1/30/10

seafoam green

sea_foam_green1

sea_foam_green2

sea_foam_green3

sea_foam_green4

sea_foam_green5

sea_foam_green6
סוודר קצר Annji (מילאנו) חצאית זארה (ישנה) טבעת H&M שרשרת מצ'יינטאון במילאנו, נעליים Marni

הנה צבע שיש לי מעט ממנו בארון שלא לומר מעט מאוד: "ירוק-קצף-הגלים" או באנגלית seafoam green. אם למישהו יש שם יותר טוב מזה בעברית הוא מוזמן כמובן להציע. ובכלל, אני חושבת שבאקדמיה ללשון העברית כדאי לפתוח מחלקה מיוחדת לאופנה ולהתחיל להמציא מילים בעברית לגוונים ובני גוונים, לגזרות, תפרים ולפריטי לבוש שונים. מצד שני, גם אם הם יעבדו על זה הרבה יש מצב שאף אחד לא ישתמש במילים החדשות (לדוגמא, אחת המילים העדכניות שהנפיקה האקדמיה: "יממית". נחיה ונראה מי ישתמש במילה הזו. וכמובן שמי שיודע איזו מילה היא באה להחליף יקבל מדבקת כוכב זוהרת!)
הגוון הירקרק-כחלחל הזה הוא ללא ספק האלמנט העיקרי שמשך אותי בסוודרון החמוד. זה והתפרים הקטנטנים באיזור הכתפיים. אל המקום השלישי בחשיבות הגיעו השרוולים ה"מתפרקים", שהינם בעיקר גימיק נחמד ומשמשים כווריאציה מרעננת לכפפות. אל הסוודר צירפתי שרשרת מטאלית גדולה שמצאתי בצ'יינטאון במילאנו (מי ידע שיש שם צ'יינטאון?). פיתחתי לאחרונה אובססיה לשרשראות גדולות ובעלות נוכחות, כדוגמת החביבה הזו, הבייבי הזו, או הדבר המופלא הזה. אז אפשר להגדיל בשקל תשעים, או לתכנן איזה פרויקט עשה זאת בעצמך. אבל זה כנראה יצטרך לחכות עד שאחזור לעצמי.
למרבה הצער, השבוע נחתה עלי התקררות בלתי מוסברת שבאה לידי ביטוי בצינון, כאב גרון, כאב אוזניים (הנה משהו שלא חוויתי מאז גיל... שלוש?!!) ולקינוח דלקת בעין (wtf??!). או כמו שאמרתי לרופא המשפחה שלי: "אין איבר בפנים שלא כואב לי". הרופא חיש קל איבחן את ההצטננות כוויראלית או במילים אחרות: "אין לך כלום" או במילים אחרות: איזה באסה זה להרגיש לא טוב ואפילו לא לקבל אבחנה של מחלה ראויה לשמה שתוכל לספק את יצר הרחמים העצמיים. לא שאני מייחלת לשפעת החזירים חלילה וחס...
אבל סופסוף אני מרגישה יותר טוב, מספיק טוב כדי לכתוב פוסט אז נראה לי שאנחנו בכיוון הנכון. שיהיה לכולם שבוע טוב ובריא!

Now there's a color I don't have many items in: seafoam green. There is actually no word for this color in Hebrew (so as for other colors and) yet I still find it mesmerising. It is not a color you see everyday, an interesting combination between green and blue, and all in all a nice addition to my wardrobe.
This color was also the main attraction in this little sweater. Then came the cute seams on the shoulders and lastly the detachable sleeves which are a nice gimmick and serve also as gloves/arm warmers. I added this big metallic necklace I found in Chinatown in Milano (who knew there was a chinatown in this city?), as part of my current obsession with big and oversized necklaces. What do you think about this beautiful piece, or this baby, or that gorgeous thing?
hmmm... I smell a DIY project, but first I have to get better.
Unfortunately I caught this nasty cold, combined with earache (I haven't had this since I was.. mmm... 3 years old!!?), sore throat and a bonus eye infection (WTF??!). When I went to see my doctor he told me it was only a virus and that there is nothing he can prescribe me. Damn! Well, at least I didn't catch the flu.
Hope you all have a great, healthy week!

36 comments:

כנכנסתי וראיתי את התמונה הראשונה כל מה שעבר לי בראש זה "ווהו,היא כל כך יפה."
יש בך משהו עדין ותמים. פשוט יפה.

שילוב צבעים יפייפה
והתמונה השניה יפה במיוחד
שבוע טוב לך.
אביטל

very marni!
ברצינות, אני יכולה לדמיין את אחת העורכות של הווג האיטלקי לובשת את זה.
בכלל, אני חושבת שלאחרונה הטעם שלך נהיה מאוד מילאנו-י. תמשיכי בכיוון הזה, הוא מחמיא לך מאוד :)

ממי אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב! כמה טוב לראות את הקניות באאוטפיט אחד! ןבשילוב כל כך יפה!! גם אני הספקתי לחדש את השרשרת, בקרוב אחזור לעוד מציאות :)
נשיקות!

עד ש"יממית" ייכנס ללקסיקון , אני דובקת בדראגסטור :)!
המרקם , הצבע והגזרה של הסוודר מיוחדים ממש!
תתחדשי על הפוני!

איזה כיף שחזרת לפוני! אין כמו גיזום ושפצור קל כדי לתרום להתאוששות ממחלה.

מלבד זה, זה לחלוטין אחד האאוטפיטים שהכי עשו לי את זה לאחרונה, ולו בשביל שילוב הצבעים הכה מדויק הזה.
יש משהו בחום ובאפור הזה שיכול לקבל איתו כמעט כל צבע לפי הדימיון שלי, אבל הירוק הספיצפי הזה פשוט עושה נעים בעין. (אני אחשוב בלילה איך אפשר לקרוא לגוון הקסום הזה בעברית, נאתגר את האקדמיה).
והיה שווה לנסוע בסמטאות מילאנו בשביל הזוג ההורס הזה שלרגלייך. קלאסיקה.
שבוע טוב יקירה! תרגישי נפלא :)

wow! you are absolutely gorgeous. although there's no word for seafoam green in hebrew, this is definitely your color... it really brings out the beautiful color of your hair!

xo.
princesspolitico

ממש התחברתי לאקססוריז של האאוטפיט הזה: השרשרת ממש יפה, הטבעת היא בכלל סוג של שוס בעיניי (יש לי חברה עם סט תכשיטים בצורת ניטים שנראים מדהים ואני מתפעלת מהם כל פעם מחדש) והנעליים..הו הנעליים- נראות ממש איכותיות.
נדמה לי שאאוטלט של מרני זה אפילו עדיף מכל האאוטלטים שיש בחיפה שאני כ"כ מתגעגעת אליהם D:

קליק ימני-->שמירה על התמונה של השרשרת והטבעת.
כשקראתי את כותרת הפוסט התחלתי לשיר (בלב, בכל זאת...) את השיר Are you in של Incubus שמלבד היותו גוד וייבר כולל את השורה -
It's so much easier when sea foam green is in fashion :)
בעבר שמעתי מוכרת מכנה את הצבע הזה "ירוק איכילוב". נראה לי שהשם ירוק קצף הגלים יעזור יותר למכירות...
את נראית נפלא - מהפוני ועד הנעליים. שבוע טוב!

שירלי - אז בגלל זה כנראה, לא פעם, פנו אלי נשים מבוגרות מבוגרות בכספומט של סניף הבנק שלי, הושיטו לי כרטיס אשראי וביקשו שאמשוך להן סכומים כמו 1000 ש"ח ומעלה. אף אחת מהן לא חששה שאני נוכלת או משהו כזה.... טוב, אני באמת לא נוכלת.... תודה!

לובה - אאוטלט מארני הוא לא רע בכלל. והשתדלתי להביא משם פריט יחסית קלאסי, סולידי ושימושי - תאמיני לי שהיו שם פיתויים אקסטרווגטיים על ימין ועל שמאל. לגבי סצינת האאוטלטים החיפאית, לא ביקרתי במרבית האאוטלטים כבר זמן מה, אם את מגיעה לביקור את מוזמנת ליידע את הכוחות החיפאיים... :)) תודה!

shelly - תודה מותק! אני מקווה שהגיזום יעזור לרענן ולחדש את האנרגיות. ולסלק את הוירוסים. בכל מקרה התגובה שלך נותנת הרבה מצב רוח טוב וזה כידוע מועיל מאוד למערכת החיסונית D:
זה היה בהחלט שווה להגיע לאאוטלט, לאחר הביקור דימיינו בעיני רוחנו את העורכות מגיעות לגלח את המדפים והקולבים בתקופת שבוע האופנה... מעניין איך זה נראה! :)

אביטל - הרוח העיפה לי את החצאית בצורה מוזרה באותו רגע אבל הפריים הזה הוא ללא ספק האהוב עלי. וגם על מי שצילם. תודה רבה!

anat - יש לי מרווה בעציצים במרפסת! בעיניים שלי (אבל אחת מהן עם דלקת אז אולי אי אפשר כ"כ לסמוך :)) הגוון הזה רווי מדי בשביל להיות ירוק מרווה. יכול להיות שגם בצילומים יש איזו הטיה קלה של הצבע (כמו תמיד) אבל אם את מתעקשת, בכיף.

מורן סוטו - אני איתך! תודה רבה :)

Anna - אני חושבת שעלית שם על מצבור ענק ואיכותי של אקססוריז. תשמרי על המבצר, אולי אחזור לעוד סיבוב...
I wish!! נשיקות!

חציל - תודה על העידוד והדירבון! זה באמת נחמד לעשות ניסיונות בשילובי צבעים, עדינים ורגועים. אני חושבת שזה מאוד מעניין ומלמד וכרוך בכך גם עניין של טעם - משמח לראות שהשילוב מתקבל בהערכה.

princesspolitico -
thanks, I just recently cut it. And I'm beginning to like this color more and more. I think it works best with a touch of pink (almost unseen) lip-gloss such as the one I wear here.

מקסים לגמרי, איזה שילוב צבעים נהדר.
והנעליים... הנעליים... לו הייתי יודעת ללכת על עקבים, יש מצב שהייתי מציעה להחליף את בתי בנעליים האלה, הן מדהימות.

מאמינה, מאמינה. את פשיוניסטה אמיצה!
אני מקווה שיצא לי להגיע בחודשים הקרובים, מנגו2 כבר קורא בשמי.

Hi Pea :)
I can't stop looking at your new sweater
It's really amazing
I love the color and its shoulders
you combined it with beautiful shoes they are really amazing
and these thick tights-I love such
so everything I like- you're amazing inspiration to me as always :)
kisses :*

מאוד אהבתי את הסריג, יש לו צבע מיוחד ביותר. הנעליים הורסות כמובן, אני חובבת מארני בעצמי. יש להם נעליים נהדרות ליומיום.

תתחדשי ☺
שיהיה שבוע טוב,
מיראל

הכל מהמם.הסוודר ממש מתוק-והצבע הזה מחמיא לך

אהבתי את הכל..פשוט ומקסים!
יפה לך הפוני החדש..אני תמיד בעד פוני

מה זו האדירות הזו עם השרוולונים?!
אוח אני שונאת את המלתחה שלי. תודה רבה דר! פשוט, המון תודה!

Great shoes & jewellery!& this calm colors suits to you very well:)

ירוק קצף הגלים?! לא נשמע מפתה כמו שזה נראה, המשפט הראשון שהגיתי כשראיתי את התמונה זה "איזה צבע מדהים", הבעיה שגם לי אין ממש מושג להגדיר אותו.
רפואה שלמה!

המארני משגעות, והן נראות כמו אלטרנטיבה קלאסית לקלוגס שעתידות בוודאי לשטוף אותנו, אחרי התצוגה של שאנל..

ariela - נשמע כמו משפט שהייתי אומרת, אם הייתי אם לבת.. ;) אני אוהבת את ההומור שלך! ואפרופו אמהות ובנות, כשהתלבטתי באיזה זוג לבחור בחנות חשבתי על אמא שלי (כמעט בת 30 ועדיין ילדה של אמא) ואיך היא תגיב לבחירה. והיא אכן אהבה מאוד...

הילה - אחלה שיר! טוב שהזכרת לי אותו :) הממ.. ירוק איכילוב נשמע לי די קרוב, אבל בהחלט לא מעלה את הדופק ומעודד שליפת כרטיס אשראי לצורך גיהוץ. צודקת.
מה שאומר אולי שה-scrubs היו מתאימים לעור הפנים וצבע השיער שלי? אני צריכה לשקול הסבת מקצוע. אולי זה לא מאוחר להתחיל ללמוד רפואה... D:
תודה!

nova -
thanks! hugs from Israel

ronit - הארה מעניינת. אני אזכיר לעצמי אותה כשאתקף בתשוקה פתאומית לקבקבים אה לה שאנל :) תודה!

Fuksjanna -
thanks! I guess I found my new favorite color!

Dana - הייתי מזמינה אותך לעשות "החלפות" הבעיה שאנחנו גרות רחוק מדי. :(

לובה - פאשניסטה אמיצה, ועם תקציב. אחרת הייתי מפרקת שם את המקום. :) יאללה בואי לחיפה, את מוזמנת בכל עת. עושה לי חשק לבדוק מה קורה במנגו2. אני אדווח לך.

lian - חן חן! :)

Talia -
hi there! thank you so much. I enjoyed coming up with this outfit and wearing it, It is great to see that others enjoy it too. kisses!

Mirelle - יש להם נעליים הורסות. גם ליומיום וגם לא ליומיום. נשארו מאחור באאוטלט כמה זוגות מדהימים (שמעת את זה? זה הקול של הלב שלי נשבר...), שנראו לי קצת טו מאץ' בשביל יום חיפאי ממוצע.
תודה ושיהיה שבוע מצוין!

bloodymiri - לספר שלי נמאס לקצץ הצידה והוא הפציר והפציר אז אמרתי, יאללה! תודה!

little black dress - תודה רבה!
D: נראה לי שהכי קל יהיה להגיד שהוא מוצא חן בעינינו... מי צריך הגדרות כשיש רגשות עזים. :)

אוי את נראית נפלא בצבעים האלה
ואיזה כיף שהפוני חוזר ובגדול!
פשוט מקסימה (:

קודם כל יקירתי, רפואה שלמה,
ושהעין תחזור לפעילות מלאה... P-:
אהבתי את האוטפיט, בזכות הרוגע שלו,
הצבעים השקטים, רכים.
האביזרים מדהימים בעיניי, והנעליים
על אף שלי הן לא עושות את זה !
נראות עלייך משגעות.
"בקיצור" עוד אוטפיט מוצלח ביותר מבית היוצר שלך. והלוקאישן, מוסיף המון.
ביי ולבריאות.
לינדהH

Linda H - תודה רבה, העין כבר חזרה לשגרה, מוכנה לעדשות מגע (זה הסימן הכי טוב!). כיף לראות שאת מעריכה גם דברים שהם לא בדיוק הסגנון האישי שלך. לזה אני קוראת בנאדם פתוח. :) רק בריאות!

נוי - תודה! הוא בהחלט חזר ובגדול, עד בערך עוד 3 שבועות (כמו שאני מכירה את קצב צמיחת השיער שלי) שבו הוא יהיה כבר יותר מדי ארוך ואצטרך להחליט שוב. :)) בינתיים הוא נשאר!

lovely color pallet. sweet and smart. i like it. i'm loving those marni chunky wooden heels:)

Sea foam green is my favorite color! But for some reason, it's really hard to find quality clothing in the same color. Your outfit is lovely and I really like how you utilized all the neutral colors together!
www.thefashionseen.com

הנעליים מדהימות! אהבתי את השילוב עם הגרביון. ותתחדשי על הפוני

The Fashion Seen -
Yeah, this color is pretty hard to come by... and I think it is now my favorite too!

Alice -
thanks!

לירז - תודה! נראה כמה זמן יחזיק מעמד :)

אני מתה על בגדים דינמיים שכאלה.(קצת פחות מתה על המכנס חאקי המתפרק של המורה שלי לשל"ח...)
הירוק הזה מהמם,לא מזמן קניתי ספק סריג ספק טוניקה בגוון טיפה יותר כהה ובגזרת עטלף.הטבעת מקסימה,והשרשרת...איך נאמר,אני חושבת שיש לנו אובססיה משותפת.שרשראות אוברסייז הן מהאהובות עליי,היום בדיוק פרסמתי פוסט DIY של שרשרת קלועה-אני בטוחה שהיא תקלע לטעם שלך;)
(וכמובן שבדרך מתוכננות עוד המון שרשראות אוברסייז...מוזמנת כמו תמיד לקפוץ לביקור)

blossumbutton -
אנחנו בהחלט שותפות לחיבה לשרשראות, נחמד מאוד לראות שיש לך את הרעיונות, החריצות והאנרגיה לייצר אקססוריז כאלה ומדריכים - מזכיר לי שכאשר הייתי בת עשרה, הייתי מכינה כמעט את כל האקססוריז שלי בעצמי.
צריך לחזור לחריצות הזו.... תודה!

דר, את מתלבשת יפה ללא ספק,
אבל בתור סטודנטית באוניברסיטה ובכלל חיפאית בימים גשומים אלו - אני לא יכולה שלא לתהות - "לא קר לך??"

:'( אני גם רוצה ללכת בחצאית וגרביונים בלי לקפוא...

הילה - תודה! לשמחתי אני יכולה לומר שאני כבר שנתיים לא סטודנטית, וזה משמח רק בגלל העובדה שבאוניברסיטת חיפה היה קר ביותר בימות החורף. ובשביל להתחמם יש מזגנים, וגרביונים עבים, לא? :))

וואו!!
השרשרת והטבעת?
הייתי רוצחת כדי שיהיו לי אותם...!

איזה אאוטפיט נעים,אהבתי מאד את השילוב.
יש לי חולצת טריקו פשוטה מפוקס בדיוק בצבע הסריג ולבשתי אותה עם שחור,אפור,ורוד אבל אף פעם לא עם חום,עכשיו כשראיתי את התמונות שלך אנסה גם עם חום.טנקס....