10/6/09

On the hunt


black_white_blouse1

black_white_blouse2

במהלך הביקור האחרון שלי באניצ'ה בחרתי לעצמי גם את החולצה הזו. כבר מזמן חיפשתי חולצת משי בעלת הדפס ואוורירית ואני שמחה שסוף סוף מצאתי אחת כזו. החולצה שנבחרה מצויידת בהדפס שחור-לבן רטרואי ומעניין, שרוולים "מתכווננים" ורצועות בד קטנות אשר משמשות לתפיסת השרוול המקופל. אני מאוד אוהבת את הדיטייל הזה שמוסיף לשרוולים הרבה עניין. מלבד זאת, החולצה מאובזרת בכריות כתפיים קטנטנות שהחלטתי להשאיר במקומן כאות סולידריות עם טרנד הכתפיים המודגשות המתרגש עלינו לטובה.
לסיום, החולצה נסגרת באמצעות כפתורים קטנים בחלק האחורי. אהה!! "כיפתור גבי". כמה פעמים תהיתי לגבי העניין הזה! שורת כפתורים קטנטנה בחלק האחורי של שמלה או חולצה היא ללא ספק דבר מקסים ונאה אך הינה גם אלמנט שטומן בחובו בעיה קשה בחזית הפרקטיקה. אתם בוודאי כבר יודעים שאצלי האסתטיקה באה במקום הראשון (פרקטיקה שמקטיקה!), אבל עדיין, לא פעם אני תוהה איך בחורה רווקה אמורה להתארגן ולצאת מהבית עם פריט שכזה? היא אמורה לדפוק בדלת של השכן ולומר לו: "יעקב, סליחה, אתה יכול לרכוס לי את הכפתורים בגב של החולצה? אני פשוט חייבת לרוץ לפגישה..." ?
הממ... מעורר תהיות ללא ספק. בכל מקרה הצלחתי לפתור את בעיות הלוגיסטיקה וצירפתי לחולצה את חצאית המיני השחורה הזו שמשמשת אותי המון. אם כי הייתי מעוניינת מאוד לנסות לשלב את החולצה עם חצאית מודפסת, למשל, ולראות איזה אפקט מתקבל. עדיין לא מצאתי את החצאית שתהווה את השידוך המושלם לטוטאל לוק מודפס ולכשזה יקרה אני מבטיחה לעדכן. לסיום הוספתי את השרשרת האהובה והקלאץ' המגניב הזה שנקנה על ידי אמי בראשית שנות השמונים.
לסיום אציין שהצילומים לפוסט זה כמעט ולא עברו בשלום. תכננתי להצטלם במפלס אחר של המתחם הנ"ל אך עם הגיענו למקום קידמו את פנינו שני זוגות של נערים מסוקסים ו'מחוספסים' שהיו שקועים בהטחת בקבוקי זכוכית וחלקי מתכת אל הקיר ורק חיכו לקצת אקשן. לאור הקלות הבלתי נסבלת של רציחת אנשים במדינתנו בזמן האחרון, הפתרון ההגיוני ביותר היה לקחת את הרגליים ולעוף משם וכך עשינו. למרבה המזל מגפוני טופשופ הוכיחו את עצמם גם בעת ניסיון מילוט ובמרחק לא רב ממקום הסכנה קיבלנו השראה לאור קרני השמש האחרונות של אותו יום.


black_white_blouse3

black_white_blouse4
חולצה אניצ'ה, חצאית H&M, שרשרת נאווה גלזר, תיק וינטג' מהארון של אמא, עיטור לשיער מתחרה וטול מעשה ידי, מגפונים טופשופ

Blouse aniche, skirt H&M, necklace Nava Glazer, clutch vintage from mom's closet, lace and tulle hair piece made by me, booties topshop

תודה רבה לצלם האמיץ ושיהיה המשך שבוע נעים לכולם!

40 comments:

לא יודעת מאיפה להתחיל...

החולצה מדהימה! כל כך אייטיז אבל איכשהו עלייך זה בכלל לא נראה צעקני כמו התקופה ההיא אלא דווקא שיקי וקלאסי (תכונות שנעדרו מרב הבגדים אז)...

החצאית היא כמובן מאותם פריטים שימושיים שאפשר לחרוש עליהם בלי סוף. המגפונים גם הם נראים לי מאותו ג'אנר, ואם אפשר לרוץ איתם אז בכל שיחקת אותה.

ואין כמו פריטים ישנים של אמא!

נשיקות

Noa - היי מותק! את ממש צודקת, אני מתלהבת כל כך מפריטים גרנדיוזיים ומעניינים שלפעמים אני שוכחת שצריך כמה בייסיקים שימושיים וטובים על מנת לאזן אותם. החצאית היא בהחלט כזו.
תודה ונשיקות!

לאמא שלך יש מציאות בארון בתחום התיקים, אני שמה לב.
רק אמא שלי קונה תיקים ב-50 שקל בדוכנים באשדוד? :/

לובה - אני מנסה לשכנע אותה לעבור לשאנל. אבל ללא הועיל. תיקי מעצבים לא עושים לה את זה וזה גורם לי לתהות הכיצד אנו חולקות את אותו מטען גנטי... :) בכל מקרה יש לה אוסף קטן של תיקים משנות השמונים ותחילת התשעים שהולאמו על ידי מאחר והיא כבר מיצתה איתם.. yay !

את נראית מקסים :) נורא אהבתי את הלוק !!!

את נראית מקסים כרגיל, גם לאחר הריצה על חייך, אף שערה לא זזה מהמקום. בחיים לא הייתי מאמינה שעידן שנות השמונים יעשה come back ועוד יותר מזה - שאני אוהב את זה.

ושתי - לא ממש רצתי אבל בואי נאמר שהלכתי די מהר. נראה לי שזה כלל בסיסי בבריחה: לא להיראות כאילו אתה בורח, לפחות בהתחלה. :)) תודה!

האמת היא שהפוסט הזה הקסים אותי במיוחד מכמה סיבות, זו חולצה שאני באופן אישי לא הייתי לובשת ולמרות זאת בנית כאן אאוטפיט שמתנגן בצורה מושלמת. גם הלוקיישן מעלה חיוך על פניי עצם היותי חיפאית, כל הכבוד על ההקרבה למען הבלוג, אמיץ מצידך!
התיק והשרשרת הלא דומים לכל מה שרץ היום.... שאפו!

תקשיבי! החולצה הזו מהממת, אם היא תפורה היטב (וזה נשמע ככה כי יש דיטיילס משובחים) היא שיחוק מטורף, הייתי יכולה לפגוש אותה עם תוית dreis van noten קטנה עליה בשיטוט אקראי בעיר...
אגב, אולי לא זכרתי נכון, אבל חשבתי שאת פחות בעניין של יד שניה. אם טעיתי זה טוב, אם לא טעיתי ואת נפתחת לעתיקות של אנשים אחרים, הרי זה משובח ומבורך!

מותק, החולצה מקסימה, מאוד הולמים אותך הדפסים כאלה...והתמונות על רקע השקיעה מדהימות...

נשיקות ממילאנו!:)

את כזאת ליידי בתמונות האלה!!
אם היית באה לאותם פרחחים חסרי כבוד עם תלבושת הטופשופ הקודמת, היינו רואים מי צוחק אחרון.
להתעסק עם פטיט-מאמא קשוחה כמוך זו סכנה.
ועם עקבי טופ שופ בכלל!
הם לא יודעים שעקבים זה מגה מסוכן?? אפשר לדקור עם זה! :)

The way your "Working Girl-esque" skirt and your Trendy boots emphasize your legs is simply Exquisite(YES, with a capital letter !!!), AND I really like the way your lipstick aesthetically matches your jet-black mane, to create such a GLAMorous cocktail !!!

à Bientôt, Antoine

פטיט לולו - קרעת אותי מצחוק!! :))
חחח... באמת לא חשבתי על זה, העקבים האלה אכן יכולים לשמש ככלי נשק לכל דבר!

Anna - היי מתוקתי! שמחה לראות שיש אינטרנט במילאנו. ועם הגוגל טוק הזה ממש לא נרגיש שאת לא פה (ז"א אני לא ארגיש...). גם ככה הפרידו בינינו ביום רגיל איזה 150 ק"מ... קטן עלינו!
נשיקות!

karen - אני בקטע של פריטי יד שנייה נבחרים לתיבול המלתחה..
חוצמזה שיש כבר כמה חנויות מצוינות בחיפה (אניצ'ה המוזכרת מעלה היא אחת מהן) - קל"ב עם מחירים מעולים... :)

אגטה בוטיק אופנה - את בטח יכולה לזהות היכן הצטלמתי. לא יאומן לאיזה שפל המקום הדרדר אחרי שאגד ארזו את הפקלאות ונטשו לטובת מרכזית המפרץ ותחנת חוף הכרמל... לתומי חשבתי שמקום נטוש יכול להיות נחמד ושקט לצילומים. נו טוב.. למדתי את הלקח שלי! תודה! :)

stilettostetico -
Hey Antoine, Thanks! wow, you really analyzed the look thoroughly... :))

היי!
לאחרונה תנקלתי בבלוג שלך ולא יכולתי להמנע משיטוט בפוסטים ישנים. ז"א, כולם.

את מתלבשת מקסים.

הלוואי ויכולתי להרשות לעצמי.
במקום מגורי אין מקום למעוף, דמיון, יצירתיות.
כולם כ"כ בנאליים בלבושם שחתימת טי שירט אובר סייזד בחגורה דקיקה עלולה להרים גבה, שלא לדבר על פריטי וינטג' ויד שנייה.

איפה המקום לביטוי עצמי בלבוש?
יצירתיות?
דמיון?

חחח.. גלשתי למקומות הזויים.
בקיצור, את לבושה מדהים ונראית מדהים ומעוררת השראה.

שאפו.

בת' -
קשה לומר שחיפה היא מקום בעל מודעות אופנתית יוצאת מגדר הרגיל - אגב, שלא יהיו אי הבנות, אני לא מתכוונת בשום פנים ואופן לקטול או לרדת על עיר מגוריי... אני אוהבת אותה מאוד ואם לא הייתי אוהבת הייתי מחפשת מקום אחר להתגורר בו - ועם זאת אני מרגישה כאן די בנוח לעשות את הניסיונות האופנתיים שלי. אני מאמינה בכל לבי בפתגם "אם אין אני לי מי לי", גם בדברים שאינם קשורים לאופנה. פשוט לעשות עבור עצמך מבלי לחכות שהדברים יגיעו מבחוץ או ישתנו אצל הסובבים אותך.
תודה רבה! :)

הלבוש מקסים
אני אוהבת את הבלוג שלך מאוד ועוקבת אחריו בקביעות
אולי את יכולה לשים קלוז אפ על הקשת שעשית וגם הוראות להכנה שלה?
אני עכשיו חזק בקטע של קשתות אקסטרווגנטיות :)

וואו דר , האסוציאציה הראשונה (נשבעת!) שעלתה בראשי ממבט אחד בהדפס היתה....... ד''ר אלבן וטו אנלימיטד , זוכרת ?? טכנו ? מסיבות דיסקו? ארלי ניינטיז ? :) ההדפס הזה שאב אותי לשם טוטאלית :)
הצילום הראשון די מעלף , משום מה הייתי בטוחה שזה בוקר מצולם , נראה קריר , ועושה לי הרגשה כזו של כשחוזרים באור אחרי לילה של התפרעויות , למרות שאת נראית נקייה מדי ופחות מדי שיכורה בשביל צילום כזה :)) אחח , היו ימים .
אישית לא הייתי מעיפה מבט בחולצה כזו מהסיבות הטראומטיות שרשמתי למעלה :) וממש מעולה לראות שנתת לה צומי ועשית ממנה לוק משובח , מחמיא ומגניב ביותר , אוהבת ממש ובכלל חייבת לציין , שהעניין הזה של הרוק צ'יק יושב עלייך מעולה באופן עקבי לאורך הפוסטים ...

דרלינג. חולצה הורסת וכאמור בעניין התיקים של אמא אין מה להכביר מילים, הם מעולים ממש כמוה. ובעניין עיטור השיער, פעם נוספת הטלפטיה בינינו עובדת שעות נוספות. בדיוק הצטלמתי לפוסט חדש עם הקשת המקסימה שהכנת לי (:

היי, החולצה מקסימה ממש אייטיז! אני ממש מקנאה בארון התיקים של אמא שלך!!! איזה כיף לך :)
התיק וינטג' הורס והנעליים סופר שיק!
לגבי הלוקיישן - לא נורא, התמונות יצאו מהמם גם בלוקיישן החלופי.
(צחקתי כ"כ מהתגובה של Misty - החולצה אכן מזכירה את הקליפ:).

היי יפה,

לא רואים ממש את הסיכה שהכנת, אז אשמח לתמונה יותר טובה. לטיפולך.
לגבי התלבושת...מה את רוצה שאני אגיד בשלב הזה? מקסים? נהדר? מצוין?
אולי כדאי שתלבשי משהו מכוער/לא מחמיא לך (אם תמצאי כזה) כדי שאני אוכל לגוון קצת את התגובות שלי. סגרנו?
ד"א, אמא'לה על הפושטקים! מזל שברחתן. אנשים לא מבינים את הסכנות שבלוגרית אופנה חשופה אליהן בשגרת היומיום של הצילומים... אנחנו צריכות לקבל מענקים מביטוח לאומי.
ולסיום-
HOT CLUTCH.

כמו שכנותיי מלמעלה גם אני הייתי שמחה לראות את הקישוט לשיער יותר מקרוב.
החולצה מאוד מעניינת. אני אוהבת שילובים לא בנאליים ופריטים הזויים שמצליחים לשלב בצורה טובה. כל הכבוד!

I love the booties and the necklace is gorgeous!

http://fashionroadkill-halifax.blogspot.com

Wooop Mmmh Mmmh So just in case I have a little "cyber surprise" for you on my Blog Dear

à Bientôt, Antoine

I love your top. The graphic pattern is crazy cool!

מהמם מהמם מהמם.
ורק עדכון קצרצר- התהלכתי בקניון רמת אביב אתמול ונתקלתי בסנדלי רצועות שלך מניין ווסט. מהר מאוד התיישבתי ומדדתי, אבל לצערי לא היה במידה.. חבל, הן מהממות ועוד במחיר סופעונה!

המגפונים מעלפים אבל איך לעזעזל את מצליחה ללכת ושלא נדבר על לרוץ עם עקבי סיכה כאלה? שאפו! (:

אנונימית - כן, יש לי כב מחוייבות לעוד פוסט DIY אני אשתדל לעשות זאת וגם לצלם את הקשת מקרוב. תודה רבה!

Misty - ד"ר אלבן!! גדול... יש לך בהחלט אסוציאציות טובות. ומצחיקות!!
לחזור באור אחרי לילה של התפרעויות מזכיר לי ימים עברו. קוקטיילים של וודקה זולה ומיץ תפוזים (בעעעעע...). אח! פעם הייתי בליינית. נראה לי ששתיתי הרבה יותר אלכוהול בגילאי 16-17 מאשר מה שאני שותה היום. :)
נהניתי מאוד מהתגובה הציורית והסיפורית, כמו תמיד!

stilettostetico -
Hi Antoine, just saw it, Thanks a lot!

Ashley -
The necklace is one of my favorites, made by a talented Israeli designer.
Thanks!

מורן - כן, המחיר של הסנדלים בהחלט ידידותי, מזל שהצלחתי לחטוף לי (עוד) זוג. ולגבי המגפונים, העקב דווקא עבה בחלק העליון ויש פלטפורמה נסתרת מקדימה אז הם ממש אחלה. לא לריצת מרתון, כמובן... תודה! :)

נגה - will do!

Dana - היי מותק, שיעשעת רבים בתגובתך (כרגיל!). אולי תעשי פעם תגובה לא מצחיקה... :))
ואת צודקת לגמרי, בלוגריות אופנה צריכות לקבל תוספת סיכון או לפחות מענק מהעירייה המקומית על כל הצילומים והתיעוד העירוני :)

טושיק - תודה! ארון התיקים הזה זכה לעדנה מחודשת אחרי כמה שנים של חוסר שימוש ואמא שלי מבסוטה מזה לא פחות ממני..

עפר - אמא מוסרת ד"ש! מתי את באה לצהריים? טוב נראה לי שאני באה לארוחת ערב לפני כן. ראיתי את הפוסט המקסים, איזה כבוד לקשת! נשיקות..

אהבתי מאוד מאוד את הלוק!!
החולצה נראית עלייך מצויין למרות שהיא אמורה להיות צעקנית, עלייך היא רגועה וקלאסית, אהבתי מאוד את השילוב עם החצאית המגפונים (מהממים..)

נ.ב אהבתי את השיער, הפוני שלך נראה במיטבו=)

You are so gorgeous and have great style love your blog

xoxo

natalieoffduty.blogspot.com

Hello!
I found you through florilège d'esthète...blog. I really like your style. Itis a shame that I don´t understand your language. xoxo
B* a la Moda

ooooo... I can't read your post!!! but I must say taht you are sooooo cute, it's unbelievable!!!!

החולצה הזו ממש מעלה בי פרץ של נוסטלגיה.. כל כך הרבה זכרונות שעולים עכשיו :)
לעולם לא הייתי מעלה בדעתי שהיא יכולה להיות יפה כל כך כיום :) היא נראית נפלא, במיוחד בשילוב החצאית.

והמגפונים... מושלמים!

חולצה מהממת וגם שרשרת שכבושת.
בכלל רציתי להגיד שהצילומים בבלוג שלך נורא יפים ואיכותיים כאלה ונעים להסתכל.

הי. יש לך תמונה יפה בהולך ברחובות

תמונות מקסימות! החולצה נראת מאוד משובחת חבל שלא נראה שאי פעם יצא לי לבקר באניצ'ה (כי אני מתגוררת בדרום הרחוק)

אני די בטוחה שמדובר בהצתה מאוחרת מצידי אבל האם ידעת שטקסטים שלך חולקים את הקטלוג של TNT עם אליס דלאל?

הילה

Little black dress - מי יודע, אולי יום אחד תעשי טיול אופנתי בצפון ? (?!) :)) תודה!

cherrylipstick - כן כן, לא טעית... זהו ג'וב קטן שהוצע לי וכמובן שלקחתי אותו בשתי ידיים ונהניתי מאוד. :)

Wow, I love the whole outfit.
Gorgeous blouse, great look.
Love the red lips. what lipstick do you use?

Noa

Noa -
the lipstick is Jade "cool red" shade. thanks!

U look soo amazing! black and white!! classic and stylish!!