קורה אם אני הייתי דוחפת כל כך הרבה עודפי בד לתוך חצאית/מכנסים?
אשרייך שדקיקה את...אני לא שמנה אבל כמויות הבד האלו היו הופכות אותי לכדור...

אה, ונכנסתי עכשיו גם ללינק הראשון... זה לא הוגן!!!!!!!!!!!!!!!! כמה מושלמת בחורה יכולה להיות?????????????? ובחיים שלי לא השתמשתי בכל כך הרבה סימני שאלה וקריאה!!!!!!!!!!!!!!!!!1

הי דר,
אני עוקבת אחריי הבלוג שלך כבר המון זמן, אולם זו הפעם הראשונה שאני מגיבה..
אתמול בדיוק קיבלתי מסבתא חצאית מתחרה בצבע שנהב שהיא תפרה לי במו ידיה. בעיניי מדובר בפריט משגע, אולם לא הייתי "סגורה" לגביה ב100%. אולי בגלל איזשהו מיתוס שפריט מעין זה מתחרה בצבע שנהב יוצר אפקט של וילון או משהו..
אולם מיד כשראיתי את הפוסט - נופץ המיתוס!
מיותר לציין כי החצאית המדוברת תשולב באאוטפיט הקרוב...
תודה!

אין אין! פשוט השראה מהלכת!
כל פעם שאני נכנסת לבלוג שלך ורואה את הפוסטים המקסימים האלו ואת הלבוש הכה מוקפד ויפה, בא לי לצאת לאטרף של שופינג בחיפוש קדחתני אחר בגדים אווריריים ושקפקפים בצבעי ניוד למיניהם.
אני אף פעם לא מוצאת. נראה לי שאת פשוט קנית את כולם!

תמשיכי להקסים!
רויטל

איזה לוק רומנטי! את נורא מזכירה לי את אליקס מ - cherry blossom girl בתמונות האלו :)

אנונימית 01:58 - הן הולכות לי דווקא טוב עכשיו עם הרבה דברים... :)אני מוצאת שסנדלים בצבע חום מתאימים את עצמם לחלק גדול מתכולת הארון. אפילו יותר מסנדלים בצבע שחור!

vicen -
thanks a lot, I'm gonna need it, it's a bit cheotic right now... :)

אנונימית 10:30 -
תודה! הפריטים ההייצ'אנדאמים אכן מהארץ, הם ברשותי כבר משהו כמו שלושה חודשים. אולי מה שנשאר (אם נשאר) יצוץ שוב בסייל... ?
לגבי הדירה, אינשאללה נצליח לסדר אותה לשביעות רצוננו תוך כמה שבועות :)

lilyja - תודה!

Glamour Bbey -
thanks! and I absolutely did...

Addicted to Fashion - החלטתי שהאביזר הזה הולך לקשט לי את אירועי הקיץ. תודה רבה!

אנונימית - כן, גם אני קצת התפלאתי שלא נוצרה "פופיות" יתר אבל בסה"כ הבדים שלה דקים מאוד ואם הם מונחים כראוי זה בכלל לא מורגש. יש לי עוד טוניקה דומה עם ציוצים בצדדים מלפני כמה שנים שאני באופן קבוע מכניסה לתוך חצאיות וזה עובד... :)

tal - וואו זה נשמע כמו פריט ייחודי ביותר, לגמרי עשית טיזר. ואת חייבת חייבת ללבוש אותה, לפי התיאור זאת חתיכת יצירה. מחכה לראות... :)

revital - חחח! תאמיני לי שהשארתי כמה בחנות, אבל עם שני אלה ללא ספק הקדמתי והכנסתי אותם לרוטציה כבר לפני כמה חודשים. זה אחד הצבעים שנראים לי הכי פחות מעיקים ללבישה בחום הזה ונראה לי גם שהמתבונן מקבל הקלה בעומס החום. תודה!

LookinFab -
אין ספק שלקיתי בקדחת רומנטיות קלה, נראה לי שכל החתונות בתקופה האחרונה עושות לי את זה... :)

החצאית מהממת ואת נראית טוב, אבל החולצה מרחיבה לטעמי. הוולנים האלו בצדדים לא כל כך קשורים עם החצאית. נכנסתי לפוסט הנוסף עם הטוניקה הזו והיא באמת נראית שם הרבה יותר טוב, אבל ככה, איך שזה- זה פשוט לא נראה משהו. לא יושב פשוט.
בלי קשר לזה שאת יפהפיה, כן?

כשאני רואה תלבושות כאלה זה ישר יוצר לי אשליה בראש שעכשיו אביב קריר ונעים גם אם חום אימים בחוץ!!!
נראית מהמם, הסנדלים הורסות, האם זה מעכשיו?

אני מאוד אוהבת את האאוטפיט, ובעיניי דווקא הקורסאז' גורע מהדומיננטיות של הרוגע, ויוצר רעש לא נעים במערכת.

מאחלת מעבר נעים, והתחלות חדשות מרגשות!

I've seen this tunic before and it didn't look good itself, but the way you're wearing it, is truly gorgeous!I'll have to try the tunic-as-a-top trick with some of my stuff!:)
Kisses!

אהבתי את הטוניקה, את הלק, החגורה, הנעליים.......בעצם הכל : )
אאוטפיט יפה קליל ורומנטי ! :]
אני הייתי מנסה אפילו את אותו האוטפיט רק עם חצאית כהה יותר D:

דר, אולי אני אשמע קצת בורה (חחח צריך להתחשב בזה שרק נכנסתי לעסקי הבלוג D:), אבל רציתי לשאול איך שמים לינקים של אתרים אחרים, כלומר בצד, כמו שמופיע אצלך.
לא יודעת למה אבל לא הבנתי איך עושים את זה XD
אני רוצה לשים לינקים של בלוגים\ אתרי אופנה שאני אוהבת ומרבה להכנס אליהם (וכמובן שאפונה הוא אחד מהם !) :]

http://tal-is-in-the-mood.blogspot.com/

Tal - תודה! ואת לא בורה, נראה לי שמה שיכול לעזור לך זה הלינק הזה:
http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=en&answer=97628
ובאופן כללי ה-blogger help מומלץ בחום לכל "עסקי הבלוג" כפי שאת מכנה אותם... :)) סומכת עלייך ועל בלוגר שתסתדרו היטב!

julia - זו האשלייה שהלכתי עליה... :) הנעליים מעכשיו, הגיע זמן הסיילים!

אנונימי - אין לי בעיה עם דברים שמרחיבים... ותודה על המחמאה!

style pursuit -
thanks, I really liked it in the store, it is one of the few garden collection items that really 'talked to me'. and it's fun to style too...
kisses!

lifebymonic - התחלות מרגשות אני אוהבת! ומודה על האיחול אם כי בכל מעבר דירה אני תוהה האם הדבר הזה יכול להיות באיזושהיא צורה נעים... ומזל שיש לי רק בע"ח אחד להתמודד עם העברתו :)

גוד לאק מובינג מאמי!
may Zion take it easy on you

החצאית פשוט מדהימה ביופיה ובעדינותה המשגעת!! גם החגורה וגם החצאית הם שני פריטים שיפים כל אחד כשלעצמו, אך ביחד הם משדרגים את עצמם ויוצרים מראה מקסים ביחד!:))
הלק מקסים לטעמי, ואהבתי מאוד את הרעיון של הפרח הגדול והמללבלב בותר סוג של צמיד, רעיון יפה! אני זוכרת מאחד הפוסטים הקודמים ששמת את הפרח הזה(או פרח שדומה לו מאוד) על חגורה שהיתה על שמלה..את מוצאת שימושים יפים לאקסססורי הזה!!
אם הפרח יושב על גומייה, עלה לי רעיון, שאפשר היה לשים את הפרח בדור גומייה לקוקו יפה בשיער! מה את חושבת??
המשך שבוע מקסים!!

את מעבירה גם את ציון החתול?

adorable look! Love everything you wear! <3

www.abitoffashion.com

You are very gorgeous! I love your style! I can't express my delight to your beauty and appearance! Just: WOW.

Great look, great outfit!

I'm not sure if anyone has told you yet, but your eyes! they are amazing and beautiful!

היי אפונה
רק רציתי להגיד לך שאני בת 15 ואני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר בערך שנה (נראה לי) ואת פשוט מספקת לי השראה כל פעם! את תמיד מתלבשת כל יפה ואסתטי ובטוב טעם. יום אחד גם אני אתלבש ככה כשאני אגור בבית משל עצמי ואף אחד לא ישלוט על מה שאני לובשת (אמא) :)
וגם התמונה השלישית מהממת- איך עשית את האיפור בעיניים?

נגה - תודה רבה, חמודה! גם אני פעם גרתי בבית ההורים ולאמא שלי היתה (ועדיין יש) דעה על הבגדים שלי. אני מניחה שהמעורבות של אמך תפחת עם הזמן - זה מה שקורה כשגדלים - אבל אני יכולה לומר לך שאחת הפרטנריות האהובות עלי לשופינג עד לעצם היום הזה היא אמא.
בהקשר לאיפור העיניים, מדובר באייליינר שחור, שעם הקו שלו יצאתי מעט מגבולות העין. ורצוי גם יד יציבה ובוטחת כשעושים את זה... :)

דרררררר, את מהממת!!!!!!!!!!!!!!!
מעניין אותי לדעת האם את משתמשת בליפסטיק כל יום או במיוחד לצילומים?
ואיזה ליפסטיק זה?
ועוד שאלה, האם את נוהגת להתבשם, ואם כן במה את מתבשמת?
את פשוט השראה

החולצה\טוניקה מקסימה ומיוחדת מאוד!
הסנדלים נותנים קונטרה נכון ויפה לכל הלוק העדין (והרומנטי) והמקסים שבנית!!
אני חובבת ביותר חגורות כמו שהצגת באאוטפיט הזה- חגורות קלועות(לאו דווקא לצמה) עדינות, ואם אפשר גם חומות..(על אף שגם חגורות צבעוניות שכאלו הן יפות בעיני!)

איזה תיק קלאץ בסיסי היית ממליצה לרכוש?(מבחינת הצבע, הגודל הדיטיילים)
אודה לך מאוד:))
יומנעים!

אנונימית - תודה רבה!
לגבי שאלת הבשמים, נגעת בנקודה כואבת.. אני אלרגית בערך לכל בושם מרוכז שקיים ביקום (זה מתבטא בהתעטשויות נמרצות ובאף כואב ואדום) לכן הבשמים היחידים שאני יכולה להשתמש בהם הם לא ממש בשמים אלא body mist.
אני מאוהבת לגמרי בריחות של החברה האמריקאית calgon, לא ידוע לי שהם נמכרים בארץ ולא מזמן הזמנתי מארה"ב נגלה חדשה. הריח האהוב עלי ביותר הוא
Grape Peach.
זה האתר של קלגון (לא קשור למכונות כביסה..):
http://www.takemeaway.com/

אנונימית - חן חן! :)
לגבי קלאץ', הייתי מוודאת שהקלאץ' גדול מספיק כדי להכיל את הארנק שלך ועוד כמה פריטים בסיסיים כמו סלולרי, צרור מפתחות, ליפסטיק ומסטיקים (זה ה-must have שלי). קלאץ' קטן מידי יכול לבאס כי צריך "לפרק את הארנק", להוציא את כרטיסי האשראי והרישיון ונהיה בלגאן..
כמו כן, מבחינת הצבע, הייתי הולכת על משהו שיתאים למרבית המלתחה שלך - צבעים מפתים לקיץ הם אפרסק, חום בהיר וכד' אבל אם זה לא מתאים לך הייתי חוזרת לבייסיקים כמו חום ושחור. ואפשר שחור עם איזה דיטייל או טוויסט מעניין, שיתאים לך לכל עונות השנה.
באופן אישי הייתי שמחה שלקלאץ' שלי תהיה גם אופציה לרצועה ארוכה - כזו שמאפשרת ללכת איתו כתיק צד וגם לנתק אותה וללכת איתו ביד. זה יכול להתאים מאוד למסיבות או למצבים שצריך לעמוד עם משקה ביד ולא ממש מתחשק שהיד השניה תהיה עסוקה בלהחזיק תיק. אבל זה עניין של העדפה. בהצלחה במציאת הקלאץ', מקווה שעזרתי... :)

אה, לגבי ליפסטיק, זה please me של מאק. אני לגמרי משתמשת בו ביומיום, הוא לא ממש דרמטי אז אין בעיה.

love your silk skirt, and your shoes. beautiful outfit