4/6/10

take out your wooden heels

polka_tuxedo1

polka_tuxedo3

polka_tuxedo2

ג'קט טוקסידו H&M, חצאית Topshop, סנדלים Zara, גרביים מהסופר

שאריות מצולמות מאחד הימים היותר כיפיים בשבוע האחרון. בעיקר בגלל החברה המלבבת אבל גם עקב תגלית הנעליים האלה במעבה הארון. על אף שנרכשו לפני כשנתיים הרגישו כמו חדשות כשהתגלו מחדש והעלו חיוך על פני. כמובן שמיהרתי מיד לנעול אותן, לא בלי שחקניות החיזוק של האביב, שלוקטו בעת גיחה קצרצרה ושגרתית לסופרמרקט ובין עוגיות התה לגליל הניילונים לפח היוו הפתעה חביבה ביותר. הדברים הקטנים של החיים...

Photographed leftovers from one of the funnest days lately. Especially because of the lovely company but also due to rediscovering these sandals in the bottom of my closet (shopping your own wardrobe is the best!). And although these were purchased about two years ago they felt like brand new when rediscovered and put a big smile on my face. Of course I wore them immediately, but not without socks, which I picked up during a routine trip to the supermarket, somewhere between the box of tea cookies and the roll of garbage bags. Oh, the little things in life...

38 comments:

קטע שגם אני חפרתי לי בין כל קופסאות הנעליים שלי לפני כמה ימים וגיליתי כל כך הרבה נעליים ששכחתי מקיומם...
מסקנה: אני חייבת למצוא סידור יותר נוח לנעליים!.

את מקסימה כרגיל, לאט לאט אני מפנימה את עניין הגרביים בנעליים, זה לא מתלבש על כל אחת:)

מה שאני אוהבת בבלוג שלך זה שבכל פוסט אני פתאום קולטת שיש דברים שחשבתי שהם כבר "לא לבישים" בארוני העמוס ובעצם הם יכולים לעבוד...

תודה לך :)

hugh, the little things in life
:)
I love your sandlas and I am searching for very similar one, black or brown but unfortunatelly it is unseccussful til today so I keep searching
:)
your streets are sooo sad...

this outfit is absolutely amazing!!! love your spotted skirt and the shoes are so cool!

shira - זה הדבר! כל שנה בערך בתקופה הזו ובתקופה המקבילה בסתיו אני מגלה אוצרות. גם מאוד חסכוני.
לגבי הגרביים והסנדלים, יש לזה הרבה ניואנסים, גם אני מגלה בעצמי עם כל לבישה שאורך הגרב, העובי שלה וגם הצבעוניות משנים את כל התמונה...
תודה רבה. :)

talia -
well, Israel is a very sad place! no... just kidding, I think I tried to find a not so cheery place at that day. It was shot in an industrial neighborhood, I don't think anybody lives there.
I promise you there are a lot of charming streets where I live :)

myriam -
thanks! satisfied my shoe appetite for the week

In truth that sometimes the things we like are very close in this case in a corner of your closet, this is you look beautiful as always and as always a pleasure to visit your blog, I love it.
Kisses from Spain.

פוסט מדהים לחלוטין. אחד היותר מוצלחים שלך למרות שכבר קשה לדרג אותם ולהחליט כי כל פוסט הוא מציאה.
את עושה לנו את החיים קשים דר! ;)
מקסימה. החצאית נהדרת על גבול המושלמת, השילוב של הגרביים והסנדלים מנצח, והג'קט מגניב.
אהבתי הכל!

אויש אני זוכרת את הנעליים האלה של זארה! לא היו אותם במידה שלי...אני כל כך עצובה שאין דברים כאלה.

ובנימה קצת פחות מדוכדכת - זה נראה נפלא ☺

נשיקות,
מיראל

שילוב ממש מוצלח של חום ושחור!
ד"א למה העדכונים במייל מגיעים באיחור? (את הפוסט הזה ראיתי דרך הפייסבוק, עוד לא קיבלתי עדכון מייל)

אני קוראת קבועה ורק עכשיו תפסתי שאת ממש רזה! במובן החיובי, כן?
חצאית מטמטמת!!
תמתמ.

את נראית מדהים, כרגיל.
החצאית יפה והג'קט נורא חמוד:)
השילוב של הסנדל עם הגרביים נראה ממש טוב עליך

תמשיכי כך, את מעוררת השראה

נגה - את עושה לי רגשות אשם על ההתעללות... :)) סתם, תהני, תאהבי, תקחי הלאה מה שבא לך.
לגבי החצאית, נקודות הן כרגע בראש רשימת העדיפויות, רצוי נקודות כהות על רקע בהיר דווקא.

מיראל - אני זוכרת שהיתה אז קולקצית נעליים מאוד מוצלחת ופיספסתי איזה זוג נוסף שהתעניינתי בו. מבינה לליבך. שנדע רק עצב מסוג כזה.
תודה מותק!

passionista - מבחינתי חיובי, או יותר נכון שגרתי (במובן הטוב) כך היה מאז ומעולם, לא מכירה את עצמי אחרת :)

kareen - כן, שמתי לב לכך גם אני ואין לי מושג למה - זה כנראה עיכוב בבלוגר או בפידברנר או בתקשורת בין שניהם. אני אנסה לשאול מישהו שממש מבין בדברים האלה.

התאהבתי בסנדלים. אני גם רוצה (ואני אף פעם לא רוצה סנדלים כאלה גבוהות)!
ובכלל כל המראות עם הגרביים מגניבים. לא בטוחה שזה מתאים לי אבל אני ממש מנצלת את המזג אוויר הקריר יחסית לגרביונים.

סנדלים וגרביים זה אחד המראות האהובים עליי, מבחינתי מנצח בכל שילוב!
והחצאית מעולה(:

השילוב של החום והשחור מוצלח ביותר, ובכלל- האאוטפיט נשי ויפה.
הסנדלים והגרביים יוצאים לך ממש טוב- לא טריוויאלי בכלל!
וכרגיל- אני מקבלת ממך השראה להמצאת שילובים חדשים במלתחה שלי. תודה! :)

ניראה לי שזה הלוק האהוב עלי!
גורג'ס

רויטל - תודה רבה, כיף לשמוע!

solas - זה אולי ישמע קצת מופרך אבל אני מבטיחה לך שאני לא סתם אומרת, הסנדלים האלה נוחים ביותר. ואולי זה כי אני כבר ממש מורגלת בהליכה בעקבים...
נצלי את מזג האויר כאוות נפשך, אוטוטו גם גרביים וגם גרביונים ייצאו מהתפריט. boo hoo!

חני - מעולה! ג'וין דה קלאב... :)

sandy - הסנדלים והגרביים הם תגלית והפתעה גם עבורי, אני משתדלת למצות כי אוטוטו יהיה כבר חם מדי. נהדר לשמוע שאת מקבלת רעיונות, תודה!

יפה יפה יפה! אם כי הופתעתי לראות אותך בצבעים חורפיים שכאלה, אני כבר רגילה שאת כולך פרחונית או בגרסא הרומנטית הלבנה-קרמית.
השילוב הזה עם הגרביים והסנדלים עדיין לא מסתדר לי, אם כי עלייך זה באמת נראה טוב וגם על אחרות. על עצמי זה לא מצליח.. או שזה רק המקובעות המחשבתית הזאת שלי.
אני מקווה שאת כבר אחרי מעבר הדירה ופריקת הדברים..
שרונה

אהבתי את שילוב צבעי הפסטל עם השחור והבלייזר מדהים.
http://ladyrunway.blogspot.com/
:)

שילוב מקסים מאד אייטיז

photo,Fashion.Passion - הלוואי. המעבר עדיין לא התבצע, הצהרתי פה בטרם עת כדי להתרגל לרעיון בעצמי. עצוב :(
לגבי הגרביים והסנדלים, כמו כל דבר אחר, יכול להיות שזה לא בשביל כל אחד, אני סומכת על שיקול דעתה הבוגר של כל פאשיוניסטה. מה שעובד בשבילך!

הדר טל - תודה! :)

הלוק פשוט מהמם, מחוייט במידה הנכונה ומדוייק.
הסנדלים פשוט גורמים לי להתמוגג ולחשוב שבבוא הקיץ עם רגליים חשופות ללא גרביים הם יראו עוד יותר יפים...:)
ואפשר לשאול מאיפה השעון היפה?? (שנראה יוקרתי בהחלט)

התמונות מדהימות, והחצאית משגעת. בד"כ אני ממש לא אוהבת סנדלים עם גרביים, אבל בגללך השתניתי. צריך להבין פה נקודה - הרגליים שלי אה.., ואני נרתעת מאצבעות משוחררות בפומבי. שוקלת לאמץ.
ולמשהו אחר לגמרי - קראתי את הכתבה בסגנון (מעריב). את לא חייבת לענות, אבל מה נסגר עם העניין? לא יודעת איך להבין את זה כי הכתבה הייתה לחלוטין בעד צד אחד ברור.

וואו את מדהימה אותי עם האאוטפיטים שלך כל פעם מחדש, "יש לך את זה" כמו שאומרים.
תמשיכי להדהים :)

- את מוזמנת לבלוג החדש שלי !

אנונימית - השעון של Tissot מלפני כמה ימי הולדת... מזכיר לי שהיומולדת הבא מעבר לפינה. טיק טק!
תודה!

אנונימית - נראה לי שאם את לא אוהבת אצבעות משוחררות בפומבי זה בדיוק הפתרון בשבילך, לא? :)) אגב, אני מכירה עוד אנשים כמוך, את לא לבד!
לגבי הכתבה, לטעמי זוהי חתיכת טקסט חסרת פואנטה לחלוטין של כתב שניסה לחפש דברים שאין. את התגובה שלי כבר ראית בוודאי וזוהי בערך פיסת האמת היחידה לגבי שאת יכולה לקרוא שם.
כנראה שכך ייעשה לאיש שנהייה פופולרי. עצוב.

addicted to fashion - כבר באה... תודה ותתחדשי. שיהיה במזל טוב! :)

היי,
חזרתי...
הסנדלים והגרביים מחזרים אותי לשנות הארבעים !
והכל יחד נותן אוירה מאד נוסטלגית
אהבתי.
לינדה H

אופ,איך קויויתי שהנעליים הן מעכשיו!!!!!אאוטפיט אדיר!

מזל
טוב!

מעולה!
אני הכי אהבתי מכל דווקא את הג'קט, שאף אחת לא הגיבה עליו משום מה...
כבר כמה זמן מחפשת ג'קט שכזה, אבל יותר אביבי, אם אפשר בצבעים בהירים :) אני אמשיך לחפש...

הסנדלים פשוט הורסים!!! כמה חבל שהם לא מהעונה הנוכחית :(

Linda H - וולקאם וולקאם! ברוכה השבה. נוכחותך היתה חסרה בהחלט, מקווה שנהנית מחופשה ראויה לשמה! :)

reut - מקווה שתמצאי בקלות, זו בדיוק העונה לג'קט כזה, שיהיה בהצלחה!

טושיק - כנראה שאגרנות הנעליים שלי מוכיחה את עצמה... :)

lian - תודה!

כבר אמרתי שאת מדהימה?!
הבחירות והשילובים שאת עושה מוצלחים ביותר,אהבתי את החצאית בשילוב הג'קט ואת שילוב הנעליים עם הגרביים.
למרות זאת הכל מושלם מידי,כאילו חסר לי איזה טוויסט קטן בעלילה.

Hay girl! I was looking for some new blogs and I found yours! He's great! Love your style.


Please check mine too! Thanks..-

moran yossef - נהיה לי חור בגרב אח"כ?! העקב נשבר?! חחח... אפשר לחשוב על כמה רעיונות מפתיעים לעלילה. האמת שאחרי שצילמנו הלכתי לאכול פלאפל. מה דעתך על זה? :)

love the blazer and skirt combo, i find it a bit difficult to pull of the blazer without it looking like im off to the office

למרות שאני לא חובבת גלדיאטורים ורצועות למינהן. מפוסט לפוסט את גורמת לי להתאהב בהן יותר יותר...אאוטפיט מדליק.

kbp - כמה אני נהנית להמיר את דתם של אנשים... סתם, מה שמתאים לך - אני איתך!

אהבתי מאד, ההמלצה היחידה שלי זה להוסיף צבע. חסרה לי איזו שרשרת אדומה...