5/10/10

playlist

topshop_sandals1

topshop_sandals5

topshop_sandals3

topshop_sandals4
שמלת תחרה Emma Ro, ג'קט ג'ינס בסגנון אופנוענים זארה (משנה שעברה), סנדלים טופשופ

בשבוע האחרון לא הרגשתי הכי טוב בעולם אז פינקתי את עצמי בדברים בסיסיים ומנחמים: לחמניה חמימה עם חתיכות אבוקדו, עגבניות שרי תמר מקסימות (נראה לי שכבר דיברתי כאן על תיאורית ה-happy tomato day שלי ועל כך שעגבניה טובה יכולה לרומם פלאים את מצב הרוח), קראתי בשקיקה את הספר החמוד והקולח "לאכול, להתפלל, לאהוב" של אליזבת גילברט - אני יודעת שאני קצת בדיליי ואוטוטו יוצא הסרט אבל טוב שהתעכבתי כי הספר הזה התאים לי השבוע בול, וכמובן לבשתי את פריטי הבייסיק שלי לעונה זו.

שמלת התחרה הזו היא אחד מהפריטים הנשלפים ביותר מהארון שלי בשבועות האחרונים, אליה מצטרף ג'קט ג'ינס כלשהו וסנדלים או נעליים בהתאם למצב הרוח ולמזג האוויר. התחרה הצליחה למצוא פינה חמה בליבי והיא משתלטת על כל מ"ר (או שיותר נכון לומר סמ"ר) פנוי בארון. תחרה גם מתוכננת להיות המוטיב העקרי בשמלה שאלבש לחתונה של אחי, אשר נתפרת ברגעים אלה ממש באטלייה יערה קידר (מקום מקסים ועתיר תחרות גם הוא!). אני כמובן אציג אותה כאן כשיגיע הזמן המתאים אז יש למה לצפות...
שיהיה לכולם שבוע נעים ונינוח!


I wasn't feeling so great the last few days so I trearted myself to some comfort food which to me is a nice warm bun with big slices of avocado (not always but that's what I wanted this time) and amazing cherry tomatos. I have this theory that whenever I find a really good, red and sweet tomato, it immediately lifts my spirit and I have a "good tomato day" - that seriously works... I also read the cutest book "EAT, PRAY, LOVE" by Elizabeth Gilbert - I know I'm a little behind on that, and even the movie is coming up soon, but I'm glad I waited because this book was perfect for the week I had. I also wore my 'basic' items for the season.
This lace dress is one of the items that are 'most likely to be pulled out of my closet' lately and is usually accompanied by a denim jacket of some sort and shoes or sandals, depends on my mood and the weather.
Lace has definitely become one of my favorite fabrics and it is even going to be a key element in the dress that I'm going to wear for my brother's wedding and which a lovely and talented designer named Ya'ara Keydar is making me. I'll write more about it and show you some pictures in due time, so stay tuned...
Wish you all a nice and relaxed week!

32 comments:

שילוב מעניין - הג'קט הקשוח עם השמלה הנשית והעדינה ופריט פרחוני (כי זה חובה העונה). חמוד!!!
ושאלה קטנה, בזמן האחרון, כל פעם שאני נכנסת לטופשופ יש שם די הרבה דברים במבצע. קצת מוזר לאור העובדה שהפריטים הם של העונה. בחיפה זה גם ככה?

מדהימה כרגיל! באמת חיכיתי לראות מתי יבואו נעליים עם פרחים אצלך...וכמובן שהן לא אחרו לבוא
מקווה שתרגישי טוב בהמשך השבוע :)

עבר הרבה יותר מדיי זמן מאז שעידכנת את הבלוג, אני מבינה עכשיו שזה נבע מכך שהיית חולה, אז בסדר- נסלח לך (:
שמחה לשמוע שאת מרגישה טוב יותר!
את יודעת מה משפר אפילו עוד יותר את מצב הרוח? אבטיח מושלם- אבטיח מתוק מתוק וכמעט ללא גרעינים..יאם!

הלבוש שלך מקסים כתמיד, מאוד אהבתי את הנעליים.
והמקום בו בחרת להצטלם- מושלם. היכן זה צולם אם מותר לשאול? ו....איך את בוחרת מקומות לצילום?

http://revi-pinkillusions.blogspot.com/

Mmh so Actually beyond this outfit high content of "Trendy Appeal" I can't help BUT see in your pretty polished toes such an exquisite Refinement's Allegory Dear

à Bientôt, Antoine

כמה אני אוהבת את הנעליים האלה!!! :)

revital - תודה :) שאלת שאלה טובה! התשובה קצת צולעת: לאחרונה הקו המנחה הוא קרוב לבית ובכמה שפחות מאמץ... :) והאמת שגיליתי כמה פינות חמד מקסימות בשכונה שלי, ממש מעבר לפינה אז אני נהנית מהן. הגינות החמודות האלה עושות לי מצברוח טוב. מומלץ!
והאבטיח שתיארת נשמע מושלם! אני רק לא בטוחה שכישורי בחירת האבטיחים שלי כאלה להיט... :)

LookinFab - המממ... בחיפה אין טופשופ! (כמו הרבה דברים אחרים) ואני גם משתדלת להזמין לי מחו"ל דברים דרך אנשים שגרים שם כי זה יוצא יותר זול :)
מבצעים זה טוב, לא? אני בעד שיעשו כמה שיותר!

blossombutton - תודה חמודה! אני מתאוששת לאיטי... :) לגמרי עשיתי בילדאפ לנעליים, הא? טוב, אני מסמפטת אותן פלוס פלוס...

stilettostetico -
polished toe nails are a must for me! :)

anna - נראה לי שעשיתי לך שטיפת מוח לגביהן... :)

שמלה ממש יפה, אני מאוד אוהבת את השילוב של שמלה עדינה עם ג'קט גס...
הנעליים ממש מגניבות, שמתי לב שבטופשופ יש הרבה נעליים יפות, משום מה כשהייתי בארנה לא היה שם כלום אז כנראה שלארץ הם לא מביאים.. :(

אני שמחה שמצאת כבר שמלה לחתונה של אחיך, ומחכה בציפייה לראות אותה! התמונות מקסימות כמו תמיד - כיף לגלות פנינות חמד שכאלה קרוב לבית! שבוע נעים גם לך!

Lilya - נראה לי שאפשר להגיד שהשמלה המציאה את עצמה דרך הסקיצות של יערה והפידבקים שלי. מבטיחה להביא את הסיפור המלא והתוצאה המוגמרת. והכי טוב מה שנמצא מתחת לאף! :)

Julia - אני חושבת שזה תלוי בסניף, וגם כמובן במי שאחראי על בחירת הפריטים לארץ. זה תמיד מעניין אותי איך הם בדיוק מחליטים או מי מחליט וגם יש לי הרבה פעמים השגות. ניתן להניח שהשיקול המרכזי הוא מה יימכר הכי טוב לקהל הישראלי...

השמלה מקסימה
עשתה לי נעים על הבוקר:-)

היי דר
השמלה מקסימה. מצפה לראות את השמלה לחתונת אחיך (מקווה שהתחרה לא לבנה כן?)
LookinFab- לשאלתך: מנהל הרשת של טופשופ בארץ התחלף ואיתו גם מדיניות המבצעים. מעכשיו הולכים להיות הרבה יותר מבצעים וגם יוקם אאוטלט של טופשופ בתוך סקאל עודפים בצומת בילו. קניה מהנה!


שבוע טוב :)
אליסה

alisa - אל חשש, התחרה בשמלה לחתונה איננה לבנה... :) נראה לי שמאוד תאהבי!
ותודה על העדכון היעיל, מה היינו עושים בלעדייך? :))

את נראית פשוט מקסים בבגדים האלו וכל מילה נוספת שאומר רק תזיק. פשוט מקסים.

השמלה כלכך יפה, אני מחפשת עבורי משהו בסגנון לקיץ.. מהמם לך!
וגם החיבור עם הג'ינס והשרשרת. מאוד אהבתי

התמונה הראשונה יפייפיה.
אני מאוד אוהבת את השמלה ,אהבתי עוד מהפוסט הקודם. מחכה בקוצר רוח לראות את השמלה שנתפרת לחתונה של אחיך.
אביטל.

אהבתי, צמד של ניגודים,
מעיל הג'ינס הקשוח,
ושמלת התחרה, שופעת התמימות,
שילוב מוצלח, ומהנה,
מין אישה-ילדה, תמימות-קשיחות...
אהבתי, מאחלת מכל הלב שהבלוז
יעבור.
לינדה H

הסנדלים האלה פשוט מהממות!
האובססיה לתחרה מובנת לחלוטין, אני סובלת ממנה (או בעצם נהנית, תלוי איך מסתכלים על זה) כבר כמה שנים טובות. כרגיל, התמונות מקסימות :) אני מחכה בקוצר רוח לראות את השמלה שתלבשי לחתונה!

אביטל - מה שאני יכולה לומר כרגע הוא שהשמלה לחתונה מאוד מעודנת ואלגנטית. וכוללת תחרה. בקרוב... :) תודה!

michalooshla - זאת הסיבה שהכנסתי "שמלת תחרה" לרשימת פריטי החובה שלי לקיץ. לא כל כך משנה באיזו גזרה (ובלבד שתהלום את הלובשת), פריט כזה בצבע קרם או לבן משתלב ממש בקלות עם מגוון סוגי נעליים וג'קטים. רב שימושי.

Linda H - כן שמעת קצת על הבלוז הזה... תודה יקרה,
i could use it... :)

little lost treasures - כמה נחמד לסבול, אהמ.. להינות ביחד! השמלה בוא תבוא, בינתיים, כהרגלי, אני יוצרת קצת בילדאפ... :)

Precioso look.
Saludos Dar.

השמלה מאוד רומנטית בעיני ומזכירה לי גני פרחים קסומים...:), ולכן אני גם חושבת שהיה מאוד חכם מצידך לצרף לשמלה את הסנדלים הפרחוניים..
השמלה(וגם בשילוב הסנדלים) יוצרת מראה חגיגי, והז'קט גינס די שובר את החגיגיות(שזה בכלל לא דבר רע!) ולטעמי זה הופך את מראה השמלה למראה יומיומי ומקסים(ועדיין קצת רומנטי)..
מדהים מה ז'קט זינס קטן יכול לעשות!:)

אהבתי!

the cropped denim jacket is so cute. x

www.pinstripeprince.blogspot.com

I have discivered your blog on Chicisimo and I love it very much:) You are beautiful and stylish girl
Greetings from Poland
xoxo
Karolina

Nice shoes.
Kisses from Spain.

יקירתי,
לא יכולה לחכות!
היה תענוג. לעצב את השמלה, ובכלל, את יודעת :)
המון נשיקות.

אנונימית - בתור מי שאוהבת חגיגיות, אני בהחלט אוהבת גם לשבור אותה וכפי שניסחת יפה, לפעמים זה לא דבר רע. בייחוד כשרוצים משהו קז'ואל... ? :)) חן חן!

karolina -
that's great to hear! all the best from Israel

יערה - אולי את יכולה לעצב לי גם איזה זוג נעליים? אם כבר אז כבר... :)) היה גם לי תענוג, אבל, למה אנחנו מדברות בלשון עבר? עוד לא סיימנו!
see ya soon!

vicen -
thanks again! kisses

אני מאוד אוהבת עלייך את מראה השמלה העדינה והז'קט המחוספס. נראה לי שיש לך בבלוג אוסף מרשים למדי של ורסיות שונות ורבות של המראה הזה.....

חוצמזה אני סקרנית ביותר בנוגע לשמלת החתונה! בטוחה שיערה תעשה נסים ונפלאות!

Noa Raviv -
חכי חכי, האמת שבדיוק לקחתי אותה היום מיערה ועשינו מדידה אחרונה, טוב, לא ממש מדידה אלא יותר כמו חזרה גנרלית. יערה וגלינה עשו עבודה יותר ממעולה, אני כל כך מבסוטה, ומחכה בקוצר רוח להציג אותה כאן. בקרוב!!

tchelet - תודה!

אקסייטינג לגבי השמלה, שאבז לגבי השבוע שעבר עלייך.
אבל היי, איך אפשר להיות עצוב ביום ירושלים? :)
הנה קרב הסופ"ש וטומן בחובו כיף

פי אס
התמונה הראשונה נהדרת.

Dana - בדיוק חשבתי עליך בהקשר ליום ירושלים (?!) ! מעניין איך חגגת... :))