1/13/10

under construction

grey_leopard1

grey_leopard2

grey_leopard3

grey_leopard4
סווטשירט זארה, חצאית (ישנה) זארה, מגפונים BCBGirls

שינויים בהסדרי התנועה / אבק / טרקטורים / שקים של בטון / פועלים שזורקים משפטים עסיסיים בשפה מזרח תיכונית שאיננה עברית (אני מבינה מה שאתם אומרים!) / פסולת בנייה / שלטים של העירייה / מעקף / קצרים בתקשורת / חול במרפסת / כבישים שאתה נוהג בהם שנים ופתאום מובילים למקום אחר / אפור בעיניים / מדרכות שבורות / פיגומים / שכנים עצבניים / משטרה / השכמה מוקדמת / עוד אבק / הסחות דעת / דרכי מילוט / שינוי הרגלים / אין חניה / תודה לאל שיש לפטופ!


זהו פחות או יותר סיכום אסוציאטיבי של סוף השבוע האחרון שאת הנחמה היחידה בו מצאתי בפרסומות של אוכל - הראשונה היא הפרסומת של mooi (אני כבר בחבילת העוגיות השנייה לשבוע זה. התמחור קצת מוגזם אבל אחלה עוגיות!) והשנייה היא הפרסומת של גבינת סקי עם מגדל הפלפלים החבר'המן. אם לא הייתי סוג של אלרגית לפלפל אדום הייתי מזמן מסתערת על החנויות. אז פשוט הסתפקתי בלהינות מלהסתכל עליו מפצח את הפלפל בכפות ידיו המחוספסות, טובל בגבינה ומכריז ש"זה הדבר הטעים ביותר שיש". לגמרי. עצוב להודות, אבל פרסומות של מזון עובדות עלי ממש טוב...
הצלחתי להינות גם מהאאוטפיט הזה שמורכב מסווטשירט נעים עם תפרים מעניינים באיזור הכתפיים וחצאית אהובה שעברה הרבה בחיים שלה (ציפרנייים של ציון וקרע שנגרם על ידי מסמר) אבל עדיין הצליחה לשרוד. לאור מזג האוויר החם ביותר לא היה צורך בגרביונים והדבר היחיד שנותר להשלמת המראה הוא המגפונים המנומרים. אחרי שכבר לבשתי את הדוגמה על גופי ועל רגלי, רק הגיוני שהדיבוק יעבור לכפות הרגליים.

Traffic changes / dust / tractors / bags of concrete / construction workers throwing juicy sentences in a middle-eastern language which is not Hebrew (I can understand you!) / construction waste / temporary signs / detour / miss-communications / sand in my porch / roads I know for years which suddenly bring me to another place / all I see is grey / broken pavements / scaffoldings / edgy neighbours / police / waking up too early / more dust / distractions / escape routes / changing habits / no parking / thank god for laptops!
This is an associative summery of my last weekend. Luckily I managed to find some comfort in a few Israeli food commercials. Damn, those commercials are good! especially the food ones have a huge effect on me. I also found joy in this outfit which includes a cozy grey sweatshirt with interesting seams on the shoulders, my beloved (and somewhat "beaten" - no thanks to my cat and a wandering nail) dark grey skirt and those leopard honnies. I already wore this print on my body and legs, might as well on my feet...

26 comments:

היי ... זאת הדרך שמובילה לזארה.
יכול להיות שמשפצים אותה לקראת בואה של H&M ?!
וכמובן, המובן מאליו, כהרגלת, את נראה מעולה!

חולצה בהחלט מקסימה למרות פשטותה !

כמובן שרכשתי כבר לפני כמה ימים את הבייסיק הנפלא הזה !
סופ"ש נעים !
(:

ariella -
אכן כן!!
זיהוי מוצלח. אני חושבת שזה שילוב בין בואה של H&M ומנהרות הכרמל... איפשהוא באמצע :)
תודה!

אחת שחושבת שיודעת - בייסיק מוצלח מאוד מאוד. תהני ממנו!
סופ"ש נעים!

יפה כהרגלך, האאוטפיט מעט סתמי לטעמי.

כמה פשוט, ככה יפה. אהבתי! שיהיה סופ"ש מהנה!

אנונימי - תודה! הייתי קוראת לזה פשוט. אני מבינה שכבר קבעתי סטנדרטים גבוהים (לעצמי בלבד) אבל נחמד למצוא יופי גם בדברים הפשוטים. ממליצה בחום...

לירז - תודה! בעזרת השם יהיה סופ"ש מהנה, שיהיה גם לך אחלה וויקאנד! :)

נחמד לראות אוטפיט רגוע...
משהו קאזואל,
אהבתי את הפשטות, זה מבליט את היופי שלך...
ביי וסוף שבוע לוהט לכולם.
לינדה H

יופי של אאוטפיט, כרגיל.
תמשיכי לעשות חייל!

נ.ב
סתם הערה קטנה - כותבים 'השקמה' ולא 'השכמה'.

אנונימי - תודה!
אני מקווה שאתה מתלוצץ לגבי התיקון, בכל מקרה למען הסר ספק:
http://www.safa-ivrit.org/spelling/hashkama.php

חוצמזה יש לך פה עסק עם מישהי שהיא אלרגית לשגיאות כתיב, כולל שגיאות הקלדה. כספך בחזרה על כל שגיאה שתמצא בפוסטים... :))

Linda H -
שמחה שנכנסת איתי לאווירת הפשטות! זאת נראית לי דרך מצוינת להתחיל את הסופ"ש... שיהיה אחלה!

פשוט ויפה יפה יפה! אהבתי :)
סופש מקסים!

תוספת יום שישי (חשוב)!!!
המלצה חמה וידיעה,
ברכותי החמות על פירסום
הבלוג שלך בדמרקר שישי.
עמ' 18,
את בראש בלוגי האופנה המומלצים .
כל הכבוד דר,
שמחתי לראות ואני מסכימה
בהתלט.
ביי
לינדה H

אני רואה את ממש חזק במנומר לאחרונה אה? :) אבל זה מחמיא לך .. עליי אני ממש לא רואה את זה לצערי. אולי צריך לנסות....
בכל מקרה ממש אהבתי את הסוודר אבל לא אהבתי את השילוב של הנעליים פה, פשוט כי אני לא מתלהבת מהשילוב של החום עם האפור ..
אבל אחלה תמונה!

Linda H - חשוב מאוד, תודה רבה שעידכנת אותי. אני לא בארץ כרגע אבל ביקשתי שישמרו לי :)
אין כמוך...

טושיק - עוד חסידת הפשטות. :)) טוב צריך לפעמים לגוון עם קצת רגוע... סופ"ש מצוין ותודה!

אנונימי - כל אחד ומה שעושה לו את זה. זה מה שעושה לי את זה כרגע. תודה! :)

חח, מסכימה עם האנונימי!
את בהחלט מוקד ראוי לסקופופיליה.

את יודעת אולי איפה אשפר למצוא נעלי בלרינה שחורות לימיום ?
ממש דבר קשה למציאה !!

הלוואי והיה לי חוש כמו שלך.. זה היה חוסך לי כמה (הרבה) דקות בבוקר D:
את כל כך יפה שזה כואב.

החולצה הזאת מהממת! היא נראית נוחה ונעימה, ובכלל כל האאוטפיט הוא נינוח וזורם כזה, ואהבתי גם את הטווסיט של הנעליים, יצא מעולה!

מה נסגר עם השיפוצים שם עוד לא סיימו את זה?!?!?!?!

I have seen all your post several times and I have to admit that I am impressed by your style. No one impressed me so much
You have an amazing sense of style
I will follow your playing with fashion because you're a big inspiration to me

שילמו לך כדי לציין את שתי הפרסומות האלה?

עליי זה לא עבד...

חזרתי! תודה לכולם על הסבלנות, בייחוד למי שלא קיבל מענה.

marina - לאא!!!!! זאת אומרת, כמעט. זאת אומרת, לא הייתי כאן בימים האחרונים וערב נסיעתי השיפוצים עדיין לא הסתיימו. אני מקווה שמחר בבוקר אקום לקול ציוץ ציפורים בלבד :)) תודה, זה באמת אחד האאוטפיטים הנוחים והכייפים שלי...

אנונימי 20:12 - אם יש משהו מבאס זה לעמוד הרבה זמן מול הארון. בצעירותי זה היה קורה לי והיום אני פשוט משתדלת ללכת עם המחשבה הראשונה שבראש ולזרום עם היד שמגששת את דרכה אל הפריטים. באור, כמובן, ובתודעה מלאה. גם חוסך זמן וגם בדרך כלל הדבר הכי נכון והכי מתאים :) תודה רבה על המחמאה (איפה היית בצעירותי? :))

אחת שחושבת שיודעת - אני בהחלט מאמינה שקשה למצוא. קרה לי אותו דבר עם מגפונים שחורים לאחרונה. בשביל הדברים הבייסיקיים השימושיים צריך לעיתים לעשות חריש. לצערי אין לי תשובה ב"שלוף" עבורך מאחר ואני נוטה אוטומטית לעקבים ופוסלת כמעט אוטומטית flats. אבל זו רק אני. אם אתקל במשהו מעניין אודיע לך..

אנונימי - כן. עפרה שטראוס נסעה אלי עד חיפה והביאה לי במזוודה מלאי שנתי של מעדן "גמדים" בתמורה לפרסומת שעשיתי לה. הדיל הכי טוב בחיים שלי!

talia -
thanks! and I love your choice of words: "playing with fashion". It's spot on! :)

גם אני אוהבת את מגדל הפלפלים הנהדר!!

alisa - נכון שהוא ממש מוצלח? חבל שהורידו את הפרסומת שלו ועברו למשפחה של מגדלי הביצים. הם גם מגניבים אבל הוא עושה את העבודה בצורה מושלמת... :)

הוא החזיר לי את האהבה לפלפל!! הפרסום עובד! דקה אחרי כבר הייתי במכולת עם שני פלפלים ולאבנה (אבל לא עם גבינת סקי, כנראה שבכל זאת הם פיספסו מעט את המטרה)

alisa - שמעתי את אותו דבר מעוד אנשים שאני מכירה. במקרה הזה זה בהחלט עובד, במסגרת ההסתייגות שהעלית. נראה לי ממש מעניין לעשות מחקר על אפקטיביות של פרסום ולראות אם מוצגים בפרסומת אחת שני מוצרים מאותה קטגוריה, שלובים זה בזה (כמו הפלפל והגבינה או החביתה והקוטג'), האם זה לא מפחית מהמוצר שאותו בעצם רוצים למכור. נקודה למחשבה לפרסומאים ולאנשי המחקר. :)

your blog makes me miss israel even more!..:) hi from burgzimmer.tumblr.com