11/21/09

I ♥ fall

comme_il_faut_scarf1

comme_il_faut_scarf2

מזג האוויר פשוט מושלם לאחרונה - הימים נעימים וקרירים, והלילות כבר ממש קרים ומאפשרים להוציא להתאווררות את המעילים, הסוודרים והמגפיים שחיכו יפה בסבלנות. אחד מהפריטים שחיכו יפה בסבלנות הוא הז'קט דמוי העור הזה שקניתי אי שם בחום המהביל של חודש אוגוסט. מרגע לרגע אני יותר ויותר מתלהבת מכך שהוא אינו עשוי מעור אמיתי (מה נהיה איתי? הורדת בשר אדום מהתפריט, רכישת פריטים דמויי עור - בקצב הזה אני אוטוטו לובשת גלביות לבנות ועוברת לכפר טבעונים בגליל).
פריטים רבים דמויי עור "נופלים" לדעתי בתחום העיצוב והמראה, ובמקרים רבים נראים זולים משהו, אבל כשכבר מוצאים פריט מוצלח אפשר לברך על כך ולברך גם על הנזק המינימלי שנגרם לחשבון הבנק (בהשוואה לרכישת מוצר מעור אמיתי). וזו ללא ספק היתה מציאה אמיתית ושימושית.
לג'קט צירפתי את הצעיף הזה ששלחה לי לירית מ- Comme il faut. הוא פשוט, סולידי ונעים מאוד למגע ואני חייבת להודות שהתעטפתי בו כמעט כל יום בשבוע האחרון. הוא גם הגיע באריזה מגניבה לחלוטין - שקית נייר חומה של גרעינים, קשורה בגומייה אדומה בקצה ואשר עוררה את תיאבוני עוד לפני שידעתי מה יש בתוכה. תודה לירית!
לחלק העליון של האאוטפיט השתדכה בטבעיות החצאית הפרחונית והרומנטית הזו, שמתאימה בדיוק למזג האוויר ולעונה הזו של השנה. אני חייבת לציין שהפרחים היחידים שאני הולכת להתקרב אליהם בזמן הקרוב הם הדפסי פרחים, משום שתוך כדי הצילומים, בינות הצמחייה, נעקצתי קשות ברגלי על ידי יתושה מרשעת שהצליחה לעבור את שכבת הגרביונים בלי בעיות ולמצוץ את דמי.
מזל שמזג האוויר מעודד לבישת גרביונים ומכנסיים ארוכים אחרת אני לא יודעת איך הייתי מסתירה את סימני חגיגת הדמים שהתרחשה על גפי התחתונות. וזה גם מגרד בטירוף!!!
תודה רבה לאריאלה על הצילומים, ללירית, ושיהיה לכולם שבוע מוצלח ונטול יתושים!


comme_il_faut_scarf3

comme_il_faut_scarf4

comme_il_faut_scarf5

ז'קט דמוי עור פול אנד בר, צעיף קום איל פו, חצאית אורבן אאוטפיטרז, גרביוני לבבות אמריקן אפרל, קלאצ' אקססורייז, נעליים מארק ג'ייקובס

Faux leather jacket pull&bear, scarf comme il faut, skirt urban outfitters, heart pantyhose american apparel, clutch accessorize, shoes marc jacobs

Today I'm wearing this brown faux leather jacket I am loving at the moment. I already got it back in August but it was too hot to wear then. I'm also loving the fact that it's not made of real leather. Some(/most) faux leather garment are pretty horrible and cheap looking but this item was a great find and was sold for a great price too.
Added a floral skirt to the jacket, and my Marc Jacobs butterfly shoes which came out looking a bit blue in these photos. Believe me, they are absolutly purple in real life. Also added this rich colored and soft scarf, I received from the Israeli fashion label Comme il faut. The whole package was super fun and the scarf was packed individually in a cool and authentic paper bag - loved it! Thank you Liriet!
Unfortunately during taking photos of this outfit I was badly bitten by a mean mosquito (and it itches like hell!) so I am not going to stand next to any flowers in the near future. Only floral patterns for me!
Hope you all have a good week!

60 comments:

הנעליים האלה פשוט נדירות ביופיין! קשה להתעלם מהן והן ממש תופסות את העין ברגע הראשון. שיחקת אותה :)
אגב, חייבת להתעניין לאור העובדה ששמתי לב ששמות רבים של מעצבים צצים לך בבלוג- איך את מצליחה לממן מותגים גדולים כמו ג'ייקובס וכיו"ב בכזו קלילות?

כמו תמיד, אני נהנית לקרוא את הבלוג שלך. איפה אפשר למצוא בגדים ונעלים של אורבן אאוטפיטרז בארץ?

לוק משגע, אין מה לומר.
שבוע מעולה!

היי, אפשר לשאול מי צילם?

אוטפיט קליל מספיק לעונה מוזרה אך מדמימה זו וגם מספיק "כבד" (:

פשוט מקסים (:

הופעה מושלמת, פלטת הצבעים שבחרת מאוד מחמיאה לך, האם את הגרביונים ניתן להשיג בסניף בארץ?
אביטל.

מותק הנעליים משגעות וגם כל הלוק, אני מאוהבת!!!

הנעליים מושי מושלמות! אין ספק ש"מארק ג'אקובס" - זה נאמר בהגייה צרפתית כמובן :), יודע מה הוא עושה!

תהיתי מתי יגיעו לסביבה הגרביונים האלו עם השדרוג ללבבות במקום הנקודות, אני מבינה שהגיע הרגע. מאחר וראיתי שלזארה הגיעו כבר המנוקדים נראה לי שיש לנו בערך עוד שבוע שבועיים ככה עד שנראה כולנו אותו הדבר :)

נראית מהמם כרגיל יקירה, שבוע מצוין!

השילוב של הצבעים יחד.. מקסים!

אני מתה על הגרביונים האלה, לא נמאסים אף פעם :)

שבוע מעולה!

הדבר הראשון שתפס את מבטי היו הנעליים!
הם מדהימות (על אף הידעו לך כמה אני מאוהבת במגפיים...),
העיצוב, הצבע, והפיפ טו, התאהבתי,
:-O
שלא אשכח,
הלוק גם הוא מדהים ומרשים !
אני אוהבת את האוטפיטס שאת מארגנת.
לינדה H

אני מרגיש צר מוחין כשאני כותב את זה, אבל על אף שהנעליים אכן יפות, אני לא רואה איך הן משתלבות בשאר האאוטפיט. הבעיה בראש שלי אינה רק שהן הסגול היחיד באאוטפיט. הן מושכות תשומת לב, אך מרגישות לא שייכות ולא מתאימות לאופי של שאר האאוטפיט.

פרט לנעליים, נהדר כרגיל, ובמיוחד המשקפיים - הן עובדות (כמעט) עם הכל!

מקסים!!!!

וכל הכבוד לאריאלה, התמונות מאוד מוצלחות!

שברת פה כל מיני "חוקים" - שחור עם חום, הדפס עם הדפס... ופשוט הוכחת ש-rules are meant to break ובגדול!

את כזאת י-פ-י-י-פ-י-ה, ואיזה שילוב מדהים. הורסת! אני מוכנה להשתחוות בפני המסך ברגע זה.

אוהבת את הגרביונים שלך! חיפשתי כאלו בארץ אבל טרם מצאתי...

Very nice colour of your jacket!! I like romantic skirt and amazing tighst!!
Have a nice day!!
Kisses from Poland!!

אאוטפיט ממש מוצלח :) קליל בצבעים נעימים שמתאימים לעונה והנעליים פשוט יפות.

אני בעד לקנות אביזרים דמויי עוד. תמיד יש תחושה שאם לא קונים עור קונים משהו לא איכותי... אבל לדעתי היום, הבגדים, הנעלים והתיקים שמייצרים דמויי העור כל כך יפים ואף יכולים להתעלות על האיביזרים העשויים מעור חיה אמיתית. ואם אפשר להציל חיה אחת לפחות.. אני בעד :)

marina - אני יודעת שיש כאלו עם נקודות באינטימה (ותודה רבה ל-boiler ועכשיו כשאני קוראת את התגובה של שלי אני מבינה שיש גם בזארה) ולדעתי גם אמור להיות הדגם עם הלבבות באמריקן אפרל. מקווה שתמצאי. תודה!

ניב קלדרון - הצלמת היא אריאלה, מעצבת גרפית וגיסנו, סליחה, גיסתנו לעתיד.

tamar - חנות רשמית של אורבן אאוטפיטרז (עדיין) אין בארץ. ממה שידוע לי "ביג טום" מביאים דברים שלהם אבל הם נמכרים במחיר יקר יחסית. אם ממש בא לך על הפריטים ואת רוצה לבחור מהקולקציה המלאה את יכולה להזמין מהחנות המקוונת האמריקאית ולשלוח את זה לארץ דרך חברה כמו מאסטופ / יו.אס. שופס (אני השתמשתי בשירות שלהם כבר פעמיים).

לובה - תודה רבה! :)

אביטל - לא ביקרתי לאחרונה באמריקן אפרל בסנטר אבל ממה שאני יודעת דגמים חדשים מגיעים מהר גם לארץ. אני מהמרת שהדגם הזה כבר נמכר פה. מקסימום תרימי טלפון לסניף ותבררי... תודה!

Anna - תודה מתוקתי! נשיקות...

shelly - מארק ז'אקוב לא טועה!! D: (אני מקווה שאורלי קוראת את זה...). וגם אם יש לנו פריט זהה כזה או אחר אני מאמינה שלא נראה אותו הדבר, כל אחת תיתן לזה את הטאץ' הייחודי שלה. אגב, נהניתי מאוד לעשות את הפריוויו של האאוטפיט בנוכחותך. נשיקות!

אנונימית- בהתחשב בעובדה שאני פאשיוניסטה מזה שנים רבות, שאוטוטו מחליפה קידומת, אני חושבת שזה רק הגיוני שיהיו בבעלותי כמה פריטי מעצבים (שאת רובם, אגב, רכשתי בהנחה של לפחות 50%. בשביל זה יש אאוטלטים).
תודה!

Linda H - גם אני כמותך חובבת מגפיים אך גם נעליים מסוגים אחרים... ולא אומר לא לזוג נעלי זמש סגולות ופרפריות שכאלה :) תודה רבה על הבעת האמון והפרגון!

Galit-Lynn Stiklaro - לא יימאס, בכל צורה שהיא: נקודות, לבבות, מעויינים... מעניין עם מייצרים כאלה גם עם סמיילי? הממ... תודה ושבוע מעולה!

Asaf - נראה לי שאני יודעת למה אתה חושב כך - הנעליים ייצאו קצת off בגוון שלהן, בייחוד בתמונות בהן אני מצולמת כולי. משום מה המצלמה שיקללה את הגוונים בצורה כזו שהנעליים יצאו קצת כחולות וזרחניות (שאר הגוונים דווקא יצאו נאמנים לגמרי למקור). כך או כך, אתה זכאי לטעמך ולדעתך, באופן אישי הייתי חייבת איזו זריקת צבע קרירה בדמות הנעליים. שמחה ששמת לב לקאמבק של המשקפיים שלא היו כאן זמן מה...

boiler - תנקס, אני אמסור בבית! :)

kettercat - תודה! לא צריך להשתחוות... :) את אמרת את זה יפה בעצמך: rules are meant to be broken ובתכל'ס אפשר ללבוש ה-כ-ל. אם זה עובד או לא זה עניין של ניסוי וטעייה. קצת טעייה, הרבה שיקול דעת והרבה הצלחה... תודה רבה, אני מעריכה את זה.

אחת שחושבת שיודעת - ניתוח מעניין, גם קליל וגם "כבד". יפה. תודה על התובנה. :)

podszewka -
thank you and kisses from Israel !

WOW, incredible, Dar, you're charming.
kisses from Spain

אני אוהב את ז'קט והם בנעלי מדהים...

אוהבת את הגרביונים..חובה כאלו במלתחה שלי!!

דר,
פשוט מלא השראה!
אין מה לומר את הולכת ומתעלה על עצמך בכל פוסט. אני חושבת שהשילוב של הנעליים הקצת לא קשורות הללו, הוא לא פחות מגאוני.

האאוטפיט מקסים, התמונות מהממות והנעליים, הו הנעליים - פשוט ממיסות!!!

אני מודיעה שאניהולכת להתייחס לכל פרט ופרט בתלבושת(:
החצאתי מדהימה אני כל כך אוהבת הדפסי פרחים איפה אני יכולה להשיג אורבן אאוטפיטס בארץ? הם עושים משלוחים במקרה לישראל?הגרביונים כלכך מתוקים! והז'קט לא הייתי מנחשת בחיים שהוא רק דמוי עור!הנעליים הן פשוט חלומיות..כמו שהבנת אני אהבתי מאוד!
דר את האלוהים שלנו,מעריצים אותך בסתר D:

כיף לך שהגרביונים שלך עדיין שלמים
:( שלי נקרעו טרם הספיקותי ללבוש אותם !
הנעליים מהממות בטירוף!

Jinx -
hahaha! google translate is sooo funny... you are welcome to write in English if you want, we can understand! Thanks!

דולורס הייז - תודה רבה! אל תלחיצי אותי שלא תהיה לי חרדת ביצוע... :)

miri - תודה, כפי שאת רואה מהדיון למעלה, אין בעיה להשיג.

מורן סוטו - לא כיף בכלל. :( בגלל זה אני לא מגדלת ציפרניים. וגם בעיקר משום שהלקים הזרחניים הכה אהובים עלי ייראו נורא ואיום על ציפרניים ארוכות...

טושיק - תודה רבה יקירתי, שמחה שאהבת!

פינטזתי על הגרביונים האלו מאז שראיתי אותם מזמן באחת מהתצוגות שאני כבר לא זוכרת איזה!!!
חיפשתי ואפילו שלחתי את אמא לחו"ל ולא מצאתי..
מאז אני כבר רואה אותם בכל בלוג ובן אדם אפשרי..
הם כאלה יפותתתתתת
וגם המעיל מדהים=]
אחת מהרכישות הקרובות שלי..בתקווה
אם כבר דיברתם על עור-מישהו יודע איפה יש נעלי אוקספור חומות שטוחות לא יקרות ויפות??
תודה=]

great outfit, oh and your hair is sooo beautiful!

עדי - הצלחת להביך אותי טוב טוב!:)

לשאלתך: אורבן אאוטפיטרז לא שולחים לארץ אבל את יכולה להיעזר בשירותי אחת החברות שנותנת לך כתובת "פיקטיבית" בארה"ב ומאפשרת לך להזמין מכל רשת אונליין אמריקאית ולשלוח את זה לארץ. טיפ קטן, שימי לב לעניין המכס. זה עלול לייקר את העניין מאוד. כדאי לבדוק מראש ולא לקבל הפתעה לא נעימה בסוף.

הנעליים האלה פשוט גרמו לי לרייר, הם מהממות!!! והחצאית מקסימה, כמו כל הדברים שמגיעים מאורבן אאוטפיטרז :) אאוטפיט נהדר, כמו תמיד!

משגע! הנעליים, החצאית. מושלם לסתיו.

איזו יצירתיות.

כל פוסט מצליח להדהים. את מלאה בכישרון!!!

רררררר הנעליים האלה מדהימות...
ואת כמובן נראית נפלא איתן ועם האווטפיט הזה.

האאוטפיט כולו מעולה, אהבתי מאוד. מצטרפת גם למחמאות על הצילום - אריאלה התעלתה על עצמה (ואני גם ככה אוהבת את העבודה שלה :-)).
באמת משמח לראות יותר פריטים איכותיים מדמוי עור, עם כל אהבתי והערכתי לפריטים מעור אמיתי. גם אני רכשתי ממש לא מזמן ז'קט דמוי עור משלי, ובאמת יש משהו נחמד בלדעת שאף חיה לא נטבחה על מזבח ז'קט האופנוענים שלי (שלא לדבר על המחיר האקטרטיבי). עושים היום חיקויים מעולים, שממש גורמים לי להצמיד את האף לוודא שזה לא מריח כמו עור אמיתי...

ממש אהבתי! הנעליים עם החצאית ובכלל כל השילוב מרגיש כמו סתיו...

נועה - תודה רבה! יצרני האופנה משתכללים ואני גם מברכת על כך. ואריאלה כמובן נהדרת ומגיעות לה כל המחמאות שבעולם :)

אנונימית 13:17 -
ראיתי את האוקספורדים האלה באתר של אלדו, באחד מהסיבובים הוירטואליים הקבועים שלי:

http://www.aldoshoes.com/us/women/shoes/flats/76309397-varble/22

השאלה האם הם נמכרים בארץ ובכמה. מקווה שתמצאי זוג כלבבך ואת מוזמנת כמובן לדווח.

נגה - תודה מותק, תגובות עם קולות תמיד מצחיקות אותי! D: ררררר...

תודה רבה לכולם!

ווואו, דר, את ניראת מדהים.
הצבעים כל כך חמים, מדהימים ומחמיאים לך.
אהבתי את החצאית, את הגרביון הסקסי, את הג'קט שמחמיא לך בצורה מדהימה.
האודם מוסיף כל כך המון לאאוטפיט הזה. ידעת בדיוק איך לעשות את ההופעה למושלמת..אני לא יכולה להפסיק לבהות בלוק הזה ואיך שהוא מונח עליך. את יודעת מה אומרים שהבן אדם עושה את הבגד ולא הפוך. בהחלט חשבו עליך כשהמציאו את הפתגם.

שבוע טוב... :)

דר, את פשוט מושלמת! הכל אצלך תמיד מתחבר כל כך טוב - הג'קט, החצאית, הנעליים (הורסוווווות), הקלאץ', הצעיף - מקסים.
איך את עושה את זה?! גם אני רוצה!!!

Shelly : מארק ג'ייקוב לא צרפתי... :O

אוי דר הנעליים שלך מושלמות.......... כל האאוט פיט מהמם אבל הנעליים... הייתי רוצה אותם בפוקסיה. אוי סתיו. אוי חורף. איזה באסה שאנחנו לא גרים בחו"ל ובאמת חווים את העונות האלה.

הכל הכל מקסים - הנעליים - גם פיפ טואו וגם סגולות, הגרבונים עם הלבבות (קניתי לבת שלי גרבונים עם הלו קיטי ב- H&M, אבל הם נקרעו אחרי שימוש אחד!), החצאית הפרחונית, שבחיים לא הייתי משלבת אותה עם הגרבונים, אבל עליך זה נראה נהדר. הז'קט החום עם התיק השחור והצעיף - נשמע לא הגיוני, אבל עוד פעם - עליך, מעולה.
והאודם האדום הזה עם המשקפיים - הכל בול.
מפעם לפעם האאוטפיטים שלך נהיים עוד יותר מקסימים.

noa - ריי באן מזיגי.

may - שבוע טוב, ותודה רבה! אם הצלחתי להמחיש את הפתגם הזה ולגרום לעוד אנשים לחשוב כך (ולא בקשר אלי) אז עשיתי את שלי... :))

anat - זה כנראה משהו באוויר החיפאי הרווי בחלקיקי אמוניה הנישאים מן המפרץ שגרם לי לפרץ יצירתיות... :)
תודה רבה, גם את הצלחת להביך אותי!

אנונימי 22:19 - כן, גם שלי וגם אני יודעות שהוא אמריקאי, זאת בדיחה פרטית בעקבות חברה שלי שגרה בצרפת ומבטאת גם שמות אמריקאיים כאילו היו צרפתיים. אז מארק ג'ייקובס נהייה מארק ז'אקוב... :))

zohar - כן, לא היה מזיק פה קצת שלכת כתמתמה ואדומה. מסכימה איתך, אבל זה מה שיש ועם זה ננצח!

חצאית - הו לא! כל כך חבל... ליבי על הגרביונים. מקווה שהבת שלך לא התבאסה יותר מדי, ואיזה כיף שיש לה אמא שקונה לה גרביונים מגניבים בחו"ל. יש כאן כמה אימהות ממש מגניבות שמגיבות, אתן עושות לי חשק...

תודה רבה לכולם!

וואו הבלוג שלך פשוט מדהים את מדהימה

אי אפשר שלא להגיב למושלמות כזו.
היופי והגדולה שלך דר, היא שמלבד העובדה שהנעליים החצאית ועוד שאר הפריטים כולל המשקפיים !! (כן כן, זאת לבטח תהיה הרכישה הבטוחה הבאה שלי) נבחרו בקפידה,  
השילוב של הכל , האיזון שאת מביאה בין שבריריות לפאנק (ציפורניים כהות ..)מעורר הערצה.
 

shtoti's style - תודה על הפרגון!

la robe bleue - תודה רבה יקירתי!
אגב, המון מזל טוב על ה"בייבי" החדש! תתחדשי ושיהיה בהצלחה!

olivia - :) ת ו ד ה...

HI DARLING, YOUR SHOES ARE AMAZING, TOTALLY PRADA STYLE! WAITING YOU ON MY BLOG.. ;)

@ MAISONCHAPLIN.BLOGSPOT.COM

תמונות ככ יפות,פשוט עשה ל יכזה אווווהוו כשפתחתי.
לוק מתוק(לא מדי) כמו שאני אוהבת.

טוב בלי קשר לאאוטפיט המהמם, אני רוצה להתייחס לעניין "מארק ז'אקוב"... גם לי יש קטע כזה, אבל זה או לעברת שמות או לעשות אותם לטיניים
כך הופך אצלי מארק ג'ייקובס ל"מארק יעקובסון", ומייקל קורס ל"מיגל קורס"

אותי ואת חבר שלי זה מצחיק, אנחנו נורא אדירים.

מושלם! סתווי ויפיפה. הלוואי שטרנד הפרחים לא יעזוב אותנו לעולם. טוב לא לעולם... אבל שישאר עוד קצת.. (:

כל פריט כאן מדהים בעיני, החצאית,הגרביונים,הנעליים(!), והג'קט דמוי העור הזה. מעניין אותי כמה הוא עלה לך?

אאוטפיט מדהים!
תמיד ידעתע שמארק ג'ייקובס מדבר אליי...
זאת רבקה מהמייל על החתונה...
לא שכחתי אני בארגונים להעביר לך תמונה של הטבעת!אשלח לך גם פרטים נוספים על החנות המדהימה!
תמשיכי להפתיע ולגוון,תמיד,כמו שרק את יודעת

Dana - גדול! אני כבר רואה את עצמי צוחקת מהבדיחות שלכם... וגם אותי זה מצחיק!

מורן - משהו בסביבות ה-200 ש"ח, אני לא זוכרת בדיוק כי כאמור הוא נרכש לפני 3 חודשים. תודה רבה!

רבקה מהמייל על החתונה - תודה! אני שמחה לשמוע שאת נהנית מההכנות, ומחכה לראות את הטבעת. אני מצטרפת לרשימת האנשים אליהם מארק ג'ייקובס מדבר. ואני מקווה שהוא ימשיך לדבר אליי עוד ועוד ועוד... :))

lian - תודה רבה, כיף לקרוא!

גורג'סס ! אהבתי כ"כ את הנעליים ! !

דר אני בת 13 ויש בגדים שלא מתאים ללבוש אותם בלי עקביםם :\

בגלל שאני קטנה אסור לי להשים עקבים !

יש לך עצות בישבילי מה לעשות ?

תודה :)

אנונימית - את צודקת, יש בגדים שיותר מתאים ללבוש עם עקבים, אבל אני חושבת שיש עוד יותר בגדים בעולם שאפשר ללבוש גם עם נעליים שטוחות.
ואל תדאגי, יהיו לך מספיק שנים בעתיד בהן תוכלי לנעול נעלי עקב. כמו כן, גם אני לא נעלתי עקבים בגיל 13.
כמדומני היו לי נעלי ריבוק גבוהות מזמש סגול (כן, כן!) שהבאתי במיוחד מארה"ב ואהבתי בכל לבי.. קצת סטינו מהנושא - נחזור לשאלתך: אם את נועלת נעליים שטוחות רצוי שתתרחקי מחצאיות ארוכות מדי (הייתי משתדלת לא לעבור את אורך הברך). כמו כן, נעלי בלרינה מנומרות / מגפי אופנוענים / נעלי אוקספורד ללא עקב - כל אלו דוגמאות לנעליים שטוחות שמשתלבות עם הרבה פריטים ומשדרגות את המראה. תהני מזה!

הג'קט מהמם והגרביון פשוט מקסים !

הי דר. ממש מקסים! אהבתי במיוחד את החצאית הפרחונית והמשקפיים שבאמת לא שמת הרבה זמן. את צריכה ללכת איתן יותר. זה ממש מוסיף...אבל אני לא אובייקטיבית...יש לי חולשה קשה למשקפיים :)

בת ה-13

תודה דר ! !

את יודעת איך עושים מנוי לטין ווג ?
וכמה פעמים מקבלים אתו בחושבב

תודה ! 3>

בת ה-13 - לדעתי זה פעם בחודש, לא יותר. הדרך הטובה ביותר היא לעשות את המנוי דרך אתר האינטרנט, זה יוצא הכי זול, משהו כמו 40 דולר לשנה.
תחפשי את מדור ה-subscription באתר של טין ווג ותבחרי את המנוי הבינ"ל.
איזה כיף, גם לי בא מנוי לטין ווג... :)