11/4/09

? Happy preppy

blue_shirt1

איזה מזג אוויר נפלא לאופנה! הפכפך וקריר ומעודד החלפת תלבושת יותר מפעם ביום, שזה תמיד דבר מבורך.
ואני לא יודעת אם לרשום את זה לזכות מזג האוויר אבל החתול שלי הפך לבעל חיים כירבולי וחמדמד ביותר שאפילו נענה לקריאותי ("ציוני, בוא לחמם את הרגליים של אמא!"), מטפס בחפץ לב למיטה ונהנה מליטופים. עד כה זה לא ממש התנהל כך וכל אימת שקראתי בשמו (והוא לגמרי יודע מה שמו) הפרחח היה זורק לי מבט חודר ומזלזל בנוסח: "לכי חפשי ת'חברים שלך", מפנה אלי את ישבנו ואת זנבו המורם וצועד אל הכיוון ההפוך ממני בדיוק. ותיכף תגידו לי שהוא הולך בקרוב להרשות לי ללטף את הבטן הלבנבנה כשלג והפלאפית שלו מבלי שאזדקק לתפרים לאחר מכן! יש למה לצפות...

ואפרופו דברים לבנבנים, נראה לי שזאת הפעם האחרונה (לא מבטיחה, אולי נכונו לנו שינויים בסוף השבוע) שתזכו לראות כאן את רגלי הלא שזופות בעליל מבלי שיהיו מכוסות בגרביון כזה או אחר, לפחות בחודשים הקרובים. מצב המלתחה שלי קצת כאוטי, גם בגלל מזג האוויר וגם עקב חברים חדשים שנוספו לאחרונה וכאלה שהצטרפו עוד בשלהי הקיץ אך מזג האויר ממש לא איפשר לתת להם את ההתייחסות הראויה וכעת הם תובעים את זכויותיהם. אז כדי לא להתבלבל יותר מדי החלטתי ללכת לפי הרגש, ולהמשיך בצורה מסוימת את הקו של הפוסט הקודם (בויפרנד, למי שלא היה איתנו בפרק שעבר). הפעם מדובר בחולצת פסים מכופתרת וגברית שגנבתי מהבחור ופשוט הייתי חייבת לנכס אותה לעצמי, לפחות למשך כמה שעות (אל דאגה, הפריט הוחזר לבעליו בשלום).
צירפתי לחולצה את הג'קט הזה בסגנון עדות "הג'קטים שאני נוהגת בדרך כלל ללבוש": קטן וצמוד שזכה בעבר לכינוי "ג'קט הראיונות שלי" ושבביקור הזוי במס הכנסה בשנה שעברה מצא כל כך חן בעיני פקיד השומה שאל משרדו התגלגלתי בטעות שהוא זיכה אותי בליווי צמוד של אותו פקיד אל הקומה והחדר אליו הייתי אמורה להגיע כולל אינפורמציה מדויקת לגבי הטפסים שאני נדרשת למלא. ואל תגידו שבגדים לא יכולים להביא אתכם למקומות בחיים...
אל החולצה צירפתי גם את השרשרת הזו, ששוכבת אצלי במגירה כבר כמה חודשים ומרוב שנראתה לי כל כך סכרנית וסברובסקית ו-fake-ית כשקיבלתי אותה לא ממש ידעתי מה לעשות איתה. אבל, מיום ליום סקרנותי והעניין שלי בה גברו וחשבתי על כל מיני דרכים יצירתיות לשלב אותה באאוטפיטים: בעיקר בכל הקשר שהינו הפוך מההקשר ה"טבעי" שלה שהינו בגדי ערב ובלינג בלינג.


תודה לצלם היקר ותודה רבה ל"מאקו" אשר בחרו לכלול אותי ברשימת 50 הבלוגים הישראליים הכי טובים ("אפונה" נמצאת בחמישייה הנבחרת של בלוגים בקטגוריית הלייפסטייל).
שיהיה לכולם המשך שבוע נעים!

blue_shirt2

blue_shirt3

blue_shirt4

blue_shirt5

ג'קט H&M (ישן), חולצת גבר גאפ, חצאית אורבן אאוטפיטרז, נעליים זארה, צמיד מארק ג'ייקובס, שרשרת H&M

Jacket H&M, man's shirt Gap, skirt Urban Outfitters, shoes Zara, bracelet Marc Jacobs, necklace H&M

Continuing the boyfriend theme from my last post, this time I chose a man's buttoned shirt as the anchor 'boyfriend piece' and added some (more than) feminine pieces of my own. First thing I added was this jacket which I like to call: "My interview jacket" (haven't been to one in a while but you know what I mean). I really like small and fitted jackets like this little number.
Also added this rhinestone necklace that I got a few months ago but didn't quite know what to make of it. After I had thought about it for a while I was able to come up with some interesting ways of incorporating it into different outfits - especially by moving further away from the concept that comes immediately into mind when you see this necklace and which is: evening wear.
Have to say something about the weather - it is really raining here in Israel! Winter suddenly came and hit us hard but I am enjoying it so far since it gives me a good reason to change my outfit more than once (and more than twice) a day... plus my cat, Zion, is being super cuddly, cute and cooperative, which is very different from his usual snooty self. I'm liking it!!

35 comments:

נפלתי מהלוק הזה ,בחיי. אני אוהבת ניגודים ואהבתי את השילוב של הג'קט המחויט והחולצה הגברית עם החצאית הזו שהצבע שלה פשוט נפלא בעיניי. זו בדיוק הסיבה שאני מפנטזת על אורבן אאוטפיטרז ימים כלילות.
גם הדיטייליז הקטנים מוסיפים טאץ' ראוי לכל ההופעה- אני מבינה איך השרשרת בפני עצמה עשויה להיראות יותר מדי 'בלינג בלינג' אבל עם האאוטפיט הזה היא בפוקוס המתאים ונראית מעולה, הצמיד והלק המנטה שהפך להיות האהוב אצלי בין כל הלקים.
אין כמו לשבור הופעה בצבעים מתונים יחסית עם לק מטורף פתאום.
מצטערת על אורך התגובה, האלרגיות מערפלות לי את סדר המחשבה ומשכיחות ממני את העובדה שנהוג להסתפק בתגובת "וואו, מהמם".

פשוט הורסת! כיף להתחיל את הבוקר עם הפוסטים שלך יישר כחחחחחחח

איזה אאוטפיט משגע! אחד המוצלחים שלך!

סחתיין על הלק הירוק! גם אני צרפתי כזה לאחרונה לקולקציה וכל הזמן קיבלתי תגובות מעורבות מאנשים, ואף אחד לא נשאר אדיש אליו... אהבתי.

מזלטוב על הזכייה! נראת נדהר כמו תמיד (:

דוקא כשאת דורכת בשלוליות את נפטרת מהגרביונים ? :-) עדיף עכשיו מאשר באוגוסט ..
מאוד אוהבת את כל האאוטפיט , הצבעוניות מפתיעה ומושלמת , מתה על הורוד העתיק הזה , והשילוב המקורי של הכל יחד .. והדהים אותי לראות איך דוקא השרשרת הזו מחברת הכל יחד , מדהים איך פרט קטן וקצת ''לא קשור'' כביכול , פשוט משדרג הכל והופך את הלוק לחד פעמי ואישי והרמוני , את נראית נפלא ! ואני כל כך אוהבת את הרקע החורפי , זה משמח אותי :-)
נ.ב. שמחה שנהנית בניו יורק , ו - שמחה לקרוא כאן בצד שאת מתנגדת לקטע הפרוות הדוחה , מעולה .

אאוטפיט מקסים אהבתי את החיבור עם השרשרת-קצת בלייר וולדורף..מדליק

אאוטפיט מקסים! החצאית יפיפיה והשילוב מקסים :)

אגב שכחתי לציין קודם - לא רק שפרוות אמיתיות זה לא בשבילי אני ממש נגד, נגד, נגד, זה פשוט נוראי, בייחוד כשיש תחליף!!!
אני בצד של בעלי החיים, במקרה הזה האופנה מבחינתי יכולה לפנות מקומה לטובת דברים חשובים באמת :)

הנעלים ממש מקסימות ואני אוהבת את השילוב של החצאית עם השרשרת הסכרינית. תמיד כיף למצוא שימושים לאביזרים שחשבת שבחיים לא תענדי.

לובה - גם אני פינטזתי קצת על אורבן ונהניתי מהחנויות שלהם. חיבבתי גם מאוד את קולקציית הנעליים שג'יין עיצבה עבורם. ולגבי הלק, את כבר יודעת שאני פריקית של הצבעים הפסיכיים האלה. אי אפשר להיגמל!
תודה... :)

Misty - גם אותי החורף משמח :)
ולגבי הפרוות, חשבתי לתומי שזה מאוד לא פוליטיקלי קורקט בארה"ב אבל מסתבר שממש לא. ראי ערך התמונה האחרונה בפוסט של הסרטוריאליסט מה-2 לחודש (the chef). ולא חסרות עוד דוגמאות באתרים ובבלוגים אחרים.
גם בנסיעה האחרונה שמתי לב להתבלטות מחלקות הפרוות בבתי הכלבו השונים ועליה במספר מודעות הפרוות במגזיני אופנה.
לא אוהבת את זה בכלל ולא ברור איך מדבר שהיה מאוד מוקצה לאורך שנים זה חזר להיות מאוד "אין".

Sharona R - כן, השרשרת היא מסוג הדברים שבמבט ראשון לא נראו לי ממש אני אבל במחשבה שניה אפשר לגמרי לעבוד איתה. בתכל'ס עם הכל אפשר לעבוד... :)

Olivia - תודה רבה!

טושיק - גם אני מסכימה איתך לחלוטין שיש תחליף. ראי תגובתי למיסטי.. תנקס!

גילי - או כמו שאמא שלי אומרת: "לק מזעזע!". למען האמת חשבתי שהוא יהיה יותר ירוק אבל גם זה טוב (אחרי מריחה של 4 שכבות...).

מאיפה את מביאה את הלקים המגניבים האלה ?(הירוק בפוסט הזה,התכלת בקודם) אני מטורפת על הצבעים האלה והייתי בטוחה שאני מוצאת את המיוחדים אבל את מפתיעה...:)תעדכני שגם אני אוכל להנות :)

אנונימית - הלק הספציפי הזה הוא של אורבן אאוטפיטרז אבל יש לי לק בגוון מאוד מאוד דומה שנקנה בארץ בסניף של רשת זולה וג'אנקיסטית של אביזרי שיער וקוסמטיקה שנקראת beauty care. יש שם מבחר נאה של לקים בצבעים הזויים ובמחיר של כ-5 ש"ח.

Mmmh AND Here that's your "Bubble gum-esque" nail polish which (delightfully) instil a mischievous twist on you"preppy-esque" silhouette Dear !!!

à Bientôt, Antoine

היי,

כרגיל אהבתי את האוטפיט!
מהו הצבע של הנעליים?
של העונה?

היי נעה,
הנעליים בגוון כחול כהה ומהעונה. תודה!

היי,
מאד אהבתי את הג'קט עם שרוולי
ה3/4...
הלק מדליק לגמרי, והנעליים בעלי גוון כחול נאווי מוצאים חן בעיני מאד.
דרך אגב, בסוף השבוע צפוי לנו חמסינון !!!
ביי
לינדה H

היי לינדה, כן כן, גם אני שמעתי את התחזית! אז אולי ייצא לי לעשות עוד סיבוב פינאלה על זוג סנדלים לפני שהם הולכים לנום את שנת החורף בארון... :) תודה!

הלק מדליק ממש! גם אני היום התחדשתי בארבעה לקים חורפיים חדשים, במדינה מילאנו יש קולקצייה של לקים מדהימים בצבעים ממש משוגעים!

לוק (ולק) משובח
שתי שאלות - באיזו מידה חולצת הגברבר? כשאני גונבת חולצות מבעלי אני לפעמים מרגישה קצת "אוהל"....
ושאלה נוספת, שאשמח לשמוע תגובות מכל מי שרוצה:
האם נראה לך שהחצאית תתאים למישהי עם אגן רחב? יש לי מותניים קטנות אבל לצערי ישבן לא קטן, ואני מתלבטת לגבי איזו חצאית כדאי לרכוש לחורף הקרוב...

principesa- תודה!
לשאלותייך, לגבי החולצה הגברית, אין ספק שחולצה שנלקחה מבן הזוג תהיה לפעמים גדולה עד גדולה מאוד אז יש שתי דרכים להתמודד עם זה:
1. "להחביא" את הגודל מתחת לג'קט כלשהו (כמו במקרה כאן. החולצה בהחלט לא מתאימה בול למידותי)
2. אפשר ללבוש חולצה אוברסייזד כזו כמו טוניקה ובמקרה הזה כדאי "לייצר מותן" באמצעות חגורה.
לגבי שאלתך השנייה, במחשבה ראשונית אני לא בטוחה שחצאית כזו היא הדבר האידאלי לאגן רחב (היא עלולה אפילו להרחיב יותר) אבל אפשר תמיד לנסות בפרטיות תא ההלבשה ולראות בעצמך. נראה לי שעדיף ללכת לכיוון של חצאיות עפרון או חצאיות ישרות מבד חזק וטוב. אני חושבת בכל מקרה שלא כדאי לנסות להסוות את האגן באקסטרא שכבות, דיטיילים וקפלים כי זה רק יעמיס ויגדיל ויזואלית את האיזור.
בהצלחה במציאת החצאית המושלמת! :)

principesa - אני חושבת שהחצאית שהכי מחמיאה למבנה אגסי (אני בעד !! *) היא חצאית בגזרת A מבד יחסית קשיח שמגיעה עד אחרי הברכיים , כמו מן חצאית פיפטיז-סיקסטיז כזו
http://www.wagtailsdancewear.co.uk/images/skirts/SkirtMontage1.jpg

ברגע שאת מצוותת אותה לפריטים מגניבים ונשיים בטופ , ושומרת על טוטאל לוק מאוזן , זו הגזרה המושלמת להסוואה בעיני ..

למי שבקטע של להראות את הנכסים של עצמה אך עדיין להחמיא , את יכולה ללכת על סגנון ביונסה וג'יי לו :-) עם איזו חצאית בגזרת עפרון מבד ג'ינס או כל בד יציב שהוא שמגיעה גם היא עד הברך או קצת מתחת , ולהעזר בתחתון נכון או מחטב ... למה להסתיר את מה שממש באופנה ? :-)

בעיני , לא מתאימות חצאיות מיני למיניהן וגם לא חצאיות מבדים נשפכים או נופלים או מבריקים או צמודים מדי , נראה שהחצאית של אפונה היא טיפה בלונית והיא הכי מתאימה דוקא לרזות ודקיקות , ומשווה להן מראה נשי ורך ...
מקווה שעזרתי

גם הכלבה שלי בד'כ מפנה את גבה ולא נותנת לי להנות מהנשירת שיער שלה, ודווקא בימים האחרונים של רעמים וברקים והצגת פחדנות מצידה, היא החליטה לשתף אותי קצת... נחמד לגלות שאני לא היחידה שבעל החיים שלה נרתע מממנה קצת. (:

את נראית מקסים ואני מקווה שלא נמשיך לראות את הרגליים הרזות (מידי) האלה שלך, כי כבר עכשיו קר לי לראות אותך!
ואגב, הלק שלך מגניב לגמרי.

אנונימית - מסכימה איתך לגמרי בעניין הבד הנוקשה. אני מחבבת בדים חזקים שמחזיקים את עצמם ו"יודעים לתפוס" (גם אם כביכול אין מה לתפוס), ומעדיפה כאלה בבחירת מכנסיים. אין ספק שלבעלות אגן רחב הם גם יתאימו, הן במכנסיים והן בחצאיות. בכלל, בדים חזקים נותנים תחושה של בגד מובנה יותר, כזה שייראה על הגוף די דומה למה שהוא נראה על הקולב.
וכמובן שאם יש לך ישבן עסיסי, להבליט אותו באלגנטיות זה ה-דבר. לא צריך להסתיר ולהתחבא... :)

מורן - בהחלט יכול להיות שזה בגלל מזג האוויר. נראה אם בעלי החיים ה"סוררים" האלה ישנו את התנהגותם בסוף השבוע שאמור להיות יותר מחמים... ואני לא יודעת אם ציון נרתע או שפשוט מפגין התנהגות חתולית טיפוסית של סוליסטיות וסנוביזם. אם כי היתה לו התחלת חיים די קשה אז יש מצב שהוא סוחב טראומות שגורמות לו להירתע מרוב המין האנושי.:(

דר את נראית יפיפה כרגיל! החורף הולם אותך כל כך :)

היי
יש לי את אותו הז'קט
אז את אומרת שהוא מומלץ לראיונות?
ננסה..

Hi, love love lvoe the picture!
Come check out Madonna for D&G and Linda Evangelista for W Magazine, they also look stunning! ^^

@ MaisonChaplin.blogspot.com

תודה רבה על התגובות!
מקבלת את מה שאמרתן-A או חצאית צמודה מבד קשיח ש-"עושה את העבודה". לפעמים מפתה לנסות משהו אופנתי שלא מחמיא בעליל, אבל אני מניחה שתמיד צריך לזכור שכשדברים מונחים באופן שהוא לא הכי מחמיא, התוצאה רחוקה מאוד מלהיות אופנתית.
שוב תודה ושיהיה סופ"ש נפלא

it's a cupcake! it's a skirt! it's a cupcake skirt!

הייי.
לראשונה אני רואה את בלוגך (עקב הפרסום של מאקו) וזה פשוט אהבה ממבט ראשון!
כל כך אהבתי את הסגנון, והסדר שלך, אני כל כך הופכת להיות פה קבועה!!!
ברכותיי, עברת למועדפים. :)

This one was one of your best.
Keep doing.
:-)

היי :)
כל כך אהבתי את השילוב של הצבעים. מדהים בעיניי...לפי מה שאני רואה - לא רק בעיניי :)
גם החצאית.. כל כך מחמיאה לסילואט שלך..הברק שלה בהחלט מזכיר לי את ימי הסתיו היפים :)

שבוע נפלא!

קודם כל ברכות על בחירתך ל50 הבלוגים המובילים. מגיע לך. את באמת חלוצה בתחום.
וגם רציתי לברך אותך על בחירתך בנעליים האלה. אני מת על הנעליים שאת לובשת. אני רואה אותם בזארה מדי פעם וממש מזיל ריר. לדעתי זו קניה משתלמת ביותר. משהו בסגנון TOD'S או בוטגה ונטה. מדהימות.
גם לשלי פלג יש כאלה.

the eye - תודה רבה! לדעתי הנעליים האלו הן הפריט הראשון שרכשתי בזארה עם הגעת הקולקציה החדשה. והן חיכו כל כך יפה עד להופעת הבכורה.
מלבד זאת, אני לא אתפלא אם שתינו קנינו אותן באותו יום... :)