8/14/09

שמלה לבנבנה קטנה



היום לעת ערב נדלקה נורית אזהרה בלוח המחוונים של הרכב שלי. בראש ובראשונה חשבתי שזה סימן מאלוהים, מהיקום, לכך שאני צריכה לקחת ברייק. כאילו העולם מאותת לי בצורה הכי ברורה והכי "מילולית" שזהו, אי אפשר לנסוע קדימה ושצריך לעצור לזמן מה, למלא מצברים (זאת לא היתה נורה של המצבר, אבל הבנתם..). כשחשבתי עוד קצת על העניין נזכרתי שאני כבר באיחור של יותר מחודש לטיפול הרכב השנתי (איך הרכב יודע שכבר עברה יותר משנה?), אבל, בסופו של דבר עלעול בספר הרכב הבהיר שזו בסך הכל נורה שרופה. אז אולי אני לא חייבת לעצור, כולה תיקון קטן ואני יכולה להמשיך לדהור מכאן ועד גבעת אולגה...

למזלי, הנורה הסוררת הצליחה להתאפק עד היום ואיפשרה לי לדהור ביום חמישי בחפץ לב אל אירוע מעצבי העיר אשר מתקיים בגני התערוכה (גם מחר). הצטיידתי מבעוד מועד בפרטנרית ראויה מאין כמוה לשופינג, הלוא היא שלי המדהימה, באתי לבושה בבגדים נוחים והתכוננתי לאחה"צ פרודוקטיבי. אחרי לגימת כוסית שמפניה שמנו פעמינו הנחשיות (כל אחת ונעלי "עור הנחש" שלה) היישר אל הדוכן של מעצבת התכשיטים נאווה גלזר. כידוע, כבר בעת שיטוטי לצורך סטיילינג עצמי להפקת הבלוגריות, שמתי עין על הפריטים של נאווה ורשמתי לעצמי שאני צריכה לבדוק אותם שוב מקרוב. אתמול בחנתי את כל קולקציית התכשיטים שלה, מרוכזת במקום אחד ומה אומר - התמוגגתי! אני לא חושבת שהיתה שם שרשרת אחת שלא הייתי עונדת והיה לי הכבוד לקבל מידי נאווה שרשרת לבחירתי, אשר מאז שקיבלתי אותה פשוט לא יורדת מצווארי... תודה רבה!

cream_dress2

cream_dress3
שמלה H&M שרשרת נאווה גלזר

cream_dress4

מלבד השרשרת, התחדשתי בשני פריטים של קאלה שהצטלמתי עמם בזמנו להפקה (החולצה עם השרוולים התפוחים המפוספסים וטוניקה שחלקה העליון שחור וחלקה התחתון מוזהב) - אין ספק שאני בן אדם עקבי וכשמשהו מוצא חן בעיני הוא נחרת בזכרוני ולא אשקוט ולא אנוח עד שאשיג אותו. הפעם שמחתי מאוד שהשגתי את הנ"ל במחירי סוף עונה מוזלים...
היום החלטתי ללבוש את שמלת המיני הזאת בצבע לבן-קרם, אשר מדגישה ומחדדת את אזור הכתפיים, עוד אחד מפריטי הקונפקציות בהשראת הקולקציות האחרונות של Balmain (צפו בקרוב לז'קט בזארה) ועושה לי הרגשה של פאואר ריינג'רית מהאייטיז (על אף שלא היו פאואר ריינג'רז באייטיז). בקטנה. השמלה הזאת היתה מצוידת גם בכריות, כאילו שהדגשת הכתפיים בתפירה לא מספיקה, אבל החלטתי לוותר עליהן. זה היה קצת יותר מדי...

לבקשת כמה אנשים צירפתי את האייטם ב"זמנים מודרנים" שפורסם ביום רביעי האחרון, ה- 12.8.2009:




תודה לאריאלה ושיהיה סופ"ש נעים!

נ.ב הפייסבוק הוציא לי אתמול "כרטיס אדום" ואסר עלי להשתמש בפונקציית הצ'אט עד להודעה חדשה כי לטענתו עברתי את הגבול. slow down הוא אמר לי, הפייסבוק הארור הזה, ולאחר מכן חסם בפני את אופציית הצ'אט. טוב, כנראה שאני באמת צריכה להאט, מזל שאני יוצאת לחופשה קצרה בת שלושה ימים בתחילת השבוע... :)

43 comments:

השרשרת באמת מקסימה, ואני גם נורא אוהבת את הכתפיים המודגשות בשמלה, זה מוסיף המון.

כיף לקבל מתנות חינם הא? (:

I love this, it's perfection!
I have a very similar dress with sharp shoulders from Zara, in gray
I'll look for this great piece at H&M
hutz mize- congrats on your 'break', your gorgeous necklace and the piece in Zmanim!!!

Hugs

בחיי שתמיד תהיתי על החנ'לה הזו ושמלת השבת שלה.
כאילו, איזה פאקינג שם זה חנה'לה, vrh היא בטוח היתה שווה הדתל"שית הזו (הממ..הראשונה שלי היתה דתל"שית...).
אבל אני מתאר לעצמי שאחרי הופעת השמלה הלבנה שלך, כל עוברת אורח, הופכת לסוג של חנה'לה..
you go Dar!!!

מורן - תודה! זה כיף מאוד, ומה שבעיקר כיף הוא שיצא להכיר ולפגוש לאחרונה כמה מעצבות מקסימות, גם כנשים וגם כמעצבות, שעושות דברים נפלאים ומעוררי השראה. :)

דנה - תודה מותק!! אני רואה שאת נהנית לך מזמן איכות משפחתי, זה הכי חשוב! מחכה לראות מה מצאת כשתחזרי :)

Ariel - כמה נחמד שאתה חולק איתנו! :) ואפילו לא חשבתי על התאמת הצבע לעובדה שהיום ערב שבת. המממ...

הורסססססתתת!

השמלה מהממת ושרשראת שווה...

אגב, בזארה כבר יש ז'קט "בהשראת" Balmain שיצא במהדורה מוגבלת או משהו כזה, כמעט זרקנו עליו 600 שקלים אבל החלטנו לוותר...

ואיזה נעליים צירפת?:)

איזה יופי!
השמלה מקסימה, זה ממש כמו "שמלה קטנה שחורה של אחת חייבת"... רק בלבן :)

I spy sculpted shoulders!
נהדר! אני ממש מצפה לקולקציה החדשה של זארה בהיבט הזה, נהדר שהיה להם אומץ לשלב את זה, זה יפה כ"כ.

בוילר - אתם בעניינים! דווקא יצא לי להיות בכמה וכמה חנויות של הרשת בימים האחרונים ולא מצאתי ז'קט אחד כזה לרפואה (האמת שחיפשתי דברים אחרים אבל אין מצב שפיספסתי משהו...). בכל מקרה אני יודעת שיש לפחות קוראת אחת שבטח תשמח לשמוע את זה (אנה, לתשומת ליבך!). תנקס בוילרים!

Galit Lynn Stiklaro - תודה! אני בתקופת שמלות צמודות קטנות לאחרונה, בכל הצבעים כי זה בערך הדבר היחידי שנוח ונעים ללבוש בחום הזה. אם כי זאת משודרגת משהו בגלל הכתפיים והבד שלה יחסית עבה (לשעות הערב בינתיים...).

אנונימי - צירפתי את נעלי השריכה האהובות שלי. התחשק לי הפעם דווקא להתמקד בפלג הגוף העליון מכמה סיבות ברורות :))

Crazygal - אין ספק שהקולקציה הזאת היא highly anticipated. מקווה שהיא לא תימאס עלינו במהרה...

טוב, את כבר יודעת שרשמית נכנסת לשלישיה הפותחת לפחות של האנשים שהכי כיף לעשות איתן שופינג, וזה לא דבר של מה שכך עבור מי שבדר"כ הכי נהנית לעשות שופינג לבד!! :) היה הכי כיף ויצאנו עם דברים מעולים, במיוחד את עם השרשרת ההורסת הזו. אין מילה אחרת. קלאסיקה וייחוד על פריט אחד זה לא משהו שבא ברגל.
השמלה הזו פשוט מושלמת עלייך - הכתפים, האורך של השרוולים, אהבתי מאוד מאוד!
ולגבי הכתבה בזמנים מודרניים... כל שנותר הוא לגחך. אהבתי איך שציטטו אותנו על דברים שמעולם לא אמרנו :)
בכל מקרה האוטו שלך צדק ועוד בדיוק בזמן - תהני מלא בימים הקרובים.. נשיקות!

שמלה נהדרת. רטרו טוב. קשה לדמיין אותה בלי הכתפיים המודגשות.
טוב שנמנעת מלשבור אותה לאורך עם איזו חגורה מיותרת.

שרשרת נהדרת!

תהני בנופש. הלואי עלי.

גו אייטיז!
גם אני משתעשעת לפעמים עם חולצות מדגישות כתפיים. מעניין לראות איך לכל תקופה יש את השיגעונות שלה, ומה שיפה בתקופה שלנו זה שאפשר להשתגע עם השיגעונות של כל התקופות :)
שמלה מקסימה והצבע ממש מחמיא לך.

דרך אגב, שמחתי לראות אתכן בטיים אווט! שאפו...

השמלה נורא מחמיאה לך,אם בגזרה ואם בצבעה
השרשרת מהממת! בחירה מצויינת
רק שאלה קטנה לי אלייך-עם איזה נעליים שילבת את השמלה והשרשרת?

כבר מזמן לא הגבתי על אאוטפיט שלך ועל זה לא יכולתי לעבור בשתיקה
מהמם מהמם מהמם!!!
אני הרבה יותר מעדיפה אותך במינימליזם
השמלה פשוט הורסת והשרשרת גם כן!!
סופ"ש נהדר שיהיה :)
אליסה

השרשרת המדוברת אכן הורסת! עד כדי כך, שבכ"ז חזרתי לשקול גיחה נוספת לאירוע, להתעמק בעמדה של נאוה גלזר... גם השמלה מעולה, אבל קשה לי להתגבר על השרשרת, ממש שלמות כסופה (ואת יודעת שאני אוהבת כסף :-)). תתחדשי ותהני בחופש!

אהבתי,אהבתי,אהבתי
השימלה מדהימה! וכבר בזארה הוציאו חולצה\שמלה\ז'קט כזה (:.

תהני בחופשה
3>
מוזמנת כמו תמיד.

עניין הכתפיים המודגשות וכריות הכתפיים בפרט הולך ללא ספק להיות הנושא הבולט של החורף הזה. השמלה הזאת ממש מדהימה ובמיוחד עלייך יקירתי ונראה לי שהחלטת נכון בעניין הוצאת הכריות, למרות שאני עדיין תוהה אם באמת נתחיל לראות בנות הולכות עם כריות כתפיים ענקיות כמו באייטיז. טוב, נחכה ונראה.

אני אוכלת את הלב שלא יכולתי להגיע לאירוע ולבלות איתכן (קשה עניין הפריפריה שנחת עלי פתאום). ובעניין הכתבה, כבר אמרתי לך ואני מצטרפת גם לשלי, הם פשוט המציאו את הציטוטים!!! אכן עיתונות חוקרת במיטבה.

מאיפה הצמידים ומתי נקנו? אהבתי במיוחד את הצמיד הלבן וזה שאחריו עם הניטים. אשמח אם תעני :)

השמלה פשוט מדהימה!
כבר זמן מה אני בחיפוש אחר פריט עם כתפיים מודגשות,
אבל עם אופי נשי מובהק, השמלה לחלוטין עונה על כך!
והשרשרת כמובן מדהימה!

T-M-S - תצטרך לדמיין הפעם את הנעליים, יקירי. ואני אדמיין את הנעליים שהייתי קונה בניו-יורק אם הייתי נמצאת שם כרגע. אהמ... אהמ... אהמ...

Noa - תודה. כן, חיכיתי לשמלה הזאת רבות והיא לגמרי ענתה על הציפיות ממנה. :)

עפר - היה יכול להיות נפלא אם היית מצטרפת אבל העיקר שאת נופשת ונחה. בתכל'ס זה יותר חשוב משופינג. :) חוצמזה היה לי קצת זמן איכות לבד עם שלי וכולנו הולכות להתראות בקרוב מאוד אז נשלים פערים. נשיקות!

MyMoonDay - את ללא ספק יודעת על מה את מדברת. וכמובן שלכאן הז'קט לא הגיע. אני קצת חרדה למצב הסניף: יוכי בהריון מתקדם, הולכת ללדת any minute now, אני כמובן מאחלת לה לידה קלה ובריאה ושתחזור במהרה, אבל מי הולך לדאוג לסניף בינתיים? ומי יברך אותי לשלום בכל פעם שאגיע? :))

Shelly - מותק, איזו מחמאה!! אני שותפה לדעה שהיה לנו סשן שופינג מוצלח, היינו לעזר זו לזו ולא הלחצנו. וגם אני הכי אוהבת לקנות לבד אך בהחלט נתת לי את הספייס שלי והיית פרטנרית מושלמת. אז מתי עושים את זה שוב? :)
הכתבה הזו מזכירה לי ניחושים של הלוטו. מספר אחד לא מספיק בשביל לזכות, מה שכן, אמרתי שאני מתכוונת להתמקד באקססוריז וכך עשינו :))

נועה - כן, השרשרת היא שלמות. העמדה של נאווה שווה התעמקות בהחלט. ואני לא אחזור על עצמי... :)
בכל מקרה אפשר להשיג דברים שלה בחנויות כמו "קום איל פו", לצערי לא בסניף החיפאי אלא רק בסניפי המרכז. יש לי גם פרטים ליצירת קשר איתה אם תרצי.

blossom button - נעלתי את נעלי השריכה האהובות עלי ממנגו! תודה... :)

alisa - אני יודעת בדיוק למה את מתכוונת. המינימליזם הוא צד די דומיננטי בי על אף שאני אוהבת להשתעשע גם בצדדים אחרים. :)


נגה - בדרך כלל התרחקתי מפריטים שמריחים יותר מידי אייטיז אבל בשמלה הזאת האייטיז באים בטוב. :) תודה רבה! ואכן, ראיתי את האייטם בטיים אאוט, לשמחתי הגיליון הגיע היישר לביתי!

Asaf - חס וחלילה, חגורה פה היא "לא" מוחלט! תנקס... אשתדל להינות גם בשבילך!

עושה את זה כמו שצרייך..כל פעם מחדש.....!
ענקיית!!!!

אנונימי - הצמידים, לפי סדר הופעתם מלמטה למעלה:
צמיד מתכת - מנגו (מלפני שנה), צמיד מתכת רקוע - מתנה מהודו, צמיד ניטים כסופים על רצועת עור שחורה - מהדר, צמיד ניטים גדולים לבנים - מהדר.

תודה!! :))

אני אצטרף לכל החכמים מעליי - האאוטפיט הזה מושלם! השמלה, השרשרת והצמידים - מקסים! וגם אני כמוך, אם אני רואה משהו שהוא מוצא חן בעיניי ולא קניתי, לרוב הוא לא ייצא לי מהראש עד שאשיג אותו!

רק רוצים לעדכן, שיש אצלנו תמונות של הז'קט המדובר מזארה, ושמלה דומה לשלך בשחור גם כן מזארה!


אה ושוב פעם, הורסתתתתתתתתת..

בוילר - כן, בדיוק ראיתי את העדויות המצולמות אצלכם. :) והשמלה השחורה הזאת נראית damn good... מתאים לי ובניו!!

השמלה פשוט מקסימה. יש משהו במיני שהוא תמיד נראה לי קצת מסוכן אבל הצבע הנקי, הצורה האסתטית והשרוולים(!!) הו השרוולים פשוט מרכיבים שמלה נפלאה :)

שיחקתתתתתתתת אותה!
בעיקר עם השרשרת ובלל השילוב המדוייק.
אין כמו לבן בקיץ.

יום נעים:)

אוי מדהימה!
כל כך אהבתי את השמלה!

אני טסה עוד יומיים לפריז וכולי התרגשות לפני ביקורי ב-H&M...

מקווה למצוא שם דברים שווים באמת, ולא להתאכזב כמו חורף שעבר :(
הקולקציה הייתה כל כך סתמית ולא מעניינת, יצאתי משם עם כמה עליוניות סרוגות ושמלת סריג בפוקסיה, לא משהו מיוחד בכלל... לעומת טופשופ (בקרתי בלונדון לצורך העניין) שלא מאכזבים אף פעם!!!

אם יש לך טיפים לקניות בפריז - אני ממש אשמח!

I love your Blog and Stye!!!
http://littlevintageprincess.blogspot.com/

השמלה מהממת - איזה כיף לאנשים עם כתפיים צרות שדברים כאלה לא נראים עליהם מגושמים :)
הבחירות שלך מהיריד היו נהדרות!! באמת בימים כאלה אקססורי טוב יכול לשמש הרבה יותר מעוד קנייה טרנדית :)

that-je-ne-sais-quoi.blogspot.com

השמלה משהו!!!
את מדרדרת אותי לתור לזארה,אוי ואבוי לי.

אם לא היית שמה את התמונה האחרונה של התקריב לא הייתי מצליחה לראות את היופי של הכתפיים,חן חן לך.

I love your look is beautiful.
kisses

מיצאו את ההבדלים :)
http://img2.timeinc.net/people/i/2009/stylewatch/trends/090831/kim-kardashian-660.jpg

קים קרדשיאן ואפונה באותה שמלה...

מקסים. יש לגלזר חנות רשמית או...?

zohar, michalooshla - תודה רבה וגם תודה על הסבלנות. הייתי בחופשה והתנתקתי מהמחשב למשך יומיים, אז עמכן הסליחה על העיכוב! :)

יאנה - נראה לי שעד שאני חזרתי את כבר טסת, בכל מקרה מומלץ לבקר באיזור le marais והייתי מציעה לך גם לחפש את החנות של cos (שזה סוג של H&M משודרג, מבית H&M)
http://www.cosstores.com/

תהני!

moran - למה מדרדרת ?! D:

אנונימי - מצחיק, אכן מצא את ההבדלים... לא חשבתי שהיא קונה משהו שלא כתוב על התווית שלו herve leger ובטח שלא ב-H&M. נחמד לראות. מה שכן, לשמלה הזו יש בד עבה ואלסטי שמחזיק לה טוב את כל ה"נכסים"... :))

shoe slut - נאווה גלזר מוכרת ברשתות כמו קום איל פו (בסניפי המרכז, לא בחיפה לצערי) ואפשר לברר עוד פרטים לגבי נקודות מכירה במייל שלה:
navaglazer@bezeqint.net

תודה רבה!

השמלה ממש ממש יפה !

אהבתי את הסגנון :)





הבלוג אופנה שלי-
goldie-fashionblog.blogspot.com

המראה הזה מדהים ביופיו.

אהבתי את השמלה ואת איך שהיא יושבת עלייך, וגם השרשרת מדהימה.. איזה כיף לקבל כאלה מתנות=)!

אבל האמת שאני לא ממש מבינה את עניין כריות הכתפיים, אני רואה את זה עכשיו הרבה בחנויות ולא נראה לי שאני ארגיש בנוח ללכת עם זה...
אני היחידה??

בכל מקרה עלייך זה דווקא יושב יפה זה לא נראה מוגזם מדי

תודה רבה!

Shiri - נראה לי שזה עניין של הרגשה. הכתפיים המודגשות נכנסות עכשיו חזק לרשתות אבל לא חייבים ללכת עם זה. או שאפשר בקטנה... במקרה הזה ההדגשה היתה קצת מוגזמת במקור אז מיזערתי אותה :)
תודה!

ראיתי את אותה השרשרת בדיוק על נטע גרטי במגזין "את" של יולי או אוגוסט אולי.

תתחדשי היא ממש יפה לך!

השרשרת היפיפיה עוצבה על ידי מעצב צעיר ומוכשר , Igor Kisilyuk ,שכל פריט שיוצא תחת ידיו מהמם יותר מהקודם.
חשבתי שכדאי לתת את הקרדיט למי שבאמת מגיע לו...