11/6/09

See you later

christopher_kane1

christopher_kane2

christopher_kane3

christopher_kane4

christopher_kane5
שמלה כריסטופר קיין לטופשופ, גרביונים H&M, קלאץ' אקססורייז, מגפונים ניין ווסט (משנה שעברה)


Dress Christopher Kane for Topshop, pantyhose H&M, clutch Accessorize, booties Nine West

christopher_kane7

ללא ספק הפריט האהוב בארון לרגע זה - שמלת כריסטופר קיין לטופשופ שציפיתי לה רבות. אחרי שמר קיין הרס אותי (ועוד אינספור חובבות אופנה אחרות) עם שמלת הגורילה חושפת השיניים לקיץ 2009 לא נותר אלא לכסוס צפרניים ולהתפלל שקולקציית קפסולה בעיצובו תתגלגל לאחת מרשתות האופנה הגדולות והעממיות (אם אפשר לקרוא לטופשופ רשת עממית. בבריטניה אולי כן) ואכן זה קרה.
את הקולקציה פגשתי במלואה בחנות הדגל של טופשופ בסוהו שבניו יורק (כולנו מכירים את טופשופ, יש בארץ, המחירים לא כאלה זולים, בלה בלה בלה אבל מומלץ מומלץ מומלץ!), ברודווי פינת רחוב Broome ואוכל לתאר אותה רק במילה אחת: נפלאה. פלטת צבעים מצומצמת של וורוד זרחני, צהוב לימון זרחני, שחורים ואפורים, והרבה ניטים מחוררים ומראות קטנות לעיטור. וכמובן השמלות והגופיות עם הדפס הקרוקודיל. החסרון היחידי שניתן למצוא בקולקציה הזו הוא שאולי היא טרנדית מדי, אבל אין מה להתקטנן....
לשמלה צירפתי את הקלאץ' הזה שקיבלתי במתנה כשחזרתי לארץ (חשבתי שמי שחוזר מחו"ל אמור להביא מתנות ולא לקבל מתנות) ושהייתי בטוחה שצבעו חום אך לאחר שיצאתי איתו מהבית באור יום התגלה צבעו החצילי הנהדר. כמו כן, לבשתי את גרביוני הרשת האסימטרית הללו, שנראים קצת כמו קורי עכביש שחורים ונבחרו על מנת לספק קונטרה מעניינת לפה התנין הפעור מעליהם (משהו בסגנון תחרות מי יותר קשוח...).
הפעם החלטתי לוותר על אקססוריז מכל סוג שהוא עקב האקשן שמתרחש על גבי השמלה וגם מדרום לה. זה מה שנקרא: לתת כבוד... יחד עם השמלה קיבלתי שקית מיוחדת וסט מדבקות של הקולקציה. אם הייתי עדיין בכיתה ב' הייתי בוודאי מוסיפה אותן לאלבום המדבקות האקסטרא מושקע שלי, אבל אני לא וגם האלבום אבד מזמן אז אני קצת מתלבטת מה לעשות איתן.
תודה רבה לאריאלה על הצילומים ושיהיה סופ"ש נהדר!


Definately my favorite item of the moment - this Christopher Kane for Topshop printed dress. I actually like the whole collection which I was able to check out at the Topshop NYC flagship store. It is a great store and this particular collection is amazing. The only downside is that maybe it's a little bit too trendy, but, let's not be picky, it is still great.
I chose to wear with it this pair of asymmetrical net pantyhose. They kinda compete with the open mouthed alligator on "who is more bad-ass" but I like it and it makes the whole look more interesting. Regarding jewelry, I decided not to wear any this time in order to let the dress do it's thing with no interruptions (other than the pantyhose).
I also added this clutch which I got as a present and which I thought was brown colored until I walked out of the house with it on broad day light and discovered it was actually aubergine... even better!
Big thanks to my photographer Ariella and hope you all have a great weekend!

46 comments:

תאמת שלא ממש אהבתי את השמלה-אבל היא נראית עלייך נפלא:]


מה שכן הגרביונים מגניבים לאללה

יא-אללה דר את חיה על הקצה!!
אחלה שמלה.. צריך ביצים לצאת איתה הא? בטח לכל אחד יש משהו להעיר

סופ"ש נהדר :)

אליסה

וואו !
השמלה מעניינת ביותר, אי אפשר להסיר ממנה את העיניים זה בטוח ! : )
אהבתי מאוד את הגרביונים , השילוב מוצלח במיוחד :]
חזק.

שמלה מדהימה, אני מניחה שבניו יורק היא עולה משמעותית פחות מהתמחור המגוחך בארץ.
הגרביונים הם שוס!
סופ"ש נעים, מוזמנת לבקר.

איזו הופעה דפקת!
נראה שלאן שלא תלכי יסובבו את הראש עם השמלה הזו.
אהבתי את השילוב עם הגרביונים. מה שחבל זה שהשמלה כל כך מיוחדת אז אי אפשר ללבוש אותה פעמיים!

alisa - מצחיקה! :) האמת שלא נרשמו תגובות מיוחדות עד כה והסתובבתי איתה דווקא יותר בת"א מאשר בחיפה. מעניין מה לקהל החיפאי יהיה להגיד. אני אעדכן.. :))

לובה - תנקס! ואת צודקת, לא נראה לי שהייתי קונה אותה במחיר שבו היא נמכרת בארץ. בניו יורק היא עולה 90 דולר. הקטע המוזר הוא שבחנות אונליין האמריקאית של טופשופ היא עולה יותר..

נגה - אל דאגה, השמלה כבר נלבשה פעמיים והיד עוד נטויה... ועד כמה שהיא בולטת וזכירה היא גם די פשוטה ונוחה מאוד ללבישה אז נראה לי שאני לא אוותר עליה כל כך מהר. תודה!

morena - הגרביונים האלה היו ברשימה שלי הרבה זמן ויש לי עוד תכנונים רבים עליהם. תודה רבה!

90 דולר? בארץ היא עולה 630 ש"ח. לא יאומן.

האמת לא אהבתי ממש את השמלה, אבל היא נועזת שכזוו.... :)

קלאץ' ונעליים מדהימותת!!!

כל האאוטפיט הזה בכלל מדהים. אף פעם לא הייתי חושבת על גרביונים כאלה, אסל עם השמלה המהממת והשיער האסוף... אחד האאוטפיטים המרגשים

אהבתי מאוד! לא יודעת מה יותר, השילוב של השמלה עם הגרביונים או כל הלבוש עם מקום הצילום!
ודרך אגב יפה לך אסוף ככה :)

את הפה הפעור שלי למראה השמלה כבר ראית, אז עכשיו רק נותר לי לפעור אותו גם מול הגרביונים! פשוט מדהימים ועובדים מעולה עם השמלה.
two thumbs up!! :)
נשיקות

Love the boots, tights, dress, clutch, nail polish, hair, everything! This outfit is great

Always, always elegant.
Greetings from Spain

mizi the cat - אחלה כינוי, אהבתי מאוד! תודה.. :))

ליהי - לא יודעת אם "נועזת" זה המינוח המתאים, אולי "לא שגרתית". וכידוע אין לי בעיה עם דברים כאלה, נהפוך הוא... :)

shelly - תודה מותק, שמחה שהצלחתי להפתיע אותך בשנית!

mor - תודה רבה!

gina -
Thanks, I'm glad you liked it!

You are rocking it girl!!! גם השמלה, גם הגרביונים...הכל!!!
נשיקות!!!

וואוו דר,האאוטפיט השווה ביותר אוור.
השמלת דינוזאור מושלמת(הבן שלי היה מת על זה)כך גם הגרביון והקלאץ'.
מזכיר לי במעט את הטירוף של סוזי בבל....אני מתה על זה.

רק עכשיו הבנתי את הכותרת ושועשעתי מאוד.
חלחל לאט, אין מה לומר- אבל עשה את העבודה :)

מת על הצד הקשוח שלך, עם השיער למעלה והכל.

השמלה קצת מפחידה אותי, אבל אני מאוד מרוצה מהשדרוג של הצילומים באתר. לא יודעת אם זאת מצלמה חדשה או עדשה חדשה... בכל מקרה סחתיין לאריאלה, נראה מעולה. :)

הצחקתם אותי על הבוקר! :))

moran - מעכשיו אני קוראת לה שמלת הדינוזאור... :) מעולה!

אנונימי - למען האמת גם אריאלה קצת נבהלה כשהיא עשתה זום על השמלה. D: ואכן יש שדרוג מסוים, אמנם לא במצלמה אבל יש לנו עדשה חדשה שאני ממש מרוצה ממנה (50 מילימטר). תודה!

T-M-S - היית צריך לראות את אחת התגובות שקיבלתי בלוקבוק:
this is one angry vagina!
אני עדיין צוחקת... :)

anna - תודה מותק, נשיקות! miss you lots

אני בדרך כלל משתדל להתמקש בתגובות עם משמעות, אבל האאוטפיט הזה פשוט חייב תגובה, אפילו אחת חסרת משמעות כמו:

וואוו!

תתחדשו על העדשה.

אין מה להגיד השמלה פיצוץ אמיתי !
וגרביוני הרשת משהו.
האוטפיט מתאים לדעתי לאירוע בעל אוירה דרמטית, למשהו עם אוירה אפלה,
התנין נראה מאד מאיים.
אהבתי את הקלאץ מאד.
כל זה יחד מבליט את לובן עורך, והדמות מזכירה לי במשהו את האמא במשפחת אדמס...
תתחדשי ותולי בגדול.
לינדה H

אין לי מילייייייייייייייים
(מלבד: אני שונאת אותך*)

*בתקווה שהובנה רוח הקנאה שבה נכתבה התגובה

הי
קודם כל רציתי להגיד לך שאת מאד יפה :)
אהבתי מאד את השמלה וגם הגרביונים מגניבים לאללה, אבל לא בטוח שכדאי לשלב אותם ביחד כי כל אחד מהפריטים מאד בולט, בעל נוכחות ומושך תשומת לב. לכן אולי כדאי היה לשים גרביון נייטרלי יותר כדי לשים את השמלה במרכז או להיפך, לשים את הגרביונים במרכז באאוטפיט אחר. כי לטעמי הלוק יוצא אמנם לא שגרתי ומעניין אבל צעקני מעט.
לגבי המגפונים - לדעתי את חוזרת על אותה טעות בהרבה אאוטפיטים: נועלת נעלים ומגפונים שהם מעל הקרסול וזה מקצר לך את הרגל. עם שמלה או חצאית בגובה כזה, שהוא בעייתי בפני עצמו לכל רגל, אם זה לא מגפיים גבוהים אז צריך נעליים בגובה כמו של נעלי אוקספורד, כדי להאריך את הרגל. לא צריך לשים כל דבר בגלל שהוא אפנתי.
בתקווה שלא נעלבת כי הכל ברוח טובה ודווקא בגלל שהסגנון שלך מעניין :)

Dana - גם אני אוהבת אותך :) קורעת מצחוק!

Linda H - מאחר ואני גרה בעיר הכי לא אפלה בארץ (פחות או יותר), יהיה לי קצת קשה למצוא אווירה אפלה... אבל אולי אני אייצר אחת כזו בעצמי באמצעות הבגדים... תודה רבה!

אנונימית - נראה לי שההסבר שלי לגבי הלוגיקה שמאחורי שילוב הגרביונים הספציפיים אלה עם השמלה היה די ברור. אני דווקא חושבת שבחירה בגרביונים חלקים זו האופציה הקלה והיותר משעממת ומה שעושה כאן בעיקר עניין זו התחרות הצעקנית בין השמלה לגרביונים. במקרה הזה זה עבד לי יופי אבל אני יכולה להבין למה אולי זה לא נראה לך ובסה"כ בדברים האלה אין שחור ולבן, אין חוקים, אין נכון ולא נכון יש רק מה שעובד עבורך. וזה בהחלט עבד עבורי ונראה לי שעבור עוד כמה אנשים. תודה רבה על המחמאה ואני ממש לא נעלבת כשאנשים מביעים דעה מנומקת על משהו. לא כולם חייבים לאהוב הכל ועל טעם וריח אין מה להתווכח! :))

Asaf - עדיין נזכור לך את התגובות בעלות המשמעות, אל דאגה... :)) תנקס!

גם אני פינטזתי על השמלה הזו עד שראיתי את המחיר בארץ, שאפילו המוכר בטופשופ בעצמו (אחרי שהבין כמובן שאני לא מתכוונת לקנות אותה) אמר לי שהיא לא שווה את זה.
ניו יורק עשתה לך טוב.

דרלינג אהבתי מאוד מאוד גם את השמלה וגם את הגרביונים. נתנו לך בסוף להיכנס לנמל לצלם?

אני לא רציתי לכתוב את זה פה כדי לא לצאת שלילי - אבל רבות רבות דיברו על איפה מיקם את הפה עם כל השיניים האלה - ומה הסאב טקסט של כל זה...

T-M-S - תקשיב, ככל שאני חושבת על זה יותר יש פה חתיכת סאב טקסט. השאלה אם באמת חשבו על זה עד כדי כך. ואם כן זה ממש מדהים. פיקאסו ואלמודובר היו ממש מתלהבים ממוטיב "וגינה דנטטה" שמשולב כאן.

אנונימי - כפי שאמרתי קודם, במחיר הישראלי אני לא מאמינה שהייתי קונה. השמלה הזו הופיעה במחוזותינו כמה שבועות טובים לפני שנסעתי אבל לא מיהרתי להשיג אותה בתמחור הזה.

עפר - תודה מותק, לצערי לא אוכל לענות בחיוב על השאלה. לא נמל ולא בטיח, מצאתי את המשאית עם המכולה הזאת "על הדרך" ושמחתי על המציאה!

ההההההההההההההה הגרביונים! מדהימים!

הכי מיוחדים שראיתי עד כה :)

מהממת!!! כריסטופר קיין מוכשר עד דמעות!
הנסיעה האחרונה שידרגה אותך לרמה חדשה .. שאפו!

שמלה מדהימה! אני שמחה שהוא לא הסתפק רק בגורילה- שגם היא שמלה מדהימה!

נראה לי ששמעת את התגובה הזו כבר, אבל בכל זאת אוסיף:
וואו!
הגרביונים מהממים (רגעי קנאה)
את נראת נפלא, והשמלה מדהימה!

מהרגע הראשון שראיתי את השמלה הזו-נדלקתי! היא כה מגניבה :)
אהבתי את השילוב עם הגרביונים והגולגול בשיער, מושלם!

wow!!! פשוט מדהים. מהנעליים, דרך הגרביונים, הקלאץ' ועד הלק. אגב, איזה לק זה?!

תודה רבה! :)
Anat - הלק היה אמור להיות בצבע ירוק תפוח, לפחות ממה שהוא נראה בתוך הבקבוק, אבל התברר כירוק זרחני עם נטייה קלה לטורקיז. לא בדיוק הגוון שציפיתי לו אבל זרמתי עם זה :))
כל גוון זרחני מתקבל (זה באופן ספציפי מאורבן אאוטפיטרז).

התיק מהמם! גם הגרביונים והמגפיים!

היי דר, שאלה שלא קשורה לאופנה, מה למדת/לומדת? ואיפה את עובדת?

אנונימי - להגיש לך קו"ח מלאים?
:) למדתי עיצוב גרפי, פסיכולוגיה ותולדות האמנות ואני עוסקת בניהול פרויקטים באינטרנט. ופוזלת קשות לתואר שני!!

broke(n) artist - תודה! אהבתי את משחק המילים בשם. מברוכ!

אהבתי את השמלה ולדעתי זו השקעה נכונה, פריט אייקוני. זו בטח מהדורה מוגבלת ויהיה לשמלה הזו גם ערך כפריט וויטג'.
אהבתי גם את הגרביונים. אבל לדעתי משהו לא הולך כאן ביחד. אולי זה טרנדיות מוגזמת מידיי? אולי זה ה"רוק פאנק עד האקסטרים" ? אני לא יודע.
בכל אופן זו הייתה החלטה נבונה לוותר על האקססוריז הפעם.

טוב newsflash!
סוף סוף יצא המרצע מן השק, או במקרה הזה הקרוקודיל מן הקוטור, אבל תמיד ידעתי שמתחת לחזות המאופקת מסתתרר קרוקודיל דנדי שרק מחכה לשעת הכושר!
what's next? אני אגיד לך - קרוקודיל מדגמן חולצה עם הדפס התמונה של אפונה עליה!
:)

בסופו של דבר, עשית את העבודה- הלוק נראה מרשים.
מצד שני, הדבר היחיד שלי מפריע בזה וכמובן קשור לטעם אישי, שהמראה הזה מריח ממאמץ וקצת טרנדי מידי.
אני מעדיפה תלבושות שהן נראות סמי-מושקעות.. זה היה קצת יותר מידי בשבילי.

תודה על ההעזה!
את לובשת מה שהרבה מאיתנו היו רוצות ללבוש אך לא מעזות. שאפו, כל כך כיף להיכנס לפה כל פעם מחדש!