5/17/10

polka clogs

polka_dot_clogs3

polka_dot_clogs5

polka_dot_clogs1

polka_dot_clogs4

polka_dot_clogs2
שמלה מנוקדת ebay, קבקבים jeffrey campbell, תיק הוחרם מארונה של אמא

להלן כמה פריטים חביבים וחרושים שמשום מה לא זכו להופיע עדיין בבלוג. זמן לא מועט תרתי אחר שמלה מנוקדת, עם דרישות מאוד ספציפיות שהשמלה תהיה לבנה והנקודות בצבע שחור (מסתבר שהשילוב ההופכי הוא הנפוץ יותר בעולם הנקודות) ושהבד יהיה שקפקף - דרישה די קבועה שיש לי בערך מכל מה שאני מכניסה לארון לאחרונה. בסופו של דבר קיבלתי באותה שמלה גם שתי רצועות בד ארוכות לקשירת פפיון באיזור הצווארון וכמובן שלא התלוננתי...
גם לגבי הקבקבים היו לי קריטריונים מאוד ספציפיים: סגורים מקדימה, בעלי עקבים גבוהים מרובעים ועבים, ומצויידים ברצועה שניתן להעביר אחורה להליכה נוחה יותר (כך חשבתי, מסתבר שפי אלף יותר נוח ללכת איתם פשוט כך). על אף שבזארה יש מבחר די רציני של קבקבים משום מה לא מצאתי באף אחד מהם את מבוקשי ואת החבר'ה הללו הזמנתי מרשת בתי הכלבו האמריקאית Nordstrom. ישראל עדיין לא נמצאת ברשימת המדינות הזכאיות למשלוח בינ"ל אז נעזרתי בשירות מתווך (תודה רבה למאיה מלוס אנג'לס). כמו כן, מגיעה תודה ענקית לבלוגרית אריקה מ-Fashion Chalet שעזרה לי לבחור במידה הנכונה.
עם כל הנ"ל הרכבתי אאוטפיט על טהרת השילוב האלמותי: שחור-לבן, כאשר מבחינתי הקבקבים מעניקים איזושהיא אתנחתא ושוברים קצת את המהוקצעות והניחוח ה'מסודר' של המראה. לסיום הוספתי את התיק החביב ששירת נאמנה את אמי בצעירותה וכעת אותי ו...יצאתי לדרכי!
תודה לאריאל על הצילומים, שיהיה המשך שבוע טוב לכולם וחג שבועות שמח!


Here are some favorite items that for some reason didn't get to appear on this blog until now. I was searching for a polka dot dress for quite some time, and I had very strict demands for it: I wanted a white dress with black dots (turns out that the inverse combination is the more common and popular one in the polka dot world). I also wanted the fabric to be semi-sheer, which is pretty much my default requirement of anything these days... In the end I got what I wanted + a pussy bow, which is always very nice...
I had a few requirements for the clogs as well, and although Zara carries a wide selection of clogs this season I didn't find exactly what I wanted there... So I ordered these babies by Jeffrey Campbell from Nordstrom. Big thanks to Maya who lives in L.A and helped me get them (Nordstrom don't ship to Israel. yet...?!) and huge thank you to Erika of Fashion Chalet who helped me choose the right size.
Using all of the above, I assembled an all-black-and-white outfit, in which the clogs contrast and compliment the very refined and polished tone of the overall look. I also added this quilted purse which was used by my mom when she was younger, and off I went!
Wish you all a great week and happy holiday
!

43 comments:

Mmh so to be totally Honest I used to be more than sceptic about clog's "Fetish Appeal" BUT Here I must say that the way it exquisitely match your jet-black mane highly tend to "appealize" them Dear

à Bientôt, Antoine

לוק נהדר, ואת מקסימה כהרגלך!
טוב שהתעקשת על הפרטים הקטנים ביותר- כי כידוע, אלו הם הפרטים הקטנים אשר עושים את ההבדל. הקבקבים מושלמים לחלוטין!

בדיוק דיברתי היום עם חברה על תיק ממש בסגנון הזה- נתקלתי באחד דומה לו באיביי ב-30 דולר. לי באופן אישי נורא מתחשק לאחד בורוד....

אני לא מאמינה שעדיין אין לי שום דבר מנוקד בארון!! חייבת לטפל בנושא בדחיפות!! :)
הקבקבים ממש מדליקים! איך זה ללכת עם נעל כ"כ מסיבית? הם לא כבדים?

This dress is just so cute!! You were right to wait for the good one ;)

Morgane from Fashion Snake
www.fashionsnake.com

איזה קטע בדיוק קניתי את השמלה הזאת לפני יומיים בכחול, בסוף גם איביי יהיה נפוץ מדי בארץ ונראה את אותם הבגדים על כולם!
נראית נהדר כרגיל, הקלוגס מהממות!!!

שמלה מקסימה וצילומים נהדרים!

נעליים זה הדבר היחיד שלא הצלחתי לקנות באינטרנט. קניתי פעם אחת והתאכזבתי קשות.... אולי זה באמת דורש מחקר מעמיק יותר :)

OMG... בדיוק אותה שמלה כמו של ויקטוריה מ"הסודות של ויקטוריה" (חוץ מהצבעים ההופכיי), וגם שלה מאיביי... בעלות בלוג כנראה חושבות דומה...

את ממש מתוקה בשמלה הזו, והתיק... זה פיס רציני! כל הכבוד לאמא, אני לא הייתי מוותרת עליו בקלות ;)
שיהיה חג שמח ומלא בעוגות גבינה!!

אני יודעת שהבעתי זלזול בקבקבים אבל האמת שהם ממש משתלבים טוב באאוטפיט ואפילו מחמיאים!
למרות זאת, אני עוד לא חושבת שעברתי לצד התומך..
השמלה אגב, מהממת!! בדיוק קניתי בH&M שמלת פולקה דוטס נייבי עם פולקה לבנות- הולכת לחרוש עליה..

שיהיה חג שמח וטעים :)
אליסה

fab fab fab!!!
אני מתה על זה
הקבקבים האלה הם פשוט וואו-בא לי גם!!
חג שמח :-)

Revital -
אני יכולה להיות די מייגעת עם הדרישות שלי, אבל גיליתי שזה מונע ממני קניות מיותרות ומצמצם את המבחר למה שאני באמת רוצה. :) תודה!
לגבי התיק, נראה שיש מבחר די גדול באיביי, תחפשי את הדיל הכי טוב. את יכולה לנסות גם באטסי.

stilettostetico -
yeah I know these are a bit contrivercial but they work well with some things I have so it's good for me...

fashion snake -
thanks!

LookinFab -
מצחיקה! אני סומכת עלייך שתטפלי בזה... :) הנעליים דווקא לא כבדות וההליכה עליהן יציבה, אני מניחה שזה בזכות העקב העבה, בגלל זה גם התעקשתי על העניין.

Julia -
בחירה מעולה! :)) אני חושבת שמשהו כמו 20 מוכרים שונים באיביי מוכרים את השמלה הזו בכל רגע נתון בכמה צבעים... וגם עם אותה השמלה אני בטוחה שכל אחת תמצא את הטוויסט שלה :)

Noa Raviv - אני מנסה לחשוב כמה זוגות כבר קניתי אונליין... נראה לי ששלושה. המתכון להצלחה בעניין הזה הוא לקנות נעליים ממותג שאת כבר מכירה ויש לך ואז את יודעת איך המידות הולכות, או להצליב אינפורמציה. להרבה אתרים אמריקאים יש מקום להכניס פידבק לגבי הפריט אז את יכולה לראות מה אנשים אחרים כתבו, זה מועיל. גם להתייעץ עם בלוגריות אחרות לא מזיק כמו שאת מבינה... :)
תודה ונשיקות!

love polka dots

יופי של אוטפית:)

אנונימית - אחרי שראינו את זה קורה בבלוגים ברחבי העולם הגיע הזמן שגם פה :)) ואני רואה שיש לי אחלה פרטנריות לעניין!

alisa - אני מחכה כבר להמיר את דתך! סתם, בתכלס נראה לי שזה מאוד תלוי עם מה ועל מי. אצלי הם הצליחו להשתלב יפה בחיים אבל כאמור איש איש וטעמו :))
לגבי השמלה שלך, עוד לא ראיתי אותה, נשמעת מעולה, תהני ממנה!

אגטה בוטיק אופנה - מה אמא לא תעשה בשביל הבת שלה, הא?? :)) אני מנסה בכל הכוח לגרום לה לקנות לעצמה איזה שאנל אמיתי ומכובד. נראה אם זה יקרה האם היא תסכים לוותר עליו בבוא היום... :) חג שמח וטעים!

alma - איזו דעה מוצקה ואוהדת! הם ישמחו לשמוע השנויים במחלוקת האלה :))

אאוטפיט נפלא!!!

לעיתים אני מרבה למעט במילים...כשכל מילה נוספת מיותרת...נניח כמו עכשיו:)

אני כל כך כל כך אוהבת את השמלה שלך! מדהימה, באמת.. מתאימה גם לחג השבועות :)
מקסים, באמת.
שרונה

אני כלכך רוצה שמלה כזו, שלך פשוט מושלמת!
באשר לנעליים, אני עוד בצעדים ראשונים של הפנמת רזי הרכישות ברשת.

תתחדשי:)

photo.fashion.passion - בדיוק חשבתי על זה, איזה קטע, בסופו של דבר יצא שלבשתי לבן לכבוד חג השבועות... :) תודה על ההארה!

טושיק - חחח... גם במעט מילים את משעשעת!

michalooshla - יש מבחר ענק באיביי, כל שצריך הוא להקליק :))
באשר לנעליים, קחי את הזמן ותתאמני לאט. אני בעד לתרגל רכישות מדומות, עד שתרגישי בטוחה מספיק ושהסיכוי לטעות נמוך. את יכולה לראות גם מה כתבתי למעלה בתגובה לנועה רביב.

הי דר!

אודה לך מאוד אם תוכלי לעזור לי עם המידה של הקבקבים... אני כבר רוצה להזמין אותם די הרבה זמן ומתלבטת על המידה.

תודה!
הילה

I love your dress so much you really look amazing (yafa meod if I remember well ahah)
xx

http://b-entrance.blogspot.com

love this look on you, plus you black hair and red lips finish the outfit off perfectly. the clogs look great on you! I have them in tan, and I have to say that the sizing was a little tricky for me.

מראה כל כך נקי ויפה, תענוג.

(למרות שאני עדיין לא סובלת קבקבים, כאן זה נראה לגמרי במקום)

רק הערה אחת פיצית: צריך לקצר את הרצועה של התיק, היא ארוכה מדי.

השמלה המנוקדת בעלת הבד המקסים יושבת
עלייך בול, לדעתי היא מאוד את.
אני מתה על התיק הזה בסגנון של שאנל
2.55 מייל בג, יש לי כזה בלבן
הקבקבים מדליקים במיוחד, יש להם סטייל, אני אישית לא רואה את עצמי בהם כי אני יותר מדיי צעירה

ממש אהבתי, שבועות שמח!

Nice look, you look very pretty.
Good choice.
Greetings from Spain.

מאוד מקסים. כמה כיף לראות את זה עעל הבוקר :-)

הילה -בנעליים של jeffrey campbell צריך לעלות מידה אחת. כלומר, אני בדר"כ מידה אמריקאית 6 ובקבקבים האלה הזמנתי 7.
עשיתי את זה אחרי בירור עם בלוגרית אחרת כמו שכתבתי וכמו כן, יש לי בבית זוג מגפיים של אותו יצרן וגם בהם אני מידה 7.
שימי לב שהמידה לא קשורה לכך שמדובר בקבקבים אלא ליצרן הספציפי הזה. בהצלחה!

magali -
hahaha! you remember great. thanks!

ari -
JC sizes are a bit weird. I'm glad I managed to get the right size because I don't think I could return these. The tan ones sound amazing, I also contemplated about the color, it was a hard (and fun choice)...

ariela - אין לי מושג איך עושים את זה... בטח צריך לברר עם סנדלר כדי לא להרוס :)

Finkel's apparel fashion book -
שמחתי לקרוא את מה שכתבת לגבי הקבקבים - לכל דבר יש עת ואני מאחלת לך עוד שנים רבות וארוכות של אקספרימנטים עם נעליים מדליקות... :)

מהמם! אהבתי מאד את השילוב המנוגד כביכול בין השמלה לנעליים..
זהו..החלטתי רשמית שבא לי לקנות קבקבים
חג שמח:-)

aw thank you! :)

and I love the shoes with the bag and dress!!


xx

השמלה מקסימה ותענוג לעיניים!
באמת נדיר לראות שילוב של לבן עם נקודות שחורות לעומת השילוב ההפוך.
אני מתפעלת כל פעם מחדש מהמציאות שניתן למצוא באיי ביי.
חג שמח!
אביטל

היי,
חג שמח,
אהבתי את הרוב, מאד מאד !
השמלה מושלמת בעיני, התיק ושאר האביזרים גם...
אבל לטעמי הקבקבים לא במקום,
אני מעדיפה את הנעליים מהפוסט הקודם.
:-)
ביי
לינדה H

את מקסימה כמו תמיד.
(הערה קטנה, קבקבים קונים במידה גבולית, זאת אומרת, עקב הרגל חייב להיות מעט כלפי חוץ הקבקב בכדי לקבל את השיק.)

I just discovered your blog and your style is amazing! I love your outfits!!

xx
Rachel

IRIT - תודה! שיהיה בהצלחה עם זה, מקווה שתמצאי בקלות את הזוג המתאים עבורך :))

Fashion Chalet -
Thanks! And after your kind help you'll be glad to hear I'm 'paying it forward'... :)

Linda H -
כנראה שנצטרך להישאר חלוקות בעניין זה, אבל יש מצב שתראי את הנעליים שכה אהבת כאן שוב. חג שמח!!

אלתיאה - תודה! מהיכרותי עם הנעליים של JC (יש לי זוג מגפיים מהחורף שעבר) נראה לי שמידה קטנה יותר היתה לוחצת לי בטירוף וזה לא היה נגמר טוב... :)

LILI LOFT - כן, עולם הנקודות נשלט על ידי רקע שחור בעיקר, איזו אפליה! נקודות לבנות על רקע שחור גם הן מקסימות מאוד בעיני אבל רציתי משהו קייצי וקליל הפעם. ולא אמרנו דבר על גודל הנקודות והמרחק שלהן זו מזו... ממש תורה שלמה! :)

תנקס בוילרים! :)

דר, השמלה הזו מתוקה כ"כ ומחמיאה לך מאוד. לוק רומנטי ומקסים ובמיוחד אהבתי את קשירת הפפיון! לגבי הקלוגס - לי אישית עדיין קשה להתחבר אליהם ואני לא מאמינה שזה ישתנה:) הייתי שמחה לראות את השמלה הזו עלייך בצירוף נעלי פרגמו שחורות קלאסיות או נעלי בובה עדינות אחרות עם עקב מרובע נמוך, קצת אולד פאשן, כנראה, אבל עדיין נראה לי יהיה יפה. חג שמח:)

האאוטפיט שהרכבת פשוט נהדר!! בייחוד אהבתי בשמלה- את הגזרה, הפפיון ואת בד השיפון המקסים! ובתיק- את הניחוח הכל כך שאנלי!

דרך אגב- 2 שאלות קטנות: 1.(אם אפשר לשאול) מה קורה עם המעבר שלך למרכז?
2.את\מישהו יודע אולי איך סוגרים את כל התגובות שפתוחות מתחת לפוסט?(אני רגילה מהכרותי עם הבלוג שהן לא פתוחות ככה..זה פשוט הרבה פחות נוח)
תודה, והמשך יומנעים!!:)

יו... אני חייבת את הנעל . אז מה סיכמנו ? אם אני בדרכ מידה 37 בארץ זה מקביל גם לחול ? כלומר אני צריכה להזמין 38 ?

Lilya - תודה רבה! ואת בהחלט לא חייבת להתחבר לקבקבים, נראה לי שזה פחות או יותר כמו שאני לא ממש מתחברת לנעליים שטוחות, אם כי אני מאוד שמחה לראות אותן על רגלי אחרות שנועלות אותן בחן... :))

קורין - אני מידה 6 אמריקאית (לרוב) והזמנתי 7. יצא סבבה... ההמלצה היא לעלות מידה אחת כי הנעליים האלה נוטות להיות קטנות. עלי והצליחי! :))

אנונימית - תודה רבה! לשאלותייך:
1. תודה על ההתעניינות! המעבר בהתהוות - עובדים על זה... כשיהיה לי משהו מעניין לדווח מבטיחה לחלוק :)
2. כמו שזה נשמע כנראה לחצת על הכותרת של הפוסט ואז זה פותח את הפוסט בדף שלם כולל התגובות מתחת. אם לא תעשי את זה ותלחצי רק על התגובות הן תיפתחנה בחלון נפרד משלהן.

הי דר!
אם תסתכלי בפוסט הנוכחי שלי, תוכלי לראות שיש לנו טעם דומה ב...נקודות. אני מעריכה אנשים שיודעים בדיוק מה הם רוצים! סופ"ש נעים.

Oh, the dress looks stunning.You look great! And the ring is cute, love it.

mmmmPOLKA DOTS+CLOGS
PERFECT.
XX L.R.
http://ladyrebellady.blogspot.com