3/11/10

spring is in da house

בלוג אופנה

מארק ג'ייקובס

צמיד מנגו

אמריקן אפרל
שמלה Emma, גרביונים American Apparel, נעליים Marc Jacobs, צמיד Mango

כל שנה זה מכה בי מחדש, עוד לפני שהחורף באמת נגמר והעונות נסגרו על עצמן - האביב! לא שהאביב הוא ממש עונה במקומותינו (יותר כמו שבוע וחצי לכל היותר) אבל זו התקופה האהובה עלי בשנה, תקופה של שינויים והתחלות חדשות. וגם אם ההתחלות החדשות כרוכות בהתפכחות מסוימת מחלומות בהקיץ ושינוס מותניים לקראת אתגרים חדשים, אני מקבלת אותן בברכה. bring it on!
מבחינה אופנתית אני חייבת לומר שעל אף שמצאתי את עצמי הולכת לאחרונה לכיוון מונוכרומטי אני לא מצליחה להתעלם משפע הצבעים והגוונים הנשיים שצצים מכל עבר וגם, על מי אני צוחקת, אני הרי חובבת צבע בנשמתי ולא נראה לי שלעולם אוכל להיות הבחורה עם המלתחה הסופר מוקפדת וערוכה היטב והמורכבת ברובה מהצבע השחור. עד כמה שאני מעריכה זאת, זה פשוט לא אני.
על מנת לקבל את האביב בתהילה הראויה לו לבשתי את השמלה המודפסת הזו עם ציוצים בחזיתה בשילוב עם הנעליים האהובות וה'איט אקססורי' שלי בזמן האחרון: צמיד עם פרוסת אגט. יש לי גם ג'קט סגלגל שיכול להתאים בצורה מושלמת לשמלה אבל שילוב שלו ידרוש מבחינתי החלפה של הנעליים לסנדלים בגוון חול או ניוד, כי גם ג'קט וגם סנדלים סגולים ותואמים זה קצת יותר מדי מאצ'י מאצ'י באאוטפיט אחד.
כמו כן הרכבתי להנאתי כמה אאוטפיטים וירטואליים אביביים שלא הייתי מתנגדת ללבוש, הנה שניים מהם:

spring_outfit_alexa
שמלה forever21, קבקבים Jeffrey Campbell, שרשרת Urban Outfitters, טבעת Alex and Ani


spring_outfit_birdie
ג'קט ג'ינס GAP, שמלת מקסי H&M, טבעת YSL, סנדלים Michael Kors, צעיף See by Chloe

תודה לאריאל על הצילומים ושיהיה לכולם סופ"ש נעים ואביבי!


Every year it hits me, even before winter is officially over - spring with all it's glory! Although spring is not really a season in Israel (lasts for 10 days tops) it is my favorite time of year, which marks changes and new beginnings. And even if those new beginnings are involved with a certain disillusionment and getting ready for new challenges, I welcome those beginnings with open arms.
Fashion wise, although I had some kind of monochromatic phase lately with lots of black, I can't ignore all those spring colors popping up from every corner. I mean, who am I kidding, I'm a true colorist at heart and even though I really appreciate it I will never be the girl with the super edited wardrobe based on mainly black. This is just not me.
So in order to welcome spring I wore this outfit combining this printed dress and my favorite shoes ever, with pale pink tights. I also have the perfect purple cropped jacket to go with this dress but if I wanted to wear it I would have to change my shoes to nude colored sandals because wearing a purple jacket and purple shoes together in this outfit would be a bit too 'matchy-matchy' for me.
Also had some fun creating a few virtual outfits for spring that I would love to wear.

Hope you all have a nice warm weekend!

27 comments:

AAaaw AND Frankly What an exquisite Spring's Allegory you are Dear, Radiant with a capital letter

à Bientôt, Antoine

האאוטפיט המושלם לימים אלה, אהבתי את ההדפס של השמלה, לרגע נראה פרחוני (כמו שכל השמלות הולכות להיראות העונה), אבל בעצם לא!
והסנדלים כמובן מושלמים...

מקסימה!
הצמה ההו-כה-אופנתית הולמת אותך מאוד, ומשתלבת נהדר עם הפוני.
גם השמלה נהדרת, ועל הסנדלים כבר כתבו לפניי...

אינני יודעת אם כבר עשית פוסט כזה בעבר, אך אני כקוראת סקרנית אשמח אם, בדומה לקרלה מהארון, תעשי מעין פוסט שאלות-תשובות שכזה.

שאלה אחת שמעניינת אותי במיוחד היא לאן את הולכת לבושה באאוטפיטים שלך, וספציפית בזה. לעתים אני מוצאת את עצמי לבושה באופן מוקפד יחסית, שלא הולם לטעמי את המקום אליו מועדות פניי, לכן אני שואלת.

שאלות רבות מחכות לרגע שבו תפצחי בפוסט שכזה. (:

אני חושבת שהמראה הרומנטי מחמיא לך יותר מכל מראה אחר וזה גם די הגיוני כי יש לך את כל המרכיבים החיצוניים כדי לגרום לזה לעבוד (שיער חלק וכהה, עור בהיר, עיניים גדולות). מאוד אוהבת אותך בלוקים האלה ונחמד לראות את הנעליים הסגולות מבלי גרביונים מתחת, אני חושבת שהיופי שלהן בולט כך אפילו יותר.

ההדפס של השמלה נורא מיוחד,ממש אהבתי אותו.
אני מתה על דברים שמוציאים מהקשרם-במקום ז'קט ג'ינס מאסיבי וכבד-אחד בגזרת אופנוענים,מדליק ביותר!:)

מאמי האאוטפיט מקסים ואביבי! מסכימה איתך לגבי התחלות חדשות באביב, אני בטוחה שאת תגברי על כל אתגר והדברים יסתדרו בדרך הכי טובה שיש! נשיקות!!! :)

stilettostetico -
Thanks antoine!

Gal BH - תודה! מבחינתי אין ממש dress codeוהכל תלוי במצב הרוח. כמובן שלא אתגנדר שמלת פאייטים לדואר או לסידורים בבנק אבל את מבינה את כוונתי. לשאלתך, אאוטפיט כזה יכול לשמש אותי ליציאה לארוחת צהריים ביום שבת (כבר נעשה) או לפגישת עבודה למשל.
הרעיון של פוסט שאלות-תשובות כבר עלה במוחי, יש מצב שזה יצא לפועל מתישהוא :)

Nina - כן, ההדפס הזה כבש אותי לחלוטין, משהו בדוגמת הזיגזגים הכתמיים האלה שמזכיר הדפס שבטי במידה מסוימת.
תודה!

blossombutton - אני רואה שגם את שמת לב, אפילו שלא עשיתי להדפס הזה תקריב ראוי. :) מסכימה איתך לגבי ג'קט ג'ינס בסגנון אופנוענים, זה אחלה פריט ושימושי ביותר.

לובה - אני חושבת שזה אכן הסגנון הפופולרי ביותר שלי אבל לא תמיד הוא מתאים למצב הרוח שאני שרויה בו. וזה כמובן עניין של טעם...
כמו כן, אוטוטו הרגליים שלי תחשפנה במלוא הדרן (או שלא:)) כי פשוט יהיה בלתי אפשרי לגרוב גרביונים. בינתיים אני נהנית מימים/שבועות אחרונים של גרביונים.

Anna - תודה מותק, לא סתם בני ישראל יצאו ממצרים בתקופה הזו של השנה. כמעט כל שנה אני מרגישה מעין יציאת מצרים שכזו... נשיקות!

I envy you the weather!!! It's still full time winter in Poland :/ The dress is lovely!

וואו אהבתי כל כך. השמלה באמת מקסימה וגווני הסגול כמובן עושים את שלהם כהרגלם.
מחכה לעוד פוסט, אהבתי מאוד!

Beautiful dress, shoes are also very beautiful, is Spain still cold and raining, not normal, early this spring, I hope to improve and make some heat, that lucky to live in Israel has a pleasant climate.
Kisses from Spain.

אהבתי מאוד את שילוב הצבעים. חייבים לאהוב שמלה בעלת אלמנטים גרפיים.

אגב, אם עדיין לא ראית יש כתבה (בערך...) + תמונה שלך מהבוקר ב-H&M בעיתון "העיר" (ת"א). נתקלתי במקרה :)

נגה - על האש... :) תודה!

Gunia, Vicen -
Thanks! nothing like a bit of proportion to make you appreciate the place you live in. kisses from Israel!

הילה - תודה שעידכנת אותי, אני אנסה להשיג לי עותק. :)
ובהחלט חייבים לאהוב שמלה עם אלמנטים גרפיים D;

שמלה מקסימה! עשית לי חשק לשלוף את השמלות הקייציות שלי מהארון העליון. אבל אני לא נותנת למזג האויר הזה לתעתע בי, אני יודעת שסופם של הבגדים הארוכים לא תם עדיין... יהיו עוד כמה שבועות.
שבת שלום,
שרונה

biiiig like (::


בלי קשר שלחתי לך מייל לתיבת דורא של הבלוג אשמח עם תגיבי לי כי אני ממש בבעיה ...

שבת שלום :D:D

Photo.Passion.Fashion -
בהחלט, יש לפנינו אי ודאות אקלימית קלה וגם אני עוד לא איפסנתי באופן מוחלט את הארוכים. אבל יש בזה משהו נחמד... תודה ושבת שלום!

אחת שחושבת שיודעת - קיבלתי, רות עבור! :)

שמלה מהממת, וסנדלים עוד יותר
לוק משגע!!
את משרה אווירה אביבית וקלילה

מחכה לפוסט עם רכישותייך מH&M ;-)

איזה תמונות מתוקות!
אכן האביב הגיע!
אהבנו את השמלה וכמובן את הצמה.

היי דר
אני עוקבת כבר המון זמן אחר הבלוג שלך ורציתי לומר לך שאת מדהימה וכחובבת אופנה אני מאד נהנית מהפוסטים שלך:-)
אהבתי מאד את השילוב לבין הנעליים והשמלה , עשית לי חשק לסנדלים סגולות..שמלה מתאימה כבר יש:-)

lil - תודה! לגבי הרכישות, לא היו כל כך הרבה אבל תשמחי לדעת שהן כבר על פילם, או יותר נכון על כרטיס זיכרון. בקרוב! :))

טנטי בקי - תודה חמודות!

IRIT - תודה רבה!
נעליים סגולות זה יופי של דבר. את מזכירה לי שנתקלתי לא מזמן בזוג הזה:

http://www.amazon.com/Nine-West-Womens-Demode-Platform/dp/B002J9G7WK/ref=sr_1_12?ie=UTF8&s=shoes&qid=1268487564&sr=1
-12

אם לא היו לי את הסגלגלות האלה שלי בהחלט הייתי שוקלת.
שיהיה שבוע טוב.

וואו..מהממות . מעניין אם יש זוג כזה בסניפים בארץ..באתר שלהם לא מצאתי אותם :-(

IRIT -
ראיתי אותן השבוע בחנות בדיזנגוף סנטר בשחור ובכסוף במחיר של בין 500 ל-600 ש"ח. מוגזם לחלוטין.
אם ממש נדלקת למה שלא תזמיני אותן מאמזון (הסגולות הן כרגע ב-40 דולר), גם עם המשלוח (באמצעות שירות חיצוני) זה יכול לצאת לך גג בסביבות ה-200 ש"ח שזה סביר לחלוטין לדעתי.
אני לא מנסה לשכנע או משהו ואין לי מניות באמאזון וגם את כמובן תעשי מה שהכי טוב עבורך, פשוט נראה לי משתלם.
בעיקר כי אני לא מאמינה שגם בסייל של הסייל הנעליים האלה יגיעו בסניפי ניין ווסט בארץ למחיר של 40 דולר.

אגב, זה דגם מהעונה הקודמת שלא ברור לי למה הוא נמכר בארץ במחיר של העונה הנוכחית. זו גם הסיבה לכך שלא מצאת אותן באתר הרשמי של ניין ווסט, הדגם לא נמכר יותר.

מקווה שלא חפרתי יותר מדי, פשוט הדברים האלה מעניינים אותי ואני מנסה לחפש תמיד את הדיל הכי טוב ביחוד לגבי פריטים של מותגים אמריקאיים.

באמת 600 ש"ח מעונה קודמת? מוגזם לחלוטין.במיוחד כשאפשר לקנות בפחות .האמת שאף פעם לא ניסיתי לקנות נעליים ברשת, סתם פולניות שכזאת שאולי הנעליים לא יהיו אותו הדבר ברגע האמת.אבל יש לי דווקא לא מעט חברות שקנו ברשת ומרוצות אז אולי שווה לנסות.
ואת ממש לא חפרת..תודה על ההכוונה ועל הלינק. אני מסכימה איתך לגמרי . לא חושבת שצריך לקנות פי 3 בשביל לקנות מוצלח. אין כמו דיל שווה:-)

הי דר!
אהבתי מאד את הפוסט. כל כך אביבי.
השמלה מקסימה - גם הדוגמא וגם ה...ציוצים קראת לזה?! :)
בשני האאוטפיטים הוירטואליים קלעת בול למשהו שאני מחפשת עכשיו- טבעת זהב עם אבן גדולה בגוון ירוק.
הוירטואלי עם השמלה של H&M מקסים בעיני. יש לך חוש מבורך בהתאמת פריטים, ואת עושה את זה מעולה. אני בחיים לא הייתי חושבת על שילובים כאלו. אולי תהיי הסטייליסטית שלי???

הי דר, אין בעד מה כמובן. אם לא תצליחי להשיג את הגיליון אני יכולה לסרוק עבורך את העמוד או אפילו לשלוח לך את העיתון. תעדכני אותי אם תרצי ואשלח לך מייל. שבוע טוב!

IRIT - יש איזה קטע שמוכרים בניין ווסט בארץ גם דגמים ישנים יותר (בדר"כ לא יותר מעונה אחורה, אבל בכ"ז) בתור "new arrivals" וזה מעצבן את כל מי שעוקב בקפדנות אחרי הדגמים (אני:)). מלבד זאת ממה שראיתי בעבר, יש אחלה דילים על נעליים באמאזון. שווה לבדוק מדי פעם במהלך סיבוב השוואות המחירים ברשת.

Anat -
הי ענת, טעם טוב יש לך, שהתבייתת על הטבעת עם האבן הירוקה... :) אני לא יודעת כמה את רוצה להשקיע בזה אבל אין ספק שברשת לפחות יש מבחר גדול של טבעות בסגנון. והטבעות של ysl מקסימות באופן כללי.
לגבי השילובים, אני פשוט נהנית מזה וכל יום יש לי רעיונות חדשים שאני משתעשעת איתם ע"ג מסך המחשב. אם רק היה אפשר להתפרנס מזה... :)

הילה - טוב, אם את כל כך נחמדה ומציעה כל כך יפה, לא אוכל לסרב. :) אם את יכולה לסרוק את האייטם ולשלוח לי ל-fashionpea@gmail.com
אודה לך מקרב לב! שבוע טוב שיהיה :)

השמלה מקסימה והנעליים פשוט מושלמות. בכל פעם שאני רואה אותן אני מתאכזבת שלא הזמנתי אותן ב- outnet. פיספסתי אותן ביום...מהממות!!!