12/2/09

אין כמו בבית

There's no place like home
purple_dress1

purple_dress2

purple_dress3

זוהי לא בדיוק הכניסה לבית שלי אבל התמונות צולמו הפעם קל"ב, לא הרחק ממקום מגורי ואני לא יודעת למה אבל בשבוע האחרון ענייני בית ומגורים החלו להעסיק את מחשבתי. אני כבר מתחילה לחשוב על תקופת סיום החוזה הנוכחי שלי, שתהיה איפשהוא בתחילת הקיץ, בתקופה עמוסת אירועים ותוהה לאן יהיו פני מועדות אז.
האם אעבור דירה (אחרי שלוש שנים שבהן בסופה של כל שנה הייתי בטוחה שאני מתכוננת לעבור אבל בסופו של דבר נשארתי במקומי), האם אעתיק את מגורי לעיר אחרת (אחרי שבערך כל מי שאני מכירה עזב את העיר הזאת מזמן + אבידה טרייה למצבת כוחותינו החיפאיים שעדיין קצת קשה לי להתרגל אליה) ואיך תיראה הדירה הבאה שלי או הבית העתידי שלי.
יצא לי גם לחשוב על הרמוניה שמשרים חללי מחיה על האנשים המתגוררים בהם, על חלוקה נכונה של חלל המגורים ועל תחושת הנוחות והרגיעה אשר עוברת אל האדם אפילו מאלמנטים פשוטים ובסיסיים כמו המרחק בין קיר לקיר ובוודאי שמאלמנטים כמו ריהוט ודקורציה. יש לי כבר טעם יחסית מגובש בנושא עיצוב פנים ואין ספק שהוא די שונה מטעמי האופנתי. אם באאוטפיטים שלי אני אוהבת לשלב טקסטורות, ליצור ניגודים מפעם לפעם ולתבל את המראה בזריקת צבע עז או בהדפס בולט, אז במרחב המחיה שלי אני מעדיפה פלטת צבעים מתונה ורגועה, ומינימום ניגודים.
ואם בניגודים עסקינן, כבר מזמן אני גרופית של השילוב של חולצה אוורירית בעלת הדפס פרחוני עדין וחולצת פסים מתחתיה וניסיתי את השילוב הזה לא פעם בעבר. אני שמחה מאוד שיצא לי סוף סוף לנסות אותו גם בווריאציה אחרת: עם שמלה אוורירית ושקפקפה.
ברגע שראיתי את השמלה הזו ידעתי שהיא מושלמת עבור הקומבינציה המתוכננת והצווארון המעוגל שלה פשוט המיס אותי (אין מספיק פריטים עם צווארונים מעוגלים בעולם!). תודה רבה לדנה וחן, בעלות הבוטיק ליליגרייס בדיזנגוף שהזמינו אותי להתרשם מהבוטיק המקסים ולבחור כמה פריטים לטעמי (הבחירה היתה קשה...), ואיפשרו את השידוך המשמח ביני לבין השמלה.
תודה גם ליעל ותודה רבה, כמו תמיד, לאריאלה על הצילומים.
שיהיה המשך שבוע מוצלח!


purple_dress4
שמלה בוטיק ליליגרייס סריג מפוספס מנגו (ישן) מגפונים Ash כובע אלדו תיק מארק ג'ייקובס

Dress Liligrace boutique striped top Mango (old) booties Ash hat Aldo bag Marc Jacobs

This isn't the walk way to my house, but the pictures were shot somewhere in the neighbourhood and for some reason I started thinking lately about apartments and living spaces. My lease ends in the beginning of the summer, and although I still have pleanty of time I am wondering where will life take me.
Will I move to another apartment (this hasn't happaned in the last three years) or will I even leave my beloved hometown? Unfortunately most of my friends and some family members already left and moved to the "big city" Tel-Aviv, but I am in no rush yet. I love Haifa!
I also wonder how my future apartment or my future home will look like. As opposed to how I like to dress (contrasts, mixing patterns, bold prints) I like my living space to be very calm, clean and have a relaxed color pallet. Living spaces can be harmonious (or not) and even a seemingly small detail such as the distance between walls can make a big differance in the way the space makes you feel.
And back to the outfit: I really like the combination of a semi-sheer floral printed top and a striped shirt underneath. I tried it a few times before and I'm happy I was able to try the 'dress version' of this combo. Big thanks to Dana and Chen, the owners of the lovely "Liligrace boutique" in Tel Aviv, who invited me to check out the boutique and pick out a few things. I had a great time!
Thanks also to Yael and to my beloved photographer Ariella.
Hope you all have a great rest-of-the-week!

33 comments:

כל פריט בנפרד מקסים ולא הייתי מדמיינת לשלב אותם ביחד,אבל את הצלחת לגרום לזה להראות שיק, מקסים.
אביטל.

אהבתי את הנעלים וחולצת הפסים !
ובקשר לדירה - אני אישית מאלו שכל כך שונאים לעבור דירה שאני פשוט לא חושבת בכיוון (עד שממש , אבל ממש לא יהיה ברירה )

מדדתי את השמלה הזו כשהוזמנתי על ידי ליליגרייס ובסוף בחרתי את האפורה עם ה-ruffles.
נראית עלייך מקסים, אהבתי את השילוב עלייך.

Love your look! it is so original that you mixed the stripes with the dress. Good luck with the search of hoses. I love decoration and creating different atmospheres.
xoxo
B* a la Moda

את יכולה לפרט את מחיר השמלה?

whole outfit is fabulaus! lovely dress& the stripes blouse fits great :)

אווו!!!זה מקסים ומתוק והתיק הזה.עוד לא נס ליחו....מהמם

השמלה מושלמת! וכל כך את!
אני לא הייתי עוברת, יש לך את אחת המרפסות המשובחות בעיר! מבטיחה לשוב לחיפה, אהובתי הנושנה, ממש ממש בקרוב ולארח לך ולציון חברה במרפסת.

אני גם חושב על הדירה הבאה שלי אחרי 6 שנים באותו בית.

דרך אגב, זה אומר שאחת הדירות השוות בתל אביב מתפנה, בניין חדש, מעלית חנייה תת קרקעית, מיקום מרכזי, חלונות כפולים, כל זה...

i love this outfit, that dress goes so well with the bag

IT HAD TO BE MARC JACOBS, WHAT A WONDERFUL LOOK (AS USUAL!)

@ MAISONCHAPLIN.BLOGSPOT.COM

שמלה ממש מתוקה, וההלחם בין החולצה לשמלה פשוט יוצא מן הכלל!
אני חייבת להחמיא לך על האודמים שלך, כשאני מסתכלת על התמונות הצבע של האודם שלך תופס ראשון את העין שלי, נראה סוף הדרך

יצא לך דולצה וגבנה!
אני לא בטוח שהתכוונת לזה, אבל התוצאה חמודה ביותר.
השמלה יפיפיה לדעתי, עדינה ורכה כזו, עם אזכור של שנות ה70'.
ובכל זאת הוצאת ממנה משהו אחר באוטפיט הזה.

mizi the cat - לא צחוק, זה חתיכת פרויקט לעבור דירה, אקט לא מהנה לכל הדעות. אם כי שווה לסבול בשביל walk-in closet (מותר לי לחלום).

לובה - fashion crisis averted! תודה מותק, ותתחדשי גם את.. :)

T-M-S - ושכחת לציין שהיא בעלת קארמה אופנתית מהמעלה הראשונה. אם אתה רוצה אני מוכנה לעשות house sitting ולשמור לך על הנכס עד שתשוב. אם תשוב... ? :)

אנונימי - 199.

תותי - תודה מתוקתי! את מוזמנת מתי שרק תרצי, ציוני ואנוכי נשמח לארח אותך בצל מרפסתנו. :)

B a la Mode -
Thanks! I'm going to need it when spring comes... And decorating is very fun, I don't do that enough since I have a crazy cat who knocks down and breaks almost everything... :)

marina - אני אוהבת את המילה הלחם. אין ספק שנהייתי קצת פריקית של אודמים בזמן האחרון ואני חייבת לומר שאני עושה שימוש ממש תושייתי בשלושה וחצי בערך שיש לי. תודה!

the eye - לא חשבתי על זה, אבל מה שכן חשבתי עליו זה לקחת את השמלה למקום קצת אחר, כדברייך. היא מאוד יפה כשלעצמה ויכולה לעבוד לבד אבל זה מה שהתחשק לי לעשות באותו רגע. וכשכבר סוף סוף אפשר ללבוש שכבות ועדיין לא צריך להתעטף במעילים כבדים איך אפשר שלא לנצל זאת? תודה רבה! :)

lian - כדאי מאוד... :) אני מתכוונת עוד לחרוש עליו הרבה! תודה!

אביטל - תודה, לאחרונה אני בקטע של "פסים הולכים עם הכל". :)

maison chaplin - thanks!

היי,
אני מודה שהלוק הזה לא ממש מדבר אלי,
במכלול השלם.
ישנם פריטים שאני אוהבת,
המגפונים מרהיבים !
הכובע מגניב,
התיק פשוט אלוהי, חבל שלי אין כזה...
וכן גם אני חושבת שהאיפור שלך מעולה,
ולדעתי משלים בצורה מרהיבה כל אוטפיט שלך.
לינדה H

הי דר! לעבור דירות זה כיף! אני ממש אוהבת ושמחה שיצא לי לעבור דירה בחודשים האחרונים, זה שינוי מרענן. גם אני אוהבת פלטת צבעים שקטה בבית שמשרה אוירה רגועה.
השמלה ממש יפה ואני אוהבת שילובים של דברים קיציים ואווריריים עם פריטים יותר חורפיים, זה נותן תחושה קלילה ולא עמוסה מדי

Oh! I like yout hat and shoes! U look so sweet ;-)

איפה בדיזינגוף ?

אפונית,
אני כל כך מבינה את הרהורי המעבר.
לצערי גם אני נמצאת במצב דומה מאוד לשלך, אמנם החוזה שלנו מסתיים רק בסוף הקיץ אבל המצב מסביבנו כבר קשה מאוד... מנסה בכל כוחי לחשוב על אלטרנטיבה אחרת מאשר לעזוב את עירי, אבל כרגע האופק לא בהיר...
בכל מקרה, אני בטוחה וסמוכה שיהיה בסדר!

נשיקות

דר את לא מפסיקה להפתיע. השילוב לא צפוי אבל תופס וזהו מהותה של פאשיוניסטה אמיתית- לתת השראה לכל מה שהוא מיוחד ולא צפוי.

rose - דיזנגוף 176.

Linda H - תודה! נראה לי שכבר למדתי להכיר את טעמך די טוב :))

Elinor - אני קצת פחות אוהבת את המעבר עצמו. כשהכל מסודר ונמצא במקומו זה נחמד, אבל לוקח זמן עד שמגיעים למצב הזה. ולאהבתך לשילובים מהסוג האמור אני מצטרפת בחפץ לב... :)

פטיט לולו - אין לחץ לעזוב אבל בינתיים אני שומרת על אופציות פתוחות. מה שיהיה יהיה ובאמת יהיה בסדר ואפילו מצוין - אני מאחלת גם לכם! נשיקות...

נגה - תודה! :)

haifa rulles! untill u(u, me, anybody) gotta move 4 work reasons, i think haifa is a great place to b in. being a very fashionable girl and not from tel aviv is not so common in arzenu haktantonet, and it makes u more special!

and thats the sweetest outfit ever

אאוטפיט מקסים, אם כי התיק קצת פחות מתחבר אליו, לטעמי.

והערה - מלבד בתמונה הראשונה, בכל התמונות את כפופה בדרך זו או אחרת. חבל! זה לא מחמיא...

karen -
I love this place and don't have to move. yet. we'll see what happens eventually. And I think I will still enjoy fashion no matter where I live. The bonus side of moving will be that everything will be closer.. thanks!

בחיים לא הייתי מעלה על לדעתי לחבר בין טקסטורות וצבעים כל כך שונים, אבל את ההוכחה לכך שזה יכול לעבוד מצויין! אני מאד אוהבת את הניגודיות הזאת.

ובקשר לדירה...מאחר ובחיים שלי לא עברתי דירה ולו פעם אחת (בעלי ואני פשוט גרשנו מפה את הוריי), אינני יכולה להיות שותפה להרהורייך. מה שכן - אני מקווה שלא תעזבי את עירנו חיפה. את חיפאית להתגאות בה!

אני לא חושבת שהייתי נהנית מחיי לולא הייתי עוברת דירה/מדינה כל כמה שנים.
החידוש הוא טעם החיים, מצפה כבר לראות מה מצפה לך...

היי רציתי לשאול אותך היכן ניתן למצוא בגדים של ווינטג' ואמריקן אפרל
האם אלו רשתות שנמצאות בארץ?
תודה:)

מדהימה..כלכך הייתי רוצה לראות את הארון שלך מבפנים בוודאי זה ארמון!
אוי בשניות הייתי מתחלפת בחוש אופנה כמו שלך !
כל דבר שאת שמה על עצמך-יצירת אומנות.

אהבתי מאוד את השמלה, היא נראית עלייך מדהים

אני נדהמת מחדש איך הכל נראה עלייך כל כך שיקי..

אני, גם אני ארצה בכוח להתאים בגדים
אני סתם אראה כמו אחחת בלי טעם.

את צריכה ללוות אותי למסע קניות קצר (:

Anat - איזו דרך יצירתית לא לעבור דירה... :) אני מקווה שאמא שלי לא קוראת את התגובה, שלא תילחץ... סתם, כבר יצאתי מהבית אז לא נראה לי שאני הולכת לעשות רוורס. תודה רבה!

Hadar - תודה!

Dana - את עושה את זה בגדול, הא? :) לעבור מדינה נשמע לי עוד יותר קשה, אבל ללא ספק טומן בחובו הרבה אפשרויות והרפתקאות. ימים יגידו מה כתוב בקלפים שלי :)

אנונימי - אמריקן אפרל יש בדיזנגוף סנטר וגם בירושלים. וינטג' אפשר למצוא בחנויות כמו סטלה, גלרי פריזיאן (בת"א) וגם בחנויות יד שניה שונות אפילו בחיפה אפשר ליפול על איזה פריט וינטג' כזה אחר. וינטג' זה לא שם של מותג אגב...

עדי - נראה לי שבקרוב אני צריכה לבנות לו ארמון... :)) תודה!

sagit - אני לא חושבת שאת צריכה לשלול את האפשרות כל כך מהר... תתחילי מדברים פשוטים, קצת ניסוי וטעייה, מול המראה בבית. תראי כמה זה כיף :)

אני חושקת במגפונים האלו!! כ"כ יפים...

היי, דר

האאוטפיט מושלם. השילוב עוד יותר. גם הברט משתלב בצורה מעניינת ביותר.
אהבתי!

יום נפלא.