8/21/09

Post Vacation

vacation1

vacation2

vacation3

vacation4

vacation5

vacation6

טוב, אז כפי שאתם בטח יודעים, הייתי בתחילת השבוע בחופשה, קצרצרה אך מהנה. הלוקיישן הנבחר היה מקום שקט ורגוע שהיווה את מקום החופשה האידאלי עבור אנשים כמוני שהמחשבות שלהם בדרך כלל טסות בקצב של 150 קמ"ש ומתנגשות בקירות הגולגולת כמו כדורי סקווש קטנים. בלי "אגדו" בבריכה, בלי ניווטים בעיר אירופאית גדולה על מנת למצוא את הסניף החמישי של H&M ובלי טרדות לגבי "מה נעשה מאוחר יותר". הלו"ז קבוע וידוע מראש: אוכל - בריכה - מנוחה - בריכה - אוכל - נמנום - טיול בירוק - בריכה - אוכל - שינה.
השקט הנעים ששורר בחוץ (ילדים מתחת לגיל 16 אינם מורשים להיכנס למקום, אסור לדבר בטלפונים סלולריים במתחמים הציבוריים וטון הדיבור של כולם נמוך ורגוע) חודר לנפש ומשקיט כל כאוס. עוד דבר נחמד מאוד הוא שזמן הנסיעה לאתר החופשה מביתי הקט היה 20 דקות, כולל עצירה בפיצוצייה לקניית נשנושים "למקרה שנהיה רעבים" בין לבין שלוש הארוחות הדשנות שמוגשות כל יום. ולאנשים כמוני שלא הכי מתים על טיסות, אין ספק שהנסיעה הקצרה וההגעה הקלה רק הוסיפו להיות החופשה הזו נטולת לחצים what so ever.
טוב, מסתבר שיש דברים שווים ביותר באיזור חיפה ושחופשה יכולה להיות במרחק סנטימטר מהאף ולא חייבת להצריך דרכון והפקות מיוחדות. אני מתכוונת בהחלט לשוב למקום הזה שנחרת היטב בזכרוני עוד בפעם הקודמת שנפשתי בו ואולי אפילו להתחיל ללכת יותר לבריכות (נראה לי שלא הייתי בבריכה כבר כמה שנים טובות).


seurat
Georges Seurat, Bathers at Asnières, 1884


ואם כבר בחופשות עסקינן, אינני יכולה לחתום את הפוסט בלי כמה יצירות אמנות מעוררות השראה הכוללות לפחות בצבעוניות שלהן את המרכיבים העיקריים של החופשה שלי: ירוק וכחול, צמחייה ומים. ובגדי ים כמובן!

hockney
David Hockney, Portrait of an Artist (Pool with Two Figures), 1971

תודה לרוני ששלחה לי מייל אתמול (את יודעת בדיוק על מה) ולאחוזת יערות הכרמל על החופשה המושלמת.
שיהיה סופ"ש נעים ורגוע!

26 comments:

מותק המקום נראה (ונשמע) כמו גן עדן, הייתי שמחה לחופשה קצרצרה ורגועה שכזאת...
ואת נראית שיקית ואופנית גם בבגד ים!!!

נשיקות!!!

מעניין,
את היצירה של העלמה בבגד הים אני מזהה.
לגבי שני ה"שירבוטים" האחרים, אני לא ממש בטוח, הם נראים משום מה.. אפרוריים משהו
:)

כמו הקלישאה הגדולה ביותר - לפעמים הדברים הכי טובים מסתתרים לנו ממש מתחת לאף, או במקרה שלך ממש קרוב לבית.. נראה שהיה בדיוק מה שהיית צריכה - מנוחה מנוחה מנוחה.
הבגד ים מעולה! שמחה שהחלטת בסוף לשתף אותנו איתו, לא רק קרלה יכולה, אלא גם הבלוגרית המובילה של ישראל :)

מחכה לשמוע חוויות פרטניות ממש בקרוב, נשיקות!

דרלינג איזה כיף זה נראה. אהבתי מאוד את היצירות שצרפת ואת נראית נפלא בבגד ים. מקווה שאספת כוחות כמו שצריך, נשיקות.

איזה גוף פטיט יפה יש לך :) מסכימה עם אנה, רואים שיש לך סטייל אפילו כשאת עוטה על עצמך כ"כ מעט בד.
שמחה שנהנית!
אגב, מצאתי בסוף את הבגד ים השלם השחור המושלם :)

Anna - החופשה הרגועה הבאה שלי תהיה אצלך במילאנו... :)) נשיקות!

Crazygal - תודה מותק! בגד ים שחור שלם זה אחלה פריט. תתחדשי! אני מודה ומתוודה שמלתחת בגדי הים שלי דלה ביותר ומונה שני בגדי ים בלבד: ביקיני משולשים "קלאסי" שחור, והביקיני הזה, אפור עם ניטים, שנקנה לא מזמן במחיר סייל מהולל של 99 ש"ח במשביר לצרכן. ניסיתי גם מונוקיני זברה באמריקן אפרל אבל זה היה טו מאץ'...

עפר - לא יכולתי לוותר עליהן. ומאז הצהריים אני מחפשת יצירות של הוקני אונליין. הן פשוט מהפנטות. נשיקות ואני מקווה שאת גם ממשיכה להינות בחופשתך! :)

Shelly - כפרה עלייך! בהחלט נחליף חוויות ובקרוב מאוד יקירתי ;) שיהיה סופ"ש מצוין!

שמחה שנהנת :)
המקום בהחלט נראה קסום.
השילוב של הבגד ים השחור בתוספת הלק האדום מושלם!

יה, איזה גוף יפה יש לך!
מסתבר שלנשים עם סגנון יש סגנון גם כשהן לובשות בגד ים.

אפונה את חמודה
יש לך חבר?

תהיי בטוחה שהחופשה שלך אצלי לא תהיה רגועה!!! תתכונני להרבה שופינג ואלכוהול!!! :))))

איזה כיף! (ואיזה כוסית)
ממש ממש בא לי על הקיץ האמיתי של ישראל כבר; את החודש האחרון ביליתי בניו יורק הגשומה והלחה, ובדרום אמריקה השרויה בחורף קר במיוחד

גם אני הייתי אמורה להיות החודש ביערות הכרמל אך לבסוף הוחלף היעד בלונדון - שם ניווטתי בין סניפי H&M וטופשופ בדיוק כמו שכתבת. כמובן שאת החצאית שחיפשתי מצאתי בסניף טופשופ האחרון (והחמישי!) שבו ביקרתי אך ההבדל של חמישים האחוזים (!) בין המחיר בלונדון למחיר ברמת אביב הצדיק את המאמץ :)
אני ממש אוהבת את הוקני, בעיקר את הקולאז'ים. את היצירה הזו לא הכרתי ושמחתי להכיר.
שיהיה שבוע מעניין
הילה

נראה כל כך רגוע!
אני מקווה שהבראת מהמחלה שתקפה אותך, אולי הגוף שלך פשוט דרש עוד מנוחה! נתנת לו אצבע והוא רק דרש עוד ועוד!
הוספת התמונות כל כך נעימה וכל כך מדויקת! והצבעוניות כל כך חלומית! :)
מי יתן וירבו חופשות שכאלו!
כיף לחזור לפוסטים כאלו!
נשיקות

Ariela - תודה מותק! ותודה שהגבת כי שמך מזכיר לי את אריאלה "הצלמת" שנופשת כעת בחו"ל... :))

פטיט לולו - כן, החזרה היתה קשה, לא הייתי מתנגדת לעוד קצת מהחופשה הזו... תמיד אומרים את זה על חופשות, אבל הפעם זאת אשכרה האמת :)) נשיקות!!

cherrylipstick - איזו תלפטיה... :) אין ספק שלונדון היא אלטרנטיבה נאה לגמרי - סוג אחר של חופשה אבל נאה ביותר! פעם הבאה יערות הכרמל, אל תפספסי (אלא אם כבר היית). ואין ספק שלקנות טופשופ בלונדון זה ה-דבר. תהני מהרכישה!!

Dana - אוי, נכון, בדרום אמריקה יש עכשיו חורף... טוב, בתכלס הקיץ כאן לא ממש להיט אלא אם מבלים אותו בצל העצים לצד בריכה כלשהי 24-7 :) תביאי לנו כמה גושי שלג במזוודה :)

Anna - מלים כלבבי. תוסיפי לזה פסטה עם ראגו ואפשר לקרוא גם לזה החופשה המושלמת :))

למה אין תמונה או איזכור של השותף (האופנתי) לחופשה? מעניין לראות גם אותו...

אנונימי - מצטערת לאכזב... השותפה (המושלמת) לחופשה היתה אמא. אופנתית לא פחות אבל העדיפה להישאר מאחורי הקלעים... :)

אוח זה נראה כ"כ כיף..

גם לי יש רק שניים, זה די מיותר כשהולכים לים בתדירות שלי למשל..
עדיף אחד מוצלח מאשר כמה
הסיבה העיקרית שבגללה נמנעתי מלבקר בים היא בגלל ששנאתי את בגד הים שלי

וואו עשית לי חשק לנסוע לשם!!
להרגעות זה נשמע המקום המושלם, אני גם מאוד אוהבת לא לעשות כלום כל היום חוץ מלהשתזף..

וד"א אני אוהבת את החוש האומנותי שבך.. שגם שמת יצירות אומנות, אני מעריכה את זה כי אני הייתי במגמת אומנות בתיכון ואני גם חושבת שיש קשר גדול בין אהבה לאומנות ואהבה לבגדים וסטייל

נראה כמו חופשה לתפארת!
כיף חיים :)

מורן - תראי מה זה, חופשה נפלאה ואפילו בלי שופינג... :))

Shiri - פעם זה פחות היה הקאפ אוף טי שלי אבל לאחרונה לגמרי. ולגבי יצירות האמנות, ובכן, הפוסט הזה פשוט לא היה שלם בלעדיהן :)

You have a very fun blog, ....love the place you went on vacation, what's it called ? My sister lives in Haifa, maybe next time I'll try to vacation there......Keep up the nice work !!!

bohemianwhimsey-
thanks! the place is called "Yearot Hacarmel Resort" and I would recommend it to anyone who wants to relax and chill out in the middle of the Carmel forests
:))

ההקבלה ליצירות מקסימה ואת ממש תלושה מיצירה אימפרסיוניסטית. X

גם אני בורחת לי לסןפש מרגיע בספא (את גורמת לזה להראות ככ מרגיע!). אבל גלי לי בבקשה-- מה אורזים??

אנונימית - אורזים כמה שפחות! :)
אם מדובר במקום עם בריכה אז כדאי לארוז לפחות 2 בגדי ים מוצלחים ואם יש לך איזהשהוא בגד חוף מדליק אז גם. מלבד זאת, שמלה קלילה ליום יום, אאוטפיט של חולצה ומכנסיים גם הוא ליום יום אך יכול להילבש בערב (אני ארזתי אאוטפיט כזה
http://afoona-pea.blogspot.com/2009/07/sheer.html
שמרגיש לי חופשתי, קליל ועם זאת לא זרוק מדי). כמו כן תוספי עוד שמלה או אאוטפיט של חולצה ומכנסיים לערב, אבל לא צריך להתפרע עם החגיגיות. גם אם זה מקום מאוד אקסקלוסיבי, אנשים באים לשם כדי להרגע ולפחות ביערות הכרמל לא ראיתי בארוחת הערב אף אחת עם נצנצים, פאייטים ועקבי סטילטו מטורפים. זה לחופשה מסוג אחר...
חוץ מזה, קרם שיזוף ונראה לי שאת good to go. מקווה שעזרתי וחופשה נעימה!