10/30/09

Casual friday

urban_jacket1

urban_jacket2

אני סופר מרוצה מהחורף שנחת על המדינה כבר אתמול. לא בטוח שזה בגלל שאני כל כך אוהבת את החורף אלא בגלל השינוי המרענן והאופציות האופנתיות החדשות שמונחות בפניי. תנו לי שניים או שלושה חודשים כאלה ובטח אשווע כבר לקיץ אבל בינתיים הכל חדש ומלהיב (+כמות המשקעים שירדה ביומיים האחרונים כאן ממש מכובדת. שימשיך ככה, טפו טפו טפו).
חשבתי שאני קצת מתלהבת כשצירפתי לאאוטפיט את כובע הצמר הזה, הרי אנחנו בקושי בתחילת נובמבר, אבל הטמפרטורות בחוץ הוכיחו שההתלהבות היתה לגמרי במקום והיה קריר מספיק בכדי לחבוש כובע צמרירי.
הג'קט שאני לובשת גם הוא בגזרה חדשה ומלהיבה. עד כה נטיתי להתרחק מגזרות ישרות כאלה והעדפתי לבחור בבלייזרים אשר נצמדים לאיזור המותניים ומדגישים אותו, אבל החלטתי לעשות ניסיון ואני חייבת לומר שאני מרוצה מאוד מהתוצאה. מסתבר שהצלחתי למצוא את עצמי גם בחזית הבויפרנד ואם לא בג'ינס אז לפחות בג'קט. ואולי גם בחולצה מכופתרת יוניסקסית. הממ... ממש מתחשק לי לפשוט על מלתחה של איזה גברבר חביב ולמצוא שם מציאות... יש מתנדבים?
ואני חייבת גם איזו מילה לגבי הפריזורה - בעת שהותי בחו"ל ניסיתי למצוא כל מיני דרכים לתבל ולפלפל את המלתחה המצומצמת שהיתה ברשותי בזמן הנסיעה. דרך אחת היתה יצירת תסרוקות מעניינות במינימום מאמץ ובמקסימום אפקט, כמו למשל הצמה המרושלת הזו, שסביר להניח שהינה תולדה של השפעה קשה של מר א.וונג עלי. לא ממש סיפור להעביר את השיער לצד אחד ולקלוע צמה שלא צריכה להיות מהודקת ומוקפדת ותוך דקה-שתיים יש לך תסרוקת חדשה ומלהיבה (שימו לב מוטיב החוזר ה"חדש ומלהיב"...).
שיהיה לכולם סופ"ש מלהיב ותודה רבה לאריאלה על הצילומים!

urban_jacket3

urban_jacket4
ג'קט אורבן אאוטפיטרז, חולצה מכופתרת אמריקן אפרל, טייץ פול אנד בר, צמיד מארק ג'ייקובס, תיק זארה, מגפיים ג'פרי קמפבל, משקפי שמש ריי באן

Jacket Urban Outfitters, chambray blouse American Apparel, leggings Pull&Bear, bracelet Marc Jacobs, bag Zara, boots Jeffrey Campbell, sunglasses Ray Ban

Winter is finally here in Israel, and hopefully to stay (the country is pretty much drying up so we really need the rain and water). And I am enjoying the new fashionable possibilities lying in front of me. Kind of sick of all things short and really anticipating layering, sweaters and all things wintery.
Woke up in a boyish mood today so I decided to wear this jacket - usually I steer clear of these kind of cuts and prefer more fitted jackets and blazers but I am pretty pleased with the outcome. Layering this jacket over a unisex chambray blouse, really loving chambray at the moment, the blouse photographed a
bit blue (it is really gray) and now i'm thinking about getting myself a blouse in this shade too...
And something about the hair: barided it loosely (did anyone say Alexander Wang?) and easily. While I was in NYC I experimented with different hair styles, things that I could do quickly and by myself, of course, and I have to say it really spices up an outfit.
Hope you all have a great weekend! Happy halloween to everyone celebrating it (here in Israel we have another holiday in which we wear costumes, it is usually celebrated around March)!

30 comments:

דרלינג, ואני כבר דאגתי מהפוסט הקודם שרכשת רק נעליים (: טוב, לא באמת, אני הרי מכירה אותך יותר טוב מזה. הז'קט פשוט נפלא והמגפיים, אוי המגפיים, את בהחלט יודעת את העבודה.

ובעניין הבויפרנד שירט - זה ללא ספק גם הקטע החדש שלי. אתמול בלילה בהשראת נט א פורטה http://www.net-a-porter.com/magazine?cm_mmc=Email-_-UNC-_-Issue185TNG281009-_-boyohboy#/13/4
מיהרתי גם אני להרכיב אאוטפיט עם שלל גנוב מארונו של הבויפרנד.
נשיקות

I really like the way your glasses subtly tend to instil a "Flashy/Funky" twist on your "Casual CHIC-issime" outfit, while perfectly matching it

à Bientôt, Antoine

ממש אהבתי את האאוטפיט הזה. סטייל טוב

יש לך קטע עם ריי באן, הא?

בכל מקרה הג'אקט ממש יפה, מאוד "מדוייק".

הו דר, הנעליים מדהימות וכל כך מיוחדות!
אאוטפיט מקסים, הגוונים בהחלט חורפים שכאלה..

המגפיםם ! אני מאוהבת.

T-M-S - אז זה אומר שאני יכולה לחטט לך בארון... ?
סליחה, אני פשוט מדמיינת את הבעת פניך למשמע השאלה הזאת וזה מאוד משעשע אותי. D:

עפר - אוווו... קטע טוב לגמרי בנט א פורטה. אל תדאגי, לאט לאט (לאט, ייקח זמן) כל השלל ייחשף. ועכשיו סוף סוף הבנתי למה גברים טובים - לחטט להם בארון! ואין ספק שיתרונותיהם בחורף עולים על יתרונותיהם בקיץ. גברים, זו העונה שלכם, נצלו אותה!!
נשיקות יקירתי, מחכה לראותך בהקדם :)

Galit-Lynn Stiklaro - תודה! אפרפר-כחלחל זה הדיבור כרגע במלתחה, שמחה שהצבעוניות מתקבלת בברכה :))

stilettostetico -
and I find your commentary very enlightning, thanks!

קודם כל - ברוכה השבה. לא הספקתי להגיב בפוסט השלל (אולי הקנאה שיתקה לי את האצבעות ... ;-)), אחלה רכישות, ואאוטפיט מעולה. לארץ עוד לא הגיעו boyfriend blazers ראויים (ולצערי לאיש הפרטי שלי אין חולצות מכופתרות שכאלו בארון), יש לקוות שזה יקרה בקרוב. בחירות הצבעים שלך התחברו לי בול למה שעובר על המלתחה שלי לאחרונה - בעיקר אפור, עם נקודות כחלחלות (ואפילו העליתי פוסט משלי שממחיש את זה, לפחות בגזרת הצעיפים).

נועה - תודה רבה, ברוכה הנמצאת.
יש בהחלט לקוות שאישך יצטייד בקרוב בחולצות המתאימות. בדיוק חשבתי על זה שזה אחלה תירוץ לקחת את הגבר לקניות ולגרום לו לרכוש את החולצות הרצויות :))
ראיתי את הפוסט, אהבתי את הרכישות ואת הוויש ליסט, נו טוב, יש לך ללא ספק טעם איכותי :)

Hi, I looove your posts, and the pictures! Come check my blog, hope you enjoy it ;-)

Following you via rss feed, follow me too :)
@ MaisonChaplin.blogspot.com

איזה כיף שהחורף הגיע!!! אני ממש מאושרת. את נראת מעולה, ואני מאוד מאוד אוהבת את הריי באן. שבת שלום :)

הדברים שקנית מהממים (: והאודם הזה מוצלח עליך ממש ומאוד מדויק עם האאוטפיט, אהבתי!

אני מתה על חולצות יוניסקס שכאלה
הן גם נוחות וגם שיקיות בטירוף.
אהבתי את הקיפול של החולצה מעל הז'קט זה מוסיף מגע נחמד :)
ד"א-יש לי משקפיים ממש דומות לשלך! עם מוטות בצבע שמנת אבל המשקף עצמו נוטה יותר לטורקיז מאשר כחול

אז זה שאתה נראת נפלא כתמיד,
די מיותר לציין !
אבל שאת נראת נפלא בזוג המגפיים החדשים שלך...
כייף לי לראות ולהגיב !
כל האוטפייט נפלא ומעודכן, תתחדשי על כל הרכישות.
אז מה את אומרת על מגפיים עכשיו?
ביי ותהני.
לינדה H

האמת שאני תקועה חולה בבית מאז שהתחיל הגשם המבורך, וכל פעם שאני שומעת אותו צומח לו איזה חיוכון קטן, כי בכל זאת כל כך חיכיתי לו ולחורף הקרב (אמן!), ככה שלא יצא לי באמת לצאת ולראות לגמרי ובטח שלא להרגיש אותו ואת הקור, והתמונות שלך לגמרי מעבירות לי משהו ממנו. את נראית מקסים :)

בשתי מילים- חדש ומלהיב! :)
מאוד אהבתי את השילוב, בהחלט מעורר השראה
ואם כבר עסקנו בהשראה, זוכרת שפירסמת אז את הפוסט עם שרשרת הציפור של שלומית אופיר ואני יצאתי מגדרי?
אז ביקרתי אתמול ביריד האקססוריז (היה משעמם למדי) אבל מצאתי שם את הדוכן של שלומית, ורכשתי את השרשרת (עם ציפור קטנה ומוזהבת), הידד!
אגב, לא הגבתי על הפוסט הקודם- ח"ח על השלל, משובח ביותר

שיהיה שבוע מצויין וחורפי :)
אליסה

חמוד ביותר. הכי אהבתי את הצמיד, הנעליים והצמה. לכובע הצמרירי מסוג זה האמריקאים משום מה קוראים Beanie, מעניין אם יש לו שם בעברית? שעועיתי? :-)

מהמממת!

המגפיים מושלמות,אני כל כך רוצה כאלו בשטוח.

וראיתי עכשיו גם את כל הרכישות שלך מהפוסט הקודם ,קינאה גדולה!

תיתחדשי(:

מוזמנת לבקר כמו תמיד.

מהמם! הצמה המרושלת מחמיאה לך ועושה אותך ילדונת:) המגפיים מדהימות!

גם אני לבשתי לפני כמה ימים חולצה מכופתרת וטייץ אבל התבאסתי שהחולצה לא ארוכה מספיק...
אז החולצה שלבשת בדיוק באורך המתאים לטייץ!

תתחדשי על כל הפריטים שרכשת, הופעה מושלמת!

נ.ב
אני קוראת קבועה בבלוג שלך, ומגיבה בפעם הראשונה, אז מזל טוב לי!

איזו מלכה שעשית פוסטים גם בחו"ל... הלוואי עלי
ברוכה השבה, אהבתי את הכל מאוד, רק את המשקפיים קצת פחות - הם מסתירים לך את הפנים :)

בן, החצי השני שלי, לא מאוד אוהב בלייזרים וחולצות מכופתרות אבל מה שאפשר לגנוב, כבר הספקתי
ובחדשות אחרות, המגפייםםםםםםםםםםםם!! DROOL

האווטפיט נהדר!
זה ממש יפה לראות איך גם הפריטים ה"גבריים" לא מורידים ולו במעט מהנשיות שלך.
הגוונים הכחולים והאפורים האלה מתאימים לעונה הזו ומחמיאים לך מאוד.

Dana - נראה לי שאת יודעת לעשות את העבודה. ותמיד יש מה לסחוב מהם... :))

נעמונת - ברוכה המגיבה! בדרך כלל אני מתרחקת מדברים "מצעירים" אבל הפעם התחשק לי. ואני יודעת על מה את מדברת, כשלובשים טייץ צריך חלק עליון שמכסה את איזור החלציים אחרת זה יכול להיראות מוזר.
תודה רבה!

נגה - תודה! מסכימה עם אבחנתך. מעודד אותי לעשות עוד ניסיונות כאלה :)

MyMoonDay - המגפיים כמעט שטוחות. לפחות מבחינתי :) תודה רבה!

גילי - אין ספק שהשם האמריקאי כל כך חמוד! טוב, העברית קצת דלה במינוחים של גוונים, סוגי כובעים ודיטיילים אופנתיים, למרבה הצער. אולי האקדמיה ללשון העברית צריכה להחדיר כמה מונחים אופנתיים... :)

alisa - הידד האח! זאת שרשרת מתוקה ביותר, מקווה שתהני ממנה. תודה, בקרוב השלל יצטלם בשלל שילובים ;)

מורן - תרגישי טוב! אני מקווה שיהיה עוד מספיק חורף שתוכלי להינות ממנו וגם שהכינרת תהנה קצת!

Linda H - מצחיקה... :)) אכן כיף גדול לקשט את הרגליים בזוג מגפיים לרגל החורף. מה שנכון נכון!
תודה רבה!

ofir - את האודם הזה בחרתי לגמרי באקראי, לא יכולתי לראות את הגוון כשקניתי אותו (עלה רק 1.99 דולר אז אמרתי לעצמי, בואי נהמר). שימח אותי לגלות שהצלחתי להעלות בחכתי גוון טוב. :)

blossombutton - אני מתה על ריי באן, כמו סוכריות עם כל הגוונים הללו. בכל פעם מתחשק טעם אחר... :)

Sarah - נכון, זה באמת כיף! מאחלת לכולנו חורף נעים, חמים ומוצלח! תודה.. :)

clothes on trees -
היתה לי גישה למחשב עם עברית אז אמרתי לעצמי יאללה!

Maison Chaplin-
thanks i'll check it out!

ואוו. פשוט וואו :]
אהבתי מאוד את כל הלוק!מראה אירופאי כזה..

ואהבתי נורא את הצבע של הריי באן !


שבוע טוב
3>

וואו! את פשוט מדהימה!
אין לי מילים
:)

דר פוסט אחד הטובים !
השילוב של הזקט והחולצה נראה גברי ובמין התנגדות מטורפת כל כך נשי !

ורציתי להגיד לך עוד פעם שאת לא מאמינה כמה כעסתי והתאכזבי ממה שאבא שלי אמר,אני די משערת לעצמי שאת יודעת מזה כעס של הורים !

אני מקווה מאוד שעוד יצא לנו לפגש מתישהו !!

נועה .

:))

אחת שחושבת שיודעת - גם אני הייתי נערה, והורי החליטו עבורי החלטות שלפעמים לא מצאו חן בעיני באותו רגע, אבל הכל לטובה.
אל דאגה וקחי את זה בקלות...
תודה! :)

המשקפיים מדהימות! מהארץ?

blondie - תודה רבה. יש את הדגם הזה בארץ, בוודאות.