4/13/10

teach an old dog new tricks

hursha2

טיול אביבי בחורשה, הידועה בכינויה "ה-חורשה", עם הכלבה הנפלאה של ההורים שלי שהתגלתה כמי שלא מחבבת מצלמות, אבל בכל פעם שאני מסתובבת איתה אני נזכרת כמה אני אוהבת כלבים. ואותה במיוחד. אולי תתפלאו לשמוע, אבל אני בכלל טיפוס של כלבים, שבמקרה החיים הובילו אותו להיות בעלים של חתול (משהו שעדיין נראה לי מוזר מדי פעם, לא שזה הולך להשתנות) וברור לי שכשהתנאים יאפשרו זאת, אני הולכת לצרף גם כלב למשוואה.
שום דבר ממה שלבשתי כאן אינו חדש, כאמור זו תקופה קדחתנית של סידור ארונות, גילוי אוצרות חבויים ומחשבה מחדש על האופציות שהם טומנים בחובם. במקרה הזה שמלה לבנבנה עם עיטורי פרחים בתכלת ובוורוד, עליונית קרושה קצרה וסנדלי פלטפורמה עם אפליקציה של פרפר בחלק הקדמי (קצת קשה לראות בגלל העשבים) התאימו בדיוק למצב הרוח.
עם טבע שכזה מעבר לפינה, להוציא את הכלבה לטיול נהיה כיף באופן מפתיע ואני מחכה בקוצר רוח לטיול הבא!
תודה לאריאלה על הצילומים, המשך שבוע טוב לכולם!

Went on a nice stroll in the grove, aka "the grove", a small wooden area near my house, along with my parents' dog. Every time I take her out for a walk I remember just how much I love dogs, and especially her. Maybe you'll be surprised to hear this (after seeing here a few posts worshiping my cat Zion) I am actually a dog person, who just happened to become a cat owner (not that I don't adore the little monster...) and I'm quite sure that in the future I'll also adopt a dog.
None of what I wear in this post is new, I'm in the middle of reorganizing my closets (actually, I'm pretty much always in the middle of doing that) and constantly discovering hidden treasures. This white summer dress decorated with tiny pink and blue flowers + a crochet knit and those caramel colored canvas platforms suit my mood perfectly.
With this kind of nature right outside my doorstep, taking the dog out for a walk became surprisingly fun. can't wait for the next time I take her out!

hursha5

hursha3

hursha4

hursha11

hursha6
שמלה טופשופ, עליונית קרושה מנגו, סנדלי פלטפורמה נקנו לפני כמה שנים בעמנואל

hursha9

26 comments:

הכלבה של ההורים שלך זהה כמעט לחלוטין לכלב של חברה טובה שלי, שזכה לכינוי 'אלוהים' (אם כי שמו הרשמי הוא פונץ') אז אני יכולה להבין את האהבה שלך כלפיה. הם כאלה גושי פרווה גדולים ומתוקים! הכלב שלה בן 11 ומתנהג כמו גור עד היום.
כרגיל, יפה לך אביבי- התמונה הרביעית מושלמת.

I'm definitely a cat person, but your dog is absolutely sweet! Btw, really like the look :) !

אאוטפיט מקסים ואביבי! :)
גם אני, למרות היותי בעלים לשני חתולים מקסימים, תמיד רציתי להוסיף כלב למשוואה. בכל מקרה, הכלבה של ההורים שלך פשוט מהממת!

לובה - נשמע מוכר. היא (ברנדי) פשוט חיה מקסימה. כולנו מטורפים עליה. היא בת 8 ורק משתבחת עם הגיל... אין על כלבים!
תודה מותק!

h.madlenka -
indeed, she is a real sweetheart. thanks!

Little lost treasures - נראה לי שחתולים וכלבים משלימים זה את זה ולהחזיק את שניהם זה ליהנות מהטוב שבשני העולמות. אני רק מקווה שגם ציון חושב כך... :) תודה בשמי ובשם ברנדי!

ברנדווווווווווווווווו!!! איזה יפיופה.
האאוטפיט הזה פשוט מושלם. רשמית, הפייבוריט שלי השנה.
ואת מאופרת מקסים!

והשרשרת תות הזו, מאיפה ?

הקלוז אפ לא מהעולם הזה
פי אס איכס/LOL על ההערות של הבחור הזה אלייך בפייסבוק!

Love the dress, its so cute.

Carmen.xx.

tutti - טוב את יודעת ממקור ראשון איזה מתוקית ובונבונית היא... :) נשיקות, see ya!

אנונימי - ממילאנו.

Dana - חחח יש לכל מיני גברים בעיה להבין שבלוג אופנה זה לא בלוג שידוכים... נו טוף. למרות שאם את שואלת אותי הדבר שהכי מעצבן בפייסבוק זה בכלל הקטע שאנשים מתייגים אותי בתמונות שאני לא בהן ומפרסמים על הקיר שלי. יש לי מדיניות נוקשה לגבי זה! אולי אני אקים קבוצה: "גמאני שונא שמתייגים אותי סתם" lol!

Dar look nice, you look good.
I like it right you always know the whole, the dog is very cute and looks very good.
Greetings from Spain.

מדהים! השמלה הזו פשוט מקסימה ויושבת עלייך בצורה עוד יותר מקסימה.
אהבתי :)

מקסים ואביבי
צילומים יפיפיים.

(מקווה שתצליחי לראות את זה)-http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=2243999&id=766058664
אני חושבת שהם זוג משמיים.
פונץ' אמנם מפגין בשנים האחרונות נטיות הומוסקסואליות אבל אני בטוחה שעבור פרגית נאה כמו ברנדי הוא יסכים להמיר את עקרונותיו.

מקסים ואביבי
צילומים יפיפיים

מקסים בהחלט ומעלה חיוך!
ציון יודע מה את זוממת?

לובה - אויש איזה מלאך קטן ופלאפי... אני רוצה אותו! :))

נגה - תודה! וזה מזל כי לא מדדתי אותה כשקניתי, היה תור ארוך מדי ולא היתה לי סבלנות..

avital - תודות לאריאלה! :)

איזה אווטפיט כפרית, ממש בת הכפר את :)
הכלב יפיפה, וזאת אני אומרת בתור מי שבאופן יחסי מעדיפה לחיות את חיה בלי בע"ח בסביבה. אני נורא מפחדת מכלבים, וגם קצת מחתולים..
אבל רואים על הכלב של הורייך שהוא כלב טוב.
שרונה

האאוטפיט מקסים.

אני זוכרת שלבשתי עליונית קרושה למסיבת בנות מצווה בכיתה ו'. במבט לאחור חבל שלא שמרתי אותה...

הכלבה של ההורים שלך ממש דומה לכלב שלי :)

עליונית מושלמת! וכל כל יפה עם השמלה הזו.

הכלבה כ"כ יפה! גם אצלי בבלוג בדיוק יש צילומים עם הכלב שלי ;)
האאוטפיט מקסים ואביבי.
רציתי לשאול- למדת סטיילינג או משהו בסגנון? כישרון טבעי?

eugenia - אני חושבת שהוא פשוט יצטרך להתמודד עם זה ביום מן הימים כעובדה מוגמרת ;) והוא עדיין יזכה לכבוד של הבן הבכור

photo.fashion.passion - אני ממש פחדתי מחתולים עד לא מזמן ואז אימצתי את החתול הכי מפחיד :) כנראה שהביטוי: ההתנסות מעלימה את הפחד הוא די נכון... בכל מקרה ברנדי אכן כלבה טובה ומקסימה ומאוד נוחה לבריות, מראה העיניים לא מטעה כאן :)

sandy - גם לי כל כמה זמן יש כאלה פלאשבקים. למרבה הצער אי אפשר לשמור הכל...

kareen - מעולם לא למדתי סטיילינג אבל כבר די הרבה שנים אני נהנית מניסוי וטעייה בתחום הזה אז אני מניחה שזה מלמד משהו :)) תודה!

היית עם פוני יהיום? הוא נראה מהמם.

את כל הזמן מדברת על סידור הארון
אני תלמידה לעיצוב אופנה בויצו ליאובק ואני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר שלוש שנים :)
את מוזמנת לזרוק את מה שאת לא רוצה אליי !

clothes on tress - יאפ, הוא בדיוק נגזז לפני כמה ימים לאורך המדויק. הממזר הזה דורש תחזוקה גבוהה - כל שבועיים וחצי גיזום!!

Ami - הא הא!! לא אמרתי כלום על זה שאני מפנה דברים מהארון, אני רק משנה את הסדר שלהם... :) בכל מקרה אני חושבת שלא רחוק היום שעוד אנשים יוכלו להינות מפירות ארוני.
איזו אדיקות, כל הכבוד!! תודה :)

שמלה מהממת
אהבתי ממש
מאוד נהנת מהבלוג שלך :)