7/28/09

שירו Sheer

sheer_blouse1

הייתי שרויה בשבועות האחרונים ב"צום שופינג" שבא לידי ביטוי באפס רכישות ובהימנעות מחנויות. אולי זה הכאוס המסוים שאפף אותי או העומס הכבד עד כדי בלבול ששורר בארון הבגדים שלי (אני תוהה כמה מוט התלייה עוד יכול לשאת) שגרמו לי לקחת צעד לאחור. לערוך סדנת ויפאסאנה אופנתית שלאחריה אוכל להעריך יותר את הפריטים שאני עושה בהם שימוש ולתת להם את הכבוד הראוי. ואולי גם לא הייתי במצב הרוח המתאים לכך.

בימים האחרונים יש לי הרבה תגליות אישיות ורגעי אה-הא! (Ah-Ha moments) בקשר לנושאים שמעסיקים אותי וגם בענייני אופנה. נראה לי שסוף סוף פיצחתי את 'סוד ההתלבשות בקיץ הישראלי ה-הו-כה-חם' ומצאתי עקרון לתלבושת מנצחת, לפחות מבחינתי. הרעיון הוא חלק תחתון קצר, שיכול להיות מאוד קז'ואלי וסתמי (להלן, מכנסונים), בשילוב עם חלק עליון אוורירי ו"לבוש": חולצות משי / שיפון / אורגנזה דקות עם משחקי שקיפויות ועם נוכחות מכובדת.


וכמובן, כמו אחרי כל צום ישנה ארוחה שוברת צום שבמקרה שלי לבשה פני מסע קניות מפוכח ונבון (לא בולמוס קניות היסטרי ומאתגר מסגרת אשראי, חלילה וחס!), או כך הייתי רוצה לחשוב. חזרתי הביתה עם שתי רכישות שלדעתי ישרתו אותי היטב: האחת היא החולצה הלבנה החצי-שקופה המיוחלת (נשבעת לכם, המחשב שלי כבר צועק עלי כשהוא רואה אותי מקלידה בפעם הטריליון את מילות החיפוש "Sheer Blouse"), בעלת שרוולים ארוכים שאפשר לקפל בנונשלנטיות ומראה "מחויט" (אני שונאת את המילה הזאת) וחצי שקוף. בחלומי היא היתה מצוידת גם בשני כיסים קדמיים, שיכלו, בנוסף להיותם אלמנט מעניין, לתת אשלייה של פרונט מכובד יותר, אבל הסכמתי להחליפם בקבוצת כפתורים זהובים וחמודים.

הרכישה השנייה היא סנדלי רצועות בעלי דוגמת עור נחש, שלמרבה השמחה נמכרו בהנחה ועל אף שמי שעיצב אותם יכול היה להיות לארג' יותר עם ה-wedge ולהוסיף לי עוד איזה 3-4 סנטימ', עדיין שמחתי לקחת אותם הביתה.
החלטתי לשלב את שתי הרכישות האחרונות באאוטפיט הזה, הוספתי מכנסונים בצבע חאקי וחגורה שנמצאת אצלי כבר מאז הצבא ואינני זוכרת מאין הגיעה וכמובן את התיק הקטנטן והוורדרד.

sheer_blouse2

sheer_blouse3

sheer_blouse4
חולצה מנגו, מכנסונים זארה (מהשנה שעברה), תיק Etsy, סנדלים אלדו, צמידים דוכן בהדר, מנגו2

שיהיה לילה טוב והמשך שבוע מלא בתובנות! וכמובן תודה רבה לאריאלה...

42 comments:

you are gorgeous and totally look like Katy Perry!!

such a fresh perfect outfit!


www.littlemissdressup.com

you are so beautiful and you have
an impeccable sense of style :)

לוק נהדר, שמתי עין על הסנדלים המדהימים ובכלל הכל נעים ונקי והתיק הורוד הוא טוויסט מעניין.
בקיצור מאוד מאוד אהבתי.

וזו גם הנוסחא שלי לימי הקיץ שכן כמעט כל החולצות בארון שלי הן חולצות "וילון" כמו שחבר שלי אוהב לקרוא להן...

שיהיה יום מעולה!

Love the shirt with the golden buttons, nice touch:)

אוי דר, אני קוראת את הפוסט שלך, ואני מסתכלת על עצמי, ואני לבושה ככה בדיוק. וזה הכיוון המועדף עלי.
באופן כללי, גם אני בצום קניות בזמן האחרון. לא יודעת, באמת שאני לא יודעת למה, אולי זה הלך רוח כללי של מעברי עונה וחום בלתי נסבל.
הסנדלים מדהימות, יש לי כבר הרבה זמן קטע לטקסטורות של חיות, וכיף לראות שזה תופס תאוצה ויוצא מהקונטקסט הפרחי שלו.
הצבעוניות בתמונה הראשונה של שלל הבוגנוויליות מדהימה.
איזו הרגשה נינוחה עושה כל הפוסט שלך הפעם. כיף להתחיל את הבוקר ככה.

מ ה מ ם!!! (וסופסוף נטולת משקפיים...). האם הסנדלים שטוחים לגמרי? לא מצליחה לראות מהתמונה. יופייך אינו מוטל בספק.
אחלה יום!

הידד! גם אני שברתי את צום הקניות ברכישת נעליים מאלדו (ומניין ווסט, אבל לא לגלות :) )
מדדתי גם את אלו שקנית, שהן מקסימות בעיני והסתכלתי עליהן עוד מתחילת העונה כשעוד לא היה סייל והן לא נלקחו בחשבון, אבל בסוף הכריע אותי עניין העקב ובחרתי משהו קצת יותר "על הגובה" שגם משלב הדפס נחש קליל.

כבר כשראיתי אותך עם המכנסונים האלו כשנפגשנו סימנתי לעצמי שזה מראה מעולה לימי החום האלו ושאני צריכה לאמץ אותו גם. נראית מעולה כרגיל!

יום נפלא יקירתי ונשיקות!

לרוב אני לא מתלהבת מהאאוטפיטים עד כדי כך שאני משאירה תגובה, אבל זה באמת אחד מוצלח מאד, אחלה רכישות!
הערה אחת קטנה- יותר מידי זהב. זה גם נראה יותר מידי מתואם, וגם כל הזהב הזה נותן מראה זקן. (כפתורים, חגורה, צמידים גדולים ושעון גדול והכל בזהב) הייתי הולכת על חגורה צבעונית במקום הזהובה או להוריד חלק מהתכשיטים.
חוץ מזה- באמת פיצחת את סוד הקיץ! יפה (:

מנגו2? פליז תסבירי לי מה זה?

אאוטפיט מקסים בהחלט,דווקא בניגוד לניצן אני מאד אהבתי את שילוב הזהב והוא לא נראה לי עמוס.
גם אני התחלתי לאסוף לי מכנסיים קצרים לארון והם כ"כ נוחים לי,עד היום הקיץ שלי נראה מחצאיות ושמלות אבל המכנסונים בהחלט תופסים מקום נכבד עכשיו.
תתחדשי על הרכישות,נראה לי שה"צום שופינג" שאת קוראת לו נובע מכך שאין מה לקנות.

היי!
קודם כל, החולצה מהממת וממש מתאימה לסגנון שלי. מוזר ביותר שלא ראיתי אותה במנגו- האם היא מהקולקציה החדשה? (נו נו נו!), כמה עלתה?
בעוד שבוע אני עוברת לת"א ומנסה לפצח את קוד הלבוש היעיל ביותר לימי הקיץ הלחים. בתור ירושלמית אני חייבת לשנות גישה (ומלתחה). סוף סוף לא צריך להתחשב ברגשות הציבור כשיוצאים מהבית עם שורטס!! אשמח לעצות..
עוד שאלה מפגרת- מי מכאן שחי ועובד בת"א- האם נהוג להגיע לעבודה משרדית ( משרד קד"ם בלי פגישות פרונטליות) בשורטס וגופיה? האם זה פרובוקטיבי מדי? האם זה מקובל במקום עבודתכם?
תודה מראש ויום מצויין!
אליסה

וואו הורס בטירוף!
אהבתי איך שהתיק שובר את הרוגע של הבגדים. הסנדלים מדהימות. הייתי רוצה שהשורט יהיו יותר קצרים או מקופלים.
המוטיב של הזהב מהמם בעיני!
ח"ח!!

החולצה ממש מיוחדת והפסים מוסיפים לה עניין.
בדר"כ אני לא אוהדת גדולה של הדפסי נחש,משום מה זה נראה לי תמיד מצועצע ועמוס מידי אצל אנשים שלא יודעים איך לשלב הדפס כזה במלתחה שלהם,אבל את עשית את זה בענק (שוב!)
נחמד שיש מישהו כמוך ששובר סטיגמות על הדפסים שכאלה,מעניין אותי לדעת מה יהיה ההדפס הבא...;)

מקסים כמו תמיד!! החולצה מולחת ביותר, לא הייתי חושבת שהיא ממנגו!

חוץ מהאאוט-פיט המאוד יפה ומושבניקי קצת :) אני חייבת להעלות את עניין רצועות התיק הארוכות - לי תמיד זה מפריע בעיניים ובקניות לראות תיקים שמגיעים מעבר לירך - אני מאוד אוהבת שהכנסת את הפוקסיה הנהדרת לכל הסט היותר בז'י אבל האורך של התיק - זה מפריע לי בעיניים אה! זה נראה כאילו צריך להתכופף כדי להוציא ממנו משהו :)

אאוטפיט נהדר, אני שמחה שמצאת את החולצה השקופה שרצית, היא נראית נפלא, פריטים רב עונתיים הם השקעה נבונה. מדדתי בזארה לפני מספר ימים נעליים שטוחות מעור נחש כי אהבתי את הדוגמא אך כפות הרגליים שלי נראות לרוב כמו קציצות קטנות בנעליים שטוחות ולכן אני מעדיפה לדבוק בעקבים.
אהבתי את שבירת הגוונים הניטראליים עם הפוקסיה, זה ממש מוצלח.

לא יודעה מה איתך אני לרוב נתקלת במכנס קצר עד קצר מאוד וחולצת לייקרה צמודה שחושפת בטן.
אבל השילוב של מכנס קליל וחולצת שיפון שקופמה מדהים. כמובן שאטני זוכה להרבה מבטים מזלזלים בגלל החזייה המשתקפת מבנות אחרות. אבל זה מראה נורא נחמד, לא זול ובעיקר אוורירי.

תאמיני או לא גמני יצאתי בידיים ריקות מזארה ומנגו שיש שם פריטים ב100 שקל ופחות, ואפילו את הנעליים מזארה ב100 שקל במקום 350, התפלאתי על עצמי.

לאליסה-
רוב הבנות אצלנו באות בגופיה בלי שום בעיה.
אבל מכנסיים קצרים זה ממש מוגזם. ואנחנו חברה מאד מתירנית ואין קודי לבוש מוגדרים.
בכל זאת- מכנסיים או חצאיות יותר קצרים מהברך- מוגזם ולא יתקבל בברכה.

אאוטפיט יפה,אבל חבל שזה ללא רעיון שלך ,אלא של הספרדיה ההורסת ,מהפוסט של ה- 22.7.09
http://www.mydailystyle.es/

היי, מה זה מנגו2 באמת?

מותק, האאוטפיט שיקי אוורירי וקליל! מאוד יפה!! והתיק פשוט מגניב!!!

נשיקות!

אנונימית - חנות העודפים של מנגו.

אליסה - החולצה מהקולקציה החדשה כמובן, לא ברור איזו עונה התחילה עכשיו אבל כן (אולי עונת החמסינים המטורפים) . כל הכבוד על התחשבות ברגשי הזולת בעת ההתלבשות :)))

פטיט לולו - אין ספק שהחום עושה את שלו. על אף שהחנויות ממוזגות פשוט אין לי כוח להתחיל למדוד בגדים. זה יותר מדי :) מסכימה גם עם מורן על כך שאין הרבה מה לקנות. אז נראה לי עדיף למצוא השקעות בודדות שוות. תודה רבה מתוקתי!

תודה על התגובות המתוקות והמעניינות, נהניתי לקרוא אותן. לילה טוב!

התמונה האחרונה יפה במיוחד
החולצה נהדרת והמראה כולו.

הסנדלים ממש יפים!

נהדר, כל כך נקי וקריר. גרם לי לשכוח כמה לח ומגעיל בחוץ.

ariela - בדיוק כרגע פתחתי חלון ונזכרתי.. ווי זמיר... :))

בחיי, שמכנסי החאקי שלך בשילוב הסנדלים משווים לך מראה של חוקרת ג'ונגלים אלגנטית מפארק היורה.
מה שמוביל אותי למסקנה הבלתי נמנעת שלו הייתי טי רקס הייתי פשוט אוכל אותך בביס אחד, אבל לא בגלל שהייתי רעב :)
כמובן שסנריו זה כלל לא יכול להתרחש במציאות כי אני החלטתי כבר בכיתה ב' בעבודת המחקר המעמיקה שביצעתי (מחברת 16 עמוד מלאה) שאני הכי מזדהה עם הבריכוזאורוס הגדול והחינני, והוא, כידוע לכל בר דעת צמחוני! :)

waw great outfit
love tthe bag and shoes
xoxo

אוהבת אוהבת אוהבת את החולצה שלך
לפני כמה שנים לאימי הייתה אחת דומה לזאת וינטג שנאתי אותה חשבתי היא מכוערת..אך איך הזמנים משנים את הבנאדם..את ניראת מדהים כרגיל..
התיק פוקסיה כל כך הוסיף..
הנעליים יפות ראיתי אותם חבל שהם לא היו סטילטו :(...

ליוש - אין ספק שטעם של אנשים משתנה במהלך השנים גם בעניינים שאינם קשורים לאופנה, וגם אני בעבר לא חיבבתי כל מיני פריטי אופנה שהיום אני מאוד אוהבת. נראה לי שזה קשור להתבגרות וגם כמובן, איך לא, לטרנדים...
תודה רבה!

אריאל - כבר התגעגענו אליך! אני לא יודעת אם אני מזדהה עם דינוזאור מסוים אבל אני מחבבת את הוולוסירפטור, שהוא כידוע חתיכת דינוזאור מפחיד. ואולי דווקא בגלל זה... :)

מעולה מעולה מעולה !!!
מאד מאד אהבתי.
באוטפיט הנוכחי מוצלח ביותר,
טפסת המון צדדים:
יש בזה טעם של פעם -
מכנסי החקי והחולצה החגיגית בלבן !
גם - אלגנטי ומפטה -
לבן+ שקוף !
ולבסוף האביזרים בבלאנס מדהים -
התיק בורוד פוקסיה (מדהים),
והסנדלים עם דגם הנחש,
מוצלח ביותר !
אני אהבתי מאד, ובהחלט מעודכן
ומאד בסטייל.
דר יקירתי:
האחד מהפוסטים הקודמים על מפגעי
עומס החום, הזכרת את: ארטיקי
העבר ...
ובגללך (בזכותך)גם אני הלכתי
חזרה למחוזות ילדותי,
ובזמן האחרון אני מוצאת את עצמי
קונה את השוקו בו, הלבן.
תודה
Linda H

I love the amazing colors on those photos- so fresh and beautiful.

הנה אני, משביתת השמחות... דווקא מאוד אוהבת את הקונספט, אבל משהו בביצוע לא מסתדר לי... אני אנסה להסביר:
אני חושבת שחולצה מחויטת (סליחה, את שונאת את המילה, אבל אין לי אחרת...) ומכנסיים קצרים הם שילוב מאתגר כשלעצמו, ובמיוחד כשהחולצה נלבשת כשהיא תחובה בתוך המכנסיים הקצרים. לטעמי דרך מוצלחת יותר ללבוש את הלוק הזה היתה עם חולצה מחוץ למכנסיים (וזה מחייב חולצה באורך מאוד מסוים - לא ארוכה ולא קצרה מידי...).
בכלל, אחרי נסיונות ותהיות, הגענו חברותיי ואני למסקנה שכנשים יש לנו שתי דרכים ללבוש חולצות מחויטות - או צמודות ותחובות היטב בתוך המכנסיים (או החצאית), או בחוץ, משוחררות לגמרי, בתנאי שמדובר בחולצות בעלות גזרה ואורך מתאימים.
לדעת להוציא חולצה במידה הנכונה זאת סוג של אומנות...
וחוצמזה, מאוד אוהבת את הבלוג שלך, ואת האאוטפיטים שאת מרכיבה בדרך כלל...

את כל הזמן כותבת על פריטים מהחנות "מנגו2".
איפה היא, ואיך היא בדיוק קשורה למנגו ?

מזמן לא ביקרתי אצלך וחבל.... אחלה סנדלים, ראיתי משהו דומה ב-A+ והייתי ממש צריכה לברוח מהחנות כדי להימנע מרכישה. תתחדשי!

חן - התשובה לשאלתך נמצאת כבר כאן בתגובות, אם תדפדפי למעלה אבל אני אחזור עליה. מנגו2 היא חנות העודפים של מנגו. לשם מגיעים הפריטים שלא נמכרו בחנויות במהלך העונה והם נמכרים בהנחה. יש סניף של מנגו2 בקניון חיפה.

מדהימה! כ"כ רומנטי ואופנתי..
אני מחפשת כזאת חולצה כבר מלא זמן