5/3/10

16 comments:

וואו! בייחוד התחברתי לסנדלים השטוחים עם הפרח המקסים ולסנדלים הלבנים והשופעי פרחים!!
כל נעל\כפכף עם פרח שכזה פשוט כל-כך מתאים לקיץ!
אם אני לא טועה- הסנדלים הפרחוניים מטופשופ הופיעו כבר באיזה פוסט, נכון?
אני כל כך מתחברת לטעם שלך בנעליים וסנדלים בכללם!:)

אהבתי את כל השמאליים!!! אני רוצה גם סנדלים עם פרח!
כזה קייצי ומקסים!

איזה מגניב שפרחים העונה מופיעים בכל מקום! הנעליים של ולנטינו ממש מהממות אבל את התיקים מהעונה לא כ"כ הבנתי...

אני בחיפוש נואש אחר נעליי פלטפורמה מהממות, לא הייתי מתנגדת לזוג החום שבתמונה. של מי הן?

אנונימית - אם את בקטע, לא נראה לי שקל לפספס את הפרחים על הנעליים הקיץ... זה רק מדגם קטן מאוד :) לגבי הנעליים הפרחוניות מטופשופ, את לא טועה, אני מחבבת אותן ביותר בימים אלה (וכך גם הרגליים שלי).

LookinFab -
אלה עם הרצועה? YSL. אחד הזוגות היפים.
גם אני לא חובבת את התיקים של ולנטינו, כשהפרחים האלה באים במהדורה ענקית על תיק זה כבר פחות מוצא חן בעיני... :)

אני אקח את הולנטינו, תודה. יש לי בדיוק מקום בשבילו על המדף. אני חושבת שזה יהיה נהדר בתור פריט נוי :)

טוב נו, אולי אני גם אנעל את זה קצת בבית, על השטיח, כדי שחלילה לא יקרה לזה דבר.

המשך שבוע טוב!
מיראל

מיראל - בחירה נאה ביותר. אני אבקש לארוז לי גם אחד... :)

אני אקח לי את אלו עם עקבי הסיכה,
כמה שיותר גבוה, רואים רחוק יותר...
ממש מתאים לי.
לינדה H

וואו לינדה, נתת פה אחלה נימוק לנעילת נעלי עקב. שיכנעת אותי :))

כל פעם בקיץ המעצבים מחדשים את הקטע עם הפרחים, כל עונה לא נראית כמו קודמתה- מדהים כמה שאפשר ליצור דברים חדשים מאותו רעיון.

כבר הספקתי לקנות את הנעל ה"פרחונית" הקקיץ, נעל שטוחה מפלסטיק (סגנון נעלי "מליסה"), בוורוד ניאון מתוק, עם פרח פלסטיק גדול ויפה בפרונט (פרסמתי פוסט עם הנעליים האלה בבלוג שלי).

אבל הכי אהבתי מכל מה שהצגת את נעלי העקב של איס סן לורן, מדהימות..

כל העקבים פשוט מושלמים! חבל שאני אהיה גוליבר אם אלך איתם.. נאלץ להיסתפק בשטוחות של אלדו ודומותיהן [למרות שאם כבר, הייתי הולכת על האלדו בגרסה הורודה שלהן]

התאהבתי לחלוטין בזוג של ולנטינו, פשוט מדהימות!

שבוע שעבר קניתי זוג דומה לורודות השטוחות שהצגת פה, באדום עם פרח סאטן באדום וסגול. עלו לי 25(!!!) ש"ח! אחת הקניות הכי שוות שעשיתי אי פעם :)

ד"א, ממש לא אהבתי את אלו של אלדו...

מאוד אהבתי את אלו של ג'וסי קוטור. גם האלו של ולנטינו פשוט מדהימות!! מעניין איך זה נראה על רגל..

איפי - גוליבר נשמע לי דווקא טוב מאוד ;)

Hadar Cohen - נראה לי שהם בונים על זה שגם אם יש לנו כבר בארון, נרצה לקנות את המשהו השונה והחדש הזה, את הווריאציה של הווריאציה שלא נעשתה בעבר. וכידוע, אין סוף לדברים האלה.
לא שאני מתלוננת, יפה לי בעיניים :)

sandy - נשמע באמת שווה. אם רק הייתי נועלת נעליים שטוחות...

sheli - אני בטוחה שהסנדלים של ולנטינו נראים שמיימיים גם במציאות, כה ענוגים!

אז הורודים השטוחים הם של מנגו או YSL? התבלבלתי מעט
תודה!

nitzan -
שתי הקיצוניות הן של ysl, עם העקב הדק והפרח החום. את גם יכולה ללחוץ על הלינקים מתחת לתמונה, זה יפתור את הבלבול :)

השתמשתי בלינקים רגע אחרי שכתבתי את ההערה וכבר לא הייתה דרך חזרה (:
תודה!