11/27/09

It's all about the shoes

leopard_booties1

leopard_booties2

leopard_booties3

leopard_booties4

אתם כבר יודעים שאני לא ממש טיפוס של ג'ינס וטי-שירט (וזה גם לא ממש טי שירט מה שאני לובשת כאן, אם כי מספיק קרוב על פי הלקסיקון שלי), אבל לפעמים מתחשק להביא אותה באיזה אאוטפיט סופר קז'ואלי (כן, זה קורה גם לי. לעתים נדירות אבל קורה). כמו כן, הרגשתי שבאאוטפיט הספציפי הזה כל הפריטים האחרים צריכים "לשתוק" ולתת לנעליים לדבר.

אוי, ואם הנעליים האלה יכלו לדבר היה להן בטח הרבה מה לספר על המסע הארוך לארץ ישראל (בים, באוניית מעפילים, מיטלטלות על הסיפון וסובלות ממחלת ים. נו טוב, לא צריך להיסחף)... הזמנתי את הזוג הזה קצת לפני שנסעתי לחו"ל ועוד לפני שידעתי שאני נוסעת (אחרת הייתי מביאה אותו בכוחות עצמי וחוסכת לעצמי דמי משלוח ומכס) ואני יכולה לסכם את החוויה בציון בינוני. ומדוע? אני מאוד מרוצה מהנעליים, המידה מדויקת ומתאימה אבל הדבר העיקרי שפגם באידיליה הפוטנציאלית הוא עלויות המכס. תאמינו לי, אם איזו מפלגה מבטיחה לקראת הבחירות הבאות שהיא שמה לה למטרה להוריד את שיעורי המכס אני מצביעה לה!
אבל עד כמה שנושא המכס הוא מעניין (תכל'ס באמת מעניין, אתם מוזמנים לקרוא את הבעד ונגד בויקיפדיה והנושא הזה אפילו הצליח להסתנן אל תוך השיחה המשפחתית בעת ארוחת שישי בצהריים) מגפונים מנומרים מעניינים הרבה יותר - לפחות לדעתי. פיתחתי אובססיה קשה להנעלה מנומרת כבר לפני כמה חודשים (אפשר להאשים בעיקר את אלכסנדר וונג) ולא נרגעתי עד שעטיתי על רגלי את מנת החברבורות החושנית הזו הפתוחה בחזיתה.
אין ספק שהזוג הזה מהווה אתגר לא קטן לשילוב באאוטפיטים, אבל אני לא מפחדת מאתגרים (bring it on!) ובתור התחלה החלטתי לשלב אותם באנסמבל די סולידי ופשוט, אליו הוספתי צמיד ניטים קטן ושרשרת של שכבות פרנזים. את שרשרת הפרנזים הזו לא אני הכנתי, אבל היא נראית לי כמו משהו שבהחלט אפשר לייצר בקלות בפרויקט "עשה זאת בעצמך".
תודה רבה לצלם, ולכיסא שעמד במקום הצילומים ורק חיכה שאשב עליו... שיהיה סופ"ש נעים לכולם!

leopard_booties5
חולצה אמריקן אפרל ג'ינס מנגו (ישן) שרשרת פרנזים אלדו מגפונים BCBGirls


By now you probably already know that I am not a 'jeans and t-shirt' kind of person (and this is not exactly a t-shirt, what I'm wearing here, but pretty close) but sometimes even I feel like wearing a super casual outfit. And in this particular outfit I felt that all the items should be silent and let the booties do the talking...

And if these booties could talk, they would have plenty to talk about since they had a long jurney to the promised land, and on a boat, nonetheless! I ordered these leopard honeys just a little while before my trip to NYC, and before I knew I was going to fly there. If I had known it then I would have probably brought them myself, to save all those shipping and costums costs. Believe me, Israeli customs suck!

Anyway, I had this huge obsession for leopard footwear for a few months now (I guess you could blame Alexander Wang for that) and I could not rest until I covered my feet with these beautiful open-toe leopard booties. Added a fringe necklace and a studded bracelet and I was good to go!
Big thanks to my photographer and hope you all have a great weekend!

47 comments:

HI DARLING, YOU ARE ELEGANT IN ANYWAY, WEARING JEANS OR NOT, WEARING A DRESS OR PANTS!

@ MAISONCHAPLIN.BLOGSPOT.COM

את אחת הבודדות שיכולות להרשות לעצמן להסתובב עם נעליים כאלו ולא לצאת hoochi (וזו כמובן מחמאה)
ואני אשמח מאוד לקבל פירוט נומינלי מהן בדיוק עלויות המכס- חשבתי גם להזמין דרך האינטרנט וזה דיי מלחיץ מה שאת מספרת..

סופ"ש נעים :)
אליסה

OOOooh YES these shoes really sound as the "far to be accessory Fetish Twist" . . . which gladly tend to decline "Casual CHIC aesthetics" on such a Roaring mode

à Bientôt, Antoine

וואו, בשניה שראיתי את הנעליים האלה נשמטה לי הלסת - הן מדהימות!! והשרשרת פרנזים מוסיפה טוויסט שיקי ביותר לחולצה. קז'ואל או לא - האאוטפיט זה פשוט נהדר!

יום אחד אני אלמד לצעוד על עקבים, so help me god.
מדהימות הנעליים.

את באמת אוהבת את הנעליים האלו?
הן כל כך טו מאץ'.
כמו מרבית האאוטפיטס שלך.

נעליים מדהימות! בטוח שוות את המשלוח והמכס...

ariela - תאמיני לא שזה לא כל כך קשה... כמה צעידות הלוך ושוב ויש לך את זה! :)

alisa - לפי החישוב שלי כ-60 אחוז מעלות המשלוח הולכת על מיסים ומכסים. כלומר אם עשית רכישה ב-100 דולר תוסיפי לזה 60 דולר על מס ומכס. וזה בלי דמי משלוח. מה שבסופו של דבר בערך מכפיל את העלות. אם את קונה בסכומים קטנים לא תהיה הוספה של מכס אבל לשלוח פריט אחד מארה"ב לארץ זה לא להיט (הפעם מבחינת דמי המשלוח). בקיצור, איך שלא מסתכלים על זה זה קצת לא משתלם.
תודה ושיהיה אחלה סופ"ש!

vintagefrantic - הייתי חייבת איזה זוג מנומר ושערורייתי משהו בארון ואני מתה על זה! נחמד שיש לי שותפים... תודה רבה!

maison chaplin -
thanks darling!

stilletostetico -
hahaha! I like the way you analyzed it...

אנונימית - לפחות אני עקבית! :) ואין מה לעשות, אני לא מאמינה ב'בנאלי' ולא רואה שזה ישתנה בעתיד הקרוב.

nina - נו, טוב. כן!!! :))

אויש את פשוט מהממת..
אני מאיזור חיפה והקריות, ולדעת שאת מהאיזור עושה לי כ"כ טוב על הלב שאין לתאר.
חבל שלא רואים יותר אנשים כמוך ברחובותינו.

סטייל משובח.

אני רוצה להגיב לאונימי:
כנראה שאין לך חוש אופנתי/סגנוני,
מכיוון שכל אוטפיט שדר מרכיבה,
הינו יצירה בפני עצמה.
אני לעומת זאת, אהבתי, אהבתי מאד.
החוכמה בלהרכיב אוטפיט, היא השילוב
וההרכבה.
לי אין ספק שלך יש את היכולות כמו לשף לקחת מרכיבים שונים ולהרכיב
יצירת מופת.
וחזרה למגפונים החייתים, הלואי
שלי היה זוג כזה...
לינדה H

את נראית מצויין אבל משום מה האודם שלך תפס את תשומת לבי. תוכלי להגיד איזה אודם זה בדיוק?
תודה!

מיד מזהים שאלו לא נעליים תוצרת הארץ..
למה כ"כ קשה למצוא פה נעליים יפות?? הרי ברור שיש ביקוש..

אהבתי מאוד!!!
אכן מכס זה דבר יקר, כשתקום המפלגה תודיעי לי, אני בטוח אצביע להם או אולי אפילו אצטרף כאחראית ההבטחה להורדת עלויות המכס בישראל...
דווקא הולם אותך קז'ואל

אנונימי - תודה! האודם הוא שילוב של מספר אודמים שיש לי בבית. התחשק לי גוון מסוים פשוט עירבבתי מה שהיה לי וזה מה שיצא. ממליצה לנסות.

אגטה בוטיק אופנה - ואני עוד מדברת בתור "הצרכן הקטן", זה שמתחשק לו פעם ב... להזמין משהו מחו"ל. מה עם אנשים שהם יבואנים במקצועם? אותם זה לא מבאס?
ואולי נקים אנחנו מפלגה... :)) תודה!


אנונימי - לא חסרות נעליים יפות בארץ, זה בטוח. פשוט לא ממש יצא לי להיתקל במשהו מנומר, מלבד נעלי בלרינה מנומרות אולי. וביקוש לנעליים יפות יש תמיד!

התאהבתי בנעליים !!
לגמרייי מקסימות !

morena - גם אני!!

sagit - תודה רבה! אני לגמרי מהאיזור ואני לגמרי אוהבת את האזור... לא מתכננת להתנדף מפה בקרוב!

Linda H - תודה על הבעת האמון, פעם אחרי פעם. :)) אני מעריכה את זה! המגפונים מוסרים ד"ש חמה: רררררררר.....

הההא!

בתור א-חסידת מנומר לגמרי, פשוט נעתקה נשימתי!
בתמונה הראשונה עוד חשבתי שאולי מדובר בסנדלים וגרביונים (שילוב ביזארי שאני דלוקה עליו רצח) ואז, בהכירי מעט את הנפשות הפועלות (כלומר, אותך) הבנתי שאלו נעליים, וכך התברר בתמונות הבאות.

עדיין לא הצלחתי ללכת עם מנומר בעצמי, זה פשוט לא נראה עליי טוב, אבל השילוה הזה עלייך נראה קטלני. והג'ינס וטישרט נראה מצוין. בהחלט, כל מה שנעליים מצוינות צריכות, מנומר או לא מנומר, זה שקט יחסי כדי לבלוט . הצלחת, ובגדול!
בעיני, זה אחד המראות הטובים שלך (:

חני.

נעליים מדהימות
המכס פחות מלחיץ אותי, יותר מלחיץ בהזמנה מקוונת זה המידות....אי אפשר באמת לדעת בנעליים אם זה יתאים או לא- ובנעלי עקב זה קריטי מאוד.
סחטיין על האומץ ותתחדשי :)

Nice shoes.
Kisses from Spain

חני - לא ראיתי אותך מעולם (או שאולי כן ולא ידעתי שזו את) ואני לא יכולה לתת חוות דעת מבוססת על איך את נראית במנומר אבל אם את אומרת שאת חושבת שזה לא נראה טוב עלייך ברור שאת יודעת הכי טוב ואני לגמרי איתך. אני למשל, לא נראית משהו בכלל (בלשון המעטה) במכנסי הרמון לסוגיהם, לכן החלטתי לוותר בצער רב על הטרנד הזה ועם זאת אני מאוד נהנית לראות מתלבשות ובלוגריות אחרות לובשות מכנסיים כאלה בחן.
להינות מטרנד גם מרחוק זה נחמד! תודה רבה!

HADAR - תודה! אני מבינה את חששותייך. לקחתי כאן סיכון אבל ניסיתי לעשות אותו מחושב כמה שיותר: בדקתי את כל נעלי העקב שיש ברשותי שמוטבעת עליהן גם המידה האמריקאית. הבדיקה הזו העלתה מידה אחת בלבד ולכן החלטתי ללכת על זה (וגם אחרי שנה שלמה שבה "כמעט" הזמנתי כבר איזה חמישה זוגות ובסוף השתפנתי, התחשק לי להשלים את הפרוצדורה...)

הנעליים יפהפיות!!
עניין המכס קרה גם לי בדיוק בשבוע שעבר. הזמנתי נעליים מארה"ב, ויחד איתן הגיעו עלויות המכס שבהחלט השביתו את השמחה...
לא עזרו תחנוניי והפקסים לאנשי המכס קרירי הלב (הם לא באמת אשמים..), וגם הרצון העז לאחוז כבר בנעליי החדשות לא הועיל. אז בדיוק כמוך יצא ששילמתי כמעט כפול עבורן, אבל לפחות יש לנו נעליים משובבות נפש להתחדש איתן. תתחדשי..!!

נעליים מדהימות! אין לי מושג מה עלות המכס, אבל בסופו של דבר הן שוות את זה!

מותק, כבר אמרתי לך שהנעליים מדהימות, וגם נתת להן במה ראויה באאוטפיט הזה!
נשיקות!

הו, המנומרות המדוברות! בהחלט מסע ארוך הן עברו כדי לכבב פה בבלוג, אבל היה שווה כל רגע...
מדובר במנומר מיוחד במיוחד, אהבתי את החברבורות הגדולות היחסית עם גימור העור, והכי את הפלטפורמה הקטנה החומה התואמת שמציצה בפיפ טואו. (אלוהים, וספציפית אלוהי הנעליים, נמצא (ת?) בפרטים הקטנים) :))

היסטרי !!!!
מדהימה
אני מעריצה , ממש. את כה מתוקה, כמה כיף לראות את זיו פנייך ונעלייך !!! עשית לי את היום.

ילדה, את אמיצה! אין ספק שרק את מסוגלת לשלב נעליים כאלה בצורה כל כך שיקית. אחלה אאוטפיט, סחטיין עלייך.

השרשרת מקסימה, זכור לך כמה עלתה?

עשית לג'ינס וטישרט בי"ס!
שאפו, נראה מעולה.

woow i really love your outfit..especially your shoes :)
bisous

70 - נראה לי שבסביבות 10 דולר...

Anna - אהה! את היית שותפה לפשע... כהרגלך. נשיקות וחיבוקים!!

Nofar - תתחדשי! אין ספק שהנעליים ממתיקות את הגלולה המרה... :) במקרה שלי זה היה קצת שונה. השתמשתי בשירות משלוחים שנותן כתובת בארה"ב ואז מעביר את המשלוח באמצעות דואר ישראל לארץ. עשיתי את זה כבר בעבר אבל לחבילות בסכומים ממש קטנים ולכן לא היה מכס. כשקיבלתי את החשבון של שירות המשלוחים עבור הנעליים קצת נבהלתי כי חשבתי שבנוסף על זה החבילה תצטרך לעבור מכס, אבל מסתבר שהשירות הזה כבר כולל את עלויות המכס במחיר הכולל של המשלוח (ותודה לנועה). בקיצור, אין מה לעשות חוץ מלהנות מהנעליים... :) תודה רבה!

marina - תודה! זה לא היה כזה מטורף, אבל מספיק בשביל להפוך את הנעליים ממאוד משתלמות לפחות משתלמות... אבל לא פחות אהובות :)

shelly - בדיוק אמרתי, ואני לא זוכרת למי, שגם הפלטפורמה הקטנה ביותר בחלק הקדמי של כל נעל עושה את ההבדל. גם בעניין הנוחות, זה מאוד משמעותי. לחיי אלוהי ומעצבי הנעליים! נשיקות...

נועה - תודה רבה!

la robe bleue - תודה יקירתי, אולי בקרוב אזכה לראות גם את זיו פנייך... :)

בואי נתחיל מיחסי האהבה/שנאה שלי אל השיער שלך... שנאה שנובעת מקנאה, אך עדיין, שנאה שיש להתייחס אליה. תתחשבי בי ואל תחפפי שבוע פליז.
שנית, המגפיים געלישעךעקרעירעשיבנצעכ..
הזלתי קצת ריר על המקלדת

נעליים מהממות אוהבת ממש (-:

Dana - לדעתי לך שיער נפלא שלא פחות ראוי להתקנא בו: חום, ארוך ושופע, מה רע?
you've got it! ולמה לא לחפוף, בואי נלך עד הסוף: גלח!!
סתם, היה לי פעם שיער קצר, לא חוזרת לזה...

נעליים פשוט מדהימות!
ובכלל את אדירה

מקסים!

ואנחנו דורשים תמונה עם שיער קצר.(מישהו אמר קצוץ?
אם את מעדיפה, את יכולה להעלות לפייסבוק, נקבל את זה בהבנה ובאהבה גם שם..:))

hi as i promised, im visiting again
your shoes are great are they comfortable
its so funny to write from right to the left haha
love your hair

boiler - אני באמת צריכה לחפש תמונה. פעם לא הצטלמתי כל כך הרבה אבל אני יודעת שזה מסתובב איפשהוא. . :))

MatrioSzka -
Thanks! nice to see you here and I got your Email. I guess the shoes are definitely more comfortable than they look, and also I'm a trained professional...
see you again! :)

תודה לכולם!

יפה כתמיד!
הנעליים כל כך יפות.

שבוע טוב(8

מוזמנת לבקר,נשיקות.

הנעליים מיוחדות מאוד, לא כל אחת יכולה ללכת איתם, רק פאשיוניסטיות אמיתיות, כמוך. אני מתארת לעצמי שהן עלו לך המון בגלל המכס וכל השאר, אבל כל המחמאות שתקטפי עבורן, ישכנעו אותך שזה היה שווה.
אגב, פתחתי בהשראתך בלוג אופנה משלי, את מוזמנת להכנס, http://lirastyling.blogspot.com
שבןע מקסים, לירז

"זה לא ממש טי-שרט"?!
נו באמת...

העובדה שקנית את החולצה באמריקן אפרל לא הופכת אותה לפחות טי-שרט.

היא שוב מעתיקה: http://www.thecherryblossomgirl.com/under-my-umbrella/9048/
תמונה מס' 2.
תראי, את צריכה לבדוק טוב טוב מי נכנס לבלוג שלך ...

הבלוג שלך מקסים ומעורר בי השראה ענקית!!
רק שתדעי שאני ממש כמוך פאשניסטה מלידה וזה ממש כיף לראות את הדרך בה את משדרגת לבוש פשוט (אם אפשר לקרוא לזה בכלל פשוט) בעזרת פריטים מיוחדים!
הייתי רוצה לדעת דרך איפה הזמנת את המגפיים (האתר הרישמי או אתר מקשר)
תודה וישר כח :-)

טוב זה דיי מתבקש, ואם אף אחד לא אמר את זה אז אני אשמח להרים את הכפפה (אף פעם לא הבנתי את הביטוי הזה):
אבל אם הכסא הזה יכל לדבר!! אחחחח מה שהיה לו בטח להגיד!
נראה לי שעשית אותו מאוד שמח!
P:
אה כן, נעליים יפות. ;)

אנונימי יקר -
תעשה לי טובה. זוהי לא טי שירט משום שצורתה אינה הצורה המדויקת של טי שרט. אין פה שום קשר למותג או לא מותג. מדובר בהגדרה. דעתי בנושא ידועה ומוכרת והובהרה כאן אינספור פעמים. רק בפעם הבאה שאתה מחפש אותי, תעשה/תעשי שיעורי בית קודם....

ariella - באמת ראיתי כמה כניסות מפריז באנליטיקס.... סתם, את מאוד מצחיקה! אני חושבת שמדובר כאן פשוט בשתי בחורות שחולקות חיבה לדברים דומים (זה היה יכול להיות גם ההיפך). לא הייתי מתייחסת לאליקס כאל אוטוריטת הסטייל העליונה שלי אבל אני מאוד מחבבת את הבלוג שלה אז זה דווקא נחמד. וכמובן שלא הייתי מתנגדת לקלואה האלה.. :)

מאיה - תודה רבה! הזמנתי אותם מאמאזון כי נפלתי על מבצע promotion מצוין. אגב זוהי הזדמנות טובה ליידע כאן שאמאזון זה אחלה אתר למצוא נעליים. יש שם נעליים של הרבה חברות מוכרות שנמכרות גם בארץ ולעתים במחירים ממש מדהימים. חבל שמוצרי הנעלה הם משום מה לא שולחים לארץ אז צריך להשתמש בשירות מתווך כלשהו. "פשאניסטה מלידה" - ישר כח!

ariel - אני חושבת שהתייחסתי לכיסא יפה. לעומת זאת מה שעשה לו החגב ה-ע-נ-ק שהיה באיזור כשהצטלמתי (לא צוחקת, אחד החגבים) זה משהו אחר... :))

לירז - תודה רבה! תתחדשי ושיהיה בהצלחה. כבר באה לבקר :))

My Moon Day - כמו תמיד, תודה! :)

הנעליים מדהימות! כייף לך שאת יכולה לצעוד על עקבים כאלה. אני תמיד חושבת אם זה פרקטי (ובהתחשב בזה שאני כל היום יושבת במשרד, אז זה די פרקטי).
אהבתי את השילוב עם האפור והשחור העדינים - מאוד נועז בעיני.
הכל מלא מאוד סטייל, שגם נובע מהשיער השחור, העור הבהיר והשפתון האדום. את נראית כמו שלגיה!

http://conversade-botasbatidas.blogspot.com/
entra aí !!!

חצאית - הרגת אותי עם הסוגריים האלה... זה בדיוק נכון. לשבת במשרד / בפאב / בבית קפה ולהתבונן בהן מעטרות את הרגליים זה מצוין. כמובן שלא הייתי בוחרת בהן להקפות הר תבור, שאני הרי עושה בקביעות פעמיים בשנה :) תודה!