11/11/09

במעבר חד

lanvin_sandals1

lanvin_sandals2

כמו מזג האוויר אשר מחליף פנים ומתעתע בנו מיום ליום (לא שמעתם אותי מתלוננת. ואני לא צינית) כך גם הטמפרמנט האופנתי שלי. כבר דיברתי כאן בעבר על כך שברגע אחד בא לי להתלבש בסגנון מסוים ובמשנהו מתחשק לי לפנות לכיוון אחר לגמרי ולכן אני מברכת על כך שיש בגדים בעולם, שאפשר לזגזג איתם מצד לצד ושמספקים את תשוקתי לשינויים תכופים ומרעננים, בעוד הדברים החשובים באמת נשארים קבועים פחות או יותר.

עוד מעבר חד שהתרחש השבוע הוא שינוי בהרגלי התזונה שלי - טעמו של בשר אדום (שאהבתי מאוד) הפך להיות לא ערב לחכי, שלא לומר דוחה. אני לא יודעת אם אני בדרך לצמחונות (בינתיים אני עדיין סבבה עם עוף) אבל מה שברור הוא שקציצות ואומצות הולכות להיעלם כליל מהתפריט. בהזדמנות זו אפנה אליכם את השאלה ואשמח לשמוע האם מישהו חווה אי פעם מהפך דרסטי שכזה בחוש הטעם שלו?
השינוי בטעם די מוזר לי ודווקא במקרה הזה אני לא יכולה שלא להשתאות. טוב, כנראה שאנשים צריכים קצת יציבות בחיים.... ונחזור לענייני האופנה. את החולצה הסגולה הזאת רציתי ללבוש כבר זמן רב ולא ממש יצא לי, אך בהתחשב בעובדה שהיא עלתה 30 ש"ח לא כאב לי הלב יותר מדי על היותה תלויה באפלולית הארון.
לחולצה צירפתי את החצאית הפרחונית הזו וסיימתי את המראה עם סנדלים בצבע ניוד (להזכירכם חיפשתי כל הקיץ את זוג סנדלי הניוד המושלם, אני שמחה שסוף סוף מצאתי אותו, שנייה לפני חילופי העונות) וזריקת טורקיז בדמות שרשרת שהכנתי בעצמי באחת מהתקפות הטורקיז שאחזו בי בזמן זה או אחר.
תודה רבה לצלם ושיהיה המשך שבוע טוב לכולם!

lanvin_sandals3

חולצה מנגו, חצאית אורבן אאוטפיטרז, קלאץ' אקססורייז, שרשרת מעשה ידי, סנדלים לנוון


Blouse Mango, skirt Urban Outfitters, clutch Accessorize, necklace made it myself, sandals Lanvin

34 comments:

קורה לכל צמחוני.... רגע אחד הוא אוכל הכל, ברגע השני הוא מגלה שהעוף עשוי מתרנגולת, ובבת אחת נגמר לו מזה.
קרה לי, לפני 15 שנה.

באופנה זה קורה לא פחות...
אני עדיין בוהה באימה בתמונות משנים עברו ולא מבינה איך לשתי את הזוועות האלה, שמאד אהבתי בזמן שנלבשו....

(:
חני

חני - רגע רגע... תני לי להתרגל לרעיון... המילה צמחונות עדיין גדולה עלי, אני צריכה לעכל (אחרי שעיכלתי את ההמבורגר של אתמול, שהיה הקש ששבר את גב הגמל).
ימים יגידו, בינתיים אני מאמינה בכך שהגוף יודע הכי טוב אז אני הולכת במסלול שהוא מכוון אותי אליו.
לגבי הבגדים, בסה"כ אני עומדת מאחורי רוב הבחירות האופנתיות שעשיתי בחיי הבוגרים. דגש על 'חיי הבוגרים'. ומה שהתגנדרתי בו למסיבת כיתה בגיל 12 לא נחשב... :)

שפר עלייך גורלך. לי לקח די הרבה זמן לגבש טעם נורמלי. רק את העניין עם התרנגולות הפנמתי מהר...

בחיי בכלל, אין מעברים חדים,
לא היו וכנראה לא יהיו.
חוץ מאשר בתחום מסוים שגם כיום אני נחלקת לשתיים, אבל גם כאן המעבר אולי חד, אבל ההכרה במצב לקחה שנים...
אז לא, אני לא יכולה לומר שהיו לי מהפכות טוטאליות כאלו.
ומבחינתי טוב שכך.
את נראת נפלא, וטוב לראות שאת מנצלת את מזג האויר החם של הימים הללו,לאוטפיט קיצי מהנה.
אהבתי במיוחד את הקלאץ'.
ביי
לינדה H

מהמם כרגיל :)
אפשר לדלות איזה פרט מזהה על הלק הירוק שלך? הוא פשוט מקסים.

לי גם קורה התהליך הזה עם בשר. עוף והודו לא משכו אותי במיוחד כבר קודם, אבל עכשיו אני כבר בכלל לא רוצה לגעת בהם וגם בשר אדום שאני בדרך כלל אוהבת (ופעם בכמה זמן מרגישה שאני חייבת) די דוחה אותי עכשיו. רק להריח רוטב בולונז אתמול הרחיק אותי ממנו, בלי לחשוב על זה שאוכלים חייה.
לא יודעת אם זה קשור לגיל - אני אותו גיל כמוך, פחות או יותר או משהו באוויר, אבל כרגע אני מעדיפה שהחלבונים שלי יבואו ממקום אחר.

solas - זה מוזר ומעניין. אולי זה הגיל, או משהו באוויר כפי שאת אומרת, מעניין אם מישהו בדק את העניין הזה. ואני שמחה לגלות שאני לא היחידה במערכה, אם ארגיש מצוקה יש לי כאן ממש קבוצת תמיכה :)

blondie - זה לק ירוק-טורקיזי . מאורבן אאוטפיטרז אבל ראיתי גוונים בסגנון שנמכרים בארץ בכל מיני חנויות קוסמטיקה.

אנונימי - כל אחד והקצב שלו...

Linda H - תודה רבה. וכמו שאמרתי, את המהפיכות נשאיר לבגדים, נראה לי שעדיף ככה. :)

זה קורה לי הרבה, דברים שפעם הייתי אוכלת ואוהבת פתאום אני לא אוהבת ולהיפך. כשהייתי קטנה ממש אהבתי ארטישוק, ועכשיו אני לא סובלת אותו. לעומת זאת עגבניה, שממש לא אהבתי פעם, אני מאוד אוהבת עכשיו.

באופנה אצלי זה בא לידי ביטוי בכך שדברים שממש לא אהבתי וחשבתי שאני בחיים לא אלבש (פרווה, מנומר, קטיפה, גזרה גבוהה וכו'...) אני פתאום כן אוהבת ולובשת. אני מניחה שזה קשור לזה שאנחנו אנשים דינמים וכל הזמן משתנים (אפשר לקרוא לזה מגוונים...)

אווטפיט קלאסי ויפה. חבל שאין תקריב של השרשרת...

ככל שאנחנו מתבגרים אנו צריכים פחות בשר, כך לפחות אני מרגישה. זה טוב להקשיב לגוף. ואגב, לאכול פחות בשר זה גם אחד הדברים הכי טובים שאפשר לעשות למען הסביבה. לא חייבים להיות צמחוניים ב-100%...

השילוב של החצאית והחולצה מקסים. True Blue!

בתור מי שהפכה מצמחונית שנים רבות לאוכלת בשר מי אני שאעיד :-) אבל זה מזכיר לי סיפורי דחייה-משיכה לאוכל במצבים של תנודות הורמונליות קיצוניות , כמו היריון לדוגמא , מלא נשים סולדות מבשר במיוחד בשליש הראשון (...) רק מציינת עובדה
:-) , בכל מקרה זה ממש מסקרן לדעת מה המשמעות של כזה שינוי , בכל מקרה תשמרי על עצמך מבחינת ויטמינים וזה כי את נראית שברירית קצת ( במובן הטוב ) .

מאוד אוהבת את האאוטפיט הזה עלייך , מרגיש כזה חגיגי איכשהו , כמו לבוש לאירוע או לחג , ובכלל האור הסתווי בצילום מזכיר לי את תקופת החגים , ראש השנה בערך ( אני חיה בעבר מסתבר ) , הצבעים מאוד חדים ונקיים ואהבתי את האיזון המעולה שיצרת עם הטאצ' של השרשרת היפה , רק ש :0 - החולצה ? היא נראית לי כחולה , באלף אחוז , משהו כמו אולטרמרין , אבל כחולה כחולה לגמרי !! להחליף מסך ??
:-)

זה לא קורה לי הרבה, שינויים זה לא ממש חלק מחיי.
אם ההחלטה עכשיו בכיוון צימחונות- לכי על זה, ומבחינתי גם תבורכי.
אהבתי את האאוטפיט, החצאית ממש מקסימה

קצת זקן, האאוטפיט הזה... אבל הקלאץ' נהדר.

Misty - וואו, ממש מהפך בכיוון ההפוך. ואני לא נלחצת מבחינת העובדה שציינת, לפחות משתדלת...
לגבי החולצה, נראה לי שהיא איפשהוא בין סגול לכחול. היא כנראה לא סגול מוחלט אבל גם לא כחול מוחלט. זה מסוג הדברים שרק מבט במציאות יכול להכריע, אל תרוצי להחליף מסך :) תודה רבה!

נגה - הדינמיות הזאת היא מה שמעניין ולפעמים מפתיע, בייחוד בנושא הרגלי אכילה וטעם. מוכר לי מה שאת אומרת, שנאתי אבוקדו כל הילדות וסירבתי לגעת בו ומאז תקופת הצבא זה אחד הירקות האהובים. אנשים משתנים!

נועה - אין מה לעשות, אני זקנה!

גילי - אני חושבת שאת צודקת. וזה מסתדר לי הרבה יותר טוב במוח ובתודעה שאני הולכת לקצץ בכמויות הבשר (למען האמת אני כבר מקצצת). תודה! :)

התמונות-כולן, מצאו חן בעיני באופן מיוחד משום שהן מציגות קומפוזיציה דינמית שבה את נראית בדרך ל..ויש הרגשה של סיפור.
הקריאה של התגובות שקיבלת והשאלות ששאלת מוסיפה לפן הסיפורי...
את נראית מצוין

אני הפכתי לצמחונית לפני 11 שנה, בגיל 12, וזה היה ממש פתאומי.
גרתי בארגנטינה, בירת הבשר העולמית, ואני ממש זוכרת את הרגע בו הבטתי בהמבורגר שבו נגסתי זה עתה, ופשוט דמיינתי לעצמי שבטח אם יצלו אותי, זה ייראה אותו הדבר. מאז אני צמחונית, מן הסיבה הפשוטה שאינני מצליחה להבדיל, קוגניטיבית, בין הבשר שלי, של בני אדם, לבין זה של חיות.

בנושאי אופנה- לנוון, הרשי לי לקלל, אהמ, לברך אותך :)

אהבתי מאוד את האאוטפיט :-) הצבע של החולצה ממש ממש יפה.
אני חוויתי דבר דומה עם דוף - פתאום לא הייתי מסוגלת לאכול יותר עוף ואח"כ ויתרתי על בשר לחלוטין למשך חצי שנה או שנה (כבר לא זוכרת), ואחר כך הפסקתי עם הצמחונות.
והאמת היא ששינויי הטעם החדים ביותר קרו לי בהריונות........

נכון שלפני דיי הרבה פוסטים כתבת על Mira Duma?,אז אני חושבת שאת המקבילה הציונית שלה.
הדרך שאת מחליפה סגנון לבוש פשוט לא מפסיקה להדהים אותי!
אם זה בלבישה של דוגמאות גיאומטריות במעבר להדפסים פראיים לפרחים רכים,את עושה את זה כל כך טוב,והכי חשוב-לא נראת כאילו התעסקת עם ארון התחפושות של 'הבימה'.
את פשוט מדהימה,מי יתן ותמשיכי לתחזק את הבלוג לנצח נצחים! :)
(ולתת לנו להנות מההופעות המדהימות שלך)

מאמי אני מזמינה אותך לחיק הצמחונות, מגניב אצלנו.

את מתלבשת פשוט מדהים , אין לי מה להגיד .. ואת יכולה לעשות תקריב של השרשרת שהכנת ? מעניין לראות D:

גם אני מזמינה אותך לחיק הצמחונות, וגם אני מסכימה- מגניב אצלנו (:
עוד מעט ארבע שנים אני שם !

וחוץ מיזה... את הורסת (:
הסנדלים מעולים!

השרשרת הטורקיז פחות התאימה לי כאן ...

ela - איזה מצחיק, כשעברתי על התמונות באמת היו לא מעט כאלה של "בדרך אל", אפילו יותר מאלו שנבחרו כאן. מאוד מעניין שזה עבר... תודה רבה!

עפר - תשמעי, ממה שאני רואה אצלך זה באמת מגניב. לא נראה שסובלים שם. יש מצב שאני עושה את דרכי לכיוון הזה אבל לאט לאט.

dana -
צמחונית אמיתית, אין מה לומר ועוד בארגנטינה שזה בכלל נדיר. אני בטוחה שפרופסורית בננה והומר גאים בך מאוד והם בטח יודעים שהם "נפלו" טוב. המשפט האחרון שלך (בנושא הצמחונות) מאוד חזק. יוצא לי לחשוב על זה מדי פעם.

רחלי - תודה רבה! :)

blossombutton - וואו, גרמת לי להסמיק, באמת!! בייחוד בגלל השורות האחרונות של דברייך.
זה הכיף הגדול בבלוג הזה - כמובן שלקבל מחמאות כולם אוהבים אבל העניין הוא בעיקר לחלוק את ה"שיגעון לדבר" שלי עם "משוגעים" אחרים כמותי ולעשות משהו יצירתי שמעורר עניין.
תודה רבה רבה, אין ספק שפידבק כזה נותן לי אנרגיה להמשיך עוד ועוד (לא שחסר אבל לא מזיק אקסטרא!)
שימחת לי את הערב! :)

אחחח איזו תלבושת קלאסית, פשוט "קלאסה ייחודית" כמו שאומרים אצלכם בהדר עליון!
ואם הייתי תסריטאי אז ככה היה נראה הדיאלוג שבסצנה שבה תככבי -
"אהובה, תרענני את זכרוני... האם קבענו עם הפרידמנים לבוהריים בקאנטרי ביום ראשון? פשוט יש לי ישיבת דירקטוריון בצהריים ליד מכון שוסטר"
:)
 

כיף, כיף לבוא בבוקר לעבודה ולמצוא פוסט חדש שלך!!!! החצאית מקסימה ממש, לגבי החולצה האם זו חולצת משי או חולצה מבריקה לא ממש הצלחתי להבחין?
מאוד אהבתי. תמשיכי לשמח
הערה אחרונה: אני מסכימה פה עם מי שאמרה ששינוי הטעם הקיצוניים ביותר נחווים בתחילת ההריון. זכור לי היטב. אני, למשל, מכורה לגבינה צהובה ובתחילת ההריון לא יכולתי לשאת את המחשבה עליה. אבל, דווקא החשקים לבשר (שאינני נמנית עם חסידיו) התעצמו בהריון.. גו פיגר..

הי, החצאית מקסימה מה מה והשילוב יפיפה :)

אנונימית - אף פעם לא הייתי בהריון אבל נשמע מדברייך ומדברי אחרות שמה שאוהבים לאכול בדרך כלל, סולדים ממנו בהריון ולהיפך. אולי כשזה יקרה אני אחזור לאהוב את טעמו של הבשר האדום ?! :)
הצלחת בהחלט להבחין, זוהי חולצת משי שתפסתי בהנחה רצינית... תודה רבה!

Ariel - אהבתי את הדיאלוג, אם כי אני תוהה האם אהובה זאת המזכירה?
D:
בכל מקרה i get your point והצלחת לשעשע אותי גם הפעם...

טושיק - תודה יקירתי!

כן גם לי זה קרה הפסקתי לאכול בשר לאיזה שנתיים ובטבעיות לגמרי זה חזר !
לא צריך להלחץ או משהו פשוט להקשיב לגוף(:

פוסט מקסים לייק אולוייז (:

מצאת לגמרי את זוג הניוד המושלם, ובכלל אאוטפיט ללא רבב. כיף להסתכל! :)
לגבי הצמחונות- האמת שאני פשוט מעולם לא כל כך אהבתי בשר ככה שהשינויים הכי קיצוניים אצלי זה שמידי פעם אני אוהבת חזה עוף ומידי פעם לא מסוגלת להכניס לפה... אני מקווה שתתאזני ותהני משני העולמות בכל זאת. :)

צמחונות זה בסט!!! יאללה תצטרפי :)
החצאית ממש יפה והתיק קלאצ' הורס, אהבתי את הצבע.
סופ"ש נהדר!

זו רק אני או שהחולצה כחולה(!!) ולא סגולה??

Galit-Lynn Stiklaro - ממה שאני רואה פה אתם חבורה מובחרת של אנשים. זאת קבוצה שלא הייתי מתנגדת להימנות עליה :) תודה!

רעותה - בואי נאמר שזה מין כחול-סגלגל שכזה.

מורן - תודה רבה. אכן, יגעתי ומצאתי, החיפוש הגיע לקיצו!

אחת שחושבת שיודעת - ברשותך אני מצרפת אותך למחקר הסטטיסטי שהתחלתי לנהל בנושא :) תודה וסופ"ש נעים!

אהבתי את האוטפיט הזה.
אני אוהב את ההרמוניה של הפרחים הכחולים על רקע ניטרלי ששילבת עם החולצה בצבע התואם.
נעלי הבז יוצרות את האיזון המושלם בין הצבע בבגד ומעדנות באלגנטיות את המראה כולו.

שילוב צבעים וגזרות נהדר. אני מתה על הכחול הכהה הזה. הלק מתאים מאוד וכל הכבוד על האומץ ללכת איתו.
האם את מרגישה שאת מעזה יותר בזכות הבלוג, או בשביל הבלוג?

חצאית - תודה רבה!
והשאלה שלך מאוד מעניינת. אני לא בטוחה שאני מעזה עוד יותר מאז ימי הבלוג (בין אם בזכותו או בשבילו) וכשאני מסתכלת לאחור היו לי תקופות אפילו יותר "נועזות" מבחינת אופנה - בעיקר כשלמדתי לימודי עיצוב גרפי (היו לי נעליים באמת מ-ש-ו-ג-ע-ו-ת אז) וגם בתיכון - אני מדי פעם מסתכלת בשמלות ובבגדים ששמרתי מאז גיל 16 ומשתאה לנוכח הדגמים וההדפסים. אני חושבת שמה שאת מגדירה אולי כתעוזה מבחינתי הוא גישה מאוד פתוחה ורצון להתנסות, גם אם זה כרוך בטעייה פה ושם... אין ספק שבנושא הזה הבלוג רק תרם ל"התמקצעות" שלי ולחידוד חושי הסטיילינג.
ולגבי הלקים הזרחניים יותר או פחות, זה חלק מפק"ל הטיפוח שלי (אם אפשר לקרוא לזה כך) כבר כמה שנים טובות אז מבחינתי די התרגלתי. מעניין שעוד לא נשרו לי הציפרניים... :))

אני לא אוהב להגדיר את עצמי. לכן כשהפחתתי בבשר זה נעשה מתוך הקשבה לגוף אבל בלי אידיאולוגיה. היא מביאה רק למלחמות. יש אתר בשם "היגיינה טבעית" משם התחתלתי; חבר ממילואים גם הפריך אצלי את כל האמונות: זה שיש לנו ניבים ואנחנו אוהבים בגדי עור לא עושה את מערכת העיכול שלנו לייעודית לאכילת בשר. לטענתו אנחנו צמחונים מימים ימימה. אבולוציה קלוקלת הפכה אותנו לתלויים ב-B12 אבל זה עדיין לא אומר שצריך "להזריק" ממנו כל יום או לאכול כל יום בשר. אצלי בינתיים מרגיש בכי טוב דג של שישי פעם בשבוע..