10/16/09

Bye bye summer



אולי קצת מוזר להצהיר הצהרה כזו, באחד מסופי השבוע היותר חמים שהיו לאחרונה אבל אני מרגישה צורך להיפרד מהקיץ, בייחוד לאור העובדה שאני צריכה לארוז בהקדם האפשרי מזוודה עם סוודרים ומעיל. כן, כן, הגיע זמן הנדודים וביום ראשון בבוקר אשים את פעמי נתב"גה ואעלה על טיסה לניו-יורק. כרגע אני מוטרדת בעיקר מהקוץ הרציני שבאליה הלא פחות רצינית הזו והוא הטיסה עצמה אבל אני מקווה שבעזרת כדור השינה שרשם לי הרופא אוכל לעבור אותה בצורה סבירה.
כמו כן, אני מצפה בקוצר רוח לדונאט שאכבד את עצמי בה לאחר הנחיתה בעיר - חנות לממכר סופגניות היא לגמרי התחנה הראשונה שאני מתכוונת לבקר בה! יש כמובן עוד רשימה מסודרת של אטרקציות שנבחרו בקפידה ויעדים ניו יורקיים שאני מתכוונת להסתער עליהם (רשימה שהייתה לבטח מספיקה לשהות של כמה חודשים בעיר) וגם רשימת קניות מתוכננת - איך לא?! זו לא תהיה הפעם הראשונה שלי בתפוח הגדול (וגם לא השנייה או השלישית) אבל משום מה עדיין לא נכבשתי בקסמי המטרופולין הענק הזה...
אני משתוקקת לדעת האם בביקור הקרוב יתרחש הקליק המיוחל בינינו ואיך תיראה לי העיר הפעם, במזג אוויר קריר וחורפי ומפרספקטיבה אחרת. בינתיים אני לבושה בהתאם למזג האויר המקומי ובמה שהוא פחות או יותר התלבושת האחידה שלי בזמן האחרון: חולצה דקה, אוורירית ורחבה המשולבת עם חצאית מיני צמודה. הוספתי לבגדים את השרשרת הזו שנקנתה מזמן ופשוט דרשה להשתלב באאוטפיט, את "תיק השעה" ואת הנעליים האפורות-חומות עם הפלטפורמה מקדימה - זהו פטיש הנעליים שלי נכון לרגע זה.
השבוע האחרון היה עמוס ומתיש ביותר עם כל המטלות, וענייני העבודה והפרויקטים האישיים שהייתי צריכה להספיק לפני הנסיעה כך שאני מקווה לנצל לפחות חלק מהזמן בשבוע הבא להתנתקות מוחלטת מהמחשב ומכל הקשור בו - אנא קחו זאת לתשומת לבכם בנושא המייל והתגובות, צפו לדיליי מסוים במענה שלי החל מיום א' הקרוב.
תודה רבה לצלם שהביא באמתחתו אחלה עדשה ושיהיה סופ"ש נעים!


It is definately still summer here in Israel (with temperatures somewhere in the 90-100 degree area) but I have to pack for cold weather since I'm flying to NYC on Sunday morning. I really dislike flying but I hope the sleeping pill I got from the doc will help a bit. And right after I arrive in the city I'm going to treat myself to a little glazed american doughnut, so there's something to look forward to. yummm..
I have the trip all pland out with a seriously long list of places to visit and things I would like to do, but I have to say that after several visits, NYC and I haven't quite clicked... So hopefully this time I will fall head over heels for it and come back totally smitten with the city. We'll see about that...
And until I'll be in NY i'm wearing "Israeli weather aprropriate clothes": A loose and light silk blouse
and a tight short skirt. I love this combination and I enjoy wearing this kind of outfit, especially when I think about the fact that this time next week I'll be wrapped in a warm winter coat and scarf...
Wish you all a great weekend!








חולצה זארה, חצאית מיני H&M, שרשרת פרחים מעץ קסטרו, נעליים ניין ווסט, תיק קסטרו

Blouse Zara, skirt H&M, shoes Nine West, necklace and bag Castro

30 comments:

תהני בניו יורק! אל תשכחי שKrispey Kreme זה הדונטס הכי טובים שתמצאי..

תמונות יפות [:
אורן

ב-רור! כבר יש לי את הכתובת הכי קרובה למקום שאני מתאכסנת בו - היישר לקריספי קרים!! תודה רבה.. :))

OOooooh So Maybe "Bye Bye to Summer" . . . BUT the "self-proclaimed expert ès GLAM Forecasts" who slumbers in me is Frankly sure that you're Ready to cross Fall with your personal sweet/sensual stylish Soul

à Bientôt, Antoine

omg כ"כ מקנאה בך. אני אפפעם לא הייתי בניויורק עדין... תהני ותחזרי עם המון תמונות!

איזה נעליים מהממות!
ובכלל, אאוטפיט מקסים כרגיל, והעדשה החדשה לגמרי עושה את העבודה- את נראית נהדר (:
מתאים לך נורא עניין החולצה האורירית והמיני הצמודה.
תהני בארה'ב ותאכלי המון דונאטס. (אני פשוט מכורה לכל מה שיש בו בצק ושמן אז אני אפילו יותר מקנאה בך על אכילת דונאטס מאשר קניית נעליים. טוב בעצם לא.)
:)

תעשי חיים בניו יורק! מצפה לתמונות אאוטפיטים עם רגע נוי יורקי טיפוסי :)
לכמה זמן את נוסעת? נתגעגע אלייך פה זה בטוח.
האאוטפיט מקסים,הנעליים פשוט מדהימות! *קנאה*

אני ירוקה מקנאה. מתה לנסוע לניו-יורק. הייתי שם פעם אחת והתאהבתי באנרגיות של העיר הזו. תעשי חיים ותחזרי עם המון goodies לשתף בבלוג.

דר,
תעשי חיים, תתנקי מהכל, תבלי, תאכלי, תהני וכמובן.. המון המון שופינג!
אההה, איזה כיף לך :)
שתהיה לך טיסה קלילה שבה תישני רוב הזמן.

נשיקות :)

מותק, האאוטפיט סתווי ומקסים (בסתיו של מילאנו הוא לגמרי לא פרקטי כי נהיה פה קר מיום ליום)...
תהני ותבלי בניו יורק, תמצי אותה בכי שאת יכולה!!!

נשיקות:)

איזה כיף לך ! אני מקנא
מנהטן היא אחד המקומות המועדפים עליי על הפלנטה הזו, מקווה בשבילך שבביקור הזה תתאהבי בה באמת.
מצפה בקוצר רוח לתמונות אופנתיות סטייל ניו יורק,בטוחה שלא תאכזבי.

שילוב מקסים של נפחים , אני מאוד אוהבת את החולצה הזו עליך וזוכרת שהיא כבר כיכבה פה בעבר, הצבע שלה כל כך מיוחד .. מאוד מחמיא לך .
תמיד מעניין ומפתיע לראות שאהבות וכימיה לא ניתנים לחיזוי , וגם אם הייתי משערת בצורה שטחית שבטוח שאת קרועה על ניו יורק , מענין לקרוא שלא ..אהבה לעיר זה דבר מאוד אישי באמת ,גם אני מגלה את זה לאחרונה , מחכה לקליק בעצמי :-)אז מצוין , נוסף מימד של סקרנות וגילוי מחדש לטיול שלך ולא סתם התעלפות צפויה על עיר שכולם אוהבים לאהוב , מעולה !!
מאחלת הרבה הרבה הנאה ומנוחה , וטיסה קלה וישנונית , ממני ...

אני ממש אוהבת את החצאית הזו. אם אני לא טועה, היא הופיעה גם אצל אנה בצבע סגול. H&M בואו כבר לארץ דאמיט! :)
הגוונים בתמונות מאוד נעימים ובכלל הצילומים יפים.
שתהיה לך טיסה קלה ותהני. מצאת בית מאמץ/זמני לחתול או שהוא עצמאי בשטח?

תהני! איזה כייף לך! אני ושופניג בניו-יורק רחוקים מרחק שנות אור...

כרגיל, הלוק שלך מושלם, והלוקיישן... החזיר אותי ישר לכתה י' לריצת 2000 מטר.

מורן - נראה לי שסיכמת שני אלמנטים חשובים ומצופים ביותר: אכילת דונאטס וקניית נעליים! תודה רבה.

CATI - המצלמה כבר בהיכון... :)

ושתי - אני בהחלט מחכה לחזור טעונה באנרגיות המפורסמות! :))

blossombutton - אני נוסעת לעשרה ימים, אולי אפרסם משם אבל אל תתפסי אותי במילה, יכול להיות שפשוט החופש וההתנתקות יקרצו לי יותר מדי :) תודה!

cherrylipstick - ציוני מטופל, דאגתי לו למספר מטפלים ומבקרים שינעימו את זמנו ושידאגו להאכיל ולהשקות אותו, תודה רבה על הדאגה! אם כי אני מקווה שהוא לא ייתחרפן מגעגועים... :)
H&M קרובים מתמיד אבל אני בהחלט לא מתכוונת לחכות ומתכננת לדגום את כל הסניפים שלהם בעיר!

Misty - תודה רבה, אני מקווה שלפחות אוכל לישון במחצית השנייה שלה... :)
נראה לי שכימיה עם עיר זה כמו כימיה עם בנאדם, זה תלוי בהרבה דברים. בארה"ב אני מעדיפה את סן פרנסיסקו ואפילו את לוס אנג'לס על ניו -יורק (בינתיים). משום מה יש בהן אלמנטים שאני יותר מתחברת אליהם. אבל הכי אהובות עלי ערים קטנות ורגועות כמו אמסטרדם (נאמבר וואן!). עם זאת אני בהחלט מגיעה עם סקרנות ומוכנה לגלות דברים חדשים שאוהב!
letting bygones be bygones

Anna - תנקס בובה! האאוטפיט הזה גם לא ייסע איתי לניו יורק. כמו שזה נראה מתפה לי חורף אמיתי לפחות בימים הראשונים. נשיקות ותתלבשי טוב!

אביטל - תודה, עם איחול כזה איך אפשר שלא להתחיל להתאהב :)

Galit-Lynn Stiklaro - תודה רבה מתוקתי. אני אקח את הכלבלבון החמוד ששלחת לי שייארח לי חברה בטיסה :) נשיקות!

את נראית נפלא כמו תמיד. תעשי חיים והמון קניות בניו יורק! ושתהיה טיסה נעימה, אני מקווה שהכדור שינה יסדיר לך את הג'ט לג.. אני עדיין מנסה לההתמודד עם שלי! :)

חמוד וסתווי :)
והעדשה משדרגת לגמרי, איזה פוקוס מהמם!

סופ"ש נעים ותהני בתפוח!
אליסה

מאוד אהבתי את האאוטפיט, תמיד האאוטפיטים שלך רגועים ולוקחים אותי למקום חדש של שלווה (:

darling
god bless USB phone chargers.
it made me come to this crappy basement, and take a look at your fine pics!
i was exactly wondering what shall i have for dinner,and now i have the answer for the dessert :)
hmmmmmmm doughnut...
besides that, i have your shoes in black and i love them!!
enjoy NY!!

kisses

sharon - תודה רבה! ועל הג'ט לג בכלל לא חשבתי... :{

alisa - גם אני הייתי מרוצה מהתוצאה הצילומית, מי שהמליץ על העדשה ידע לגמרי על מה הוא מדבר (יותר נכון היא, תודה יעל)!

olivia - איזה כיף, אני שמחה שלאאוטפיט יש כזו השפעה מרגיעה... :)

פטיט לולו - היי מותק, בחירה נהדרת, ששמחה תמיד לעזור! תהני גם את בחו"ל ותחזרי עם הפתעות... :) נשיקות!

anat - סחתיין על הזיהוי! מה שמזכיר לי ששמזמן לא רצתי ולצערי אני לא הולכת לעשות את זה בקרוב... תודה!

את כזו יפה ומקסימה! זה נשמע מוזר אבל נראה לי שהיינו יכולות להיות אחלה חברות:)
גם אני עוסקת בכתיבה וחולה על שופינג.
תיהני בניו יורק!

פוסט נהדר, אני ממש אוהבת את הבלוג הזה.

excuse my french,

אבל ביי ביי קיץ בתחת שלי.
הגיהינום משתולל כאן.

מותק תהני רק כמה שאפשר!
האוטטפיט מקסים, מקווים שקרייבינג שלך מהפוסט הזה משנה שעברה
http://afoona-pea.blogspot.com/search?q=%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F
סוף סוף יגיע לקיצו..

חסר לך לא לחזור עם שלל שכולנו נקנא..

איזה כיף לך שאת בניו יורק עכשיו!
אני פה מתיבשת בחמסין, ירוקה מקנאה,
על המאכלים הנפלאים, ואפשרויות השופינג שישנם שפ...
בילוי נעים ומוצלח לך.
אוטפיט יפיפה, אני הייתי נועלת משהו אחר...
אבל נו, טוב, זו אני.
ואת שם נראת נפלא ! :-)
לינדה ה

תמונות יפות, את נראת מקסים והתיק מתוק!
תהני! אני לא יכולה לחכות איזה אאוטפיטים תשלפי משם...

איזה כיף לך, תהני!
מה לא הייתי נותנת בשביל קצת גשם וקור..

ד"א אני ממש אוהבת את הצמידים והשרשראות שלך בכל מיני פוסטים
אז תהיתי אם מתחשק לך לעשות פוסט על אקסורסיז באופן מסודר...

boiler -
already bought Vogue for 3.99 usd so that's one on the checklist... :)
thanks darling!

Little black dress -
thanks a lot! right now I'm wrapped up in my coat + gloves + hat. but I hear it's getting a bit warmer...

anoanymous -
It is seriously cold. and I already have a DIY debt for you guys. I realy should do a post. after my return!

thank you all! gotta go (do some shopping...) i'll check in later. hope the heat wave passes soon... :)

דר היקרה,

אני עובדת כמנהלת סניף של ניין ווסט בפ"ת. אני לא יכולה להסביר לך כמה אני נהנית לראות אותך משלבת נעליים מיוחדות (הכי מיוחדות תמיד) מהקולקציה! פשוט כיף!
כבר כמה חודשים שאני קוראת כאן, יש לך אחלה בלוג!
ביום שלישי הבא 27.10 אנחנו מקיימים ערב לקוחות בסניף שלנו שמקנה 20% הנחה על כל החנות ליום אחד. כמובן שאת וכל קוראות הבלוג מוזמנות להנות מההנחה לפני שכל המידות נחטפות!
מקווה שאת עושה חיים בניו יורק!!!

brown, dark blue and beige I love this mix!!!