8/2/09

ניקול & ניקול

vintage_dress1

השבועות האחרונים פשוט עמוסים בטירוף, וכך גם יהיו השבועות הבאים, לפחות על פי הצצה חטופה בלוח השנה שבסלולרי שלי. אבל אני לא הולכת להתלונן בפניכם או משהו כזה - זו המציאות שלי כרגע והעומס הזה הוא "עומס טוב". כל שנותר הוא להקפיד על ניהול לוח זמנים מסודר ולהיות יעילה - דבר שאני לומדת מיום ליום.
יש מצב שהייתי שוקלת ליטול כדורים ממריצים, על מנת למקסם את ניצול הזמן אבל לצערי אני גם חנונית וגם עברתי בהצלחה ובעניין רב את הקורס "יסודות פיזיולוגיים של ההתנהגות" בשנה א' ללימודי האוניברסיטאיים, קורס שהותיר אותי עם המסקנה הנחרצת באה: "עם הכימיה שבמוח לא מתעסקים" (בייחוד אם קיבלת אותה במצב תקין). כך שאצטרך להמשיך להיות "היי בנטורל" עם תוספות רנדומליות של זרמים חמימים בגוף בעת העברת כרטיס האשראי לצורך רכישת פריט אופנה חדש.
ואפרופו פריט אופנה חדש, תכירו את שמלת הקוקטייל החדשה (ישנה) שלי שהובאה אליכם ואליי באדיבות "שתי הניקוליות". הניקול הראשונה היא ניקול המקסימה שעובדת בחנות הוינטג' החיפאית "חנות יפה" ומנהלת את בלוג אופנת הרחוב החיפאי orientexpress יחד עם שותפתה כנרת (Go Haifa!!!) והניקול השנייה היא ניקול התופרת שזכתה במכרז על תיקון השמלה (עשיתי סקר שוק בין תופרים שונים ונדהמתי מהבדלי המחיר) ועשתה שוב עבודה יפה.
צירפתי אל השמלה סרט בד עבה שנרכש גם הוא ב"חנות יפה" ומתפקד כחגורה בהשראת חגורת ה-Obi היפנית. הקלאצ' הקטן ניתן לי במתנה מחברתי רות ואת סנדלי הקשירה האלה אתם כבר מכירים. כל שנותר כעת הוא למצוא לעצמי איזו מסיבת קוקטייל או לפחות לשתות איזה קוקטייל קר ומרענן שירווה את צמאוני בימים חמים אלה.

vintage_dress2

vintage_dress3

ואם כבר נגענו בנושא ניהול זמן, אלמנט חשוב הוא להשאיר זמן פנוי למנוחה ולתחביבים (אני לומדת גם את זה לאט לאט). אז מי שיכול למצוא לעצמו זמן פנוי שכזה, בייחוד ביום שלישי הקרוב בערב מוזמן להופעת מחול שהמליצה לי עליה בחום ידידתי היקרה שנטי. מדובר בשתי יצירות מחול של הכוריאוגרף אביב אבגי, "בין המיטה לרצפה" ו"דימונה", אשר יעלו בערב אחד - יום שלישי הקרוב, ה-4.8 בשעה 21:00, במסגרת פסטיבל "מחולוהט" שיתקיים במרכז סוזן דלל . כל המעוניינים במידע נוסף ובהנחה לקבוצות מוזמנים לפנות למייל הבא: dimona.aviv@gmail.com.

זהו לעת עתה, תודה רבה לאריאלה שנאלצה להתמודד עם בטריה ריקה והפגינה תושיה רבה!
שיהיה לילה טוב ושבוע מצוין!

35 comments:

מהו עיסוקך בחיים שאת עסוקה כלכך תמיד?

מותק השמלה מ-ד-ה-י-מ-ה!!!! מקווה שאירוע מתאים יצוץ בזמן הקרוב!

נשיקות!

הנעליים שלך חלומיות. מאיפה ובכמה?

השמלה יפיפיה, ואין כמו אירועי מחול כדי לדפוק הופעה ולהרגיש שבאמת היה לזה תירוץ תרבותי אמיתי :)

"זרמים חמימים בגוף בעת העברת כרטיס האשראי" - הגדרה כה קולעת להתמכרות הטובה ביותר בעולם :))

דר יקירתי,
אבל איפה נמצאת החנות שנהנה גם אנחנו...

מקסים כרגיל
נטע המדריכה

Nice obi belt! U look beautiful,sorry it so busy but like u said, it's good busy.anyway,funnily enough I'm looking at it prev post and you're wearing snakeskin flats similar to to ones I got at also in soho a few days ago.great minds...in any case,u will prpbably c on my blog soon.ps sorry for all the abbreviations,I'm on my iPhone and typing on it is a nightmare. Hugs 

איזו צבעוניות מדהימה!
היא ממש כמו שלכת, אבל באמצע הקיץ!
איזה כיף, סוג של משב רוח נעים באמצע החום המהביל.
זה כל כך כיף להתלבש יפה לאירועי תרבות, זה מרגיש כל כך חו"לי, עד שאת מגיעה לאופרה בשמלה מהממת ומגלה שסביבך כולם בג'ינס וטי שירט ומתבאסת למה אף אחד אחר לא משקיע בעצמו. מצד שני, חולפת המחשבה בראשך, לפחות אני מיוחדת ועומדת בסטנדרטים של עצמי, ושיקפצו כולם, (ויבהו... לא ראיתם אף פעם מישהי מתלבשת מהמם לאופרה?? מה אתם מופתעים??)

נטע המדריכה - ברחוב מסדה כמובן, אחרי מקבץ בתי הקפה. חנות מומלצת, לחובבי וחובבות הז'אנר, ובכל פעם שאני מגיעה לשם אני מוצאת משהו מעניין. לא לשכוח שבמקרים רבים צריך לתקן את הפריט שמצאת ולהתאימו למידותייך בדיוק.

אנונימי - אני מנהלת אתר ובזמני הפנוי מקדמת יוזמות ורעיונות שונים שלי, מה שמותיר לי מעט מאוד זמן פנוי...

אנונימי - הנעליים מזארה, אני משערת שנמכרות עכשיו בסייל באזור ה-300.

shelly - הייתי שמחה גם ללבוש את השמלה הזו לאיזו חתונה, וכידוע זוהי עונת החתונות עכשיו, אבל משום מה אין אף חתונה בלו"ז... :)

Dana - איזה כיף, חבל שלא ארזת אותי במזוודה... תעשי חיים מותק ותחזרי עם הרבה גודיז להראות לחבר'ה!

פטיט לולו - אני חושבת בדיוק כמוך. חוצמזה, זה דווקא נחמד שאין כאן סטנדרטים של לבוש, כך כל אחד יכול ללבוש באמת מה שהוא רוצה. כמו כן, אין לי בעיה להיות לפעמים over-dressed. אני אפילו יכולה ללבוש את השמלה הזאת לבילוי ב"פאב השכונתי" (אין בשכונה שלי פאב אבל הבנת את הרעיון) ולא ארגיש מוזר.

אנה - בואי נעשה מסיבת קוקטייל סימולטנית מול מסך המחשב! :))

אוף מאיפה את משיגה את הפריטים הנשיים המדהימים האלה?
ואיך הם תמיד נראים עלייך כל כך טבעי וטוב?
כרגיל הופעה אלגנטית מקסימה
הבלוג שלך תמיד פשוט מרתק אותי כל פעם
בייחוד עכשיו שפתאום מתחילים להציף את הרשת בלוגי אופנה סתמיים ומשעממים של בנות שמתעקשות שניתן להחזיק בלוג עם שילובים של ג'ינס וטי שירט

השמלה באמת מהממת!
איזה אתר את מנהלת, אם אפשר לשאול?

אני מציעה לך שוב, תפתחי חשבון בבלוגלובין... הרבה יותר קל לעקוב אחרי הפוסטים שלך במיוחד שאת לא מעדכנת כל יום ואז מתאכזבים קצת שנכנסים לבלוג שלך.

את פשוט מדהימה. אני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר שנה ומתלהבת בכל פעם מחדש.
איזו שמלה יפייפיה!!!

רציתי לשאול, באיזה אודם את משתמשת? הצבע הורסססססס

חחחח. אני חייבת לדעת כמו עלתה לך החגורה הזו? אם תגלי לי אני אספר לך משהו משעשע...

דרלינג שמלה מעולה, את מהממת כמו תמיד וגם הרקע הצהוב ממש מוצלח. איפה מצאת קיר כזה?

שמלה פשוט מהממת, באמת דפקת הופעה!
אהבתי הכל חוץ מהקשר שעשית בחגורה,
שזה נופל כזה... יותר מדיי מזכיר לי חגורת קרב מגע חחח

אבל בכל זאת, סטייל מדהים

Dear Dar,
WOW! Thank you so much for your kind words.
As for you, you look amazing as usual, and the dress is just perfect. The pink nail polish and the ring are such a great touch, to the entire look, and the yellow background is such a good contrast.
We love what you are doing with your blog, and how positive it always is. So glad we met you by chance, life is filled with wonderful unexpected moments that turn out to be the biggest presents…:)
See ya’ soon,
Kineret & Nicole

And yes, definitely GO HAIFA

Dar, you're very elegant.
Greetings from Spain

אם כבר בענייני שמלות כתמי צבע זולגים, אחד מהאקזמפלרים היפים בנמצא: http://bit.ly/EACha

מיכל - וואו, איזו צבעוניות מקסימה. יופי של שמלה.

orientexpress - ניקול וכנרת היקרות, אנחנו באמת צריכות להיפגש בקרוב! אתן מקסימות, תודה!

ענבל - השמלה המצוינת הזאת עלתה בסה"כ 70 ש"ח (היא באמת במצב מצוין), אז את יכולה לנחש שהחגורה עלתה הרבה פחות. את מסרת/מכרת אותה לחנות?

עפר - תודה דרלינג. בשיטוטי הרבים בעיר הצלחתי למצוא את הקיר הזה במקרה. נסעתי לי בכיף ופתאום דבר צהוב משך את עיני ועצרתי לידו בחריקת בלמים. כמובן ששמחתי להצטלם בחברתו כמה ימים אחרי כן...

זוהר - איפה? בחיפו !! :))
אין ספק שהקיץ הוא עונה קשה מבחינה אופנתית, אני שמחה לשמוע שאת מוצאת כאן עניין, ואני משתדלת ליצור את העניין הזה בראש ובראשונה עבור עצמי תוך התחשבות באילוצי מזג האוויר. לצערי, יצירתיות בשכבות לא באה בחשבון בימים אלה אז אני משתדלת לבדר את עצמי בקומבינציות של חצאית + חולצה או שמלה קלילה... תודה רבה!

אנונימית - תודה! בפוסט הזה הדגשתי את השפתיים באמצעות "מכתים השפתיים" של אונגרו לחברת מ.א.ק. כבר כתבתי עליו בעבר באיזשהוא פוסט - מוצר מוצלח מאוד.

Vicen -
Thanks for stopping by! Kisses from Haifa

דר, את מקסימה מתמיד!
להגיב אחרי כל התגובות שכבר נאמרו זה לחזור קצת על הדברים, אבל אנסח זאת בכמה מילים...
הצבעוניות, הגזרה, החגורה, הרקע שמאחורה, מקסים :)

הרבה פריטים ביד שניה הם גדולים (לרוב הגזרות של פעם הן לא בדיוק הגזרות של היום...) חוץ מזה שרוב השמלות הן במידה 40+
כיף למצוא דברים יפים ביד שנייה ועוד יותר כיף להתאים להם את הגזרה ושזה יצא טוב...הגזרה שיצאה ממש יפה ואהבתי את שילוב הצבעים. יש משהו ממש מיוחד בחדות של התמונה מול הטשטוש של השמלה, מין תעתוע כזה...

Galit Lynn Stiklaro - תודה רבה!

נגה - את בהחלט צודקת שרוב השמלות הן במידה 40 +. לפחות אלו שאני שמה עליהן עין ואז אין מנוס ממקצה תיפורים.
נראה לי שהשמלה הזאת היתה איפשהוא בין 38 ל-40, במקור, אבל תופרת מנוסה יכולה להתמודד עם כזאת הצרה בקלות.
מצאה חן בעיני גם העובדה שהשמלה הזו נראתה ממש חדשה. אלמלא הבטנה לא הייתי חושדת שמדובר בפריט "עתיק יומין"... :)
תודה!

היי דר,

חחח. הדבר המשעשע הוא לא שהבאתי את השמלה לחנות (פעם אחרונה שהייתי בחיפה היה לפני 7 שנים- נסענו אני וחברה למנגו עודפים, זה היה היום האחרון שיכולתי להשתמש בכרטיס של השירות לאומי אז החלטנו לנסוע כמה שיותר רחוק)
הדבר המשעשע הוא שחגורה כמו שלך יש לי ב6 צבעים וכל אחת עלתה לי, לא נעים לומר..שקל אחד בלבד! (מחנות בירושלים שנקראת "כל פריט בשקל") ושהגעתי למקום לימודיי באחד הימים, סטודנטית אחת אמרה שהיא ראתה את זה בחנות ולא ידעה מה זו החתיכת בד הזו ותהתה לעצמה שאם זה חגורה "מי באמת תלך עם זה?" עד שהיא ראתה אותי...

אני גם הולכת עם זה בתור סרט לפעמים : )

יום טוב

היי ענבל, אחלה סיפור! נראה לי שהרצועות / חגורות האלה ממש וורסטיליות. אני מתה על דברים כאלה - גם זולים, גם שימושיים וגם מוסיפים הרבה. מקווה שתבואי לבקר מתישהוא בחיפה ולגלות מציאות רבות שיש כאן... :))

הפוסט בדיוק בא לי בזמן!,לפני שבוע בערך רכשתי חולצה כתומה כצבע הטבעת שלך
במבצע של החברה TWENTYFOURSEVEN.
איך שראיתי את הפוסט אמרתי לעצמי שאני חייבת לקנות את הטבעת הזו שתשתלב יפה עם החולצה.
אני חייבת לדעת איפה קנית את הטבעת וכמה היא עלתה?

נ.ב,פתחתי בלוג אופנה חדש,אם בא לך כנסי http://fashinistsgirl.blogspot.com/

טל=]

טל - welcome to the club!
תתחדשי :)

לא כתבתי מאיפה הטבעת כי היא די ישנה וכבר לא זכרתי אם היא נקנתה בקסטרו או בדיווה או בחנות אקססוריז אחרת. בכל מקרה, אני לא מאמינה ששילמתי עליה יותר מ-20 ש"ח.
שיהיה בהצלחה עם הבלוג!

גזרה נהדרת! מעבר לרתיעה האישית מהצבע הכתום זה אאוטפיט נאה מאוד
מה עם ספיישל לחג האהבה?

את בהחלט צודקת בזה שצריך להשאיר זמן פנוי למנוחה ותחביבים ובמיוחד להופעות מחול! (הרקדנית שבי יוצאת קצת).

לוק משגע! :)

oy va'avoy I just looked at the comment I left on my cell above and it looks like I have serious problems

I hope you understood what I meant
(including it=I'm and also=Aldo)

Lenore T - חג האהבה... הממ... אני לא כזאת בחורה רומנטית (חוץ מכאשר בא לי להתלבש כמו בחורה רומנטית). זה מסוג החגים שה-PR שלהם משתלט על מהות החג לטעמי

Dana - אל תדאגי, מפאשיוניסטה לפאשיוניסטה, דברייך הובנו כהלכה. תמשיכי לבלות בתפוצות, מותק !

מורן - זה מאוד חשוב. אני צריכה להזכיר לעצמי יותר. תודה!!

פשוט מהממת!
אולי בפעם הבאה תוכלי לצלם את השמלות קודם, כדי שאפשר יהיה לראות את הלפני אחרי?
הייתה איזו שמלה פרחונית ורודה מקסימה שקנית שם, ומעניין לראות איך היא הייתה לפני השינוי.

ariela - תודה! אני אשתדל מאוד לעשות זאת בפעם הבאה.
בעיקרון, השמלה הזאת נראתה בדיוק אותו דבר קודם לכן, רק גדולה עלי במידה וחצי בערך. האורך נשמר וגם לא היו כאן תיקונים מיוחדים כי השמלה במצב ממש טוב. אלמלא ראיתי את הבטנה יש סיכוי שהייתי חושבת שהיא חדשה.
השמלה הוורודה נמצאה במצב רעוע יותר והיתה צריכה מעבר מדוקדק על כל התפרים + הצרה, כמובן... :)

דר השמלה פשוט מהממת ומתאימה לך בול!
והחגורה רק משדרגת אותה כמובן.
קבלי ח"ח

אחלה מקושקש יצא לך, אבל החגורה והטבעת - שיחוק היסטרי! יפה לך, יקירתי :)